![]() |
Kv Jeugd Haalt Uit
Quote:
jaja, de opvolging is verzekerd. wij blijven in eerste klas devolgende tien jaar, en Europees voetbal ligt ons dan ook zeker goed! MALINWA FOREVER maarten |
lees ik daar een verslag van een verstokte malinwa fan ... ;)
nu ja, als ze hun jeugd kunnen houden zit er inderdaad toekomst in ... airco |
Yep, leuk dat KV terug in 1ste klasse te vinden zal zijn...dan kan Lierse ze weer eens 2 keer per jaar afmaken :-)
|
lol, let the hooligan-war begin ;)
Beerschot forever ;) |
Quote:
Belcar 4ever! |
RAFC 4 ever :D
|
Quote:
ik beloof Antwerp, Lierse en GBA zware nederlangen vooral lierse gaat afzien met de komst van Ferrera, verwacht aan heel veel ..., die kerel gaat nie weten wat em meemaakt. liefst één van de eerste matchen tegen lierse, en dan afmaken!!! :D DE KV KAKKERS KOMEN ERAAN :D |
komt dienen nu toch ???... dienen had zijn contract toch verbroken met dat geval van die licensie die ze eerst niet kregen, waarna het bestuur van Malinwa hem de huid had volgescholden ....
Is al direct het begin van een vruchtbare samenwerking moet ik zeggen .... airco |
Quote:
|
ach zo ... had het dus verkeerd geïnterpreteerd.
airco |
indeed BV, gij snapt het ... ik zal maar geen allusie maken op da van yvdp hé :D hehe
|
ge waart me voor airco
|
Dus als we u mogen geloven maarten, speelt KV volgend seizoen kampioen, of op zen minst europees??
Zie maar da ze ni trug gaan vanwaar ze gekomen zijn... ;) |
ja en nee
europees das voor volgend jaar, dees jaar eerste kolom hehe |
Ik weet het, ik heb nog gezegd dat ze bij Lierse aan Gerets hadden moeten denken maar ze zijn te rap geweest :-)
Nuja, een trainer is misschien belangrijk maar een ploeg valt of staat daar niet noodzakelijk mee he. |
All times are GMT +2. The time now is 00:26. |