![]() |
Bar - 1 februari
Nu onze vriend Finish er een weekje tussenuit is zal ik de boel hier maar recht houden zeker :D
De eerste foto's zijn inmiddels al uitgelekt: http://cms3.wireitup.nl/fastcompany/....php?foto=3567 bericht dat er bij stond op autosport.nl Op verschillende internetfora werden vandaag uitgelekte foto’s gepubliceerd van de nieuwe B·A·R-Honda 006. Daarbij moet worden opgemerkt dat de meningen over de echtheid van de foto’s verdeeld zijn. Hoe het ook zij, hieronder vindt u alvast een voorproefje. Morgen staat de officiële presentatie van de nieuwe bolide op het programma. Wat mij onmiddellijk opvalt: sterke gelijkenissen met de Renault... |
Idd , die vleugel vanachter ... afgekeken? Ik betwijfel de echtheid eigenlijk ook een beetje :)
|
Re: Bar - 1 februari
Quote:
|
vanachter snijden ze dat stuk ook af, net zoals bij ferrari
|
Re: Re: Bar - 1 februari
Quote:
|
er zijn ook amper groeven te onderscheiden in de achterbanden
ook de glans op de voorbanden is raar |
De "DON'T WALK" op de voorvleugel is wel goed gevonden. Iets voor gekke priesters :D
|
Quote:
foto is idd bijgewerkt lijkt me zo. Ben eens benieuwd of die trapezium vormige luchthapper morgen overeind blijft. |
|
de realiteit lag dus wel dicht bij de bijgewerkte foto.
|
Quote:
|
Ziet er toch weer strak uit moet ik zeggen! Ik verwacht er ook veel van dit jaar.
Button shatters Barcelona record New BAR sets stunning test time The BAR 006 has set a record just a day after its launch Jenson Button has demolished the unofficial lap record at Barcelona on the first full day of testing of the new BAR-Honda 006 this morning (Monday). The Briton lapped the Spanish track in 1m13.867s, nearly a second clear of the previous record, which Button had set in BAR's hybrid car late last month. It is understood that Button set his time on a one-lap, low fuel qualifying-style run, although it will still be a major boost to the team so early into the running of the new 006. After his initial run yesterday, Button praised the stability of his new car, with which the team has targeted regular podium finishes throughout 2004. "It was a good lap, but there's a lot more to come," Button told autosport.com. Button had set the previous lap record while testing BAR's 'hybrid car' back in January, although both driver and team admitted that his time of 1m14.607s was set during a low fuel run. bron: autosport.com |
low fuel run, en dan nog. Knappe prestatie van jenson en de BAR :)
de revelatie van het komende seizoen? het kan altijd, en het zou mooi zijn ook. Ookal zeggen tests zeer weinig voor de kijker over het nieuwe seizoen. |
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 16:01. |