De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Modelbouw - Meetings (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   Fia GT 1/24 Slotmeeting - Technisch Reglement voor de modelbouwers - en teamvorming. (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=11821)

Guido 04-12-2005 15:45

Fia GT 1/24 Slotmeeting - Technisch Reglement voor de modelbouwers - en teamvorming.
 
Ha de mannen,

We hebben het er al in de thread betreffende de Slotmodelbouwmeeting van 16 december al een beetje over gehad, dus tijd om ook een inzicht te geven in het technische modelbouwgedeelte van het reglement, want ja, er is een heus reglement voor opgemaakt.

In deze thread komen enkel de modelbouwgerelateerde zaken aan bod. De rest van het reglement, zoals het verloop v/d wedstrijd ed., zall nog uitvoerig besproken worden tijdens de meeting van de 16de december.

Tevens zullen we in deze thread het vormen van de teams proberen te coordineren, zodanig dat we dat de 16de niet meer hoeven te doen. Initieel was er voorgesteld om 2 teams van 2 man te laten aantreden (evt. met een derde man). Maar aangezien het gaat over een koers van 6 uur! hebben we na intern overleg ervoor geopteerd om 2 teams samenstellen die bestaan uit 3 man. Eventueel in overleg met de organisator zou een 4de man - voor ons dan tenminste - mogelijk zijn. De exacte datum van de race ontgaat me even, maar ook dat zal wel door de organisator in deze thread bekend gemaakt worden.

Dus nog open vragen:
- kunnen teams van 4 man?
- dag van de race?

In de volgende posts vinden jullie een overzicht van het technisch reglement per item in diverse posts. (om het wat overzichtelijk te houden.) ;)

Guido 04-12-2005 15:46

1.1 Algemene beschrijving
 
1.1 Algemene beschrijving.

Wagen van het type Fia GT/ JGTC , op schaal 1/24 , met rolling chassis en hard kunststoffen of resin koetswerk van het type schaalmodel in bouwkit.
Minimum totaal gewicht van de wagen : 185 g
Minimum totaal gewicht van het koetswerk : 55 g
Maximum totale breedte van de wagen : 88 mm
Minimum totale hoogte van de wagen aan het dak : 45 mm
Minimum grondspeling onder de complete wagen en op ieder ogenblik van de wedstrijd : 1,5 mm

Guido 04-12-2005 15:48

1.2 Toegelaten koestwerken FIA GT Seizoen 2004-2005
 
Seizoen 2004-2005

GT (GT1)

Ferrari 575 Maranello GTC
Saleen S7 R
Corvette C5R
Maserati MC 12 GT1
Ferrari 550 Maranello
Lamborghini Murcielago R-GT
Lister Storm GT
Aston Martin DBR9
Porsche 911 GT2


N-GT (GT2)

Porsche 996 GT3 RS
Porsche 996 GT3 RSR
Porsche 996 Turbo
Ferrari 360 Modena GTC
TVR T400R


G2

Mosler MT900 R
Vauxhall Monaro
Nissan 350Z
Gillet Vertigo
Maserati Light GT 4200
Chrysler Viper GTS-R
Spyker C8 Spyder GT2 R
Lotus Exige 300RR
Viper Competition Coupe
BMW M3 GTR


G3

Porsche 996 GT3 Cup
Lotus Elise

Wordt vervolgd

Guido 04-12-2005 15:49

1.2 Toegelaten koestwerken FIA GT Seizoenen 2003-2001
 
Vervolg

Aanvullingen 2003 season (www.motorsport.com)

G2

Morgan Aero 8


Aanvullingen 2002 season (www.motorsport.com)

GT

Lamborghini Diabolo GT


G3

BMW M Coupé R
TVR Cerbera


Aanvullingen 2001 season (http://www.spa-francorchamps.be)

G2:

