De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   FIA GT Round 11 - Bahrain (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=11769)

Thomaske 23-11-2005 16:26

FIA GT Round 11 - Bahrain
 
Even een Thread gemaakt voor de laatste FIA GT Race van het seizoen.

De handicaps:

GLPK Corvette n° 6 : 70kg
Vitaphone Maserati n° 9 : 100kg
Vitaphone Maserati n° 10 : 50kg
Larbre Ferrari n° 11 : 30kg
Larbre Corvette n° 12 : 70kg
JMB Racing Maserati n° 15 : 40kg
Gruppe M Porsche n° 66 : 50kg
Ebimotors n° 74 : 5kg
Gruppe M Porsche n° 88 : 75kg
JMB Ferrari n° 89 : 30kg
Spyker Squadron n° 90 : 20kg

Mvg...

Thomaske 23-11-2005 18:22

Russian Age heeft de snelste tijd gerealiseerd in de eerste vrije training.

Mvg...

gwyllion 23-11-2005 18:44

En Spyker opnieuw snelste niet-GroupeM GT2 wagen.

Thomaske 23-11-2005 19:37

Antonio Garcia van BMW Italië-Spanje uit het FIA WTCC is de tweede piloot op de Aston Martin, langst Christophe Bouchut.

Mvg...

Mark 23-11-2005 21:13

Quote:

Originally Posted by Thomaske_GLPK

Het linken naar sites waar men zelf aan meewerkt valt niet zo goed bij de meeste forummers. In het verleden hebben we nodige heisa gehad met andere sites op dat punt.........de moderators en administrators hebben daar niet zo veel zin meer in ;)

Neemt niet weg dat dat we inzet waarderen ;)

Thomaske 23-11-2005 21:26

Quote:

Originally Posted by Mark
Het linken naar sites waar men zelf aan meewerkt valt niet zo goed bij de meeste forummers. In het verleden hebben we nodige heisa gehad met andere sites op dat punt.........de moderators en administrators hebben daar niet zo veel zin meer in ;)

Neemt niet weg dat dat we inzet waarderen ;)

Sorry hiervoor. Heb de links verwijderd.

Mvg...

gwyllion 24-11-2005 10:22

2 grote kanshebbers voor overwinning zijn (voor mij):
#16 Maserati (Peter/Davies)
#17 Aston Martin (Bouchut/Garcia)

Beide hebben geen ballast en hebben toppiloten. Philipp Peter heeft eigenlijk een goeie teammaat. De Aston Martin moet natuurlijk de finish dit keer wel halen.

gwyllion 24-11-2005 14:00

Bertolini/Wendlinger voorlopig op pole voor de Aston Martin. Lamy/Gardel hebben geen tijd neergezet tijdens de eerste kwalificatiesessie.

fish88 24-11-2005 15:44

Prachtig dat Spyker al die porsches en een Ferrari voorblijft :worship: . alleen die GruppeM Porsches zijn een probleem

gwyllion 24-11-2005 16:01

De Aston Martin staat opnieuw op pole. Uitslag van 2de kwalificatie staat op MST live timing.

Mark 24-11-2005 16:03

Quote:

Originally Posted by fish88
alleen die GruppeM Porsches zijn een probleem

En dat probleem heet: Fabrieksteam van Porsche ;) Ondanks dat er officieel geen fabrieksteams mogen deelnemen aan het FIA GT kampioenschap mag je Gruppe M wel zien als de afvaardiging van de fabriek. Net zoals bij Freisinger (hoor je niks meer van) in de afgelopen jaren.

gwyllion 24-11-2005 18:09

Quote:

Originally Posted by Mark
En dat probleem heet: Fabrieksteam van Porsche ;) Ondanks dat er officieel geen fabrieksteams mogen deelnemen aan het FIA GT kampioenschap mag je Gruppe M wel zien als de afvaardiging van de fabriek. Net zoals bij Freisinger (hoor je niks meer van) in de afgelopen jaren.

