De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Toerisme wagens (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Wtcc - Spa-Francorchamps (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10895)

Bugalfa 26-06-2005 23:37

Wtcc - Spa-Francorchamps

Ik kon het weer niet nalaten : Dit zijn volgens mij de strafgewichten ;

Giovanardi & Garcia : 60kg, Priaulx & Dirk & Rydell : 40kg, Tarquini & Terting : 35kg, Thompson 25kg, Farfus & Jörg 10kg, Gené & Plato 5kg .
Topfavoriet voor Spa mijn inziens : Jörg Müller, 2. Gené, 3. Zanardi, 4. Farfus, 5. Priaulx, 6. Dirk Müller, 7. Thompson, 8. Tarquini, 9. Larini

Met Spijt in't hart vrees ik dat de Alfa's 't op Spa, deels door hun strafgewicht maar ook omdat ze vorig jaar niet met de banden op de nieuwe tarmac in de problemen kwamen, niet goed gaan scoren . I hope I'm wrong...

gwyllion 27-06-2005 09:43

Ik verwacht Plato toch ook wel vooraan in Spa.

kartboyke 27-06-2005 11:44

Ik hoop op priaulx in feite.
Zeer goede rijder met een goed team achter zich, spijtig van het strafgewicht.
Dat maakt het vrij nadelig voor de vroeger toch dominant zijnde bmw's.

Raceboy 27-06-2005 11:58

Quote:

Originally Posted by kartboyke
Zeer goede rijder met een goed team achter zich, spijtig van het strafgewicht.

en een Belgisch team dat is toch extra leuk. Ik weet no toen RBM nog echt BMW team Belgium was (met ekblöm) heel de tribune supporterde toen voor die wagen omdat dat een van "ons" was.

Bugalfa 27-06-2005 20:16

Quote:

Originally Posted by Bugalfa
Ik kon het weer niet nalaten : Dit zijn volgens mij de strafgewichten ;

Giovanardi & Garcia : 60kg, Priaulx & Dirk & Rydell : 40kg, Tarquini & Terting : 35kg, Thompson 25kg, Farfus & Jörg 10kg, Gené & Plato 5kg .
Topfavoriet voor Spa mijn inziens : Jörg Müller, 2. Gené, 3. Zanardi, 4. Farfus, 5. Priaulx, 6. Dirk Müller, 7. Thompson, 8. Tarquini, 9. Larini

Met Spijt in't hart vrees ik dat de Alfa's 't op Spa, deels door hun strafgewicht maar ook omdat ze vorig jaar niet met de banden op de nieuwe tarmac in de problemen kwamen, niet goed gaan scoren . I hope I'm wrong...

Met de penalisatie van Colciago wint o.a. Rydell een plaatsje waardoor hij in Puebla 9 punten verzamelt ipv 8 zoals Tarquini : Tarquini is daardoor niet samen 5e maar 6e en mag zo -5kg inbrengen wat z'n gewicht op + 30kg brengt . Voor de rest zie ik geen wijzigingen . Tarquini schuift wel op in m'n pronostiek van 8 naar 6...

Bugalfa 29-06-2005 20:59

Quote:

Met de penalisatie van Colciago wint o.a. Rydell een plaatsje waardoor hij in Puebla 9 punten verzamelt ipv 8 zoals Tarquini : Tarquini is daardoor niet samen 5e maar 6e en mag zo -5kg inbrengen wat z'n gewicht op + 30kg brengt . Voor de rest zie ik geen wijzigingen . Tarquini schuift wel op in m'n pronostiek van 8 naar 6...

Bij Garcia heb ik me ook misrekend, ik dacht dat die meer dan 40pt had (= 4x5kg) maar hij heeft maar 39 dus slechts 40+15kg = 55kg . En nu zou't "zjust" moeten zijn .

auto delta 29-06-2005 21:46

ik zou begot niet weten wie er als winaar uit de buis gaat komen maar spektakel zal er wel genoeg zijn hoop wel dat alfa romeo wint (heb vip kaarten van alfa)

Scapa 29-06-2005 21:54

Quote:

Originally Posted by auto delta
ik zou begot niet weten wie er als winaar uit de buis gaat komen maar spektakel zal er wel genoeg zijn hoop wel dat alfa romeo wint (heb vip kaarten van alfa)

Interessant :D Zou er nog iemand hier zo'n kaarten (over) hebben :p

Autofan 30-06-2005 08:55

Ik zou nog niet eens VIP willen zijn, altijd maar op een terrasje zitten of zo en dan kan je de race minder goed volgen. Als toeschouwer kan je kiezen waar je gaat staan, vind ik persoonlijk veel beter :)

Steve 30-06-2005 11:01

Quote:

Originally Posted by Autofan
Ik zou nog niet eens VIP willen zijn, altijd maar op een terrasje zitten of zo en dan kan je de race minder goed volgen. Als toeschouwer kan je kiezen waar je gaat staan, vind ik persoonlijk veel beter :)

Je kan nog altijd gaan en staan waar je wil met VIP-kaarten, wij gebruiken deze enkel om te eten en drinken ;)

Scapa 30-06-2005 11:53

Amai niet, liever dat dan 5 euro betalen voor een pak friet (die dan nog eens niet te eten zijn)...

