![]() |
http://www.autosport.nl/actueel/news...28&bericht=908 racing for holland heeft sponsoren en auto voor 2005 gepresenteerd.
heeft lammers een potentiele sponser gevonden want er staat: ''. Jan Lammers benadrukte de aanwezigen dat ook de financiële problemen, die door de enorme benodigde budgetten die racen op dit niveau met zich meebrengt, binnenkort definitief tot het verleden behoren.'' er staat dat men eindelijk gaat beginne met het bouwen van een nieuwe wagen want de dome s101 is te oud |
Quote:
|
*silent prayers wishfull thinking* Zytek? *silent prayers wishfull thinking*
|
Quote:
Lammers was gisteren weer top bij RTL Autosport, die vent is zo open en eerlijk over zijn bezigheden. Dit jaar wat minder budget, kan gebeuren.........schroeven we de catering en dergelijke wat terug. Zijn niet veel mensen die dat durven toegeven, het gaat iets minder. Die man is een voorbeeld voor alle junior-coureurs in de lage landen hoe je moet omgaan met de media. |
Quote:
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Overigens is (of was) de Nederlander Wiet Huidekoper bezig met het ontwikkelen van een wagen voor een "long term sports car project". |
Quote:
|
Quote:
Het A1-project kost niets, de crew en expertise van RfH worden ingehuurd door de franchise-houder van Nederland. Ook een plus of een plusje. Die twee Domes? Zijn die eigendom van RfH? Zoja mag je daar ook een aardige som voor opschrijven in de verkoop. De deal met IMG, kan ook het e.e.a. opleveren......... Het chassis? De nieuwe LMP's (en wellicht GTP's) schieten als paddestoelen uit de grond. Als er ergens veel dingen van ontwikkeld worden dan kon het weleens meevallen qua kosten. Simpele economische gedachte van mij ;) Iets wat erg duur en exclusief is, dat is weggelegd voor de happy-few. Het is jaren geleden dat er zoveel nieuwe projecten op stapel stonden.........dus wellicht dat een chassis bouwen niet zo duur is dan dat wij vermoeden. Banden? Daar zal toch wel dealtje te regelen zijn gezien de reputatie van Lammers. Motor? Tja dat blijft een groot vraagteken voor mij. Ik heb wel enkele mogelijke namen in mijn hoofd zitten die in aanmerking zouden komen maar kan dat op geen enkele manier onderbouwen. Blijft gokwerk............. |
even een vraagje, wie heeft deze tread begonne want dat heb ik niet gedaan :)
ik hoop dat john bosh (RIJK) en jan lammers samen een RFH gaan besturen want dan kan het een goede toekomst krijgen. en ik hoop dat ze de 2 dome's aan iemand kunnen verkopen want ze zijn al best oud (of misschien kunnen ze daarna omgebouwd worden). maar de toekomst van RFH ziet er denk ik wel aardig uit :applaus: |
Quote:
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Quote:
Quote:
|
Jan Lammers: "For next year we will build a car that complies with the new regulations. With new material and a good chance on a podium position you will receive all the manufacture support that you need. Besides the tyres we also try to close an engine deal on short term".
It looks like Jan Lammers will return to Le Mans with two cars to compete for victory next year. Jan: "The second car is more or less guaranteed so our future looks promising!" gelukkig komt hij bijna cker terug met 2 wagens. ik zou echt willen weten wie die financiele steun geeft waardoor het er zo positief uitziet. john bosh misschien? |
@fish88: bronvermelding?
|
Quote:
|
Quote:
http://www.planetlemans.com/index.ph...=1012&Itemid=2 |
Quote:
|
Quote:
Dat noem ik pas fanvriendelijk. :applaus: |
Filmpje van de presentatie: http://www.vandijkonline.net/movies/...rfhsponsor.wmv (www.planetlemans.com)
(Er loopt weer eens een paddocker door het beeld, meerdere keren! Het is die kerel met de rode trui ;) ) |
Quote:
Mooi he, hoe die die gast van speedpics wat angst aanjaagt :D ... Er is een heleboel verteld gisteren, financieel gaat het beter, LMES dit jaar, A1GP, twee nieuwe wagens, nieuw veersysteem voor aankomende race. Jan heeft ook een aantal malen het woord 'bouwen' herhaald, met andere woorden samen met specialisten een nieuwe auto bouwen... Aan de andere kant hebben ze natuurlijk een fantastische relatie met Dome. Het zal nog even afwachten tot het pakket is samengesteld. De nieuwe motor zal zeker niet noodzakelijkerwijs bij Judd vandaan komen. En gezien het feit dat de tweede wagen al zo goed als zeker is zegt natuurlijk al wel een hoop over het stadium waarin het team zit en de potentie. |
Wat zou het toch mooi zijn als Ford toch nog de naam Jaguar terug in de sportscars wil hebben om het beschadigde imago (door de F1) weer op te krikken.
|
Quote:
http://www.auto-sport.nu/members/mod...hp?storyid=535 |
Quote:
|
GMAC vind ik wel een opvallende
|
Quote:
Goed gezien! |
Een come-back van Cadillac? Opel in de LMP's? Daewolet misschien?
|
Ik kan het filmpje niet openen. :confused:
|
Moet je even naar de site gaan, directlinking kan niet.
|
Tnx Bramzel.
|
Zelfs dat werkt niet. :confused:
Ik krijg de hele tijd dit bericht: http://rewrite.planetlemans.com/rewrite.gif |
Gewoon naar www.planetlemans.com gaan en dan op videos klikken. Helemaal onderaan staat het filmpje. Bij mij werkte dat van de eerste keer.
|
Planetlemans heeft trouwens een interessant artikel over de nieuwe ophanging van de RfH Dome: Racing for Holland; Faster laptimes and longer stints with new hydraulic suspension system
|
Quote:
|
op de fotos van de presentatie zag ik dat er 2 dome's waren 1 met oude aerodynamica en de normale
|
Dan moet je me die foto toch eens aanwijzen.
|
van wie was die tweede dome van vorig jaar dan?
|
http://i4.photobucket.com/albums/y109/sgaap/dome.jpg
achter alle mensen en de voorste wagen zie je duidelijk een andere wagen. en in de studio van rtl autosport hadden ze een oudere dome bij zich |
Ik heb altijd gedacht dat RfH gewoon eigenaar is van 2 Domes.
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 18:38. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.