Vanaf volgend jaar mag er maar 1 prof/fabriekpiloot per GT2 wagen rijden. Dat zal het probleem gedeeltelijk oplossen.

De GLPK Corvette start pas vanop de 10de plaats :o

Jet 24-11-2005 18:30

De Spyker is toch ook een fabrieksteam

gwyllion 25-11-2005 14:58

Voor live tussenstand: http://mstdeveloper-1.at.vwdhosting....eTimingGt.html

De Spyker heeft maar 3 rondjes gereden :( En de #15 Maserati (Bertolini/Wendlinger) zal de finish ook niet halen en dus geen kampioen worden.

gwyllion 25-11-2005 15:14

Quote:

Originally Posted by gwyllion
De Spyker heeft maar 3 rondjes gereden :(

De motor heeft het begeven blijkbaar.

gwyllion 25-11-2005 16:15

Quote:

Originally Posted by gwyllion
2 grote kanshebbers voor overwinning zijn (voor mij):
#16 Maserati (Peter/Davies)
#17 Aston Martin (Bouchut/Garcia)

Beide hebben geen ballast en hebben toppiloten. Philipp Peter heeft eigenlijk een goeie teammaat. De Aston Martin moet natuurlijk de finish dit keer wel halen.

De Aston Martin wint voor #16 Maserati en GLPK Corvette.

Gardel is kampioen :applaus:

Brecht 25-11-2005 16:31

Mooie overwinning voor de DBR9. Ook een erg sterke 3de plaats voor het GLPK/Carsport team na te zijn gestart op de 10de plaats.
Gardel beloont voor zijn regelmaat met de piloten titel :worship:

gwyllion 25-11-2005 16:32

Quote:

Originally Posted by corvetteboy
Gardel beloont voor zijn regelmaat met de piloten titel :worship:

Hij is de laatste races wel enorm geholpen door zijn ploegmaat Lamy ;)

smiley 25-11-2005 16:46

ik had liever scheider en bartels kampioen zien worden...

gwyllion 25-11-2005 17:08

Ik vind het juist goed dat de oude Ferrari 550 nog maar eens kampioen geworden is in plaats van de (controversiele) Maserati MC12.

smiley 25-11-2005 23:59

Quote:

The Stewards of the Meeting have excluded the nr 11 Larbre Competition Ferrari 550 Maranello from the results of the 11th round of the FIA GT Championship. The car, driven by Lamy and Gardel, had originally finished fourth, giving Gabriele Gardel the title. However, its exclusion moves Bartels and Scheider provisionally up into the Championship lead, pending the appeal lodged by Larbre Competition.

The car failed to complete the deceleration lap alone, and was towed to parc fermé without restarting the engine. It was later found to have less than the reglementary three litres of fuel at the end of the race, according to article 60 paragraph d of the FIA GT Sporting Regulations.
bartels en scheider dus toch kamioen !!
wel op een superdomme manier weeral iemand wat minder dan 3 liter heeft...
dat ze dat toch een afschaffen.
weel een bijpassende foto gevonden..
http://www.fiagt.com/gallerypic.php?...=2005&event=11

Integra 26-11-2005 09:39

Quote:

Originally Posted by smiley
bartels en scheider dus toch kamioen !!
wel op een superdomme manier weeral iemand wat minder dan 3 liter heeft...
dat ze dat toch een afschaffen.
weel een bijpassende foto gevonden..
http://www.fiagt.com/gallerypic.php?...=2005&event=11

Nog niemand is kampioen !
Larbre heeft protest ingediend. (niet dat het bij de FIA/SRO veel zal helpen)

smiley 26-11-2005 11:28

chevrolet is ook in beroep gegaan voor macau ma daar heb ik ook niet veel van gehoort.. :(

gwyllion 26-11-2005 12:39

Larbre heeft gegokt en verloren: 2 pitstops i.p.v. 3 maken. Al bij al toch een Maserati kampioen :(

marcel 26-11-2005 13:23

Quote:

Originally Posted by smiley
bartels en scheider dus toch kamioen !!
wel op een superdomme manier weeral iemand wat minder dan 3 liter heeft...
dat ze dat toch een afschaffen.

een regel is een regel he. t is niet omdat iedereen die negeert dat ze het moeten afschaffen ze. stel dat ze in voetbal opeens allemaal met de handen gaan spelen... de handspel-regel afschaffen?

gwyllion 27-11-2005 14:40

Echt wel dikke pech gehad: ze hadden nog 2.6 liter in de tank (i.p.v. 3 liter).