Bart.Vandecavey 30-06-2005 12:04

Quote:

Originally Posted by Scapa
Amai niet, liever dat dan 5 euro betalen voor een pak friet (die dan nog eens niet te eten zijn)...

Die hamburgers zijn ook niet te eten, enkel de braadworsten vallen nog mee...

The Leader 30-06-2005 12:38

Ja qua eten ist op Francorschamps inderdaad ni fameus daarvoor is Zolder stukken beter, heerlijke hamburgers en braadworsten. Wij eten met de 24 uur altijd in de proximus tent, een aanrader.

smiley 30-06-2005 14:03

jah de laatste keer dat ik daar iets had gegeten was een friet met een pot zout en viese mayonaise... bah maarja als je ergens bij een vip tent ofzo kan eten.. is wel leuk !

kartboyke 30-06-2005 16:43

Quote:

Originally Posted by The Leader
Ja qua eten ist op Francorschamps inderdaad ni fameus daarvoor is Zolder stukken beter, heerlijke hamburgers en braadworsten. Wij eten met de 24 uur altijd in de proximus tent, een aanrader.

Wij eten ook steeds in de tent van proximus, niet overdreven duur en het is echt niet slecht hoor.
Natuurlijk hebben we ook onze proviand op de camping staan hé.

Autofan 30-06-2005 22:22

Zelf eten meepakken is het beste.

Bugalfa 01-07-2005 22:34

Quote:

Tof : wij Concessiehouders hebben tot nu toe niks ; vorig jaar had ik zo'n 20 VIP klanten die allemaal terug willen gaan...
In welke hoedanigheid heb je ze "bemachtigd" ?

JPMontoya 01-07-2005 23:24

Quote:

Originally Posted by The Leader

Totaal niet ! Qua eten is Spa echt wel 100000000000000x beter. In Zolder heb je niks maar dan ook niks keus. In Spa kun je tenminste is Pasta eten.. Of een broodje...
Tijdens de WS in Zolder staat daar een Sbarro eetstandje maar dat is niet open hoe verklaar je zoiets...

Autofan 01-07-2005 23:41

Quote:

Originally Posted by JPMontoya
Totaal niet ! Qua eten is Spa echt wel 100000000000000x beter. In Zolder heb je niks maar dan ook niks keus.

In de Wheels heb je meer dan genoeg keus.

JPMontoya 01-07-2005 23:42

Ik heb het wel over de standjes rond het circuit...restaurants heb je in Francorchamps dorp ook met hopen

Integra 02-07-2005 09:08

Ik vind dat in Spa de friet/hamburgerse meestal toch minder goed zijn dan in Zolder. (neem nooit friet, meestal wel hamburger, midden in de paddock, daar zijn ze het beste :))

auto delta 02-07-2005 12:11

Quote:

Tof : wij Concessiehouders hebben tot nu toe niks ; vorig jaar had ik zo'n 20 VIP klanten die allemaal terug willen gaan...
In welke hoedanigheid heb je ze "bemachtigd" ?

via ne maat van men vader die een alfa garage heeft een mijn vader heeft ook nog is 35 jaar voor alfa romeo gewerkt

Bugalfa 02-07-2005 20:50

Quote:

via ne maat van men vader die een alfa garage heeft een mijn vader heeft ook nog is 35 jaar voor alfa romeo gewerkt

Ik ga toch eens van m'n oren moeten maken bij ons vrienden... v.d importeur ; ze doen of ze van niks weten en 1 kaartje voor mezelf kopen tot daaraantoe maar 20 Vips zelf bijleggen...

dulu 03-07-2005 16:12

Quote:

Originally Posted by Autofan
In de Wheels heb je meer dan genoeg keus.

als ge een paar uur de'n tijd hebt :rolleyes:

Raceboy 03-07-2005 21:05

on-topic graag. WTCC duren niet lang genoeg om mij honger te doen krijgen dus laten we maar over de koers zelf praten.

Bugalfa 06-07-2005 22:09

Quote:

Bij Garcia heb ik me ook misrekend, ik dacht dat die meer dan 40pt had (= 4x5kg) maar hij heeft maar 39 dus slechts 40+15kg = 55kg . En nu zou't "zjust" moeten zijn .

