De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   Spa 24 H (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10655)

vortex 18-05-2005 10:42

Spa 24 H
 
Is al bekend wat de toegangsprijzen zullen zijn aan de poort voor het gehele weekend? Of is er reeds voorverkoop en scheelt dat. Ik kan er op de Spa site niets over vinden. Maar er is hier vast iemand die raad weet, zoals altijd. :confused:

Raceboy 18-05-2005 10:52

http://www.proximus24hours.com/htm/ticketing.asp

staat wel niet bij wanneer de voorverkoop ingaat.
EDIT: tis beschikbaar vanaf 5/2005

FIRE 18-05-2005 20:26

Jamie Davies teamgenoot van Fabio Babini en Thomas Biagi voor Vitaphone tijdens 24h van Spa: http://www.autosport.nl/actueel/news...28&bericht=801

Mark 18-05-2005 20:30

In het voorprogramma zal het fluister stil zijn op Spa.............de Nederlandse Seats hebben een race in het bijprogramma.

vortex 18-05-2005 21:45

Ja, maar beter wat, dan dat het stil blijft zonder enige aktiviteit op de piste. Misschien dat ze het veld van 22 Seats nog wat kunnen bijvullen. Weet ook zo gauw niet met wat. Misschien Huub Vermeulen met zn bende Endurance Seats! Al met al is het toch al behelpen met het voorprogramma. WTCC is natuurlijk top, geen discussie mogelijk. Die Alfa Challenge is helaas wederom niet veel soeps en was er niet iets met Formula X??? Daar heb ik ook nog geen hoge pet van op. Laten we maar lekker een pintje nemen op de zaterdag en ons verkneukelen op de dingen die komen gaan.
Ga dr toch met veel zin naar toe, hoor. En o ja, die Seats geven toch altijd wel spektakel en de races zijn best om aan te zien. Maar ja, t geluid he.

tarzancorner 19-05-2005 10:18

massarati cup komt ook waarschijnlijk ongeveer 27 autos

fish88 19-05-2005 15:10

russian age gaat met de aston martin rijden tijdens de spa 24 uur. leuker dan die ferrari 550

Integra 19-05-2005 17:44

Quote:

Originally Posted by fish88
russian age gaat met de aston martin rijden tijdens de spa 24 uur. leuker dan die ferrari 550

Leuker niet, sneller wel.

CarRerA 21-05-2005 15:17

Waarom niet leuker?
Het is eindelijk eens iets anders dan altijd maar Ferrari en Saleen...

Integra 21-05-2005 20:04

Quote:

Originally Posted by CarRerA
Waarom niet leuker?
Het is eindelijk eens iets anders dan altijd maar Ferrari en Saleen...

Ik zeg niet dat een Aston Martin minder leuk is, maar zo'n 550 heeft voor mij toch een bepaalde uitstraling. :p (zoveel Ferrari's en Saleens rijden trouwens niet in FIA GT)
off topic: Saleens krijgen hun normale spoilers terug.

JPMontoya 25-05-2005 13:25

Quote:

24 Heures de Spa : de Radiguès, Dechavanne, Virenque et Hallyday en Viper GTS-R au sein de Force One.
www.turbomagazine.be

?? Virenque ??? wat doe dieje daar

Integra 25-05-2005 14:23

Quote:

Originally Posted by JPMontoya
www.turbomagazine.be

?? Virenque ??? wat doe dieje daar

Zal misschien na een rondje Magny Cours, ook 's een in GT willen rijden?

MichelRacing 26-05-2005 13:45

De 996 GTS RS en RSR domineert sinds 2001 in Francorchamps, stond al drie keer op het podium en won in 2003 zelfs algemeen. Daarvoor zorgde Freisinger, die dit jaar de lat wat minder hoog legt maar toch naar de "Proximus 24 Hours of Spa" komt. Deze keer met een auto die we nog nooit te zien kregen.
Bron: www.racingworld.be

Weet iemand wat voor een auto?

fish88 26-05-2005 14:55

misschien hebben ze een paar panoz aangeschaft?

