De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Dank u TOTAL (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=11007)

Selespeed 13-07-2005 08:29

Dank u TOTAL

Jawel hoor, het is weer zover.

Total geeft gratis kaarten voor de F1 op vrijdag.

De mijne zijn al binnen.

Wel wachten tot na 10.00 u (dan begint de wedstrijd)

Heb wel nog steeds geen mail ontvangen :(

Raceboy 13-07-2005 11:14

mss een link naar de wedstrijd?

gunther1 13-07-2005 11:18

http://totalgpf1.eyelab.biz/game.php?lang=nl
deze zou het moeten zijn

Selespeed 13-07-2005 11:31

Inderdaad. Gunther1 was me voor.

Op naar 80.000 bezoekers op vrijdag dit jaar?
Zal maar op tijd vertrekken dit jaar. Heb er vorig jaar meer dan 4 uur over gedaan om er te geraken en evenveel om terug te keren.

The Interceptor 13-07-2005 13:54

Ik heb ook twee tickets gewonnen, die ik aan mijn pa en broerke geef (net als vorig jaar) want ikzelf zal ik vanaf woensdag aanwezig zijn, aangezien ik een weekendticket heb.

Zelf ben ik wel niet zo content met die hoop vrijkaarten, daar gaat de rustige vrijdag weeral, veel rondstappen zoals ik gepland had, zal er dus niet inzitten :(

edit: men broerke zal niet kunnen gaan denk, 't is dan namelijk al terug school :) achja, kan wel nog iemand blij maken met dat ticket

student 17-07-2005 16:10

gezellig valsspelen, weet iemand de juiste antwoorden?

student 17-07-2005 16:15

laat maar, het zijn gemakkelijke vragen. Ik heb mijn 2 kaarten!!

IVY440 18-07-2005 10:58

Owja, is het enkel voor vrijdag? Ik dacht dat het voor de zondag was.
BTW dit is mijn 1e post :bye:

Selespeed 18-07-2005 11:01

Gratis ticketjes voor de zondag zouden iets moeilijker te verdienen zijn :D

In elk geval, welkom!

Chauffeur 18-07-2005 13:25

Er waren 16.000 kaarten beschikbaar, momenteel zijn er nog 80 voorhande.
Total dankt jullie voor de nodige mailadressen ;)

Guido 18-07-2005 14:19

Quote:

Originally Posted by Chauffeur
Total dankt jullie voor de nodige mailadressen ;)

Toch maar enkel als je er zelf toestemming voor gegeven hebt. Met een mailadres op zich zijn ze niks, als de gebruikers niet de toestemming geven om het te gebruiken. ;)

In ieder geval heb ik ook mijn 2 tikets op zak. Kan ik me er nog eens van gaan vergewissen wat een circus het allemaal wel is, zeker al het voor niks is. Bovendien moet ik nog wat foto's bij elkaar zien te krijgen op circuit voor de Photo-award. :D :D

Mario 18-07-2005 14:44

Wij danken Total niet voor zijn aanwezigheid en activiteiten in Myanmar/Birma :mad:.

Guido 18-07-2005 15:45

Quote:

Originally Posted by Mario
Wij danken Total niet voor zijn aanwezigheid en activiteiten in Myanmar/Birma :mad:.

een gewetenstrap vermoed ik?

Steve 18-07-2005 17:08

En ze worden al te koop aangeboden op Ebay.....

http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI...sPageName=WDVW
:no: :no: :no:

bluelite 18-07-2005 18:58

Och, zo waren er verleden jaar ook op ons forum. Zo'n mensen zouden ze hun internet-verbinding moeten sluiten. Hoeveel onwetende mensen zouden toch niet zo'n ticket kopen?

Hieronder kunnen jullie ze nog eens nalezen.. dat is altijd lachen :p

http://www.f1world.be/phpBB2/viewtopic.php?t=2506

http://www.f1world.be/phpBB2/viewtopic.php?t=2519

En dan tenminste één slimmerik die ze gratis wil verdergeven:

http://www.f1world.be/phpBB2/viewtopic.php?t=2542

:applaus:

Anderzijds. Ik vind het totaal niet gepast dat Total eens even wat tickets gaat weggeven voor vrijdag. Er zijn mensen die voor zo'n dingen betalen.. en dan zoiets :mad:

redje 18-07-2005 19:21

Ik vraag me af wie daarvoor normaal betaalt, aangezien ze niet te koop zijn. Je kan geen tickets kopen die enkel vrijdag geldig zijn (zie maar op belgium-grandprix.be). Total geeft mensen die misschien niet de middelen hebben om naar de F1 te gaan kijken of die normaal niet zouden komen kijken, de mogelijkheid om die wagens toch eens te komen bekijken en beluisteren.

