De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Eenzitters (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   World Series by Renault 2006 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=11575)

JPMontoya 24-10-2005 20:29

World Series by Renault 2006
 
Renault Sport heeft afgelopen week-end meer toelichting gegeven over het 2006 seizoen



World Series
http://www.renault-sport.com/en/worl...ews=22669.html

European Mégane Trophy
http://www.renault-sport.com/en/worl...ews=22661.html

FR 2000
http://www.renault-sport.com/en/worl...ews=22665.html

Laat de discussie beginnen.

Mark 25-10-2005 12:57

De dagen worden in ieder geval beter verdeeld, ook al races op zaterdag. Kun je het publiek beter verdelen over twee dagen. België is ook zeker van een wedstrijd.........ook dat is mooi :)

Wat betreft coureurs. Tijdens de uitzending op Eurosport met een kleine review van het weekend in Monza maakte Baert de opmerking dat Xavier Maassen van start zou gaan in de 3.5 klasse volgend jaar. Is dat een scoop? Heb daar nog nergens iets van gelezen...........

Mr.Dallara 25-10-2005 15:21

Ook onze landgenoot Greg Franchi denkt (o.a.) aan World Series in 2006!

Het stond te lezen in z'n revieuw van z'n laatste Euro F3 meeting in Hockenheim afgelopen weekend:

Quote:

Met deze seizoensafsluiter in Hockenheim viel voor Greg Franchi ook het doek over zijn verblijf in de Formule 3, na een jaar in Italië en twee seizoenen op Europees niveau. Voor volgend seizoen is nog niets beslist, maar de piloot wil wel actief blijven in de eenzitters... "Ik denk aan de GP2 Series of de World Series by Renault, waarom niet met Prema. Alles blijft mogelijk. Ik wil de komende weken zoveel mogelijk testen, om zo snel mogelijk een nieuwe categorie te vinden..."
Als je het mij vraagt is het wel wat hoog gegrepen voor Franchi. Als je een 17plaats in de eindstand van de euro F3 na twee jaren ervaring in de F3 behaalt, denk ik dat je nog lang niet klaar bent voor het hoge FR3.5 niveau...
Maarja, waar centen zijn....

De opslitsing van kwali1 en race1 op zaterdag en kwali2 en race2 op zondag zorgt wel voor een speciaal format.

Verder is het wel spijtig dat Renault Sport de kalender voor 2006 niet verder uitbreid, zoals ze belooft hadden begin 2005. In de GP2 zijn er 12 meetings, ook in 2006 moeten de World Series piloten het weer stellen met "maar" 9 meetings waarvan maar enkele op F1 tracks... :(

Thomaske 25-10-2005 17:38

Quote:

Originally Posted by Mark
Wat betreft coureurs. Tijdens de uitzending op Eurosport met een kleine review van het weekend in Monza maakte Baert de opmerking dat Xavier Maassen van start zou gaan in de 3.5 klasse volgend jaar. Is dat een scoop? Heb daar nog nergens iets van gelezen...........

Op donderdag 3 november zal Xavier zijn eerste meters rijden met een WS Renault 3.5 op het Circuit van Zolder. Hij heeft vanaf 13.00 het circuit een kwartiertje voor hem alleen.

Mvg...

FIRE 25-10-2005 17:58

Quote:

Originally Posted by Thomaske_GLPK
Op donderdag 3 november zal Xavier zijn eerste meters rijden met een WS Renault 3.5 op het Circuit van Zolder. Hij heeft vanaf 13.00 het circuit een kwartiertje voor hem alleen.

Mvg...

Hij gaat dus testen voor KTR?

Thomaske 25-10-2005 18:23

Daar ziet het er toch na uit. Kurt Mollekens staat de pers te woord met wat uitleg over de 3.5.

Mvg...

JPMontoya 25-10-2005 20:21

Quote:

Originally Posted by Mr.Dallara

Verder is het wel spijtig dat Renault Sport de kalender voor 2006 niet verder uitbreid, zoals ze belooft hadden begin 2005. In de GP2 zijn er 12 meetings, ook in 2006 moeten de World Series piloten het weer stellen met "maar" 9 meetings waarvan maar enkele op F1 tracks... :(

Renault beweerde dat voor het seizoen maar ik denk nu dat ze een wijs besluit nemen. 7 meetings (format WsbR) en 2 extra events lijkt me al heel mooi.

