De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   2005 GP België (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=11285)

Nicki_Mks 08-09-2005 16:58

2005 GP België

60% kans op een wet race volgens de FIA, speciale Michelins én Bridgestones ;) en misschien de jongste wereldkampioen ooit. Het zal wat worden dit weekend...

Bart.Vandecavey 08-09-2005 17:04

Quote:

Originally Posted by Nicki_Mks
60% kans op een wet race volgens de FIA, speciale Michelins én Bridgestones ;) en misschien de jongste wereldkampioen ooit. Het zal wat worden dit weekend...

:+ ...wordt nog samen met Kimi gedeklasseerd, zodat Schumacher het toch nog haalt :p

marcel 09-09-2005 15:48

Montoya en Fisichella hebben al een nieuwe motor moeten steken. Montoya behoudt wel zijn startpositie morgen, want hij heeft gewisseld voor hij maar 1 meter reed.

Raikkonen heeft nog niet van motor gewisseld

fish88 09-09-2005 15:58

haha maar 3 hele rondjes gereden in de hele 2de sessie :fight: . men houd echt van de fans zo te zien :p maar ene kant kan ik het wel begrijpen als het extreem regent

Thomaske 09-09-2005 18:10

Motorwissel van Fissi wordt nog uitgesteld. Dit wordt gemeldt door F1world.be

Mvg...

Selespeed 09-09-2005 19:32

Ben net terug uit Francorchamps.

Was echt niet te doen die regen. Zijn dan ook halverwege tweede sessie terug huiswaarts gekeerd.

Een beetje ontgoocheld, maar de weergoden....

pompierke 09-09-2005 19:42

Quote:

Originally Posted by fish88
haha maar 3 hele rondjes gereden in de hele 2de sessie :fight: . men houd echt van de fans zo te zien :p maar ene kant kan ik het wel begrijpen als het extreem regent

Awel ik niet hoor. :confused:
Die mannen van de GP2 die rijden tenminste in de regen, dat zijn er met ballen aan hun lijf. :gas:
Ik ben gebleven tot na de GP2.
F1 sorry hoor, ze zijn het niet waard, regen of geen regen. :no:
Was daar dank zij vrijkaarten hoor, anders zien ze mij daar niet, maar ja dat is mijn visie over de F1. :)
Schiet mij nu niet af AUB :o

smiley 09-09-2005 19:52

...wordt dit weekend wereldkampioen. net als schumi vorig jaar ...

strepper 09-09-2005 20:33

Heb juist telefonisch contact gehad en er is een kans dat er niet gereden gaat worden, reden: op het asfalt voor de raidillon blijft er teveel water opstaan na felle regen en daardoor zou het te gevaarlijk kunnen worden ale het hard begint te regenen. Hierdoor zijn er vandaag maar enkele f1's buiten geweest. remember de crash van goossens tijdens 1000km.

Mark 09-09-2005 20:55

Quote:

Originally Posted by strepper
Heb juist telefonisch contact gehad en er is een kans dat er niet gereden gaat worden.

Heb zojuist ook een telefoontje gehad, het was Bernie Ecclestone aan de andere kan van de lijn. Bernie vertelde me: ''They've been racing in these conditions for years, There'll be a race on Sunday." ;) :D

(Bron: www.autosport-atlas.com / Reuters ;))

Nicki_Mks 09-09-2005 21:44

Quote:

Originally Posted by fish88
haha maar 3 hele rondjes gereden in de hele 2de sessie

Dat is dan wel het overstatement van de week ;) Er werd geen enkel volledig rondje gereden. Liuzzi kwam in zijn out lap niet verder dan Les Combes, Doornbos was nog niet aan Eau Rouge toen de sessie op rood ging en Alonso heeft de startlijn vandaag niet gezien.

We gaan een zo mogelijk nog interessanter weekend tegemoet dan eind juni... Zes rode vlaggen op één dag, een F1-sessie van 60' zonder één tijd... O ja, als iemand weet waarom bij het begin van de eerste GP2-sessie op de reuzenschermen opeens naar een natuurdocumentaire werd overgeschakeld, mag dat altijd laten weten.

Raceboy 09-09-2005 21:53

Mensen die niet tegen die regen konden tssss. Je moet gewoon met 5 man onder een paraplu gaan staan, das pas gezellig. :D

Lambo 09-09-2005 22:23

Behalve als er onnozele hollanders dan met blikken bier achter je gooien omdat je hun uitzicht op een verder lege piste ontneemt...