Marcos LM 600
Porsche Speedster
Lamborghini Diabolo
Renault Spider
Honda NSX


G3

Porsche 993 Supercup

Wordt vervolgd

Guido 04-12-2005 15:52

1.2 Toegelaten koestwerken Aanvullingen Belcar en JGTC
 
Aanvullingen Belcar

Audi TT V8
Mazda RX7
Ultima GTR
Stealth B6 Mk1
Marcos Mantis
Venturi 400GT
Venturi 500LM
Venturi 600LM
Callaway Corvette
Clio V6 Trophy (?!? Verscheidene malen teruggevonden in GTB)
Saker Sprint GT


Toegelaten koetswerkgen JGTC:

Omdat de keuze in bouwkits in redelijk beperkt is, is er beslist om enkele JGTC auto’s die aan hetzelfde profiel beantwoorden toe te laten tot de 1/24 FIA GT klasse.

- Nissan Skyline R34 JGTC
- Toyota Supra GT JGTC
- Honda NSX JGTC

Guido 04-12-2005 15:52

1.3 Verdere body-specificaties
 
Het koetswerk moet zo goed mogelijk de werkelijkheid benaderen. Alle volgende onderdelen die meegeleverd zijn met de bouwkit, moeten gemonteerd worden:

- bumpers
- spiegels
- klinken
- uitlaat
- lichtblokken
- spoilers
- ruitenwissers

Extra’s zoals bijkomende mistlampen op de voorbumper zijn vrij te kiezen. Als ze geplaatst worden moeten ze wel in een behuizing zitten en ongeveer op de plaats komen waar ze op de 1:1 racewagen zitten. Het is niet toegelaten extra led’s te plaatsen in wat luchtopeningen of –happers vormen.

Het koetswerk moet verplicht een duidelijke race-livery (sponsors-stickers) en een startnummer hebben.
Als iemand beslist om een straatversie om te vormen tot een FIA GT race-versie, moet de meest vitale race-onderdelen ook monteren (denk maar aan venturi’s, achterspoilers, uitlaten, voorspoilers…). Het is bijvoorbeeld niet toegelaten de Revell Viper zonder al deze items in te zetten in deze race. Het is bijvoorbeeld wel toegelaten die items zelf te maken of over te nemen van een andere bouw-kit.

Guido 04-12-2005 15:53

1.4 Interieur:
 
Om de realiteit zo dicht mogelijk te benaderen wordt er gewerkt met een zo volledig mogelijk interieur, en niet met enkel een minimalistisch lexan interieur uit één vorm gegoten. Het interieur van de kit wordt zoveel mogelijk gebruikt: het dashboard met stuur, de binnenspiegel, de rolkooi, de versnellingspook en de brandblusser zijn verplichte items die worden overgenomen uit de originele kit. Indien het om een omgebouwde straatversie gaat, wordt er verwacht om toch een eenvoudige rolkooi (bijvoorbeeld uit de staafjes die de onderdelen van de kit samenhouden of uit aangepaste rolkooi van een andere doos) en brandblusser (bij een Q-model interieur zit er altijd een extra brandblusser) aan te brengen.
Het interieur moet zodanig geplaatst zijn dat er geen enkel onderdeel van het chassis zichtbaar blijft door de ruiten.Uiteraard moet er een 1/24 piloot en zetel in de wagen geplaatst worden (bijvoorbeeld een Q-Model interieur). Lexan interieurschaaltjes met rijder, zetel, en brandblusser zijn makkelijk te krijgen bij: http://www.scaleracing-shop.de/. De interieuronderdelen staan onder Q-Model.

Guido 04-12-2005 15:54

1.5 Verlichting
 
Bij de start de race moeten er minstens 2 voor- en 2 achterlichten werken op de wagen. Bij het einde van de race moet er minstens 1 voor- en 1 achterlicht werken. Voorlichten zijn ten allen tijde wit of geel, achterlichten zijn ten allen tijde duidelijk rood.
De verlichting van de wagens wordt zonder uitzondering geplaatst in de originele behuizing, de 1/24 zijn groot genoeg om alles mooi in te werken. Bijkomende verlichting (mistlampen, herkenningslichten) mogen bijgeplaatst worden op een zo realistisch mogelijk manier, naar het voorbeeld van de werkelijke racewagen.
Bij de start van de race mag er geen enkele led (die fungeert als voor- of achterlicht) aanraakbaar zijn van de buitenkant van de body. De led mag uiteraard zichtbaar zijn in de lichtblokken achter de glazen. Als er na een ongeval een deel van de wagen beschadigd is, en er bijvoorbeeld een glas van een koplamp verdwenen is, mag de led wel aanraakbaar zijn. De led moet echter wel in de originele behuizing blijven zitten.
De enige leds die aanraakbaar mogen zijn, zijn de eventuele (en niet verplichte) verkenningslichten op het dak.
De verlichting moet minimum 10 seconden blijven branden na het verlaten van de baan.

