De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Autosport algemeen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=6)
-   -   Belcar Masters 22/23-10-05, support races....komt dat zien!!!!! (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=11383)

Mark 28-09-2005 23:19

Belcar Masters 22/23-10-05, support races....komt dat zien!!!!!

De Legends zijn een van de support races tijdens de Belcar Masters........waren die kleine kisten leuk om te zien tijdens de afgelopen 24 uur, moet je eens kijken wat nu mogen verwachten:

Quote:

Collega-journalist Olivier de Wilde liep al een tijd met plannen rond om Belgische toprijders het tegen elkaar te laten opnemen.

Freddy Loix, Marc Goossens, Patrick Snijers, David Saelens, Bruno Thiry, Marc Duez, Jean-Michel Martin, Stéphane Henrard, Vincent Vosse, Renaud Verreydt, Fred Bouvy, Jean-Pierre Van de Wauwer, Didier Defourny of Larry

http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...hp?newsid=9814
Al die kleppers in die kleine Legends, dat moet wat geven ;) Reserveer uw plek maar in één van de chicanes. Party-time!! ;)

Scapa 29-09-2005 00:31

Hopelijk even spectaculair als de Seats vorig jaar in Donington :D

Romein nr10 29-09-2005 21:26

Jullie vergeten ook steeds de MINI-Challenge te vermelden!

Mark 29-09-2005 21:46

Quote:

Originally Posted by Romein nr10
Jullie vergeten ook steeds de MINI-Challenge te vermelden!

Nou vergeten wil ik niet zeggen, het spreekt dit jaar wat minder aan ;)

Wat betreft de Legends, die gasten willen een stampvol circuit Zolder.......kaartjes zijn te verkrijgen via: http://www.legendsspirit.com/ en dan staat er ergens een knopje naar "Free Ticket"

Yvonne 29-09-2005 22:02

Quote:

Originally Posted by Mark
Wat betreft de Legends, die gasten willen een stampvol circuit Zolder.......kaartjes zijn te verkrijgen via: http://www.legendsspirit.com/ en dan staat er ergens een knopje naar "Free Ticket"

Als je taal hebt gekozen, kwam er bij mij zelf een pop-up venster voor dat gratis ticket. :)

Die Legend Cars waren leuk om te zien rijden. Zeer spectaculair, zeker op een half natte baan. Spins volop...

JPMontoya 30-09-2005 00:26

niemand zal de menig delen maar ik heb toch liever FR 1.6 dan die Legends...

RX-7 freakske 01-10-2005 17:35

Leuk initiatief. Wordt hopelijk een boeiend racegebeuren, net zoals met de 24u van Zolder.

Mark 02-10-2005 20:12

Afgelopen donderdag schijnt er al een klepper van formaat met zo'n Legend getest te hebben op Zolder. Qua voornaam lijkt ie een beetje op mij ;)

Megane 03-10-2005 06:29

Quote:

Afgelopen donderdag schijnt er al een klepper van formaat met zo'n Legend getest te hebben op Zolder. Qua voornaam lijkt ie een beetje op mij ;)

Hoe, ik was toch niet in zolder :) :gas:

The Interceptor 03-10-2005 13:53

Weet er iemand welke andere races er nog gereden worden tijdens de Belcar Masters?
Op de site van Zolder staat Britcar en Mini, maar gaan de Britcars nu echt rijden?
En de Legends staan er ook niet eens vermeld, dus dat bericht is al lang niet meer aangepast.

Raceboy 03-10-2005 15:33

Zolder 22/23 October 2005 - Britcar/PS1
£495.00 ENTRY ALL COMERS

Saturday 22nd October 2005

09.05-09.50 : belcar – free practice

10.00-10.45 : Britcar/PS1 – free practice

10.55-11.20 : mini – timed practice 1

11.35-11.55 : legend cars – timed practice

13.05-13.50 : belcar – timed practice 1

14.05-14.50 : Britcar/PS1 – timed practice 1

15.05-15.30 : mini – timed practice 2

15.45-16.30 : belcar – timed practice 2

16.45-17.30 : Britcar/PS1 – timed practice 2

Sunday 23rd October 2005

10.05-10.20 : belcar – warm up

10.30-10.45 : Britcar/PS1 – warm up

11.00-11.25 : legend cars – race 1

11.40-12.05 : mini – race 1

12.25-14.30 : belcar – race 125 m

14.45-15.10 : mini – race 2

15.30-17.35 : Britcar/PS1 – race 125 m

17.40-18.10 : legend cars – race 2

Maarten 03-10-2005 16:38

Quote:

kan wel kloppen
ik vond het al raar om Mark bij Vandenbossche tegen te komen, en SRT ergens in box 15 of zo te zien staan ... maar nu doet ge idd mijne frank vallen :D

ik heb gisteren nog even met jean-louis meynaert geklapt, die kerel is gelukkig met de gang van zaken, de legends lopen goed en hij verwacht zeker spektakel tijdens de Masters

The Interceptor 03-10-2005 17:14

Dat ziet er wel een heel leuk programma uit voor zondag :D

Racingworld.be 03-10-2005 17:19

Quote:

Originally Posted by Maarten
kan wel kloppen
ik vond het al raar om Mark bij Vandenbossche tegen te komen, en SRT ergens in box 15 of zo te zien staan ... maar nu doet ge idd mijne frank vallen :D

ik heb gisteren nog even met jean-louis meynaert geklapt, die kerel is gelukkig met de gang van zaken, de legends lopen goed en hij verwacht zeker spektakel tijdens de Masters

Euhm... Maarten, je bent een insider, zeker wat de Fun Cup en aanverwante organisaties betreft. Lees gewoon de zgn. communiqué van de heer 'ZZZ' en vervang de 'hollandse' K door een 'nationale' C... Je weet dan genoeg...

Mvg,
Dries De Smet

Maarten 03-10-2005 18:30

Allee dan ... Marc tegen te komen ;)

Al die taalgeschillen ....
Is het trouwens iemand ooit al opgevallen dat de Waalse organisator van de fun cup Franz Dubois zijn tegenhanger vindt bij de Vlaamse Frank Vandenbossche .. ze hebben hun namen niet gestolen, en VDB is zorgvuldig uitgekozen

Dit geheel :Offtopic:

pascual 04-10-2005 17:47

Quote:

Nou vergeten wil ik niet zeggen, het spreekt dit jaar wat minder aan ;)

Haja en waarom? Heb dit weekend nog nooit zo'n spannende race gezien. En dit zowel in de eerste als de 2e race! Er waren toch een 20 mini's aanwezig, in de 2e race waren er zelfs op een zeker moment wel 10 mini's dicht bij de eerste. Niemand had het makkelijk vooraan, maarja over smaken valt niet te strijden.

The Interceptor 11-10-2005 00:31

De timing is nog aangepast een paar dagen geleden, hij staat nu op de site van Circuit Zolder.
De 'gewone' deelnemers vd Legends Masters rijden nog steeds twee races.
Maar zondag net voor de Belcar race is er ook nog de "Legends Masters Celebrity.

In ieder geval zondag toch al vroeg ter plekke denk, voor de qualif vd Celebritys :D
En hopelijk krijgen we voor't school niet te veel werk meer, want zaterdag wil ik ook wel komen, 't is dan ook 't laatste raceweekend van't jaar normaal :(

Thomaske 11-10-2005 06:46

Quote:

Originally Posted by The Interceptor
En hopelijk krijgen we voor't school niet te veel werk meer, want zaterdag wil ik ook wel komen, 't is dan ook 't laatste raceweekend van't jaar normaal :(

Doe zoals mij. Alles op vrijdag doen, hoelang 't ook mag duren. Doe dat altijd en het resultaat mag er eigenlijk ook nog zijn. Op zondagavond of maandag morgend alles nog eens nalezen (in de rapte) en 't lukt wel.

Mvg...

pascual 11-10-2005 12:40

Quote:

Originally Posted by The Interceptor
De timing is nog aangepast een paar dagen geleden, hij staat nu op de site van Circuit Zolder.
De 'gewone' deelnemers vd Legends Masters rijden nog steeds twee races.
Maar zondag net voor de Belcar race is er ook nog de "Legends Masters Celebrity.