Integra 26-05-2005 18:17

Dan mogen ze die nog fijn homologeren ...

Raceboy 26-05-2005 19:03

Quote:

Originally Posted by Integra
Dan mogen ze die nog fijn homologeren ...

ooit gehoord van groep 2, ;)

Thomaske 26-05-2005 19:06

Maserati vraagt aan de FIA om beperkingen te leggen op de Aston Martin DBR9. Dit komt omdat de Astons in Silverstone MET 40kg balast nog van begin tot eind 't beste waren. En de Maserati's er helemaal niet aan konden tippen. Hun uitleg is de volgende: ofwel geeft de FIA de DBR9 beperkingen ofwel nemen ze de beperkingen van ons af.

Mvg

TOM 26-05-2005 20:22

In GvA ston dat Marc Goossens met een Aston Martin deelneemt van prodrive, samen met lamy en kox. Kan iemand dat bevestigen. En als het waar is zal SRT dan deelnemen met hun corvette?

FIRE 26-05-2005 20:34

Quote:

Originally Posted by TOM
In GvA ston dat Marc Goossens met een Aston Martin deelneemt van prodrive, samen met lamy en kox. Kan iemand dat bevestigen. En als het waar is zal SRT dan deelnemen met hun corvette?


http://www.racingworld.be/nieuws/2176/

Mark 27-05-2005 00:21

Quote:

Originally Posted by MichelRacing
Deze keer met een auto die we nog nooit te zien kregen.

Als het die is van de 24 uur van de Nürburgring 2005 is dan weet ik het wel ;) In eerdere publicaties van Big Manfred F. riep hij dat hij zou deelnemen aan beide races ondanks zijn activiteiten in Moskou en omstreken. Zoals als altijd in de autosport: eerst zien dan geloven.

Thomaske 27-05-2005 06:37

Mark, met welke wagen was dat dan op de Nürburgring?

Mvg

Mark 27-05-2005 12:33

Quote:

Originally Posted by Thomaske_GLPK
Mark, met welke wagen was dat dan op de Nürburgring?

Mvg

Met een onzichtbare ;) Ze deden niet mee ondanks eerdere "grote""uitspraken.

Netforce_1 01-06-2005 17:02

Quote:

Originally Posted by vortex
Is al bekend wat de toegangsprijzen zullen zijn aan de poort voor het gehele weekend? Of is er reeds voorverkoop en scheelt dat. Ik kan er op de Spa site niets over vinden. Maar er is hier vast iemand die raad weet, zoals altijd. :confused:

Via de RACB Racefan krijgen nieuwe leden gratis toegang tot de paddock bij aanschaf van een WE-ticket. De reeds aangesloten Racefans krijgen toegang tot de niet-overdekte tribunes.
En dan nu de vraag : als je een ticket algemene ingang koopt heb je dan niet automatisch toegang tot de niet-overdekte tribunes? Indien ja wat is dan het voordeel voor reeds RACB Racefans?

The Interceptor 01-06-2005 17:46

Voor tribunes moet nog bijbetalen anders hoor, afhankelijk van overdekt of niet, was dat zo'n 10-15 euro dacht ik vorig jaar.

Raceboy 01-06-2005 18:10

tribunes is bijbetalen in de weekends. door de week zijn ze gratis toegangkelijk.

Benklak 11-06-2005 10:32

Is er al een voorlopige startlijst en timing ergens? Alvast bedankt

Brecht 11-06-2005 10:38

Quote:

Originally Posted by Benklak
Is er al een voorlopige startlijst en timing ergens? Alvast bedankt

Ik check iedere dag de site van de 24 uren. Bij Timing en Entrylist staat enkel : '' comming soon ''. Afwachten dus

Greetzz.. Corvetteboy

Bramzel 14-06-2005 08:33

Leuk detail; op de officiele raceposter staat de Prodrive Aston Martin, terwijl nog niet bevestigd is dat die gaat komen. Larbre gaat de "officiele" Spa wagen worden dit jaar.

