![]() |
De Paddock Modelbouw Goes: On The Road - Jabbeke - 11 & 12 maart 2017
http://i1121.photobucket.com/albums/...s/IMG_7228.jpg
Deze staat als 2de beurs op het programma en zijn natuurlijk, zoals vorige jaren met onze clubstand aanwezig. On The Road Vlamingveld 40 (nieuwe sporthal) 8490 Jabbeke Voorlopige deelnemerslijst - TvD (zat & zon) - Nismo (zat & zon) - Sennake (zat & zon) - Loixrallyfan (zat & zon) - Starmodel (zat & zon) - Dominique (zat & zon) - Loeten (zat & zon) - Wanneke (zat) - EtronQuattro07 (zon) - Mech@niC (zon) - - - Als er nog mensen willen meedoen, al of niet met modellen of een bezoekje brengen, wees welkom en laat iets weten. Wel laten weten of je 1 dag of beide dagen aanwezig bent. Ook zijn er dit jaar weer maaltijden beschikbaar. Dit jaar staat er dit op het menu: Zaterdag 11/03/16 : varkenslapje,erwten en wortelen, aardappelen Zondag 12/03/16 : kalkoenstoofpotje met aardappelen Aantal maaltijden op zaterdag : ………. X € 10 = € …….. - - - Aantal maaltijden op zondag : ……….. X € 10 = € …….. - - - Gelieve voor 10 februari laten weten of je al dan niet aanwezig kan zijn en welke dag. Alsook wie er een maaltijd wenst te hebben. Alvast bedankt. |
Present op beide dagen! Maaltijden zijn niet nodig.
|
Aanwezig; 2 dagen en geen maaltijden
Da fritkot staat daar nie voor niks :p |
Sluit me aan bij johnny
2 dagen aanwezig / frietjes ... |
Hallo iedereen,
Ik ga deze topic nog eens naar boven brengen, want zou tegen eind deze week de papieren in orde willen brengen, zodat die volgende week op de post kunnen. Dus als er nog leden zijn, die willen meegaan. Gelieve dit dan te laten weten. Mvg, Lesley |
Quote:
|
Quote:
Zal weer enkele modellen plaatsen op de tafels. ☺ |
Ik ben er natuurlijk ook weer bij voor het ganse weekend.
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Ik zal ook een model of 2 op de tafel zetten. Nog een halfke, dus ;-)
|
Drie halve? Allez, ik doe mee. Dan zijn we met vier en kunnen we kaarten...
|
Quote:
|
Koekoek ,
Indien ik niet naar Italie moet , kom ik er ook bij staan , Coco |
All times are GMT +2. The time now is 09:00. |