Van het moment dat Liuzzi de baan op kwam gingen trouwens alle paraplu's dicht, om de anderen het zicht niet te ontnemen...

Maarja, Hollanders zijn nu eenmaal Hollanders hé. Hun nationale sport is zichzelf en hun volk zo belachelijk mogelijk maken in het buitenland. Nou, dat is ze dan vandaag weer goed gelukt... Proficiat zou ik zo zeggen (y)

(ps, dit is niet gericht tegen alle Nederlanders hoor :) )

Nicki_Mks 10-09-2005 09:57

Er is gereden in FP3! Top 3: Raikkonen-Montoya-Fisichella

Edit: de live timing is dan toch niet zo live. Om 9:57 stond er blijkbaar nog niet de eindstand op...

Guido 10-09-2005 10:55

Quote:

Originally Posted by raceboy
Mensen die niet tegen die regen konden tssss. Je moet gewoon met 5 man onder een paraplu gaan staan, das pas gezellig. :D

:) :)

Toch nog goed dan dat er 1 van die vijf dan aan gedacht had om zo een grote paraplu mee te nemen.

Quote:

Originally Posted by pompierke
Awel ik niet hoor. :confused:
Die mannen van de GP2 die rijden tenminste in de regen, dat zijn er met ballen aan hun lijf. :gas:
Ik ben gebleven tot na de GP2.
F1 sorry hoor, ze zijn het niet waard, regen of geen regen. :no:
Was daar dank zij vrijkaarten hoor, anders zien ze mij daar niet, maar ja dat is mijn visie over de F1. :)
Schiet mij nu niet af AUB :o

Als er zodanig veel water op de baan staat dat er niet op te rijden valt, kan ik daar best inkomen. Toen de GP2 weer de baan opging, was er al veel minder water op de baan én bovendien ging het bij hun om een quali. Veel keuze hadden die jongens dan ook niet. De omstandigheden waren echt wel verschillend op het moment dat de F1 moest rijden en dat de GP2 moest rijden. Je reactie vind ik dat ook fel overdreven. ;)

Nicki_Mks 10-09-2005 11:05

FP4 was zelfs een droge sessie! Resultaat: Alonso-Raikkonen-Trulli

Nicki_Mks 10-09-2005 11:09

Quote:

Originally Posted by Huudo
Als er zodanig veel water op de baan staat dat er niet op te rijden valt, kan ik daar best inkomen. Toen de GP2 weer de baan opging, was er al veel minder water op de baan én bovendien ging het bij hun om een quali. Veel keuze hadden die jongens dan ook niet. De omstandigheden waren echt wel verschillend op het moment dat de F1 moest rijden en dat de GP2 moest rijden. Je reactie vind ik dat ook fel overdreven. ;)

Awel, toen ik daar gisteren halfverzopen een uur lang regendruppels zat te tellen dacht ik exact hetzelfde als pompierke. Na gisterenavond echter de beelden van de crash van Liuzzi gezien te hebben (heeft iemand dat ongelooflijk verschil in spray gezien toen hij halfweg Kemmel op een nieuw stuk asfalt terecht kwam?) zou ik er perfect begrip voor hebben moest niemand van de 25 ooit nog in de regen in Spa willen rijden. De problemen lagen niet aan de regen (het is volgens mij niet de eerste keer dat het pijpestelen regent tijdens een F1-sessie, maar wel de eerste keer dat in een sessie van 60' geen enkele tijd wordt gereden) maar aan de fantastische infrastructuur van Spa-Francorchamps.

Gèrre 10-09-2005 19:33

Khoop dat Mercedes met twee wagens op het podium komt, maar ik denk wel dat de kans groot is dat Alonso wereldkampioen gaat worden.

Raceboy 10-09-2005 23:08

als het hard regent hebben ze bij red bull duidelijk een probleem :D

http://motorsport.com/photos/f1/2005...el-xp-0274.jpg

foto: motorsport.com

Nicki_Mks 11-09-2005 10:04

Ik weet niet of iemand vanmorgen de beelden van de MINIs gezien heeft, maar als Charlie één van hen is, is er deze namidag geen F1 race. Aan Les Combes is een Mini een vijftal keer overkop gegaan en werd de piloot bijna uit de wagen geslingerd. In Blanchimont heeft iemand hetzelfde gedaan als Palttala vorig jaar, maar ging wel door de vangrail en kwam in de publiekszone terecht.