Raceboy 02-12-2005 21:46

volgende week vrijdag uitspraak

A uit PDGRacing 03-12-2005 11:06

Quote:

Originally Posted by gwyllion
Echt wel dikke pech gehad: ze hadden nog 2.6 liter in de tank (i.p.v. 3 liter).

Maar blijkbaar was dit nadat de controleurs de wagen hadden herstart tijdens de controle van de airbox, dixit Jack Leconte. ( AH van deze week)

gwyllion 09-12-2005 17:50

Volgens iemand op het 10/10 forum (met toegang tot DSC) heeft Larbre het beroep gewonnen :eek: Gardel kampioen :applaus:

gwyllion 09-12-2005 18:04

Quote:

Originally Posted by gwyllion
Volgens iemand op het 10/10 forum (met toegang tot DSC) heeft Larbre het beroep gewonnen :eek: Gardel kampioen :applaus:

Het wordt trouwens op de website van Larbre bevestigd.
Quote:

Gabriele Gardel Champion GT FIA 2005

Le Vigeant, 9/12/2005 - A l'issue de la procédure d'appel, l'équipe Larbre Compétition a obtenu gain de cause dans la procédure engagée à la suite de sa diqualification à l'issue de l'épreuve de Bahrain. Cette décision finale permet à Gabriele Gardel de s'assurer le titre de Champion FIA GT 2005, apportant ainsi à l'équipe Larbre Compétition une nouvelle couronne à son palmarès déjà très étoffé.

FIRE 09-12-2005 19:11

Quote:

Originally Posted by A uit PDGRacing
Maar blijkbaar was dit nadat de controleurs de wagen hadden herstart tijdens de controle van de airbox, dixit Jack Leconte. ( AH van deze week)

Als dit waar is dan is het terecht dat Gardel kampioen is.

gwyllion 09-12-2005 19:18

Misschien is de beslissing ook beinvloed door het feit dat Timo Scheider redelijk minachtend over een mogelijke FIA GT titel gesproken heeft (hij zou veel liever in DTM of F1 rijden) ;)

FIRE 09-12-2005 19:35

Daarom is die titel gegund aan Gardel ;)

JPMontoya 10-12-2005 12:19

Een rondje aan boord in de Gillet Vertigo Streiff op het circuit van Bahrain

(zalig hoe die Aston voorbij geraasd komt...)

http://www.renaudkuppens.be

Integra 10-12-2005 13:28

Quote:

Originally Posted by JPMontoya
Een rondje aan boord in de Gillet Vertigo Streiff op het circuit van Bahrain

(zalig hoe die Aston voorbij geraasd komt...)

http://www.renaudkuppens.be

Op dit filmke zat ik al lang te wachten.

Bramzel 10-12-2005 14:09

Als ik dat filmpje aanklik krijg ik een pitstop op Spa te zien?

JPMontoya 10-12-2005 20:28

Quote:

Originally Posted by Bramzel
Als ik dat filmpje aanklik krijg ik een pitstop op Spa te zien?

raar - hier werkt alles zoals het zou moeten?

Bramzel 10-12-2005 20:50

Met IE doet hij het hier ook. Met Firefox krijg ik die van Spa te zien. Apart.

marcel 10-12-2005 21:08

met opera ook. de download-link is wel juist

JPMontoya 11-12-2005 00:22

heb foutje gevonden - zou nu zonder prob overal moeten werken.


All times are GMT +2. The time now is 14:35.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.