Guido 04-12-2005 15:56

1.6 Chassis

1.7 Assen en wielen

1.8 Motor

1.9 Overbrenging

Deze onderdelen uit het Technisch Reglement gaan we nu nog niet toelichten omdat het standaard componenten betreft (zeg ik zo maar even voor de vereenvoudiging) waar we als modelbouwers op dit ogenblik nog maar weinig kaas van gegeten hebben, en waarbij de organisatie ons een helpende hand zal toereiken.

Deze punten komen zeker aan bod de 16de.

Guido 04-12-2005 15:57

1.10 Wisselstukken:
 
Wisselstukken zijn uiteraard toegelaten, maar die moeten aan dezelfde eisen voldoen als de onderdelen waarmee de race wordt gestart.
Deze onderdelen worden ook gecontroleerd tijdens de technische controle. Alle wisselstukken moeten los zijn, en mogen dus niet meer op het reserve chassis zitten.


AL DEZE PUNTEN WORDEN TELKENS ZORGVULDIG GECONTROLEERD VOOR DE RACE VAN START GAAT, ZODAT ER TIJDENS DE WEDSTRIJD GEEN DISCUTIE ONSTAAT OVER DE STAAT VAN DE WAGENS!

Guido 04-12-2005 16:00

Dat is het voor wat betreft het Technisch Reglement.

Uit de vorige thread heb ik onthouden dat de volgende Paddockers willen meerijden:

- Sennake
- Pat
- Dragonfly
- Huudo

Nog te bevestigen:
- Juha
- Dominique

Het samenstellen van de teams kan beginnen. ;)

Bart.Vandecavey 04-12-2005 21:21

Mag ik niet meedoen met een team? Ik krijg er meer en meer zin in om te racen... :(

Guido 04-12-2005 22:27

Quote:

Originally Posted by Bart.Vandecavey
Mag ik niet meedoen met een team? Ik krijg er meer en meer zin in om te racen... :(

We zullen nog even moeten wachten om te horen of 4 man per team mogelijk is. Indien dat het geval is, zal het wel mogelijk zijn denk ik. Nog even op bevestiging wachten dus. ;)

MFahrer 05-12-2005 09:53

Heren,

Ik ben blij om te zien dat er zoveel interesse is... maar we gaan het (voorlopig) toch iets of wat moeten inperken... We hebben nu zeven potentiële deelnemers en ik zou het daarbij toch willen houden. Rekening houdend dat wij toch ook al met een man of acht zijn gaat het al redelijk druk zijn in mijn garage.

Laat jullie aub niet afschrikken door de duur van de race. Je gaat met ander materiaal rijden dan dat waar je in Essen mee gereden hebt, zowel qua wagens als qua controllers dus van kramp gaat er weinig sprake zijn... trust me. Je gaat volgens mij iedere keer kontent zijn als je "het stuur" weer kan overnemen! De race duurt in zijn geheel wel lang... maar daarvan rij je niet elke minuut natuurlijk... Je teamgenoot rijdt al manches, en er zijn manches waarin je helemaal niet rijdt natuurlijk (als we met 7 teams zijn en er zijn 4 banen, zijn er altijd 3 by), maar alles zal wel duidelijk worden de 16de!