Waarom:

Renault moet naar z'n eigen budget kijken en vooral naar zijn eigen afzetmarkten . Welke zijn de meest intressante, organisatorische kost.

Zo weet ik bijvoorbeeld dat de WS meer dan waarschijnlijk niet terug opteren voor Le Mans. Le Mans heeft z'n prijs om af te huren gevoelig verhoogd voor 2006. Magny Cours lijkt de meest voor de handliggende hypothese..

Een eerste wedstrijd buiten de Europese Unie (met name in Turkije) is denk ik een heel mooie zaak.

GP2 is niet de World Series. De World Series slagen aan (zowel qua spectakel als qua bezoekersaantallen) wat je van GP2 niet kan zeggen.
GP2 leeft als een luis op de Formule 1, maar daarbuiten is het kampioenschap niet overleefbaar met z'n hoge kostprijs.

Als GP2 alles alleen zou moeten organiseren komen ze zeker niet aan 12 wedstrijden.

Renault Sport kiest, in mijn ogen, wijs om niet te veel hoog te mikken... Vooral
consolidatie wordt in 2006 belangrijk...

tarzancorner 26-10-2005 16:14

Als de race in turkije net zo wordt bezocht als de dtm en moto gp
is het gelijk de laatste keer,en wie betaald de vervoers kosten

Mr.Dallara 26-10-2005 18:58

De gepreselecteerde teams voor WS 2005:

1. CARLIN MOTORSPORT
2. COMTEC TEAM UNITED KINGDOM
3. CRAM COMPETITION
4. DAMS
5. DRACO MULTIRACING USA
6. EPSILON EUSKADI
7. EUROINTERNATIONAL
8. GD RACING
9. JENZER MOTORSPORT
10. KTR
11. PONS RACING
12. RC MOTORSPORT
13. SAULNIER RACING
14. VICTORY ENGINEERING
15. To be announced.

Een lijstje die hopen er bij te mogen komen:
- INTERWETTEN.COM RACING
- PREMA POWER TEAM
- GP RACING
- EURONOVA RACING BY FORTEC ITALIA MOTORSPORT

Quote:

Originally Posted by Thomaske_GLPK
Op donderdag 3 november zal Xavier zijn eerste meters rijden met een WS Renault 3.5 op het Circuit van Zolder. Hij heeft vanaf 13.00 het circuit een kwartiertje voor hem alleen.

Mvg...

Volgens Xavier word het een "demo"....

JPMontoya 26-10-2005 19:31

Turbomagazine heeft het over een belg die gaat testen bij KTR.
Quote:

Sitôt la saison 2005 terminée, les différents teams préparent l'exercice suivant. C'est notamment le cas dans les World Series by Renault, où un premier test collectif est programmé les 22 et 23 novembre prochains, sur le circuit espagnol de Valencia... A cette occasion, KTR, l'équipe belge de Kurt Mollekens, permettra à Jérôme D'Ambrosio, en provenance de la FR 2.0, mais aussi au Néerlandais de Belgique Xavier Maassen, d'effectuer leurs débuts à ce niveau. Difficile d'en tirer une quelconque conclusion en vue de 2006, mais pour les deux pilotes, les kilomètres pris ne sont plus à prendre...
Turbomagazine.be

Mark 26-10-2005 19:40

Quote:

Originally Posted by JPMontoya
Turbomagazine heeft het over een belg die gaat testen bij KTR.

Maassen is een economische vluchteling ;) :D

Mark 30-10-2005 17:27

Quote:

Originally Posted by Mr.Dallara
Volgens Xavier word het een "demo"....

