![]() |
Dank u TOTAL
Jawel hoor, het is weer zover.
Total geeft gratis kaarten voor de F1 op vrijdag. De mijne zijn al binnen. Wel wachten tot na 10.00 u (dan begint de wedstrijd) Heb wel nog steeds geen mail ontvangen :( |
mss een link naar de wedstrijd?
|
http://totalgpf1.eyelab.biz/game.php?lang=nl
deze zou het moeten zijn |
Inderdaad. Gunther1 was me voor.
Op naar 80.000 bezoekers op vrijdag dit jaar? Zal maar op tijd vertrekken dit jaar. Heb er vorig jaar meer dan 4 uur over gedaan om er te geraken en evenveel om terug te keren. |
Ik heb ook twee tickets gewonnen, die ik aan mijn pa en broerke geef (net als vorig jaar) want ikzelf zal ik vanaf woensdag aanwezig zijn, aangezien ik een weekendticket heb.
Zelf ben ik wel niet zo content met die hoop vrijkaarten, daar gaat de rustige vrijdag weeral, veel rondstappen zoals ik gepland had, zal er dus niet inzitten :( edit: men broerke zal niet kunnen gaan denk, 't is dan namelijk al terug school :) achja, kan wel nog iemand blij maken met dat ticket |
gezellig valsspelen, weet iemand de juiste antwoorden?
|
laat maar, het zijn gemakkelijke vragen. Ik heb mijn 2 kaarten!!
|
Owja, is het enkel voor vrijdag? Ik dacht dat het voor de zondag was.
BTW dit is mijn 1e post :bye: |
Gratis ticketjes voor de zondag zouden iets moeilijker te verdienen zijn :D
In elk geval, welkom! |
Er waren 16.000 kaarten beschikbaar, momenteel zijn er nog 80 voorhande.
Total dankt jullie voor de nodige mailadressen ;) |
Quote:
In ieder geval heb ik ook mijn 2 tikets op zak. Kan ik me er nog eens van gaan vergewissen wat een circus het allemaal wel is, zeker al het voor niks is. Bovendien moet ik nog wat foto's bij elkaar zien te krijgen op circuit voor de Photo-award. :D :D |
Wij danken Total niet voor zijn aanwezigheid en activiteiten in Myanmar/Birma :mad:.
|
Quote:
|
En ze worden al te koop aangeboden op Ebay.....
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI...sPageName=WDVW :no: :no: :no: |
Och, zo waren er verleden jaar ook op ons forum. Zo'n mensen zouden ze hun internet-verbinding moeten sluiten. Hoeveel onwetende mensen zouden toch niet zo'n ticket kopen?
Hieronder kunnen jullie ze nog eens nalezen.. dat is altijd lachen :p http://www.f1world.be/phpBB2/viewtopic.php?t=2506 http://www.f1world.be/phpBB2/viewtopic.php?t=2519 En dan tenminste één slimmerik die ze gratis wil verdergeven: http://www.f1world.be/phpBB2/viewtopic.php?t=2542 :applaus: Anderzijds. Ik vind het totaal niet gepast dat Total eens even wat tickets gaat weggeven voor vrijdag. Er zijn mensen die voor zo'n dingen betalen.. en dan zoiets :mad: |
Ik vraag me af wie daarvoor normaal betaalt, aangezien ze niet te koop zijn. Je kan geen tickets kopen die enkel vrijdag geldig zijn (zie maar op belgium-grandprix.be). Total geeft mensen die misschien niet de middelen hebben om naar de F1 te gaan kijken of die normaal niet zouden komen kijken, de mogelijkheid om die wagens toch eens te komen bekijken en beluisteren.
|
I won :D
Mvg |
Quote:
In een onderwerp waar dat bedrijf geprezen wordt, wou ik er gewoon op wijzen dat er nog een veel minder fraaie keerzijde is, die onnoemelijk veel leed berokkent/berokkend heeft en de autosport ver overstijgt. |
Ik wou het bedrijf niet prijzen hoor.