Ik stel voor... als jullie met 7 man zijn... dat je toch drie teams neemt... 2 van 2 en 1 van 3... dat lijkt me een mooie verdeling! Ik stel dan wel 3 chassis ter beschikking. Met hoe meer teams we zijn (met hetzelfde aantal mensen)... hoe meer er in plaatsen kan verschoven worden, hoe meer plaatsen je hebt om voor te vechten en hoe groter het racegevoel is... geloof me vrij! Er kunnen dan ook drie mensen een leuke auto maken (hetgeen ook altijd aangenaam is natuurlijk).

Klein voorbeeldje van een race met 8 teams:

De eerste vier gekwalificeerde teams (met Piloot A) vertrekken samen vanop de grid voor een stint van 12 minuten. Er is drie minuten tijd om alle wagens terug in het park fermé te zetten en de volgende 4 op de tweede startrij te zetten, de racegegevens op te slaan en nieuwe gegs in het systeem in te geven). De tweede stint begint voor 12 min met de A piloten van team 5,6,7 en 8. Terug drie min om alles in goede banen te leiden, en dan vertrekken piloten B van de eerste vier teams... en zo verder natuurlijk... Met 7 of 6 teams komt het op hetzelfde neer... behalve dat er soms teams blijven rijden.

De datum voor dit evenementje is 11(12) of 18(19) februari. Verder deze week wordt de datum 100% vastegelegd. Ik zou alles graag zien doorgaan op een zaterdag, zodanig dat we na de race nog wat kunnen napraten (en wat pintelieren) zonder dat we de dag erna allemaal moeten werken. Voor andere mensen is het wel moeilijk om op zaterdag te kunnen rijden natuurlijk). Er zijn bij ons twee "zaterdagwerkers", maar vanavond verdelen we ons in teams en bespreken we de datum (eventueel kunnen die mannen eens een zaterdag verlof nemen natuurlijk).

Ik hoop dat er weer het één en het ander duidelijker is geworden! De mist trekt langzaam op! :D

:gas: groeten!


Gunther

MFahrer 05-12-2005 10:36

Test: Een eerste (zeer rommelig) videootje van een testrace op mijn baan... Het was gewoon eens om te testen hoe goed een digitaal fototoestel videootjes opneemt... en wat je ervan ziet... Maar je hebt toch al eens een gevoel van snelheid en je ziet toch dat m'n werk van een paar maanden echt werkt!

Gelieve wel rechtsklik te gebruiken als je enkele keren wilt kijken (het gaat allemaal snel dus kan me wel voorstellen dat je het een paar keer wilt bekijken).

Je ziet aan het werk: Een nissan Primera 2.0GTe, een BMW 320i Group 5, een Chapparal 2D en de (verlichtte) BMW 635csi Marlboro die je misschien kent van op het modelbouwforum.

http://www.zippyvideos.com/651553482...4testmovie.mpg (17 mb)

G.

Guido 05-12-2005 11:13

Quote:

Originally Posted by MFahrer
Heren,

...

De datum voor dit evenementje is 11(12) of 18(19) februari. Verder deze week wordt de datum 100% vastegelegd. Ik zou alles graag zien doorgaan op een zaterdag, zodanig dat we na de race nog wat kunnen napraten (en wat pintelieren) zonder dat we de dag erna allemaal moeten werken. Voor andere mensen is het wel moeilijk om op zaterdag te kunnen rijden natuurlijk). Er zijn bij ons twee "zaterdagwerkers", maar vanavond verdelen we ons in teams en bespreken we de datum (eventueel kunnen die mannen eens een zaterdag verlof nemen natuurlijk).

Ik hoop dat er weer het één en het ander duidelijker is geworden! De mist trekt langzaam op! :D

:gas: groeten!


Gunther

Als ik even wat feedback mag geven op de datum. Als ik het goed voorheb, zal de Ardenne Bleue rally gereden worden op 18 en 19 feb. Dus als het zou kunnen liefst niet dat weekend, want ik ben ook dit jaar weer van plan alle inter rallys in België te gaan bezoeken. ;)

MFahrer 05-12-2005 11:16

Quote:

Originally Posted by Huudo
Als ik even wat feedback mag geven op de datum. Als ik het goed voorheb, zal de Ardenne Bleue rally gereden worden op 18 en 19 feb. Dus als het zou kunnen liefst niet dat weekend, want ik ben ook dit jaar weer van plan alle inter rallys in België te gaan bezoeken. ;)

Daar wordt zeker rekening mee gehouden!