Thomaske 18-07-2005 22:10

I won :D

Mvg

Mario 19-07-2005 08:13

Quote:

Originally Posted by Huudo
een gewetenstrap vermoed ik?

Ach ja. Ik ga er hier niet over uitwijden, want het is er per slot van rekening niet de plaats voor. Geïnteresseerden zullen ongetwijfeld via Google meer te weten komen.

In een onderwerp waar dat bedrijf geprezen wordt, wou ik er gewoon op wijzen dat er nog een veel minder fraaie keerzijde is, die onnoemelijk veel leed berokkent/berokkend heeft en de autosport ver overstijgt.

Selespeed 19-07-2005 08:31

Ik wou het bedrijf niet prijzen hoor.

Ik wou gewoon even onder de aandacht brengen dat er weer gratis tickets zijn. Dat vermijdt dat mensen opgelicht worden zoals op ebay.

bluelite 20-07-2005 00:17

Quote:

Originally Posted by redje
Ik vraag me af wie daarvoor normaal betaalt, aangezien ze niet te koop zijn. Je kan geen tickets kopen die enkel vrijdag geldig zijn (zie maar op belgium-grandprix.be). Total geeft mensen die misschien niet de middelen hebben om naar de F1 te gaan kijken of die normaal niet zouden komen kijken, de mogelijkheid om die wagens toch eens te komen bekijken en beluisteren.

Uhu. Dan kan je de mensen die zaterdag en zondag komen ook gratis binnenlaten... daar zitten heel wat mensen tussen die het financieel ook niet erg makkelijk hebben. Als de F1 meer volk wil trekken, dan moet dat op een andere manier gebeuren, niet op deze. De weekendtickets moeten dan maar goedkoper worden als de vrijdag toch gratis is.

redje 20-07-2005 10:25

Wat je hier vraagt, is voor Bernie. Wat Total doet, is hun zaak. Zij verkrijgen die tickets op de een of andere manier en geven ze dan weg. Total wil zo de sport toegankelijker maken, Bernie wil dat niet. Die ziet de mensen schijnbaar liever gaan dan komen.

bluelite 20-07-2005 14:22

Voila, en dat is ook best zo... Anders zit Spa vrijdag vol met Nederlanders :d

redje 20-07-2005 17:17

Quote:

Originally Posted by bluelite
Voila, en dat is ook best zo... Anders zit Spa vrijdag vol met Nederlanders :d

Zijt maar gerust, dat is nu al zo en met twee Nederlanders bij Minardi kan het er enkel erger op worden.

FIRE 20-07-2005 18:13

Quote:

Originally Posted by redje
Zijt maar gerust, dat is nu al zo en met twee Nederlanders bij Minardi kan het er enkel erger op worden.

Iemand moet de rekening betalen, als de Belgen het niet doen dan doen "wij" het maar. ;)

Petter-Jån 21-07-2005 14:12

"Jammer, alle tickets zijn de deur uit!"
:(

bluelite 21-07-2005 15:51

Quote:

Originally Posted by Petter-Jån
"Jammer, alle tickets zijn de deur uit!"
:(

Ik heb er normaal gezien twee. Iemand dacht me daarmee een plezier te kunnen doen... niet dus! Ik moet sowieso werken die dag.

Steve 21-07-2005 18:01

Quote:

Originally Posted by Steve
En ze worden al te koop aangeboden op Ebay.....

http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI...sPageName=WDVW
:no: :no: :no:

Momenteel staan deze 51,50 euro!

redje 21-07-2005 18:28

Quote:

Originally Posted by bluelite
Ik heb er normaal gezien twee. Iemand dacht me daarmee een plezier te kunnen doen... niet dus! Ik moet sowieso werken die dag.