Quote:

Bovengenoemde ontwikkelingen zijn aanleiding om sponsoren en pers bij te praten over de vooruitgang in de carrière van Xavier tijdens een Race-experience op donderdag 3 november aanstaande op het circuit van Zolder

Xavier, die de eerste meters in een Formule Renault 3.5 op Belgische bodem zal afleggen, komt tevens voor KTR Racing (Keerbergs Transport Racing) uit op 22 en 23 november aanstaande op het 4,005 kilometer lange circuit van Valencia (Spanje).
http://www.xaviermaassen.nl/nieuwsbericht.php?id=108
Toch benieuwd of we meer landgenoten in deze klasse gaan terugzien in 2006? Voor GP2 komen de meesten mijn inziens nog te kort............alhoewel de beste keuze voor 2006 wellicht de Toyota Atlantics is ;)

FIRE 30-10-2005 18:18

Quote:

Originally Posted by Mark
Toch benieuwd of we meer landgenoten in deze klasse gaan terugzien in 2006? Voor GP2 komen de meesten mijn inziens nog te kort............alhoewel de beste keuze voor 2006 wellicht de Toyota Atlantics is ;)

Waarom is Toyota Atlantic de place to be?

EDIT Heb net je topic over deze klasse ontdekt.

Mr.Dallara 30-10-2005 20:02

Quote:

Originally Posted by Mr.Dallara
Volgens Xavier word het een "demo"....

Z'n eerste meters met de WS van KTR worden donderdag nog aangevult met een aantal taxi ritten voor z'n sponsors in een BRL V6.

Hij zal totaal niets gaan bewijzen komende donderdag in zolder, het is niet meer dan een voorbereiding op de twee daagse test in Spanje samen met D'Ambrosio.
Meer dan de wagen en het team leren kennen is het niet, uiteraard is dit dan ook de moment om aan PR te doen en zal hij zo z'n (mogelijke) plannen aan de pers voorstellen.

Thomaske 03-11-2005 08:32

Vandaag is het zover!!! Xavier Maassen zijn eerste meters in een WS Renault 3.5. Ik vertrek zo meteen richting Zolder en zal jullie straks op de hoogte houden.

Mvg...

Thomaske 03-11-2005 22:27

Enkele foto's van Xavier zijn eerste meters in een WS Renault 3.5

http://img112.imageshack.us/img112/4041/pict01324en.jpg

http://img112.imageshack.us/img112/9391/pict01642vt.jpg

http://img112.imageshack.us/img112/3558/pict01769ic.jpg

http://img112.imageshack.us/img112/9011/pict01932ts.jpg

Meer op www.auto-sport.nu

Mvg...

Unbreakable 04-11-2005 14:09

De eerste meters van KTR op Zolder dit jaar zitten er ondertussen op.

Enkele foto's vinden jullie op onze site:

http://www.renaudkuppens.be/albums/a...TRzolder01.jpg

http://www.renaudkuppens.be/albums/a...TRzolder03.jpg

http://www.renaudkuppens.be/albums/a...TRzolder04.jpg

http://www.renaudkuppens.be/albums/a...TRzolder10.jpg

Meer foto's vind je op BTSpictures.be

Mvg
The Unbreakable

FIRE 13-11-2005 15:32

Jaap van Lagen verwacht opnieuw actief te zijn in World Series.
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Nieuws&nid=1475

Mark 15-11-2005 22:54

Lijkt bijna al op een Benelux kampioenschap ;)

Quote:

Onze landgenoot Fred Vervisch zal op 22 en 23 november in Valencia testen voor het Italiaanse GD Racing, het team waarmee hij vorig seizoen vier wedstrijden afwerkte.

http://www.autosport.be/shownews.awm?id=5936
Maassen, Vervisch, Van Lagen en d’Ambrosio tijdens de test in Le Mans. Gaat druk worden tijdens de (waarschijnlijke?) wedstrijd op Zolder.

JPMontoya 16-11-2005 18:07

Ik snap die Vervisch toch niet. Waarom wil hij nu terug FR 3.5 gaan rijden. Vervisch heeft dan mss wel talent maar hij zou beter eerst in de FR 2.0 gaan rijden..FR 2.0 is kwalitatief een goede leerschool.

Wat heb je er nu aan 4 wedstrijden volstrekt anoniem te rijden in 3.5 en je geld zo maar over de balk gooien van in plaats eerst een beetje te leren in FR 2.0 die goedkoper is.

FIRE 16-11-2005 18:26

Quote:

Originally Posted by JPMontoya
Ik snap die Vervisch toch niet. Waarom wil hij nu terug FR 3.5 gaan rijden. Vervisch heeft dan mss wel talent maar hij zou beter eerst in de FR 2.0 gaan rijden..FR 2.0 is kwalitatief een goede leerschool.