G.

Guido 05-12-2005 18:17

Quote:

Originally Posted by Huudo
Dat is het voor wat betreft het Technisch Reglement.

Uit de vorige thread heb ik onthouden dat de volgende Paddockers willen meerijden:

Update. We zijn tevens al aan de teamvorming begonnen. de teams zijn slechts een voorstel en zullen gefinaliseerd worden de 16de. ;)

Piloten bevestigd en teamvorming:
- Huudo : Team Paddock 1
- Juha : Team Paddock 1
- Sennake
- Pat
- Dragonfly
- Dominique

Piloten nog te bevestigen:
- Bart VDC

Dominique 05-12-2005 23:56

Count me in ;)

MFahrer 06-12-2005 08:20

Heren,

Gisteren avond op onze wekelijkse race-avond is de datum vastgelegd. Het wordt dus zondag 12-02-06. De exacte uren worden later nog meegedeeld.

Verder zijn gisteren bij ons ook de teams geloot, wat resulteert in:

Team1: Ben - Koen

Team2: Slim - Pieter => wagen (99.9%) Chevrolet Corvette C5R

Team3: Kristof - Bram => wagen (waarschijnlijk) Nissan Skyline R34 GT

Team4: Jo - Gunther


Er waren gisteren al teams die aan het uitmaken waren met wat ze gingen rijden. Ik zou hier graag een lijstje aanleggen met de voorkeurwagens van zowel jullie als ons teams... zodanig dat er geen twee exact dezelfde wagens op de grid staan.

Ik zie er al naar uit!

G.

MFahrer 06-12-2005 09:01

Toch nog efkes kort replien... Er zitten bij "De Paddockers-teams" vier echte modelbouw-kunstenaars, hetgeen onderandere de recente "Toleman" en "300SL" topics overduidelijk bewijzen! Ik hoop dat jullie echt de tijd vinden om iets moois te maken om aan deze race te beginnen! Ik kijk echt uit om jullie team-projecten binnenkort te volgen!

Veel bouwplezier!

Gunther

Sennake 06-12-2005 10:16

Quote:

Originally Posted by MFahrer
Gisteren avond op onze wekelijkse race-avond is de datum vastgelegd. Het wordt dus zondag 12-02-06. De exacte uren worden later nog meegedeeld.

Oei. Da's minder da. Ik had erop gerekend dat het een zaterdag ging zijn. Je redenering daaromtrent leek me dan ook erg plausibel en logisch. Bovendien zou ik zondag de 12e een rittensportwedstrijd gaan rijden :o De kans dat ik mee kan doen wordt dus zéér klein...

MFahrer 06-12-2005 10:34

Aj... das wel moeilijk om met zo een grote groep voor iedereen te kunnen een event te kunnen organiseren... Ik dacht dat het ver genoeg op voorhand ging zijn... maar blijkbaar niet...

Het feit dat het op zondag wordt gereden... komt door ons "zaterdagwerkers" en door vrouwlief... Normaal gezien zou ik de race laten doorgaan van BV 14 - 22 u... dat zou nog lukken voor één zaterdagwerker... maar vrouwlief kwam gisteren met het (begrijpelijke) argument dat we al redelijk kabaal maken met 8... en als we met 15 man gaan zijn dat onze 7 maand oude zoon niet veel zal slapen 's avonds... Dus de race zou beter gereden worden tot 20u. en iets vroeger beginnen.

---

Laatste poging om voor iedereen goed te doen... (ik zou graag Sennake erbij hebben). Gaan er mensen die op de deelnemerslijst staan op wintersport in de Krokusvakantie of hebben in die weekends rittensport of willen een rally of race bijwonen? Met familiefeesten hou ik geen rekening hé! Dus is iedereen hier nog vrij op zondag 26/02 of 05/03? Gelieve zo snel mogelijk te antwoorden zodat ik deze data aan mijn groep kan voorleggen! Ik probeer ook nog om één van die zaterdagen los te peuteren van bepaalde jongens!