Brecht 11-09-2005 10:25

Quote:

Ik weet niet of iemand vanmorgen de beelden van de MINIs gezien heeft, maar als Charlie één van hen is, is er deze namidag geen F1 race. Aan Les Combes is een Mini een vijftal keer overkop gegaan en werd de piloot bijna uit de wagen geslingerd. In Blanchimont heeft iemand hetzelfde gedaan als Palttala vorig jaar, maar ging wel door de vangrail en kwam in de publiekszone terecht.

Inderdaad, wat een hevige crashes :crazy:
Ik hoop dat ze de schade herstelt krijgen voor de F1 race. De schade herstellen voor de GP2 wedstrijd lijkt me uitgesloten.

Greetzz..

bart VDB 11-09-2005 10:25

Ik heb juist ook de beelden gezien. Wat een heftige crashes. De mini die een paar keer over de kop gaat: hier heeft de piloot toch ook wel heel veel geluk. Hier krijg ik kippevel van.
Momenteel zijn ze in Spa bezig met de vangrails te herstellen. Dit is wel nodig ook.
Hopelijk gaat het in de rest van de races beter.

lotuzzz 11-09-2005 10:27

Net 'telefonisch contact' gehad met mensen in de Source en les Combes. Het regent er weer érg, en alles is 'n uur uitgesteld...?!?

Nu komen net op Eurosport de beelden, zottekes!! :eek:
Dit doet me nog het meest denken aan de Clio Cup in z'n slechtste dagen, deze tikken die onder de MINI's uitgedeeld worden zijn moordpogingen! :no:

Die in Blanchimont heeft zelfs de groene afsluiting kunnen beroeren, ben er nog nooit geweest, kan je daar gaan staan eigenlijk als toeschouwer?

Nu is het afwachten. De pits voor GP2 gaat om 11u open, waar ze om 10 uur hadden moeten vertrokken zijn. Wat gebeurt er nu verder?

- F1 mee uitgesteld? ---> Onmogelijk, mijns inziens
- Porsches vervallen
- Ingekorte GP2 en Porsches
- Rijdersparade en pitwalk vervallen

Op sportief vlak nog even melden: eerste wetrace van het seizoen, hoogstwaarschijnlijk. Kan best interessant worden... ALS ze rijden... :confused:

Raceboy 11-09-2005 10:27

Quote:

Originally Posted by corvetteboy
De schade herstellen voor de GP2 wedstrijd lijkt me uitgesloten.

Greetzz..

GP2 zou starten om 11 uur.

Finish 11-09-2005 11:41

GP2 is 8 rondjes op voorhand stilgelegd: Viso, Yoshimoto en Yani crashten redelijk zwaar van de baan. In ieder geval genoeg actie, en het blijft lekker regenen op de baan !

Als je het mij vraagt zijn we eindelijk vertrokken voor een flinke regenrace om 14u. Spektakel. Spanning. Sensatie. Alstublieft.

sledge 11-09-2005 11:52

Toch een gevaarlijke situatie daar: 2 man op elkaar a la coulthard en Schumacher 1998 op de plaats waar er volk op de baan liep
http://koti.mbnet.fi/kolarit/pics/Sp...2_Race_2_2.jpg

Nicki_Mks 11-09-2005 12:00

De GP2 race is afgelast. Volgens mij is die cameraman die de beelden maakte ook geraakt. Ongelooflijk. Hallucinant. Twijfelt er nog iemand aan dat dit het laatste F1-weekend is Spa is?

Raceboy 11-09-2005 12:06

Quote:

Originally Posted by sledge
Toch een gevaarlijke situatie daar: 2 man op elkaar a la coulthard en Schumacher 1998 op de plaats waar er volk op de baan liep
http://koti.mbnet.fi/kolarit/pics/Sp...2_Race_2_2.jpg

ja inderdaad gevaarlijk, maar het zijn de coureurs die hier de kiekens zijn. Op dat moment was de safety car al uit. Flink bestraffen zo'n gedrag.

Guido 11-09-2005 13:13

Quote:

...
Twijfelt er nog iemand aan dat dit het laatste F1-weekend is Spa is?