Wat heb je er nu aan 4 wedstrijden volstrekt anoniem te rijden in 3.5 en je geld zo maar over de balk gooien van in plaats eerst een beetje te leren in FR 2.0 die goedkoper is.

Ik snap zulke coureurs niet. Schijnbaar hebben deze mannen (of liever gezegd jongens) geld genoeg maar missen het geduld om hun carriere langzaam op te bouwen. :rolleyes:

JPMontoya 16-11-2005 21:40

De gelukkigen.


1. CARLIN MOTORSPORT
2. COMTEC TEAM UNITED KINGDOM
3. CRAM COMPETITION
4. DAMS
5. DRACO MULTIRACING USA
6. EPSILON EUSKADI
7. EUROINTERNATIONAL
8. GD RACING
9. INTERWETTEN
10. JENZER MOTORSPORT
11. KTR
12. PONS RACING
13. RC MOTORSPORT.
14. SAULNIER RACING
15. VICTORY ENGINEERING

Le comité d’organisation remercie les équipes non sélectionnées pour l’intérêt qu’elles ont porté à ce championnat (par ordre de priorité sur la liste d’attente) :

1. PREMA POWER TEAM
2. GP RACING
3. EURONOVA RACING BY FORTEC ITALIA MOTORSPORT

Enfin, le comité d’organisation annonce l’engagement de l’ancien pilote et commentateur des Grands Prix F1 sur la télévision belge RTBF, Thierry Tassin, 46 ans, comme Directeur Sportif des « World Series by Renault ».

Après une carrière de pilote de 25 ans, d’abord en Grande Bretagne en monoplace (Formule Ford, F3, F2, F3000) puis en Tourisme et GT, Thierry Tassin, quadruple vainqueur des 24 Heures de Francorchamps, est également, depuis deux ans, le coordinateur sportif de la filiale Renault Belgique Luxembourg.

Bron: RST Media site

FIRE 16-11-2005 21:59

Avalon is dus vervangen door dat Engelse Comtec team.

Quote:

3. EURONOVA RACING BY FORTEC ITALIA MOTORSPORT
Is dit team de Engelse vestiging van Fortec Motorsport uit Engeland?

Mark 16-11-2005 22:40

Quote:

Originally Posted by FIRE
Is dit team de Engelse vestiging van Fortec Motorsport uit Engeland?

Euronova, hebben die ook niet een band met SuperNova? E.e.a. onder leiding van Vincenzo Sospiri?

Mr.Dallara 17-11-2005 21:15

Quote:

Originally Posted by Mark
Lijkt bijna al op een Benelux kampioenschap ;)

Maassen, Vervisch, Van Lagen en d’Ambrosio tijdens de test in Le Mans. Gaat druk worden tijdens de (waarschijnlijke?) wedstrijd op Zolder.

Van d’Ambrosio verwacht ik alvast niet veel. (Hij zal in Valencia ook maar 2x een halve dag testen omdat hij fysiek nog niet klaar is voor een volle dag in de World Series. Waarschijnlijk speeld de financiële zaak hier ook wel parten denk ik...)


Quote:

Originally Posted by JPMontoya
Ik snap die Vervisch toch niet. Waarom wil hij nu terug FR 3.5 gaan rijden. Vervisch heeft dan mss wel talent maar hij zou beter eerst in de FR 2.0 gaan rijden..FR 2.0 is kwalitatief een goede leerschool.

Wat heb je er nu aan 4 wedstrijden volstrekt anoniem te rijden in 3.5 en je geld zo maar over de balk gooien van in plaats eerst een beetje te leren in FR 2.0 die goedkoper is.

Zeker weten! Wat hij aan budget verknoeid op vier meetings in de World Series, daarmee kan hij zonder probleem een seizoentje in de FR2000 vertoeven bij een topteam.


De testing in Valencia komt ondertussen kortbij, volgende week dinsdag en woensdag zijn de World Series aan de beurd. Terwijl donderdag en vrijdag de Méganes het circuit in Valencia voor zich hebben.

Via Italiaracing.net kan je al enkele piloten vinden die zullen testen volgende week:
- Richard Antinucci (Victory)
- Giorgio Mondini (Cram)
- Colin Fleming (Carlin)
- Davide Valsecchi (Cram)
- Maldonado (Epsilon of Cram)
- Christian Montanari (Draco)
- ...

