![]() |
Rally van Corsica 2006
Rallye de France shakedown times
1 Loeb (Citroen) 4m22.0s 2 Gronholm (Peugeot) 4m23.5s 3 Solberg (Subaru) 4m25.2s = Panizzi (Mitsubishi) 4m25.2s 5 Gardemeister (Ford) 4m25.4s = Sarrazin (Subaru) 4m25.4s 7 Duval (Citroen) 4m25.9s 8 Bernardi (Peugeot) 4m29.0s 9 Kresta (Ford) 4m32.3s 10 Schwarz (Skoda) 4m33.0s 11 Bengue (Skoda) 4m33.2s 12 Atkinson (Subaru) 4m34.3s * 13 Sola (Ford) 4m34.4s ** 14 Galli (Mitsubishi) 4m35.3s * 15 Rovanpera (Mitsubishi) 4m37.4s 16 Kopecky (Skoda) 4m44.0s * 17 Pons (Citroen) 4m46.4s ** 18 Warmbold (Ford) 4m48.3s ** 19 Vouilloz (Skoda) no time * works car not registered for manufacturers' points ** privateer entry |
Loeb neemt resoluut de leiding: bijna 30 sec voorsprong op 2 proeven :D
|
Duval is goed bezig: 2de algemeen na proef 3.
|
Citroen 1 en 2 na eerste dag. Gronholm heeft onbekende technische problemen gehad tijdens proef 4.
|
Quote:
Quote:
|
Duval heeft serieuze problemen en valt terug van plaats 2 naar plaats 5...
|
Quote:
|
duval opnieuw gestegen in het klassement
hij neemt de vierde plaats van sarrazin over, op 29sec achter solberg Laat ons hopen dat hij niet té ambitieus is en de wagen heel binnenbrengt, morgenavond, en dan hebben ze bij citroen ineens ook de constructeurstitel en dan kan de Swa de volgende rally gewoon winnen omdat hij terug risico's mag nemen en loeb er al genoeg gewonnen heeft ;) |
ivm Peugeot.
Ik denk dat het hier om een volledig andere bak gaat, dan het exemplaar dat ze eerder gebruikte. Toen ging het om de fameuze bak met 4 versnellingen. Verwonderen doet het me niet, dat ze naar het einde van de carrière nog eens alles uit de kast halen. De constructeurstitel stond immers op het spel en Peugeot had maar al te graag in schoonheid geëindigd. Vandaar dat Nicolas ook spreekt van een zware klap, want die titel zal nu wel definitief naar Citroën gaan - en dat zal wel behoorlijk steken bij de jongens van Peugeot ( en bij mij ook trouwens :D ) |
Ik zie Duval niet meer staan in de rangschikking. Opgegeven???
|
Oei, daar zie ik hem staan : op plaats 39!
We kunnen het dus vergeten... |
Quote:
Quote:
|
't Is weer zoals gewoonlijk : als Duval mag/moet pushen gaat hij over de limiet en crasht. Ik denk dat hij "het" nooit zal hebben om op de limiet te rijden...
|
Duval heeft waarschijnlijk te hard willen pushen voor die derde plaats, terwijl ze bij Citroën al tevreden hadden geweest als hij vierde of vijfde was! Benieuwd wat de juiste omstandigheden waren en of het weer gevolgen heeft voor Duval!
|
Ondertussen wint Loeb de rally en presteert hij als allereerste piloot in de geschiedenis het ongelooflijke : hij wint ALLE specials van de rally! Dit is nog NOOIT vertoond! :applaus: :applaus: :applaus:
En dan moet je er nog bij weten dat Citroën vandaag de ganse dag met setups geëxperimenteerd heeft voor de Catalunya! (Als je toch niks anders te doen hebt, kan je beter je tijd goed besteden eh :applaus: ) |
Quote:
|
Quote:
Ik denk dat er in de caravan van Wilson (Ford) nogal wat wordt afgelachen vandaag. |
Dat 'em volgend jaar maar weer in België komt rijden met een Focus WRC, dan heeft Tsjoen nog wat oppositie. 't zal nooit goedkomen met Cois.
|
All times are GMT +2. The time now is 01:30. |