De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Wie wint de Spa Euro Race? (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10774)

ICEMAN 08-06-2005 15:23

Wie wint de Spa Euro Race?

Wie zal er volgens jou de Spa Euro Race winnen? Is het eindelijk de beurt aan GLPK of wordt het de 2de overwinning voor SRT? Ook gebrand om te winnen zyn de mannen van Kuismanehn Competition & PSI. Of is er toch nog een ander team dat met de overwinning gaat lopen?

teun{crg} 08-06-2005 15:30

RS racing zal dervoor gaan !!
en in TB iceman ?? de mini ???

Serre 08-06-2005 15:33

Diegene die eerst over de meet komt zeker om 23u15... :applaus: :+ :applaus:

ICEMAN 08-06-2005 16:17

Quote:

Originally Posted by teun{crg}
RS racing zal dervoor gaan !!
en in TB iceman ?? de mini ???

We gaan alvast voor het podium in TB. :gas:

Thomaske 08-06-2005 16:32

Succes zou ik zeggen! En je komt maar eens af hé naar onze box :D

Mvg

TOM 08-06-2005 16:37

Zal volgens mij gaan tussen srt en glpk. Maar ik denk dat de corvette het zal halen en hopelijk is de race even spannend als vorig jaar.

fish88 08-06-2005 17:09

hoop op glpk met hezemans :)

ICEMAN 08-06-2005 17:26

Quote:

Originally Posted by Thomaske_GLPK

Mvg

Merci, jullie ook e.

The Interceptor 08-06-2005 17:48

Ik denk toch wel dat SRT gaat winnen! De wagen en de line-up is aanzienlijk verbeterd tegen vorig jaar. En Marc zal wel het grootste deel van de tijd achter het stuur zitten vermoed ik :) Maar GLPK en Kuismanen zullen ook wel sterk voor de dag komen.
Jammer genoeg kan ik ze niet gaan aanmoedigen (examens :()

teun{crg} 08-06-2005 17:52

Quote:

Originally Posted by Thomaske_GLPK

Mvg

tegen wie heb je het ???

Belle 08-06-2005 17:59

Quote:

Originally Posted by The Interceptor
Jammer genoeg kan ik ze niet gaan aanmoedigen (examens :()

Ik zal wel in uw plek gaan supporteren! ;)

Eneuh...denk niet dat ik moet vermelden voor wie ik gestemd heb, zeker? :rolleyes:

Scapa 08-06-2005 18:08

Kuismanen.

Thomaske 08-06-2005 18:40

teun{crg} ik had het tegen ICEMAN.

De line-up van GLPK is ondertussen al wel bekend zeker. Ziet er weer heel snel uit nu Mike Hezemans ook komt meerijden.

Laten we hopen op een spannende en mooie race!

Mvg

Mr.Dallara 08-06-2005 19:03

Ik zet men geld op Kuismanen (met de verborgen "pitwapens" ;))

smiley 08-06-2005 20:32

de srt corvette ...

teun{crg} 08-06-2005 21:28

Quote:

Originally Posted by Mr.Dallara
Ik zet men geld op Kuismanen (met de verborgen "pitwapens" ;))

welke pitwapens ?? rijd vosse nu mee bij hen of niet ?? of word het kuismanen zelf en huisman ??

Bevrac 08-06-2005 21:41

misschien één van de GTB wagens? Penders Porsche, Ultima,... vergeet niet dat het een wedstrijd over zes uur is...

teun{crg} 08-06-2005 21:44

Quote:

Originally Posted by Bevrac
misschien één van de GTB wagens? Penders Porsche, Ultima,... vergeet niet dat het een wedstrijd over zes uur is...

daar zit wat in maar ik zie dat niet echt gebeuren ! ;)

Autofan 08-06-2005 21:47

Ik wil ook graag Kuismanen zien winnen :)

ZTCfan 10-06-2005 17:33

Ik denk dat PSI met een snelle paltalla wel eens gevaarlijk uit de hoek zouden kunnen komen

Mr.Dallara 10-06-2005 19:51

Quote:

welke pitwapens ?? rijd vosse nu mee bij hen of niet ?? of word het kuismanen zelf en huisman ??

Het pit wapen is redelijk simpel, Kuismanen zou wel eens heel kort bij de tijden kunnen zitten in de pitlane voor een stop t.o.v. het hasselse team dat steeds al de "koning vd pitstops" is in de Belcar. Mss wel sneller?

Vosse rijd zowieso mee, volgens mij Huisman ook, maar dit weet ik niet zeker.
(ofwel Kuismanen-Vossen ofwel Kuismanen-Vosse-Huisman)

teun{crg} 10-06-2005 20:17

Quote:

Het pit wapen is redelijk simpel, Kuismanen zou wel eens heel kort bij de tijden kunnen zitten in de pitlane voor een stop t.o.v. het hasselse team dat steeds al de "koning vd pitstops" is in de Belcar. Mss wel sneller?