+ onze Benelux vertegenwoordigers

- Maassen (KTR)
- d’Ambrosio (KTR)
- Vervisch (GD racing)
- ... ???

bluelite 19-11-2005 01:35

Sean McIntosh gaat ook testen in Valencia:

Quote:

Next week, McIntosh will attempt to take the next step on the ladder towards his goal of racing in Formula One, the World Series by Renault. He will test for Comtec Racing in Valencia, Spain followed by a second test with Comtec in France.
bron: http://www.tsn.ca/auto_racing/news_story.asp?id=143397

Mr.Dallara 21-11-2005 20:36

Renault sport heeft een lijst rondgestuurd met iedereen die morgen en woensdag gaat testen in Valencia:

Quote:

List of Teams in alphabetical order:

1. CARLIN MOTORSPORT
Colin Fleming (USA)
Mihail Aleshin (RUS)

2. COMTEC TEAM UNITED KINGDOM
Susie Stoddart (GBR)
Sean McIntosh (CAN)

3. CRAM COMPETITION
Ben Hanley (GBR)
Davide Valesecchi (ITA)
Giorgio Mondini (ITA)

4. DAMS
Bastien Brière (FRA)

5. DRACO MULTIRACING USA
Pastor Maldonado (VEN)
Fernando Rees (BRA)
Matteo Meneghello (ITA)
Damien Pasini (FRA)

6. EPSILON EUSKADI
Pastor Maldonado (VEN)
Thomas Kostka (CZE)
Robert Kubica (POL)
Giorgio Mondini (ITA)

7. EUROINTERNATIONAL
Fabio Carbone (BRA)
Po Hang Lin (TPE)

8. GD RACING
Frederic Vervich (BEL)

9. INTERWETTEN
Carlo Iaconelli (BRA)
Andy Soucez (AUT)

10. JENZER MOTORSPORT
Ryan Sharp (GBR)
David Oberle (GER)

11. KTR
Xavier Maasen (HOL)
Jerôme D’Ambrosio (BEL)

Thomas Kostka (CZE)
Danilo Dirani (BRA)

12. PONS RACING
Alvaro Barba (ESP)
Giedo Van de Garde (HOL)

13. RC MOTORSPORT
Giovanni Tedeschi (ITA)
Eric Salignon (FRA)
Michael Ammermüller (GER)

14. VICTORY ENGINEERING
Richard Antinnuci (USA)
De Benelux vertegenwoordiging was nooit groter in de World Series nu ook Van de Garde gaat testen bij Pons.
Ik ben alvast benieuwd wat Maasen, D’Ambrosio, Vervich en Van de garde gaan presteren in dit toch wel sterke veld dat twee dagen het circuit van valencia gaan onveilig maken.

Opvallend in het lijstje is dat Maldonado (Epsilon en Draco) en Kostka (Epsilon en KTR) twee teams gaan testen op de twee daagse testen.

Verder ook heel leuk nieuws! :) Susie Stoddart word de eerste vrouw die een full seizoen gaat rijden in de World Series. Deze 23jarige meid was het voorbije seizoen actief in de Engelse F3 en gaat rijden bij Comtec "team United Kingdom". (Ze werd er 18e in de eindstand met amper 2p...)

Opvallend is dat er weer heelwat jonge wolven gaan proeven van de World Series, hopelijk komt het goed en zien we niet te veel rode vlaggen...

FIRE 21-11-2005 20:46

Ben benieuwd of Vd Garde hier wel potten kan breken.

Mark 21-11-2005 21:17

Quote:

Originally Posted by Mr.Dallara
Verder ook heel leuk nieuws! :) Susie Stoddart word de eerste vrouw die een full seizoen gaat rijden in de World Series. Deze 23jarige meid was het voorbije seizoen actief in de Engelse F3 en gaat rijden bij Comtec "team United Kingdom". (Ze werd er 18e in de eindstand met amper 2p...)

Ze heeft dan ook maar één weekend gereden!! Daarna had ze last van een vage blessure aan de enkel. Rare plaats om je beurs op te bergen ;)

bluelite 22-11-2005 01:26

Na het zien van Mr. Dallara's lijstje met testers ben ik wel blij. Zitten voldoende F3-piloten bij. Dan kan ik mijn foto's eindelijk laten tekenen tijdens de World Series :d

Wat Kubica daar eigenlijk nog doet begrijp ik niet echt. Blijft hij in de FR3.5 of gaat hij naar de GP2?