Ik niet. Er zijn immers meerdere dingen die momenteel tegelijkertijd tegen zitten.

1. De zware crashes in de regencondities
2. het gigantische verlies dat de organisatie draait

Punt 2 is wellicht het belangrijkste, zeker als je weet dat de Waalse regering die verliezen altijd bijpast... en nu dat ze in Wallonië aan een Marshal-plan begonnen zijn, zal er in de toekomst geen financiële ruimte meer zijn voor dat soort 'fratsen'.

Wait and see, maar het ziet er niet goed uit. Ik hou mijn hart al vast voor de race van deze namiddag. 't zag er allemaal behoorlijk onheilspellend uit.

Gèrre 11-09-2005 13:17

weet iemand waar je beelden of fotos te zien zijn van die crashes van de mini's ?

Mark 11-09-2005 15:34

Vorig jaar heb ik onze (team VDHB) ervaringen beschreven op post 17 tijdens de GP van België 2004:

Quote:

Een dagje marshal zijn op een circuit tijdens een F1-weekend duurt iets langer dan 8 uur, dagen van 12 uur zijn geen uitzondering. Nu weet ik niet of de organisatie de marshals als mensen ziet maar een dergelijke lange periode zonder sanitaire faciliteiten kan simpelweg niet. De lengte van een endeldarm is nu eenmaal beperkt, of mogen het circuit van Spa-Francorchamps zien als het grootste openbare toilet van België?
Zojuist vliegt Montoya eraf ter hoogte van post 17..........en wat ziet mijn kritische oog? Jawel, een mobiel toilet!! :applaus: :applaus: :applaus: Hebben de brieven van Pompierke en ondergetekende dan toch nut gehad?

Nicki_Mks 11-09-2005 15:58

Quote:

Originally Posted by Gèrre
weet iemand waar je beelden of fotos te zien zijn van die crashes van de mini's ?

Vanmorgen op RTBF. Misschien vanavond opnieuw in Weekend Sportif of op Eurosport.

Gèrre 11-09-2005 16:08

Quote:

Vanmorgen op RTBF. Misschien vanavond opnieuw in Weekend Sportif of op Eurosport.

dank u kzal rtbf eens bekijken want eurosport heb ik hier niet meer

Finish 11-09-2005 16:14

Schitterende race gezien, inhaalmaneuvers, spanning, crashes, verkeerde bandenkeuzes én een gevecht om de eerste plaats. Spa-Francorchamps is kommer en kwel op alle vlakken, behalve als het op racen aankomt !

De laatste races van dit seizoen worden allemaal door McLaren gekleurd. In een mix van pech voor Raikkonen en crashes voor Montoya haalt Alonso makkelijk controlerend de WK-titel binnen. Jean-Paul ( ;) ) zal in ieder geval nog een hartig woordje te praten hebben met Jungleboy Pizza. In feite hadden we hier wel de perfecte teamstrategie: Ferrari zou het niet beter gekund hebben: Raikkonen als eerste de pits laten induiken om zo Montoya te grazen te nemen. Gelukkig voor Ron Dennis dus geen strijd op de baan tussen beide teamgenoten.

TOP:
-Raikkonen/Montoya: Verdienden beide de overwinning. McLaren was duidelijk de snelste, betere wagen op het veld, en de strategie klopte helemaal. Grappig ook wat Raikkonen deed bij de SC: het hele veld ophouden bij de pit-ingang :D Je moet maar lef hebben.
-Alonso: controleert. Is ongetwijfeld volgende race de nieuwe, jongste WK ooit. Maar ergens gun ik het Kimi meer.
-Button: Zowat de enige die blijkbaar overeind bleef in de chaos van de SC en bandenwissels. Op 3 Stops naar P3, ook niet echt alledaags.
-Webber: Heeft blijkbaar wat zitten gokken met pitstops en kwam warempel op P4 uit. Toch een opsteker voor hem.
-Monteiro !!!!!!! Laat deze kerel alsjeblief in de F1 blijven, want die heeft het potentieel om te groeien. Leuk gevecht met Villeneuve.
-R. Schumacher: Het had veel meer kunnen zijn, maar Ralfke vertrok iets te snel op de droge compound. Jammer, eigenlijk, want hier had misschien een overwinning in gezeten.
-Ik wou in feite Villeneuve bij dit rijtje zetten, ware het niet dat hij op een bepaalde moment bij La Source toch wel heel gevaarlijk richting Alonsos wagen bewoog. Voor de rest toch nog enkele leuke gevechten gezien.