Vosse rijd zowieso mee, volgens mij Huisman ook, maar dit weet ik niet zeker.
(ofwel Kuismanen-Vossen ofwel Kuismanen-Vosse-Huisman)

waarom is hij dan zo snel ?? hij moet toch ook een rijderswissel , tanken en banden wissellen of niet ??

Mr.Dallara 10-06-2005 20:44

Quote:

waarom is hij dan zo snel ?? hij moet toch ook een rijderswissel , tanken en banden wissellen of niet ??

Mss andere en meerdere mecano's...

Wait and see (tot morge avond) ;) (zoals ik al zij tien dagen geleden... ;))

Mr.Dallara 11-06-2005 21:10

Quote:

Maar de manier waarop het gebeurd en vooral door wie kan altijd wel een verschil geven....

blijkbaar hebben ze al goed getraind in de pit voor de race.
Ik ben alvast benieuwd naar de resultaat van strak voor de finse viper!

FLASH! glpk viper crascht in Blanchimont, hij staat in brand. Login was aanboord, maar is OK!
Hierdoor de derde SC procedure :(

RWP 12-06-2005 10:37

Quote:

Maar de manier waarop het gebeurd en vooral door wie kan altijd wel een verschil geven....

http://www.racingworld.be/images/200...d/_MG_7529.JPG
foto: RW.be

blijkbaar hebben ze al goed getraind in de pit voor de race.
Ik ben alvast benieuwd naar de resultaat van strak voor de finse viper!

FLASH! glpk viper crascht in Blanchimont, hij staat in brand. Login was aanboord, maar is OK!
Hierdoor de derde SC procedure :(

Mr dallara
mag ik vragen deze foto te verwijderen. ik zie niet graag mijn foto's verschijnen zonder een correcte bronvermelding of toestemming. Je zou beter moeten weten

Guido 13-06-2005 22:01

de foto draagt bij tot de discussie. Wellicht gaat het om een vergetelheid. 'k heb de bronvermelding - die er wel stond - klikbaar gemaakt. ;)

ICEMAN 13-06-2005 22:09

Quote:

...zonder een correcte bronvermelding of toestemming...
Hij heeft helemaal niet gezegd dat er geen bronvermelding bijstaat, hij zegt enkel dat hij een correcte bronvermelding moet plaatsen & de toestemming vragen om deze foto te mogen gebruiken.

Mark 13-06-2005 22:19

Quote:

Originally Posted by ICEMAN
Hij heeft helemaal niet gezegd dat er geen bronvermelding bijstaat, hij zegt enkel dat hij een correcte bronvermelding moet plaatsen & de toestemming vragen om deze foto te mogen gebruiken.

Zeg, leer jij eens goed lezen!!

Quote:

ik zie niet graag mijn foto's verschijnen zonder een correcte bronvermelding of toestemming.
Dus: of een juiste bronvermelding of toestemming vragen, dus een van de twee. Er staat nu een correcte bronvermelding. Case closed.

ICEMAN 13-06-2005 22:27

als dat al schelden was, dan is het wel erg gesteld hier ze. :rolleyes:

teun{crg} 13-06-2005 22:46

Quote:

Originally Posted by RWP
Mr dallara
mag ik vragen deze foto te verwijderen. ik zie niet graag mijn foto's verschijnen zonder een correcte bronvermelding of toestemming. Je zou beter moeten weten

moet je misschien zo'n beveiling erop zetten dat NIEMAND je foto's kan opslaan en dan heb je dat gezeiks niet !
is misschien een tip ! ;)

ICEMAN 13-06-2005 22:52

Denk je dat dat iemand tegen gaat houden? Er bestaan nog methodes om foto's van het net te halen zonder toestemming.

RWP 14-06-2005 07:38

Iceman, je hebt gelijk een site 100% beveiligen is onmogelijk
nu de foto is onderdeel van een discussie, daarom ook de "of"

foto's zo maar plukken van een andere site toont weinig respect, volgende keer is het bingo.

RWP 14-06-2005 07:47

Quote:

moet je misschien zo'n beveiling erop zetten dat NIEMAND je foto's kan opslaan en dan heb je dat gezeiks niet !
is misschien een tip ! ;)

als je de oplossing kent hoor ik het graag .
momenteel kan je elk systeem omzeilen. een andere browser gebruiken kan al voldoende zijn om de beveiliging te omzeilen.
hij die een beveiliging kan vinden die op alle browser werkt heeft het ei gevonden denk ik

teun{crg} 14-06-2005 18:04

oke er zijn genoeg trucjes daarvoor maar als mensen het zien als ze niet gewoon kunnen opslaan zullen ze het misschien eerder laten en sommige mensen weten mss niet eens hoe dat moet ( dat laatstuh betwijfel ik erg ! )

All times are GMT +2. The time now is 20:22.