![]() |
Belcar Masters 22/23-10-05, support races....komt dat zien!!!!!
De Legends zijn een van de support races tijdens de Belcar Masters........waren die kleine kisten leuk om te zien tijdens de afgelopen 24 uur, moet je eens kijken wat nu mogen verwachten:
Quote:
|
Hopelijk even spectaculair als de Seats vorig jaar in Donington :D
|
Jullie vergeten ook steeds de MINI-Challenge te vermelden!
|
Quote:
Wat betreft de Legends, die gasten willen een stampvol circuit Zolder.......kaartjes zijn te verkrijgen via: http://www.legendsspirit.com/ en dan staat er ergens een knopje naar "Free Ticket" |
Quote:
Die Legend Cars waren leuk om te zien rijden. Zeer spectaculair, zeker op een half natte baan. Spins volop... |
niemand zal de menig delen maar ik heb toch liever FR 1.6 dan die Legends...
|
Leuk initiatief. Wordt hopelijk een boeiend racegebeuren, net zoals met de 24u van Zolder.
|
Afgelopen donderdag schijnt er al een klepper van formaat met zo'n Legend getest te hebben op Zolder. Qua voornaam lijkt ie een beetje op mij ;)
|
Quote:
|
Weet er iemand welke andere races er nog gereden worden tijdens de Belcar Masters?
Op de site van Zolder staat Britcar en Mini, maar gaan de Britcars nu echt rijden? En de Legends staan er ook niet eens vermeld, dus dat bericht is al lang niet meer aangepast. |
Zolder 22/23 October 2005 - Britcar/PS1
£495.00 ENTRY ALL COMERS Saturday 22nd October 2005 09.05-09.50 : belcar – free practice 10.00-10.45 : Britcar/PS1 – free practice 10.55-11.20 : mini – timed practice 1 11.35-11.55 : legend cars – timed practice 13.05-13.50 : belcar – timed practice 1 14.05-14.50 : Britcar/PS1 – timed practice 1 15.05-15.30 : mini – timed practice 2 15.45-16.30 : belcar – timed practice 2 16.45-17.30 : Britcar/PS1 – timed practice 2 Sunday 23rd October 2005 10.05-10.20 : belcar – warm up 10.30-10.45 : Britcar/PS1 – warm up 11.00-11.25 : legend cars – race 1 11.40-12.05 : mini – race 1 12.25-14.30 : belcar – race 125 m 14.45-15.10 : mini – race 2 15.30-17.35 : Britcar/PS1 – race 125 m 17.40-18.10 : legend cars – race 2 |
Quote:
ik vond het al raar om Mark bij Vandenbossche tegen te komen, en SRT ergens in box 15 of zo te zien staan ... maar nu doet ge idd mijne frank vallen :D ik heb gisteren nog even met jean-louis meynaert geklapt, die kerel is gelukkig met de gang van zaken, de legends lopen goed en hij verwacht zeker spektakel tijdens de Masters |
Dat ziet er wel een heel leuk programma uit voor zondag :D
|
Quote:
Mvg, Dries De Smet |
Allee dan ... Marc tegen te komen ;)
Al die taalgeschillen .... Is het trouwens iemand ooit al opgevallen dat de Waalse organisator van de fun cup Franz Dubois zijn tegenhanger vindt bij de Vlaamse Frank Vandenbossche .. ze hebben hun namen niet gestolen, en VDB is zorgvuldig uitgekozen Dit geheel :Offtopic: |
Quote:
|
De timing is nog aangepast een paar dagen geleden, hij staat nu op de site van Circuit Zolder.
De 'gewone' deelnemers vd Legends Masters rijden nog steeds twee races. Maar zondag net voor de Belcar race is er ook nog de "Legends Masters Celebrity. In ieder geval zondag toch al vroeg ter plekke denk, voor de qualif vd Celebritys :D En hopelijk krijgen we voor't school niet te veel werk meer, want zaterdag wil ik ook wel komen, 't is dan ook 't laatste raceweekend van't jaar normaal :( |
Quote:
Mvg... |
Quote:
|
Wat krijgen nu precies te zien van de Britcar? Alleen de Britcar............of de Britcar + Production S1 (eigenlijk het Britcar 2004 veld voor de splitsing van dit jaar)
Op de timing van Zolder zie ik alleen Britcar staan. Echter op de site van de Britcar zie ik dat de Production S1 ook 495 Engelse Ponden mogen betalen voor een weekendje Zolder. Iemand een idee? |
De heren van de Legend Masters zullen wel op scherp staan bij de start :D :D
Quote:
|
Quote:
Tot eind vorig jaar reed Brit en S1 samen. Maar ik zal het niet zien: Formule Ford Festival vanaf donderdag. :bye: |
Ik begon me al af te vragen waar die Free Tickets via de Legends Masters bleven, daarnet mailke erover gehad. Weer iets om af te printen :)
|
Wie van legends houdt moet eens naar de Warneton speedway komen (in 2006). 20 van die speelgoedjes, bumpers en spiegels bijna tegen elkaar, op een ovaaltje van nog geen 500m. Megaspannend!!!:eek:
|
Nou ik en Belle zullen ons alvast goed amuseren. Als je als VIP mag gaan en een fotoshoot krijgt met de 18 piloten ;) (ook met de 20 finalisten van miss Belgiê, maar ik denk dat dat minder iets voor Belle is ;))
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Ben wel benieuwd wat dat verrassingspakket inhoudt... Begin nu toch al uit te kijken naar komend weekend. :) |
In de Britcar gaan we morgen het debuut zien van een Mitsu Evo 8. Vader en zoon McInnerney gaan eens proberen wat zo'n wagen in bijna road-spec paraat kan maken. Gelezen in de Autosport van 20-10-05 ;)
|
Quote:
|
Daar gaan we weer!?
Deelnemerslijst Legends Masters Celebrity 2. Fred Bouvy 5. Larry Cols 6. Stéphane Henrard 7. Jean-Pierre Van de Wauwer 8. Freddy Loix 10. Val Hillebrand 12. Jean-Michel Martin 13. Didier Defourny (:eek: ) 14. Vincent Vosse 15. Marc Goossens 16. Renaud Verreydt 20. Patrick Snijers 27. Philippe Adams 33. Bruno Thiry 47. David Saelens 50. Marc Duez 55. Koen Wauters <b>77. Pilote sans Visage</b> |
De deelname van de coureur onder het nummer 13 lijkt me niet gepast op dit moment ;)
|
Is er prijzengeld? Defourny kan dat wel gebruiken denkik :D
|
niet voor niks nr 13
|
Quote:
Het Renault-initiatief met "De Gemaskerde Racer" van een paar jaar geleden was niet bepaald een denderend succes. Sommigen zullen het ook nooit leren! |
Teveel strips gelezen. Ik vermoed dat Jacky Ickx de Pilote sans Visage zal zijn :d
|
Volgens RIS is het blijkbaar Stephane Lemeret...
|
Ze blijven leuk, die Legends. Zowel bij de reguliere Legend-coureurs als met de kleppers achter het stuur. Had eerlijk gezegd meer verwacht van de rally-coureurs. Die Thiry had het principe nog niet helemaal door........wel spektakel :D Gaat mooi worden morgen.
Maar dan de Britcar, waar slaat dit op? Nog geen 20 wagens!!!! Wat is daar aan de hand? Daar moet iets niet kloppen ;) Wel leuk om daar Traxx Racing tussen te zien. |
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 19:33. |