Mark 17-06-2005 21:01

Lemeret en Deman rijden volgende week met een 360 van GPC in de FIA GT wedstrijd van Brno ter voorbereiding op de 24 uur. Daar rijden ze dan met een 575GTC ....... staat te lezen op www.turbomagazine.be

The Leader 23-06-2005 08:55

Heeft er al iemand een deelnemerslijst? Doet de SRT corvette mee he?? Of doet er maar 1 corvette mee juist de GLPK-Carsport?

Autofan 23-06-2005 09:13

Quote:

Originally Posted by The Leader
Heeft er al iemand een deelnemerslijst? Doet de SRT corvette mee he?? Of doet er maar 1 corvette mee juist de GLPK-Carsport?

Hoe kan er een deelnemerslijst zijn 5 weken voor dit evenement? In andere races geven ze hem ook pas officieel op het laatste moment vrij. Er zijn plannen, ik zeg plannen, dat de SRT Corvette aan de start komt met Ayari/Hernandez aan het stuur. De Corvette wordt dan ook in de kleuren gespoten zoals hij racet in de FFSA GT.

Thomaske 23-06-2005 11:13

Loic Deman en S.Lemeret vormen duo op Ferrari 575 Maranello in 24U
 
Autosport.be meldt dat Loic Deman en S. Lemeret in de 24Uren van Spa-Francorchamps zullen aantreden met een Ferrari 575 Maranello van het Italiaanse GPC-team.

Mvg

JPMontoya 28-06-2005 22:06

Following four class podiums by the DBR9 this year, including two class wins, Aston Martin Racing has confirmed the continuation of their testing and development programme by announcing their appearance at the Proximus 24-hours of Spa next month. Aston Martin Racing will field one DBR9 at the Spa test day on 12th July, with both of the team cars competing in the 24-hour endurance race that follows on 30th-31st July. Driving Aston Martin Racing's two DBR9 entries are, in car 28: David Brabham (Australia), Stephane Sarrazin (France) and Darren Turner (UK). Car 29 will be driven by Peter Kox (Netherlands), Pedro Lamy (Portugal) and making his Aston Martin debut, Marc Goossens (Belgium).

WWW.FIAGT.COM

Zeer goed nieuws !!! Spa wordt echt de battle of titans. 3 Astons en Goossens bij AM.
Conclusie geen SRT ? Hadden ze dat in het begin van het seizoen dan niet aangekondigd?

Integra 28-06-2005 22:22

Quote:

Originally Posted by JPMontoya
Following four class podiums by the DBR9 this year, including two class wins, Aston Martin Racing has confirmed the continuation of their testing and development programme by announcing their appearance at the Proximus 24-hours of Spa next month. Aston Martin Racing will field one DBR9 at the Spa test day on 12th July, with both of the team cars competing in the 24-hour endurance race that follows on 30th-31st July. Driving Aston Martin Racing's two DBR9 entries are, in car 28: David Brabham (Australia), Stephane Sarrazin (France) and Darren Turner (UK). Car 29 will be driven by Peter Kox (Netherlands), Pedro Lamy (Portugal) and making his Aston Martin debut, Marc Goossens (Belgium).

WWW.FIAGT.COM

Zeer goed nieuws !!! Spa wordt echt de battle of titans. 3 Astons en Goossens bij AM.
Conclusie geen SRT ? Hadden ze dat in het begin van het seizoen dan niet aangekondigd?

Maak er maar een battle van tussen alleszins 2 Astons, Bouchut is een SCHITTERENDE piloot, maar die Russen daarentegen zullen alleen op het rechte stuk kunnen volgen.

Mark 28-06-2005 22:28

Quote:

Originally Posted by JPMontoya
Zeer goed nieuws !!! Spa wordt echt de battle of titans. 3 Astons en Goossens bij AM.
Conclusie geen SRT ? Hadden ze dat in het begin van het seizoen dan niet aangekondigd?

