![]() |
ERAN RACING 16 juni 2004
Het gaat snel en de volgende Eran komt er al aan. Als alles goed zit zullen wij er opnieuw zijn om ons nog wat te vervolmaken met de Mégane. Hopelijk wordt het snel zomer en hebben we mooi weer op 16 juni....
Wie nog ??? C U |
Wij zullen er zeker zijn,
nieuwe sproeiers in de Weber, dat gaat al een stuk beter. Voluit gaan zit er spijtig genoeg nog niet in. Race groeten, Jo Smets |
Wij komen ook zeker met 2 wagens.
Wij gaan deze dag taxi spelen voor een hele hoop mensen. zie thread |
Quote:
|
wij komen met de biplace fun cup in de namiddag normaal gezien
|
En ik kom wat fotokes pakken (rijd dus nie mee).
Ne maat gaat voor den eerste keer meerijden, dus moet ik wat supporteren hé (met een gewone Mitsubishi carisma). |
me 2 ... nog een paar keer de grindbak opzoeken
|
We zitten opnieuw in volle voorbereiding van de volgende eran dag. Ruim 20 nieuwe mensen hebben zich reeds aangemeld maar er moeten nog enkelen bevestigen. Hopelijk zal het opnieuw mooi weer zijn zodat iedereen zich fijn kan amuseren.
See you in Zolder Op 14 juli is er een Free Driving dag bijgekomen. Dan kan er gereden worden van 13u tot 16u. Geen cursus die dag. |
ik ga ook van de partij zijn. ik heb nieuwe velgen gekocht die breder zijn en natuurlijk ook bredere banden. dan nog maar hopen dat het dan niet gaat regenen, want ze zijn niet bedoeld voor de regen. ook nog wat lager leggen en uitlijnen.
ik heb nog wat werk, want heb nog alleen maar de velgen. 16 juni is de periode dat de exames beginnen. en als ik mij goed herrinner scheen vroeger altijd de zon. ik kijk er zowieso naar uit. |
@ Andy: de passagiers moeten een klein bijkomend bedrag betalen voor de verzekering dacht ik. Mijn vraag: kan dit de dag zelf nog even geregeld worden of moet het op voorhand ??
|
Ik kom ook !! De al te snelle ZX nog is los laten! (100 echte pk's)
En Andy, ik heb nu al een fleece maar als het warm is hebt ge toch wel een polooke voor mij hé ?? |
Quote:
|
Quote:
|
Ik kom ook ..... met de camera en auto :p
nieuwe Intrax HDA ophanging zit onder de impreza ... ben benieuwd wa da ga geven . Loe en karel komen ook ... grijze en groene impreza's. Fil. |
@ Andy: merci voor de snelle reply ;)
|
All times are GMT +2. The time now is 21:11. |