De strafgewichten staan nu ook op de homepagina van www.fiawttc.com
-Giovanardi 60kg : esatto
-Garcia 55kg : buon correcion vuelta dos
-Priaulx, Dirk M. & Rydell 40kg : Right, richtig, "zjüst"
-Terting 35kg : Ganz genau
-Tarquini 30kg : Dopo la penalita di Colciago rifatto esatto !
-Thompson 25kg : Bloody right again
-Farfus 20kg : brasilero perdao : 10kg unica errato !
-Jörg M. 10kg : dieser isst aber wieder glatt drauf
-Gené & Plato : Mas good

Scapa 07-07-2005 11:54

Ik tip op Jörg Müller en... Colciago :D

Bugalfa 08-07-2005 19:25

Quote:

Originally Posted by Steve
Je kan nog altijd gaan en staan waar je wil met VIP-kaarten, wij gebruiken deze enkel om te eten en drinken ;)

Proximus abonee kan voor max. 5pers ŕ € 50 PaddockKaart + 2 dagen eten in de tent en 1 drankbonnetje . Wetende dat een Paddock €45 kost bij ING-bank of Inno-store ben je al goedkoper af als je 1 frietje eet... Ik ga alvast reserveren als abonnee en wie geen abonnee is kan wel via een kennis ; Je moet enkel bellen met een Proximus Nr. - Naam + adres vermelden en je kan de kaarten ter plekke ophalen .

Steve 08-07-2005 21:12

Eten? Dat geloof je toch zelf niet!

Mark 09-07-2005 11:16

We mogen een "Pug" verwachten ;) Het Deense Peugeot Sport Engineering is van plan om de 407 zijn debuut te laten maken in het WTCC tijdens de races op Spa. Coureurs? Ayari of Helary..............let wel, het is geen fabrieksteam.

e.e.a. volgens Autosport 07-07-05

Bugalfa 12-07-2005 19:20

Quote:

Originally Posted by Steve
Eten? Dat geloof je toch zelf niet!

idd. de vriendelijke man v.h. call-bureau bevestigde me dat je de tent in mag maar't eten is te betalen . Neemt niet weg dat je voor die € 5 extra tov inkom een goeie meerwaarde hebt én de kaarten ter plekke opgehaald kunnen worden tewijl ze anders aangetekend verzonden worden voor ... € 6 .

Bugalfa 13-07-2005 23:56

Ayari heeft de eer de Peugeot 407 op Spa te laten debuteren .

Bugalfa 14-07-2005 20:15

Funke vervangt Jäger in Spa op de Ford, zjuust gezien op andere thread ivm wtcc ; dat zijn al 2 nieuwe namen op de grid in Spa en opgevangen dat er een Belg gepeild heeft naar de Oregon Alfa waarmee Adam Lacko z'n tot nu toe enige independents punten heeft gescoord voor z'n switch naar de 2e Crawford Bmw .

Yannick R 14-07-2005 22:09

Ik ga misschien ook gaan kijken. Eens gaan polsen bij onze Alfa garage :D

Bugalfa 15-07-2005 20:21

Die zal't niet weten : ik weet enkel dat het niet om een vlaming gaat dus een waaltje aangezien de oostkantonners-piloten niet dik gezaaid zijn .

Mark 20-07-2005 17:21

Yes, een extra training voor de WTCC op Spa tijdens de donderdag. Van 18.00 tot 18.30.............

Quote:

A WTCC spokesperson said: "The teams had to pack the cars immediately after the Mexico race and didn't have any time to do what they usually do. The extra session is purely for shakedown purposes."

www.autosport-atlas.com

Bugalfa 27-07-2005 23:58

Ik ga misschien toch 'n beetje vroeger door op weg naar Spa : 1 uurke van Westerlo naar Spa dat moet lukken behoudens file . Die Belg op Oregon ex.Lacko 156 is niks geworden : PYC had de performance maar niet the money hebben ze me ingefluisterd .

Scapa 28-07-2005 22:58

Sponsor op de 407 van Ayari: Peugeot Belux... Dat is toch meer dan een privé initiatief.

Zanardi al een koprol gemaakt, benieuwd of hij van start gaat.

gwyllion 28-07-2005 23:46

Foto van Peugeot 407: http://car.kak.net/bilder/wtcc/wtcc05spa05s.jpg

Bugalfa 29-07-2005 01:04

Ik heb die BMaWay van Zanardi gezien...als ze die klaarkrijgen chapeau . Ik ben 'm wel dankbaar ik was om 18u30 pas daar(17u25 pas weggeraakt) en normaal was't gedaan maar dankzij dat "rolleke" is alles een 15" uitgelopen .
Alfa krijgt er vanaf nu 10kg bij, Seat, Ford, Chevy, Honda en Peugeot niet .
Jörg was de snelste vandaag voor Farfus, Dirk, Tarquini, Priaulx, Gené, Colciago, Rydell, Garcia, Thompson, d'Aste, Giovanardi, Nicola Larini..., 23 Ayari (Peugeot ligt nochtans goed maar waarschijnlijk de power of verhoudingen) .

All times are GMT +2. The time now is 11:47.