Goossens op de AM in de 24 uur van Spa...........dat verhaal is medio mei toch ook al eens op diverse fora te lezen geweest? Alweer Bodycoach als sticker op de wagen.........maar als je het jaarverslag leest van Punch International vallen de puzzelstukjes in elkaar van deze puzzel voor autosportfreaks ;) Ik begin al mooie dromen te krijgen voor 2006 :D

Geen SRT? Wellicht de "Franse afdeling" die van start gaat?

JPMontoya 28-06-2005 22:36

Quote:

Originally Posted by Mark
Goossens op de AM in de 24 uur van Spa...........dat verhaal is medio mei toch ook al eens op diverse fora te lezen geweest? Alweer Bodycoach als sticker op de wagen.........maar als je het jaarverslag leest van Punch International vallen de puzzelstukjes in elkaar van deze puzzel voor autosportfreaks ;) Ik begin al mooie dromen te krijgen voor 2006 :D

Geen SRT? Wellicht de "Franse afdeling" die van start gaat?

Had het verhaal wel al horen waaien van Goossens maar nu pas officieel.
Als ik sponsor was van SRT zou ik toch liever de auto in Spa zien rijden als in Zolder...Misschien speelt SRT die 2 groepen sponsors tegen elkaar wel uit...

De testdag zelf wordt al een evenement. GLPK komt ook lees ik net.

Bramzel 28-06-2005 22:40

Schitterend nieuws, AM zal revanche willen voor LeMans. Hoop voor ze dat het minder warm is als afgelopen jaar ;) Zal spannend gaan worden dit jaar, ben zeer benieuwd.

The Interceptor 28-06-2005 22:58

Héél goed nieuws natuurlijk dat Marc met de Aston gaat rijden in Spa! Dat het de gedoodverfde favoriet is moet ik niet meer vertellen zeker :D

't Zou me verbazen moest geen van beide fabriekswages winnen eigenlijk.
Tijdens de 24u van Le Mans zat Mike Hezemans even in de studio bij Eurosport, daar ging het ook ff over de etmaalrace in de Ardennen, Mike verwacht de meeste concurrentie van de Astons, maar die scoren toch geen punten voor't kampioenschap (of toch zeker de 2 van prodrive niet), dus dat maakt zoveel niet uit, al willen ze er natuurlijk liever voor eindigen.
Daarna van de Ferrari's, de Maserati's zijn wel snelle wagens, maar het zou Mike (en mij ook wel) verbazen dat die zonder problemen finishen.

Bij AM hebben ze natuurlijk ook al redelijk wat ervaring met de wagens nu. Prachtig resultaat in Sebring. Le Mans ging ook zonder echt grote problemen tot anderhalf uur voor het einde. En laten we natuurlijk Silverstone niet vergeten.

AM zal hier de Corvette wsl zeker willen verslaan, maar dit is natuurlijk geen echt officiele Corvette, daarvoor rijden ze misschien wel de Petit Le Mans race mee, staat als als "tbc" op hun kalender ...

Ik kan in ieder geval al niet meer wachten tot de 24u van Spa, door die examens zal't dan toch wel meer dan twee maand geleden zijn dat ik raceautokes heb zien rijden. Maar de testdag 12 juli pikken we zeker al mee door! :D

JPMontoya 28-06-2005 23:09

Quote:

Originally Posted by The Interceptor
AM zal hier de Corvette wsl zeker willen verslaan, maar dit is natuurlijk geen echt officiele Corvette, daarvoor rijden ze misschien wel de Petit Le Mans race mee, staat als als "tbc" op hun kalender ...

Ik kan in ieder geval al niet meer wachten tot de 24u van Spa, door die examens zal't dan toch wel meer dan twee maand geleden zijn dat ik raceautokes heb zien rijden. Maar de testdag 12 juli pikken we zeker al mee door! :D

Laat dit een uitnodiging zijn voor Corvette met hun C6-R...
In Spa valt toch veel meer eer te halen dan in Petit Le Mans mi.

Dito,van die examens.

fish88 28-06-2005 23:11

goede line up bij am hoop dat goosen, kox en lamy kunnen winnen, hopelijk hebben ze niet te veel pech of komen ze zonder benzine te staan!!!


All times are GMT +2. The time now is 14:51.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.