G.

Dominique 06-12-2005 23:01

Quote:

Originally Posted by MFahrer
Dus is iedereen hier nog vrij op zondag 26/02 of 05/03?
G.

OK voor mij. Ik begrijp volledig het argument om junior niet te veel wakker te houden.

Sennake 06-12-2005 23:13

Die data zijn voorlopig nog vrij bij mij. Maar : onze jaarlijkse ledenvergadering zal rond eind februari-begin maart vallen, dus zonder risico zijn die data niet.

Guido 06-12-2005 23:56

Dit wordt nog knap lastig...

Wellicht door het feit dat we in eerste instantie "ja" gezegd hebben, ervan uitgaand dat we "eens ne keer" gingen komen slotten. Achteraf blijkt dat we "ja" zeiden tegen een deftig georganiseerde koers met meerdere teams, met alle gevolgen vandien qua inpassing in al de verschillende agenda's.

Een zondag is per definitie lastig voor mij om lang op voorhand vast te leggen. Ik zit nogal eens in het buitenland voor het werk en als dat het geval is, dan is het op zondag vertrekken. Die data weet ik echter nooit langer dan een maand op voorhand...

Misschien toch maar beter eens gewoon "ne keer" komen slotten? Als we de smaak dan te pakken krijgen, kunnen we alsnog beginnen denken aan een echte koers.

Ik weet natuurlijk wel dat je heeel graag zou willen om ons te laten proeven van een échte race, maar bon, 't moet ook allemaal te organiseren vallen, nietwaar.

Misschien moeten we knoop maar doorhakken op de meeting van de 16de. ;)

MFahrer 07-12-2005 08:32

Ik zou het echt jammer vinden moest het event niet doorgaan... ten eerste omdat het zeer plezant zou zijn, en ten tweede omdat ik enorm benieuwd ben hoe jullie aan de opdracht (onderling keuze van wagen, samen werken, die interieurtjes maken zoals ze horen) zouden aanpakken... er moet toch een datum te vinden zijn waar de meesten zich kunnen naar schikken... Ik ben zo benieuwd om jullie prachtige racers aan de start te zien verschijnen!

Eén van de eerste voorgestelde data was mogelijk op zaterdag (kunnen we ook tot 8u rijden en eventueel de tweede piloot na zijn werk laten invallen hé) hé... Effe bekijken... Hoe rapper we iets vastleggen... hoe makkelijker er rond te schikken valt hé... dus liever vóór de 16de

G.

MFahrer 07-12-2005 08:33

Dus liefst 11/2 hé!

MFahrer 07-12-2005 08:47

Ook eerste wagen is (zo goed als zeker) beslist:

In optie rijden Jo en ik met:
http://www.racingforever.com/Html/en...cepictures.jpg
GIESSE Ferrari 575 GTC (maar dan met startnummer nummer 13)

Dit ter info... en om jullie nog meer goesting te doen krijgen! :gas:

G.

Dominique 07-12-2005 21:12

Ik zit hier te bedenken: als het werkelijk zo lastig is om op zaterdag een 6-uren race te organiseren, waarom dan geen 2 of 3 uren? Dan kunnen we dat in de late namiddag plannen, voor de meesten is een zaterdag (meestal) geen probleem, en junior kan op tijd zijn bed in.
Zelfs een zondagvoormiddag zou dan nog te regelen vallen voor de zaterdagwerkers.
Het gaat tenslotte enkel om het plezier van het slotten en geen competitie, nietwaar? Ik lig er niet wakker van dat het een race is van bv 2 ipv 6 uren.
Wat denken jullie hiervan?