Stranger 22-11-2005 09:23

Wellicht gebruikt met Kubica als referentiepiloot :)

Waar Kubica in 2006 te zien is zal waarschijnlijk afhangen van de inbreng van zijn sponsoren. En daar heeft het de afgelopen jaren nogal aan gescheeld.

Volgens mij was zijn doel echter testrijder in de F1, GP2 of wellicht ChampCars.

Mark 22-11-2005 09:33

Quote:

Originally Posted by Stranger
Waar Kubica in 2006 te zien is zal waarschijnlijk afhangen van de inbreng van zijn sponsoren. En daar heeft het de afgelopen jaren nogal aan gescheeld.

Die zit toch in het programma van Toyota..........of zit ik mis?

Stranger 22-11-2005 10:02

Je zit mis :)

In het Toyota young Drivers Program zitten Kazuya Ohshima , Yuuhi Sekiguchi, Hideki Yamauchi, Keisuke Kunimoto, Hideto Yasuoka, Kazuki Nakajima, Taku Bamba, Daisuke Ikeda, Kamui Kobayashi, Frank Perera, Kohei Hirate en natuurlijk niet te vergeten (bijna ex-TDP'er)Ryan Briscoe.

bluelite 22-11-2005 18:38

Ik denk niet dat ie met Honda-motoren gereden zou hebben in Macau, als hij een Toyota-junior was. Nu ja, alles kan.

FIRE 22-11-2005 18:45

Ochtend sessie, bron: www.italiaracing.net:
Quote:

1 - Fernando Rees - Draco - 1'22"590 - 55 giri
2 - Pastor Maldonado - Epsilon - 1'22"962 - 66
3 - Tomas Kostka - KTR - 1'23"182 - 41
4 - Giovanni Tedeschi - RC - 1'23"239 - 58
5 - Ben Hanley - Cram - 1'23"289 - 46
6 - Giorgio Mondini - Epsilon - 1'23"480 - 56
7 - Michael Ammermuller - RC - 1'23"750 - 63
8 - Carlos Iaconelli - Interwetten - 1'23"751 - 40
9 - Fabio Carbone - Eurointernational - 1'23"762 - 44
10 - Patrick Pilet - GD - 1'23"919 - 16
11 - Colin Fleming - Carlin - 1'23"928 - 43
12 - Michael Aleshin - Carlin - 1'23"958 - 51
13 - Davide Valsecchi - Cram - 1'24"131 - 51
14 - Alvaro Barba - Pons - 1'24"210 - 55
15 - Damien Pasini - Draco - 1'24"284 - 50
16 - Danilo Dirani - Comtec - 1'24"663 - 52
17 - Xavier Maassen - KTR - 1'24"919 - 51
18 - Yann Clairay - Dams - 1'24"953 - 36
19 - Matteo Pellegrino - GD - 1'25"053 - 57
20 - Ryan Sharp - Jenzer - 1'25"074 - 44
21 - Alejandro Nunez - Victory - 1'25"295 - 32
22 - Richard Antinucci - Victory - 1'25"635 - 29
23 - Susie Stoddart - Comtec - 1'25"890 - 39
24 - Frederic Vervisch - GD - 1'26"000 - 50
25 - David Oberle - Jenzer - 1'26"819 - 30
26 - Bastien Briere - Dams - 1'29"390 - 10

Mr.Dallara 22-11-2005 19:52

De resultaten van dag 1 (voor- en namiddag) testen in Valencia:

Quote:

