![]() |
Belcar race 4: Brands Hatch, the post Le Mans endurance weekend
De volgende advertentie stond in het "heilige boekse". Juist in het Le Mans supplement van de Engelse Autosport. Honderdduizenden autosportliefhebbers zullen deze advertentie lezen.........je kunt de doelgroep niet beter benaderen ;) In Le Mans wordt normaal gesproken dit supplement gratis verstrekt aan de poorten van het circuit. De doelgroep zal nog beter bereikt worden.
Een geluk dat de Kuismanen Viper erop staat ;) Anders was iedereen aan het zoeken geweest naar de GLPK Viper.........maar daar was al van bekend dat ze niet in Brands Hatch zouden rijden vanwege de FIA GT race in Brno. Dat heeft niets met ongeluk te maken op de Euro Race. ![]() Advertentie: Le Mans supplement, Autosport 09-06-05 |
Ik wist niet dat kuismanen twee wagens had :D
|
heefd ie dat dan ???
|
Quote:
Die voorste is bij op de foto geplakt he slimmeke ;) |
kan toch !
ik weet toch ook niet alles ! |
zaterdagavond concert : we gaan ons weer eens amuseren :D
|
Blues en amuseren da ga ni samen. Blues: der is een station en den artiest zen lief is het juist afgebold.
|
ga maar eens kijken op die mannen hunne site. brengen wel meer dan enkel blues
|
Ik had toch de P&M Corvette van SRT vooraan gezet mabon...
|
Dan beginnen we toch zelf te zingen ( janken ).... :D
|
Quote:
|
Quote:
|
Ik vind een Viper toch het einde ;) Maar daar geef ik je wel gelijk in inderdaad.
|
Quote:
|
Ik verwacht wel dat Goosens en Co de leiding over nemen na Brands-Hatch van Kuismanen, maar in de 24uren acht ik dat Kuismanen gaat winnen of een Porsche... Niet dat ik iets tegen de Corvette heb, maar iemand als David Hart heeft nog niet zoveel 24-uursraces gereden... Hij is er wel aan veel gestart, maar in 75% van de gevallen uitgevallen na een paar uur wedstrijd... In dit opzicht lijkt Kuismanen mij een betere bezetting te hebben met Vincent Vosse(talloze 24-uurs races gereden) en Duncan Huisman(Winnaar van de 24ur van Nurburgring dit jaar)
En wat betreft de PSI-Porsches kan ik nog geen uitspraken doen, omdat deze nog namen hebben vrijgegeven van de andere piloten... We zullen wel zien, een aantal van jullie zullen het wel oneens met me zijn... |
Quote:
Maar ontopic weer; Wie van de huidige bezettingen heeft Brands Hatch-ervaring waardoor hij zou kunnen uitblinken? |
Zover ik my kan herinneren heeft alleen Marc Goossens vroeger op het GP circuit gereden.
|
Quote:
En ben toch eens benieuwd wat de eerste passage door die eerste bocht gaat geven, echt geen simpele bocht, en daar dan met 40-50 wagens doorgeraken :confused: |
Duncan Huisman dan? Heeft die daar geen toerwagen ervaring?
|
Volgens mij zijn Marc Goossens en Vincent Vosse de enige met Brands Hatch GP ervaring. Vosse reed namelijk ook het UK FFord
|
Quote:
|
Quote:
|
en Srt winnen... ;)
als als en nog een als, als ons kat een koe was, konden we ze melken aan de stoof :fight: |
Quote:
|
ietsje meer
Quote:
Christophe Geoffroy ( 2x Europees kampioen Radical) heeft behoorlijk wat ervaring op dit snelle technische circuit. oh ja Christophe rijdt op de Ultima 33 van ...PILOT. Hij is dit WE ook te zien in de 12h in de jaguar naast van de Poele. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Dus 3 piloten die Brands ervaring hebben:
- Marc Goossens - Vincent Vosse - Christophe Geoffroy Nog iemand? |
awel, nigel greensall als die meedoet.
|
Ik had het over de vaste Belcarpiloten. ;)
Ik heb opgevangen dat het budget van Speedworx (waar Greensall by reed) al op zou zyn? :confused: |
Nog een team dat er "waarschijnlijk" niet gaat by zyn en dat is Meijers Motorsport. Ronald Tieman is gisteren tydens de internationale trainingsdag afgegaan op het rechte stuk richting Sterrenwachtbocht. De wagen knalde links in de vangrails. Voor zover ik heb kunnen zien bleek de schade enigzins nogal mee te vallen. Radiator is zowiezo geraakt. Maar wie weet wat nog allemaal? Komt hiermee de deelname van Meijers-Tieman in het gedrang?
|
Meijers-Tieman reed de SpaEuroRace ook al niet dus... Ik weet ook niet zeker van als de wagen niet beschadigd zou zijn dat ze meerijden op Brands-Hatch, bij deze mannen is het ook weer een kwestie van budget... De snelle auto hebben ze al, nu nog snelle piloten... Want met snelle piloten rijden ze ook mee vooraan in de Klasse Tourisme, dat heeft Cor Euser vorig jaar al bewezen toen hij meereed op deze wagen in een aantal wedstrijden...
|
als meijers motorsport niet komt en de mini heel misschien niet en cox&moore al niet rijd TB dus ook voor halve punten ?? :(
|
als te weinig TB's zijn dan worden die opgenomen in TA en nemen ze hun daar behaalde punten weer mee naar TB
|
Quote:
|
Grote vriend Iceman, zou jij mij willen vertellen of de Mini nog uberhaupt opnieuw wordt opgebouwd? En of we deze dit jaar nog in actie zullen zien? Gisteren zoue r een besluit vallen staat op verschillende sites vermeld ik heb alleen nergens iets kunnen vinden over het besluit...
|
Quote:
|
Quote:
Alleen de wagen op de foto :rolleyes: De Zwaans-viper tijdens een pitstop van de 24 uur van Spa. Mooie wagen.........alleen uit de verkeerde klasse :D |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 16:18. |