In ieder geval zondag toch al vroeg ter plekke denk, voor de qualif vd Celebritys :D

Bedankt voor de inlichting ivm de timing! Gewoon maandag een dagje ziek op't school :applaus:

Mark 12-10-2005 19:11

Wat krijgen nu precies te zien van de Britcar? Alleen de Britcar............of de Britcar + Production S1 (eigenlijk het Britcar 2004 veld voor de splitsing van dit jaar)

Op de timing van Zolder zie ik alleen Britcar staan. Echter op de site van de Britcar zie ik dat de Production S1 ook 495 Engelse Ponden mogen betalen voor een weekendje Zolder. Iemand een idee?

Mark 16-10-2005 16:18

De heren van de Legend Masters zullen wel op scherp staan bij de start :D :D

Quote:

Voor de eerste Legends Masters, het unieke evenement dat het seizoensslot van de Belgische circuitracerij kleur geeft, zochten de organisatoren dan ook de mooiste Grid Girls uit voor de achttien deelnemers: de kandidates voor de verkiezing van Miss België 2006.

http://www.legendsspirit.com/pdf/LegendsMastersC4NL.pdf
Sju...........Pompierke, Ottooke en ondergetekende staan weer eens op de verkeerde post :fight: ;)

Eddy V 17-10-2005 11:19

Quote:

Op de timing van Zolder zie ik alleen Britcar staan. Echter op de site van de Britcar zie ik dat de Production S1 ook 495 Engelse Ponden mogen betalen voor een weekendje Zolder. Iemand een idee?

Ze zullen voor Zolder wel alles terug samen leggen zoals vroeger om toch een vol veld te krijgen.
Tot eind vorig jaar reed Brit en S1 samen.

Maar ik zal het niet zien: Formule Ford Festival vanaf donderdag. :bye:

The Interceptor 17-10-2005 16:15

Ik begon me al af te vragen waar die Free Tickets via de Legends Masters bleven, daarnet mailke erover gehad. Weer iets om af te printen :)

kristofgtv6 18-10-2005 22:03

Wie van legends houdt moet eens naar de Warneton speedway komen (in 2006). 20 van die speelgoedjes, bumpers en spiegels bijna tegen elkaar, op een ovaaltje van nog geen 500m. Megaspannend!!!:eek:

Raceboy 19-10-2005 14:38

Nou ik en Belle zullen ons alvast goed amuseren. Als je als VIP mag gaan en een fotoshoot krijgt met de 18 piloten ;) (ook met de 20 finalisten van miss Belgiê, maar ik denk dat dat minder iets voor Belle is ;))

Mark 19-10-2005 17:35

Quote:

Sju...........Pompierke, Ottooke en ondergetekende staan weer eens op de verkeerde post :fight: ;)

Zoals het er nu naar uitziet staan we akelig dicht bij de startgrid. De mannen van VDHB zullen de startgrid van de Legend Masters nauwkeurig inspecteren :D Dus Raceboy, gedraag je.....anders kom je ons tegen :)

Raceboy 19-10-2005 17:39

Quote:

Zoals het er nu naar uitziet staan we akelig dicht bij de startgrid. De mannen van VDHB zullen de startgrid van de Legend Masters nauwkeurig inspecteren :D Dus Raceboy, gedraag je.....anders kom je ons tegen :)

der is champagne, dus weer niet nuchter :D

Belle 19-10-2005 18:44

Quote:

Originally Posted by raceboy
Nou ik en Belle zullen ons alvast goed amuseren. Als je als VIP mag gaan en een fotoshoot krijgt met de 18 piloten ;) (ook met de 20 finalisten van miss Belgiê, maar ik denk dat dat minder iets voor Belle is ;))

Hehe...idd, fotoshoot met die 20 Miss België finalisten spreekt mij ietsje minder aan... Maar ach, we zullen het maar doen voor 'the fun of it' zeker? :p

Ben wel benieuwd wat dat verrassingspakket inhoudt...