Ik wou gewoon even onder de aandacht brengen dat er weer gratis tickets zijn. Dat vermijdt dat mensen opgelicht worden zoals op ebay. |
Quote:
|
Wat je hier vraagt, is voor Bernie. Wat Total doet, is hun zaak. Zij verkrijgen die tickets op de een of andere manier en geven ze dan weg. Total wil zo de sport toegankelijker maken, Bernie wil dat niet. Die ziet de mensen schijnbaar liever gaan dan komen.
|
Voila, en dat is ook best zo... Anders zit Spa vrijdag vol met Nederlanders :d
|
Quote:
|
Quote:
|
"Jammer, alle tickets zijn de deur uit!"
:( |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Sorry, de tickets zijn weg.
|
Voor de liefhebbers, http://www.hln.be/hln/art/cache/f1.html
|
een promotie van héél andere aard, ivm de Belgische GP:
als je bij tot 8/9 bij Euro Center een Panasonic Plasma TV 37PA50 of 42PA50 koopt, en een Toyota wint, krijg je hem gratis... |
Quote:
|
ge kunt proberen, en als Toyota ni wint brengt ge hem terug binnen he :p
|
Oei, vandaag pas terug aan gedacht en wat bleek: tickets afhalen tussen 8 en 20 augustus. Te laat dus. Gelukkig heb ik intussen bijna mijn weekend tickets. Al is daar ook weeral een verhaal over te vertellen. :confused:
|
Quote:
Dus zo streng zijn ze niet :D |
Lap, ik heb dat blad intussen weggegooid. Maar ja, ik heb toch kaarten voor het hele weekend. Als ze die tenminste nog langs brengen :rolleyes:
|
Kheb besteld bij belgium-grandprix en heb ze de tweede week van Augustus thuisgeleverd gekregen met de pakjesdienst,als jij daar ook zou besteld hebben,kzou mij zorgen beginnen maken.. :confused:
|
ze zijn blijkbaar aan de deur geweest op zondag morgen (11u15). Er was toen niemand thuis en ze hebben een briefje achter gelaten met een telefoonnummer op. Mijn moeder heeft er naar gebeld en ze zeiden dat ze nog eens opnieuw gingen langskomen en dat ze eerst gingen bellen als ze langs kwamen.
|
Vorig jaar had ik mijn tickets pas einde juli besteld, die promotie die er toen liep in het weekend van de 24 Uren van Spa.
Ik ook maar wachten op mijn tickets, en die kwamen maar niet ... Dan een fax naar ginder gestuurd, bleek dat ik ze in de Welcome (daar aan het tankstation bij de Source) moest gaan afhalen. Precies of ik moest dat zomaar weten ... En daar heb ik natuurlijk die verzendkosten voor betaald :rolleyes: , maar die heb ik ook nooit terug gezien :frusty: |
Voor de laatbeslissers is er vandaag nog een laatste promotie omtrent de GP F1 in Francorchamps.
De tickets bronze zondag en bronze weekend kunnen via Skynet aan halve prijs besteld worden; meer info: www.pitstoptv.be Niet enkel bij Skynet zijn er promoties, ook bij F1racing.nl zoeken ze nog wat tickets te verkopen. Zilver 8 (rechte stukje achter de dubbele linkse), kan besteld worden aan 200€. edit: De prijzen voor volgend jaar staan nu ook online op de site van Belgium GP. Voor het eerst in jaren gaan de prijzen eindelijk nog eens naar beneden. De snelle beslissers kunnen zelfs voor minder dan 100€ een weekendje rechtstaan. Ook de tribuneprijzen lijken me wat gezakt, maar hoeveel precies kan ik nu niet zeggen, heb dat altijd iets te duur gevonden :) |
All times are GMT +2. The time now is 06:15. |