FLOP:
-Fisichella: Agressief in het begin, maar ietsje te agressief in de Raidillon. Fisico is snel, maar hij maakt teveel fouten. Teleurstelling van het seizoen.
-Sato: Verknalde Schumachers race. De Bridgestones waren weldegelijk competitief (Monteiro !), en Schumacher had al een tijdlang Alonso in het vizier. Maar Sato vergat even te remmen. Takuma verliest z'n pluimen. Volgend jaar: exit Sato.
-Minardi: Wat een farçe. Oke, beide voor de Jordans gekwalificeerd, maar beide ook uit de pits gestart. Heel foute keuze.
-Karthikeyan: Raakt niet meer uit de schaduw van Monteiro.
-Pizzonia: Van P7 in Monza tot noppes in Spa en anti-held van de dag toen hij JP erafknalde. -denk ik-
-In feite horen hier ook nog Massa en Trulli bij. De eerste voor de bandenkeuze (dezelfde gok als Ralf), de tweede voor de kater na een perfect race-begin. En ik klasseer hier misschien ook nog even Barrichello, die in het begin van de race op P15 rondtoerde, tien plaatsjes achter Schumacher. Gelukkig haalde Rubens nog wat puntjes binnen voor de 3de plaats in het WK.

Het moge duidelijk wezen dat Francorchamps en F1 altijd boeiende races oplevert. Nu maar hopen dat er nog een editie 2006 komt, deze keer wat beter georganiseerd misschien. En het zou me niet kunnen schelen als ze het de GP van Wallonië noemen. Ze doen maar. Het is het spektakel op de baan dat ik niet kan missen. En dat was er vandaag, lots of it !

Finish

Ottooke 11-09-2005 16:22

Quote:

Originally Posted by Mark
Vorig jaar heb ik onze (team VDHB) ervaringen beschreven op post 17 tijdens de GP van België 2004:

Zojuist vliegt Montoya eraf ter hoogte van post 17..........en wat ziet mijn kritische oog? Jawel, een mobiel toilet!! :applaus: :applaus: :applaus: Hebben de brieven van Pompierke en ondergetekende dan toch nut gehad?

Het was je dus ook al opgevallen :D . Collega Paddocker Serre mag ons dankbaar zijn, anders had hij in zijn broek kunnen ****** ;) Na de negatieve kritiek van vorig jaar mag toch ook wel wat positieve kritiek komen :applaus:

Over de GP zelf dan. Hier en daar een slippertje, wat ik al verwacht had na de GP2 gezien te hebben. Fisichella en Trulli die punten laten liggen in het constructeurskampioenschap. M. Schumacher en Montoya die pech hebben om betrokken te zijn in aanrijdingen. Ook weer dure punten voor hun in de strijd in het constructeurskampioenschap.
Verder 9 constructeurs op de eerste 9 plaatsen!
Valt het op dat ik deze race met het oog op de strijd tussen de constructeurs heb zitten bekijken?

Gèrre 11-09-2005 16:30

twas een zeer goede race, wel vind ik het spijtig voor montoya, hij verdiende die 2de plaats wel.

Mark 11-09-2005 16:34

Quote:

Originally Posted by Finish
-Pizzonia: Van P7 in Monza tot noppes in Spa en anti-held van de dag toen hij JP erafknalde. -denk ik-

Nou, daar denk studio-expert Tom Coronel heel anders over ;) Niets anders dan een grove fout van JPM. Zijn uitleg: JPM is lekker aan het rondtoeren op zijn intermediates op plaats twee veilig te stellen. Pizzonia had slicks erop liggen en was bezig met een snellere stint dan JPM. Pizzonia was sneller op dat moment dan JPM.

Met het oog op het contructuerskampioenschap had JPM veel beter moeten opletten. Laat die Pizzonia maar voorbij, die was toch geen bedreiging voor P2......dus een foute inschatting van JPM. Het zure pruimen gezicht van Dennis was dan ook te danken aan JPM en niet aan Pizzonia volgens expert Coronel.

