![]() |
Heylen in Champ Car ?
Quote:
Wie is de nederlandstalige die meer weet? |
n' cafebaas misschien...!!!:p
|
Ik heb van Yves Olivier (JB Motorsport) ook gehoord dat Heylen met iets groots van plan was. Als het ChampCar was dat Olivier bedoelde, dan is dat inderdaad iets groots.
GO Jan. |
Quote:
Quote:
|
Persbericht:
Quote:
|
Quote:
|
En waar komt bovenstaand persbericht vandaan?
Goman Ltd. (het bedrijf van Rick Gorne) wil nog niets bevestigen en geeft aan dat er een persbericht volgt als alles echt rond is. |
staat nochtans ook op pitstop.tv
|
Maar ook daar slechts een korte bevestiging zonder quotes van rijders en/of bronvermelding.
|
Quote:
|
Quote:
:) Het betrokken persbericht is vanmiddag rond een uur of 3 verstuurd, via Jan Heylen himself en via Renault België-Luxemburg. Ik vermoed dat het allemaal redelijk betrouwbaar is. :) Dus toch maar geloven, Stranger ... |
Om 14.37 heb ik dat persbericht gekregen. ;)
Quote:
edit: ik heb jou het persbericht laten toekomen Stranger |
Merci!
Beter dubbel nagaan of het klopt dan op je bek gaan met een fout bericht. Hoe vaak heeft de Nederlandse pers Verstappen niet ergens aangekondigd? :p |
Quote:
:) Ik ontving het bericht via RBL om 14u20'28". En via Jan Heylen om 15u16'07". Wie doet beter? ;) Heerlijk ... Nog een PS-ke. Quote:
:) |
Quote:
Quote:
Heylen in Champcars, Zwolsman in Champcars.........eindelijk weer een reden om naar Champcars te kijken ;) |
Er is een verschil in iemand daadwerkelijk bevestigen en iemand een kanshebber noemen hè :)
En op dat moment was er ook wel degelijk een kans...alleen wilde Verstappen niet voor 1 race naar de VS. Wellicht was hij bang dat hij door de mand zou vallen en na die ene wedstrijd voorgoed zijn afscheid in de autoracerij kon aankondigen, we zullen het nooit exact weten. |
Is "De Nederlandse Pers" niet iets teveel gezegd voor een (Cowboy?) site als Champcar.nl? ;)
|
Quote:
Het team zelf heeft niets op de site Jan's eigen website is al lang niet meer ververst. De ChampCar site noemt het niet. Berghoff toont het ook niet op de site. |
Quote:
|
Zet er dan bronvermelding bij he :)
|
Overigens wel vreemd dat Heylen's eigen management bureau het om 17:45 Nederlandse tijd nog niet kan bevestigen en verwijst naar een persbericht van Heylen dat 'binnenkort' zal volgen.
Maar goed, als Rick Gorne op de hoogte was en zijn medewerkers niet kan dat natuurlijk gebeuren. |
Quote:
|
Quote:
:worship: Ik krijg het wel vreselijk op mijn heupen, als ik grove taalfouten zie. :bye: Of was het ... :Offtopic: ;) |
Volgens Italiaracing.net mag Heylen de WS by R wagen van Carling testen.
|
Quote:
Iedere Europees en nationale kampioen in de FR2000 en ook enkele andere kampioenen krijgen z'n test. (Is niet meer dan 20rondjes hoor) |
Iemand een idee waar we de tijden van Sebring kunnen vinden?
|
Monday's Lap Times
1.Bruno Junqueira 51.1 seconds 2. Ryan Briscoe 51.5 3. Ryan Dalziel 51.8 4. Jan Heylen 52.1 5. Richard Lyons 52.3 6. Alx Danielsson 52.9 7. Dan Clarke 53.8 Kort verslag van de eerste testdag hier. |
niet slecht
|
Quote:
positief :) |
Quote:
|
|
photoshop? :D
|
Slechte photoshop zelfs...
|
Quote:
Op pitstop.tv staat die photoshop precies ook. |
Wel, de eerste foto (die op racexpress staat) werd tijdens de test in december meegestuurd met het persbericht. De tweede foto werd tijdens deze test meegestuurd.
http://www.autosport.be/news/6046.awm <- december |
Bluelite, misschien moeten we daarover ook eens beginnen loeien, denk je niet? Over het rondsturen van getruceerde foto's? Anders krijgen "de mensen" misschien nog de indruk dat autosport.be, raceexpress.be, pitstop.tv, ... allemaal zitten te prutsen met "slechte photoshop zelfs" ...
Koetje boe, koetje loei. :eek: |
Reden ist Silber, schweigen ist Gold. Anders gezegd: ik reageer niet op jouw reply. Ik wil het vermijden dat ik op dezelfde kinderachtige manier moet reageren die jij op jouw forum gebruikt.
|
Die spreuk bestaat ook in het Nederlands, soit.
:) Je bent nochtans van harte welkom bij de 4.360 leden van www.pitstop.tv. Kom gerust eens langs ... :bye: |
:rolleyes:
Quote:
:rolleyes: Quote:
En als dit hier op een potje gooien gaat uitdraaien, zullen we gepast ingrijpen. Zonder schelden. Wat er tussen jullie 2 aan de hand is, interesseert me niet, maar niet op De Paddock. :bye: |
Quote:
Ik ken die jongen niet, van haar noch van pluimen. Joost mag weten wat er aan de hand is met die jongen. Mijn excuses, Huudo. |
All times are GMT +2. The time now is 00:14. |