De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Karting (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=43)
-   -   2 x 2 uren race te Bilzen op 8 februari (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6849)

A.J. 06-01-2004 01:21

2 x 2 uren race te Bilzen op 8 februari

Op zondag 8 februari organiseert Wim Van den Broeck een karting wedstrijd. Voor de meesten onder ons is Wim een nobele onbekende maar dat zal in de toekomst nog veranderen. Hij werd in 2003 namelijk Belgisch kampioen 125cc voor snelheidsmotoren en is duidelijk één van de meest getalenteerde Belgische motorrijders aan wie ik in de toekomst ook wat sportieve en logistieke steun zal gaan geven.

Nu wat betreft de karting race :

Er zijn die dag 2 races van 2 uren voorzien. De eerste tegen 17u, de tweede na 19u. De inschrijving kost 120€ per team voor een race over 2 uren. De teams moeten minstens uit 2 piloten bestaan.

Indien er mensen geinteresseerd zijn kunnen ze met mij contact opnemen via depaddock. Meld uw inschrijving op de paddock zodat we kunnen zien hoeveel paddockers er gaan meerijden.
Best ook een mailtje sturen naar nf.racing@skynet.be

De inschrijving is pas definitief na het overschrijven van de 120€ op rekening n° 335-0526048-63. de inschrijvingen lopen tot 27/01 of totdat de twee races volzet zijn.

Morgen zal ik u laten weten hoeveel teams er reeds ingeschreven zijn.

Pascal 06-01-2004 01:37

De admins bereiden alvast een team voor. Besprekingen zijn volop gaande. Meer nieuws volgt later.

C U

Speesman 06-01-2004 01:50

Jullie gaan al trainen voor onze race (die 20 dagen later is) :)

boosterke 07-01-2004 21:37

boosterke gaat ook ZEKER meedoen kwestie van wim te steunen...

Pascal 07-01-2004 21:47

Quote:

Originally posted by boosterke
boosterke gaat ook ZEKER meedoen kwestie van wim te steunen...
We waren al ongerust ;)

C U

boosterke 07-01-2004 23:23

sjah... ;)
stond eigl al eerder vast... toch maar eens eerst ne keer gaan trainen voor die wedstrijd :D

Pascal 09-01-2004 11:19

Quote:

Originally posted by Pascal
De admins bereiden alvast een team voor. Besprekingen zijn volop gaande. Meer nieuws volgt later.

C U

De besprekingen zijn in positieve zin afgehandeld. Het team Depaddock 1 zal bestaan uit : Werner, Airco, Sennake, Pascal en eerste reserve Oneliner.
De verwachtingen in het team zijn zeer hoog. We mikken op een plaats aan de toog waar we ons na de wedstrijd eens goed kunnen amuseren, nadat we ons op de piste in een deuk gereden hebben.

Oh ja, wij verkiezen te rijden om 19.00 uur.

De inschrijving zal spoedig gebeuren.

Tot dan.

C U

Pascal 09-01-2004 11:19

Quote:

Originally posted by boosterke
sjah... ;)
stond eigl al eerder vast... toch maar eens eerst ne keer gaan trainen voor die wedstrijd :D

Heb jij al een volledig team voor de wedstrijd of zijn er nog plaatsjes vrij ????

C U

wimvdb 10-01-2004 12:52

Hallo beste paddockers,

Hier wim waar andy het over heeft!
Als je dus vragen hebt over de karting kan je altijd bij mij terecht.
Pascal heeft het goede voorbeeld gegeven, wie is de volgende?
sportieve groetjes

Pascal 10-01-2004 17:03

Depaddock 2 is ook reeds ingeschreven. Voor de meesten onder jullie zullen het onbekenden zijn. Het zijn echter vrienden van mij die reeds een hele tijd vragen om eens mee te kunnen karten.

1. William Huybrichts
2. Van den Bulck Frederique
3. naam onbekend
4. naam onbekend

C U

Pascal 10-01-2004 17:04

Quote:

Originally posted by wimvdb
Hallo beste paddockers,

Hier wim waar andy het over heeft!
Als je dus vragen hebt over de karting kan je altijd bij mij terecht.
Pascal heeft het goede voorbeeld gegeven, wie is de volgende?
sportieve groetjes

Trouwens : welkom wimvdb !!!

C U

boosterke 10-01-2004 17:53

Wij hebben inderdaad al een volledig team... gaan met een deel van action kart rijden, kweet wel ni om wat uur da ze ingeschreven hebben maar ik wil altijd 2 wedstrijden meerijden ook zenne :D

Speesman 10-01-2004 20:49

Quote:

Originally posted by Pascal
Depaddock 2 is ook reeds ingeschreven. Voor de meesten onder jullie zullen het onbekenden zijn. Het zijn echter vrienden van mij die reeds een hele tijd vragen om eens mee te kunnen karten.

1. William Huybrichts
2. Van den Bulck Frederique
3. naam onbekend
4. naam onbekend

C U

Wil naam onbekend zeggen dat die plaats nog vrij is of wil dit zeggen dat ge de naam niet kent?

Pascal 10-01-2004 21:13

Quote:

Originally posted by speesman
Wil naam onbekend zeggen dat die plaats nog vrij is of wil dit zeggen dat ge de naam niet kent?
Plaatsen zijn niet meer vrij maar idd ik ken de namen van de piloten niet.

C U

boosterke 11-01-2004 02:10

hmz heb slecht nieuws, ga niet kunnen meedoen, moet dinsdag omstreeks 14u onder het mes... en daarna mag ik 6 weken ni veel doen dus ga ik ook niet kunnen meedoen :frusty:
maar ja gezondheid gaat voor zeker... :( , maar ik kom zeker zien (als ik ne taxi vind)

All times are GMT +2. The time now is 21:24.