Dragonfly 08-12-2005 00:10

Ben wel voor het idee van dominique te vinden. Bij mij zou het gewoon voor de leute zijn van het model te bouwen en daar dan mee te racen.
misschien kunnen we gewoon de gene die wille rijde een car laten bouwen en dan gewoon iets doen met manche's van 20 min en dan e finale van 40 min ofzo hé kunnen der meer mensen iets bouwen :)

Guido 08-12-2005 00:14

Quote:

Originally Posted by Dragonfly
Ben wel voor het idee van dominique te vinden. Bij mij zou het gewoon voor de leute zijn van het model te bouwen en daar dan mee te racen.
misschien kunnen we gewoon de gene die wille rijde een car laten bouwen en dan gewoon iets doen met manche's van 20 min en dan e finale van 40 min ofzo hé kunnen der meer mensen iets bouwen :)

Ben ook wel voor het idee te vinden om evt. beperkter te rijden. Echter, vergis u niet, er zijn maar 3 chassis ter beschikking, dus ongeacht het aantal paddockers, we zullen altijd in team rijden ;)

Maar zoals gezegd, het hoeft niet per se een 6-uren race te zijn.

Sennake 08-12-2005 08:15

Vind ik als kennismaking wel een goed idee eigenlijk.

MFahrer 08-12-2005 09:05

No problemo... ik wou er gewoon voor zorgen dat het een beetje de moeite was dat jullie de afstand reden en de moeite deden om een slotcar te maken...

Inkorten kan uiteraard altijd... maar misschien is dat zelfs niet zo nodig... I,k laat zo snel mogelijk iets weten... maar tegen de 16de zou ik wel een datum en timing willen vastleggen dat jullie daadwerkelijk kunnen beginnen bouwen!

G.

Sennake 08-12-2005 10:06

Quote:

Originally Posted by MFahrer
No problemo... ik wou er gewoon voor zorgen dat het een beetje de moeite was dat jullie de afstand reden en de moeite deden om een slotcar te maken...

Maak je daarover maar geen zorgen... Wij leggen dikwijls veel grotere afstanden af voor veel kortere evenementen... Als je al naar Huy rijdt om een modelleke te kopen, of naar Keulen, dan is Gent eigenlijk maar een boogscheut ver...

Guido 08-12-2005 11:38

Quote:

Originally Posted by Sennake
Maak je daarover maar geen zorgen... Wij leggen dikwijls veel grotere afstanden af voor veel kortere evenementen... Als je al naar Huy rijdt om een modelleke te kopen, of naar Keulen, dan is Gent eigenlijk maar een boogscheut ver...

... of naar Lille om een uurke of 2 naar enkele resinkitjes te loeren. :crazy:

:D We geraken er wel uit voor of op de 16de. ;)

Sennake 08-12-2005 11:51

Quote:

Originally Posted by Huudo
... of naar Lille om een uurke of 2 naar enkele resinkitjes te loeren. :crazy:

2 keer op dezelfde dag zelfs, als ik het goed voorheb? ;)

Dominique 08-12-2005 13:21

ik heb al zottere dingen gedaan van mijn leven ;)

MFahrer 08-12-2005 14:11

Zot zijn doet geen zeer hé!

De eerlijkheid gebiedt me ook te zeggen dat ik een echte endurance wou organiseren omdat het gewoon zo geestig is... die sfeer is altijd supergezellig... en iedereen rijdt iets voorzichtiger dan bij sprintraces... het racen in het donker...

Ik heb net een rij-schema opgesteld voor 7 teams... met een cyclus van 7 stints van 12 minuten... dus het worden twee of drie cycli. Als we twee cycli rijden dan rij je (in een team met twee) per persoon 48 minuten. We zien wel... :gas:

Ik ben gewoon zeeeeeeeeer benieuwd naar jullie auto's! Ik zal mij maar al een bavetje van junior reserveren!

Ik heb voor mijn team-presence kracht bij te zetten net iets leuks gekocht... zou'k het posten bij modelbouw? :D :gas: :crazy:

G.

Juha 08-12-2005 18:32

Meneer probeert ons nu al te overtreffen. Huudo, kunnen wij een hospitality unit klaarzetten ipv. zo'n bestelwagentje zoals MFarher? Ik heb hier nog een circustent in 1/32 liggen. :D

We zullen zien na de 16e, ik probeer erbij te zijn.


All times are GMT +2. The time now is 21:41.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.