Als ge er nog over hebt, kan ik er mss iemand een plezier meedoen. :)

manu 20-08-2005 12:15

Sorry, de tickets zijn weg.

schumivill 22-08-2005 20:09

Voor de liefhebbers, http://www.hln.be/hln/art/cache/f1.html

marcel 23-08-2005 13:13

een promotie van héél andere aard, ivm de Belgische GP:

als je bij tot 8/9 bij Euro Center een Panasonic Plasma TV 37PA50 of 42PA50 koopt, en een Toyota wint, krijg je hem gratis...

Bart.Vandecavey 23-08-2005 14:57

Quote:

Originally Posted by marcel
een promotie van héél andere aard, ivm de Belgische GP:

als je bij tot 8/9 bij Euro Center een Panasonic Plasma TV 37PA50 of 42PA50 koopt, en een Toyota wint, krijg je hem gratis...

Weinig waarschijnlijk dat je hem gratis krijgt dus...

student 26-08-2005 12:04

ge kunt proberen, en als Toyota ni wint brengt ge hem terug binnen he :p

IVY440 29-08-2005 21:55

Oei, vandaag pas terug aan gedacht en wat bleek: tickets afhalen tussen 8 en 20 augustus. Te laat dus. Gelukkig heb ik intussen bijna mijn weekend tickets. Al is daar ook weeral een verhaal over te vertellen. :confused:

Yvonne 29-08-2005 22:50

Quote:

Originally Posted by IVY440
Oei, vandaag pas terug aan gedacht en wat bleek: tickets afhalen tussen 8 en 20 augustus. :

Klopt. Maar de tickets blijven nog wel een tijdje liggen bij de Total stations. Ik heb mijn tickets pas afgelopen weekend opgehaald. En er waren nog veel die langs moesten komen...
Dus zo streng zijn ze niet :D

IVY440 02-09-2005 15:00

Lap, ik heb dat blad intussen weggegooid. Maar ja, ik heb toch kaarten voor het hele weekend. Als ze die tenminste nog langs brengen :rolleyes:

schumivill 02-09-2005 15:22

Kheb besteld bij belgium-grandprix en heb ze de tweede week van Augustus thuisgeleverd gekregen met de pakjesdienst,als jij daar ook zou besteld hebben,kzou mij zorgen beginnen maken.. :confused:

IVY440 02-09-2005 15:45

ze zijn blijkbaar aan de deur geweest op zondag morgen (11u15). Er was toen niemand thuis en ze hebben een briefje achter gelaten met een telefoonnummer op. Mijn moeder heeft er naar gebeld en ze zeiden dat ze nog eens opnieuw gingen langskomen en dat ze eerst gingen bellen als ze langs kwamen.

The Interceptor 02-09-2005 15:48

Vorig jaar had ik mijn tickets pas einde juli besteld, die promotie die er toen liep in het weekend van de 24 Uren van Spa.
Ik ook maar wachten op mijn tickets, en die kwamen maar niet ...
Dan een fax naar ginder gestuurd, bleek dat ik ze in de Welcome (daar aan het tankstation bij de Source) moest gaan afhalen. Precies of ik moest dat zomaar weten ... En daar heb ik natuurlijk die verzendkosten voor betaald :rolleyes: , maar die heb ik ook nooit terug gezien :frusty:

The Interceptor 05-09-2005 15:10

Voor de laatbeslissers is er vandaag nog een laatste promotie omtrent de GP F1 in Francorchamps.
De tickets bronze zondag en bronze weekend kunnen via Skynet aan halve prijs besteld worden; meer info: www.pitstoptv.be

Niet enkel bij Skynet zijn er promoties, ook bij F1racing.nl zoeken ze nog wat tickets te verkopen. Zilver 8 (rechte stukje achter de dubbele linkse), kan besteld worden aan 200€.

edit: De prijzen voor volgend jaar staan nu ook online op de site van Belgium GP. Voor het eerst in jaren gaan de prijzen eindelijk nog eens naar beneden. De snelle beslissers kunnen zelfs voor minder dan 100€ een weekendje rechtstaan. Ook de tribuneprijzen lijken me wat gezakt, maar hoeveel precies kan ik nu niet zeggen, heb dat altijd iets te duur gevonden :)

All times are GMT +2. The time now is 06:15.