Sinds maanden weer eens een GP gezien, heb er geen spijt van gehad ;)

Sennake 11-09-2005 16:56

Quote:

Karthikeyan: Raakt niet meer uit de schaduw van Monteiro.

Maar er schuilt wel een geweldig rally-crosser in hem!! :p

yannick88 11-09-2005 17:00

Quote:

Schitterende race gezien, inhaalmaneuvers, spanning, crashes, verkeerde bandenkeuzes én een gevecht om de eerste plaats. Spa-Francorchamps is kommer en kwel op alle vlakken, behalve als het op racen aankomt !

De laatste races van dit seizoen worden allemaal door McLaren gekleurd. In een mix van pech voor Raikkonen en crashes voor Montoya haalt Alonso makkelijk controlerend de WK-titel binnen. Jean-Paul ( ;) ) zal in ieder geval nog een hartig woordje te praten hebben met Jungleboy Pizza. In feite hadden we hier wel de perfecte teamstrategie: Ferrari zou het niet beter gekund hebben: Raikkonen als eerste de pits laten induiken om zo Montoya te grazen te nemen. Gelukkig voor Ron Dennis dus geen strijd op de baan tussen beide teamgenoten.

TOP:
-Raikkonen/Montoya: Verdienden beide de overwinning. McLaren was duidelijk de snelste, betere wagen op het veld, en de strategie klopte helemaal. Grappig ook wat Raikkonen deed bij de SC: het hele veld ophouden bij de pit-ingang :D Je moet maar lef hebben.
-Alonso: controleert. Is ongetwijfeld volgende race de nieuwe, jongste WK ooit. Maar ergens gun ik het Kimi meer.
-Button: Zowat de enige die blijkbaar overeind bleef in de chaos van de SC en bandenwissels. Op 3 Stops naar P3, ook niet echt alledaags.
-Webber: Heeft blijkbaar wat zitten gokken met pitstops en kwam warempel op P4 uit. Toch een opsteker voor hem.
-Monteiro !!!!!!! Laat deze kerel alsjeblief in de F1 blijven, want die heeft het potentieel om te groeien. Leuk gevecht met Villeneuve.
-R. Schumacher: Het had veel meer kunnen zijn, maar Ralfke vertrok iets te snel op de droge compound. Jammer, eigenlijk, want hier had misschien een overwinning in gezeten.
-Ik wou in feite Villeneuve bij dit rijtje zetten, ware het niet dat hij op een bepaalde moment bij La Source toch wel heel gevaarlijk richting Alonsos wagen bewoog. Voor de rest toch nog enkele leuke gevechten gezien.

FLOP:
-Fisichella: Agressief in het begin, maar ietsje te agressief in de Raidillon. Fisico is snel, maar hij maakt teveel fouten. Teleurstelling van het seizoen.
-Sato: Verknalde Schumachers race. De Bridgestones waren weldegelijk competitief (Monteiro !), en Schumacher had al een tijdlang Alonso in het vizier. Maar Sato vergat even te remmen. Takuma verliest z'n pluimen. Volgend jaar: exit Sato.
-Minardi: Wat een farçe. Oke, beide voor de Jordans gekwalificeerd, maar beide ook uit de pits gestart. Heel foute keuze.
-Karthikeyan: Raakt niet meer uit de schaduw van Monteiro.
-In feite horen hier ook nog Massa en Trulli bij. De eerste voor de bandenkeuze (dezelfde gok als Ralf), de tweede voor de kater na een perfect race-begin. En ik klasseer hier misschien ook nog even Barrichello, die in het begin van de race op P15 rondtoerde, tien plaatsjes achter Schumacher. Gelukkig haalde Rubens nog wat puntjes binnen voor de 3de plaats in het WK.

Het moge duidelijk wezen dat Francorchamps en F1 altijd boeiende races oplevert. Nu maar hopen dat er nog een editie 2006 komt, deze keer wat beter georganiseerd misschien. En het zou me niet kunnen schelen als ze het de GP van Wallonië noemen. Ze doen maar. Het is het spektakel op de baan dat ik niet kan missen. En dat was er vandaag, lots of it !

Finish

ALs eerste ?
Ik had duidelijk iets andres gezien

Finish 11-09-2005 17:17

Quote:

Originally Posted by yannick88
ALs eerste ?
Ik had duidelijk iets andres gezien

klopt, 't was andersom.

All times are GMT +2. The time now is 00:35.