1 PORTEIRO, Félix EPSILON EUSKADI SPA 1’21"383
2 ZUBER, Andreas CARLIN M.S. AUT 0.245
3 WINKELHOCK, Markus DRACO M.R. USA GER 0.378
4 KUBICA, Robert EPSILON EUSKADI POL 0.393
5 PASINI, Damien CRAM COMP. ITA 0.425
6 MONTANARI,Christian DRACO M.R. USA RSM 0.496
7 MALDONADO, Pastor DAMS VEN 0.543
8 VALLES, Adrián PONS RACING SPA 0.584
9 PAVLOVIC, Milos GD RACING YUG 0.715
10 GOMMENDY, Tristan KTR FRA 0.717
11 PAGENAUD, Simon SAULNIER R. FRA 0.905
12 DANIELSSON, Alx DAMS SWE 0.950
13 TEDESCHI, Giovanni RC MOTORSPORT ITA 1.005
14 SALIGNON, Eric CRAM COMP. FRA 1.029
15 POWER, Will CARLIN M.S. AUS 1.058
16 CHANDHOK, Karun RC MOTORSPORT IND 1.240
17 TOCCACELO, Enrico VICTORY ENGIN. ITA 1.358
18 KOSTKA, Tomas VICTORY ENGIN. CZE 1.368
19 PILET, Patrick JENZER MS FRA 1.420
20 MONDINI, Giorgio EUROINTERNATIONAL ITA 1.493
21 FLEMING, Colin JENZER MS USA 1.523
22 FUKUDA, Ryo SAULNIER R. JPN 1.747
23 LAGEN, Jaap Van KTR NED 1.876
24 MENEGHELLO, Matteo EUROINTERNATIONAL ITA 2.045
25 LA ROSA, Daniel INTERWETTEN.COM GER 2.098
26 PROETTO, Stefano INTERWETTEN.COM ITA 2.225
27 BELLAROSA, Iván AVELON FORMULA ITA 2.387
28 SURESHWAREN, Parthiva GD RACING IND 2.587
Bron: autosport.be

is dit wel correct?? ik zie precies een test resultaat van midden in het seizoen met al die "bekende" namen en amper of geen van de rooky's....

JPMontoya 22-11-2005 20:01

die zijn totaal fout van autosport.be

JPMontoya 22-11-2005 21:03

1 - Fernando Rees - Draco - 1'22"761 - 20 giri
2 - Andy Soucek - Interwetten - 1'23"103 - 35
3 - Davide Valsecchi - Cram - 1'23"242 - 37
4 - Tomas Kostka - KTR - 1'23"304 - 33
5 - Alvaro Barba - Pons - 1'23"330 - 37
6 - Fabio Carbone - Eurointernational - 1'23"335 - 24
7 - Colin Fleming - Carlin - 1'23"428 - 40
8 - Giorgio Mondini - Epsilon - 1'23"584 - 24
9 - Carlos Iaconelli - Interwetten - 1'23"654 - 38
10 - Richard Antinucci - Victory - 1'23"819 - 28
11 - Jerome D'Ambrosio - KTR - 1'23"876 - 43
12 - Ben Hanley - Cram - 1'23"890 - 23
13 - Matteo Pellegrino - GD - 1'24"090 - 36
14 - Patrick Pilet - GD - 1'24"104 - 13
15 - Damien Pasini - Draco - 1'24"121 - 30
16 - Michael Ammermuller - RC - 1'24"123 - 34
17 - Michael Aleshin - Carlin - 1'24"175 - 27
18 - Pastor Maldonado - Epsilon - 1'24"223 - 32
19 - Eric Salignon - RC - 1'24"417 - 33
20 - Alejandro Nunez - Victory - 1'24"508 - 24
21 - Ryan Sharp - Jenzer - 1'25"140 - 35
22 - Danilo Dirani - Comtec - 1'25"619 - 16
23 - Susie Stoddart - Comtec - 1'25"620 - 19
24 - Frederic Vervisch - GD - 1'25"977 - 34
25 - Yann Clairay - Dams - 1'27"122 - 12
26 - Bastien Briere - Dams - 1'27"679 - 26
27 - David Oberle - Jenzer - 1'27"750 - 8

Doortoch van de namiddag sessie

Italiaracing.net

Mark 22-11-2005 23:09

Quote:

Originally Posted by JPMontoya
die zijn totaal fout van autosport.be

Geen idee waar ze die lijst vandaan hebben. Resultaten van dag 1 in Valencia zijn gewoon te vinden op de site van Renault http://www.renault-sport.com/fr/worl...?csv=24173.csv

Ziet alleen niet wie er 's morgens en/of 's midaags hebben gereden.

JPMontoya 23-11-2005 00:09

Vervisch heeft vandaag nog maar eens bewezen dat hij niets te zoeken heeft in de World Series.


All times are GMT +2. The time now is 03:40.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.