Begin nu toch al uit te kijken naar komend weekend. :)

Mark 21-10-2005 18:46

In de Britcar gaan we morgen het debuut zien van een Mitsu Evo 8. Vader en zoon McInnerney gaan eens proberen wat zo'n wagen in bijna road-spec paraat kan maken. Gelezen in de Autosport van 20-10-05 ;)

FIRE 21-10-2005 19:06

Quote:

In de Britcar gaan we morgen het debuut zien van een Mitsu Evo 8. Vader en zoon McInnerney gaan eens proberen wat zo'n wagen in bijna road-spec paraat kan maken. Gelezen in de Autosport van 20-10-05 ;)

In het ZAC rijden er meen ik ook al een paar mee.

Nicki_Mks 21-10-2005 19:38

Daar gaan we weer!?

Deelnemerslijst Legends Masters Celebrity

2. Fred Bouvy
5. Larry Cols
6. Stéphane Henrard
7. Jean-Pierre Van de Wauwer
8. Freddy Loix
10. Val Hillebrand
12. Jean-Michel Martin
13. Didier Defourny (:eek: )
14. Vincent Vosse
15. Marc Goossens
16. Renaud Verreydt
20. Patrick Snijers
27. Philippe Adams
33. Bruno Thiry
47. David Saelens
50. Marc Duez
55. Koen Wauters
<b>77. Pilote sans Visage</b>

Mark 21-10-2005 19:43

De deelname van de coureur onder het nummer 13 lijkt me niet gepast op dit moment ;)

Raceboy 21-10-2005 19:44

Is er prijzengeld? Defourny kan dat wel gebruiken denkik :D

A.J. 22-10-2005 00:34

niet voor niks nr 13

Baron 22-10-2005 11:13

Quote:

Originally Posted by Nicki_Mks
Daar gaan we weer!?

Deelnemerslijst Legends Masters Celebrity

<b>77. Pilote sans Visage</b>

Gaan ze weer beginnen, ja? :eek:
Het Renault-initiatief met "De Gemaskerde Racer" van een paar jaar geleden was niet bepaald een denderend succes.
Sommigen zullen het ook nooit leren!

bluelite 22-10-2005 12:38

Teveel strips gelezen. Ik vermoed dat Jacky Ickx de Pilote sans Visage zal zijn :d

Nicki_Mks 22-10-2005 14:36

Volgens RIS is het blijkbaar Stephane Lemeret...

Mark 22-10-2005 21:33

Ze blijven leuk, die Legends. Zowel bij de reguliere Legend-coureurs als met de kleppers achter het stuur. Had eerlijk gezegd meer verwacht van de rally-coureurs. Die Thiry had het principe nog niet helemaal door........wel spektakel :D Gaat mooi worden morgen.

Maar dan de Britcar, waar slaat dit op? Nog geen 20 wagens!!!! Wat is daar aan de hand? Daar moet iets niet kloppen ;) Wel leuk om daar Traxx Racing tussen te zien.

Autofan 22-10-2005 21:44

Quote:

Maar dan de Britcar, waar slaat dit op? Nog geen 20 wagens!!!! Wat is daar aan de hand? Daar moet iets niet kloppen ;) Wel leuk om daar Traxx Racing tussen te zien.

Had je anders verwacht dan? In Engeland zelf komen ze amper aan 15 wagens, laat staan dat er dan hier 20 zouden zijn ;)

Mark 22-10-2005 21:47

Quote:

Originally Posted by Autofan
Had je anders verwacht dan? In Engeland zelf komen ze amper aan 15 wagens, laat staan dat er dan hier 20 zouden zijn ;)

Hmmmmmm, normaal gesproken tref je in de Britcar 30 tot 40 wagens aan. Zelfde getallen voor de Production S1. In Zolder rijden ze samen......uit een arsenaal van 60 tot 80 wagens niet eens 20 wagens over het Kanaal kunnen krijgen blijf ik een rare zaak vinden ;)

All times are GMT +2. The time now is 19:33.