![]() |
Wtcc - Spa-Francorchamps
Ik kon het weer niet nalaten : Dit zijn volgens mij de strafgewichten ;
Giovanardi & Garcia : 60kg, Priaulx & Dirk & Rydell : 40kg, Tarquini & Terting : 35kg, Thompson 25kg, Farfus & Jörg 10kg, Gené & Plato 5kg . Topfavoriet voor Spa mijn inziens : Jörg Müller, 2. Gené, 3. Zanardi, 4. Farfus, 5. Priaulx, 6. Dirk Müller, 7. Thompson, 8. Tarquini, 9. Larini Met Spijt in't hart vrees ik dat de Alfa's 't op Spa, deels door hun strafgewicht maar ook omdat ze vorig jaar niet met de banden op de nieuwe tarmac in de problemen kwamen, niet goed gaan scoren . I hope I'm wrong... |
Ik verwacht Plato toch ook wel vooraan in Spa.
|
Ik hoop op priaulx in feite.
Zeer goede rijder met een goed team achter zich, spijtig van het strafgewicht. Dat maakt het vrij nadelig voor de vroeger toch dominant zijnde bmw's. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
ik zou begot niet weten wie er als winaar uit de buis gaat komen maar spektakel zal er wel genoeg zijn hoop wel dat alfa romeo wint (heb vip kaarten van alfa)
|
Quote:
|
Ik zou nog niet eens VIP willen zijn, altijd maar op een terrasje zitten of zo en dan kan je de race minder goed volgen. Als toeschouwer kan je kiezen waar je gaat staan, vind ik persoonlijk veel beter :)
|
Quote:
|
Amai niet, liever dat dan 5 euro betalen voor een pak friet (die dan nog eens niet te eten zijn)...
|
Quote:
|
Ja qua eten ist op Francorschamps inderdaad ni fameus daarvoor is Zolder stukken beter, heerlijke hamburgers en braadworsten. Wij eten met de 24 uur altijd in de proximus tent, een aanrader.
|
jah de laatste keer dat ik daar iets had gegeten was een friet met een pot zout en viese mayonaise... bah maarja als je ergens bij een vip tent ofzo kan eten.. is wel leuk !
|
Quote:
Natuurlijk hebben we ook onze proviand op de camping staan hé. |
Zelf eten meepakken is het beste.
|
Quote:
In welke hoedanigheid heb je ze "bemachtigd" ? |
Quote:
Tijdens de WS in Zolder staat daar een Sbarro eetstandje maar dat is niet open hoe verklaar je zoiets... |
Quote:
|
Ik heb het wel over de standjes rond het circuit...restaurants heb je in Francorchamps dorp ook met hopen
|
Ik vind dat in Spa de friet/hamburgerse meestal toch minder goed zijn dan in Zolder. (neem nooit friet, meestal wel hamburger, midden in de paddock, daar zijn ze het beste :))
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
als ge een paar uur de'n tijd hebt :rolleyes: |
on-topic graag. WTCC duren niet lang genoeg om mij honger te doen krijgen dus laten we maar over de koers zelf praten.
|
Quote:
-Giovanardi 60kg : esatto -Garcia 55kg : buon correcion vuelta dos -Priaulx, Dirk M. & Rydell 40kg : Right, richtig, "zjüst" -Terting 35kg : Ganz genau -Tarquini 30kg : Dopo la penalita di Colciago rifatto esatto ! -Thompson 25kg : Bloody right again -Farfus 20kg : brasilero perdao : 10kg unica errato ! -Jörg M. 10kg : dieser isst aber wieder glatt drauf -Gené & Plato : Mas good |
Ik tip op Jörg Müller en... Colciago :D
|
Quote:
|
Eten? Dat geloof je toch zelf niet!
|
We mogen een "Pug" verwachten ;) Het Deense Peugeot Sport Engineering is van plan om de 407 zijn debuut te laten maken in het WTCC tijdens de races op Spa. Coureurs? Ayari of Helary..............let wel, het is geen fabrieksteam.
e.e.a. volgens Autosport 07-07-05 |
Quote:
|
Ayari heeft de eer de Peugeot 407 op Spa te laten debuteren .
|
Funke vervangt Jäger in Spa op de Ford, zjuust gezien op andere thread ivm wtcc ; dat zijn al 2 nieuwe namen op de grid in Spa en opgevangen dat er een Belg gepeild heeft naar de Oregon Alfa waarmee Adam Lacko z'n tot nu toe enige independents punten heeft gescoord voor z'n switch naar de 2e Crawford Bmw .
|
Ik ga misschien ook gaan kijken. Eens gaan polsen bij onze Alfa garage :D
|
Die zal't niet weten : ik weet enkel dat het niet om een vlaming gaat dus een waaltje aangezien de oostkantonners-piloten niet dik gezaaid zijn .
|
Yes, een extra training voor de WTCC op Spa tijdens de donderdag. Van 18.00 tot 18.30.............
Quote:
|
Ik ga misschien toch 'n beetje vroeger door op weg naar Spa : 1 uurke van Westerlo naar Spa dat moet lukken behoudens file . Die Belg op Oregon ex.Lacko 156 is niks geworden : PYC had de performance maar niet the money hebben ze me ingefluisterd .
|
Sponsor op de 407 van Ayari: Peugeot Belux... Dat is toch meer dan een privé initiatief.
Zanardi al een koprol gemaakt, benieuwd of hij van start gaat. |
Foto van Peugeot 407: http://car.kak.net/bilder/wtcc/wtcc05spa05s.jpg
|
Ik heb die BMaWay van Zanardi gezien...als ze die klaarkrijgen chapeau . Ik ben 'm wel dankbaar ik was om 18u30 pas daar(17u25 pas weggeraakt) en normaal was't gedaan maar dankzij dat "rolleke" is alles een 15" uitgelopen .
Alfa krijgt er vanaf nu 10kg bij, Seat, Ford, Chevy, Honda en Peugeot niet . Jörg was de snelste vandaag voor Farfus, Dirk, Tarquini, Priaulx, Gené, Colciago, Rydell, Garcia, Thompson, d'Aste, Giovanardi, Nicola Larini..., 23 Ayari (Peugeot ligt nochtans goed maar waarschijnlijk de power of verhoudingen) . |
All times are GMT +2. The time now is 11:47. |