De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Toerisme wagens (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Btcs 2006 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=11897)

insanity 17-12-2005 12:38

Btcs 2006
 
Ook voor de BTCS wordt 2006 weer een seizoen vol uitdagingen:

De Roadsters worden uit het hoofdveld gelicht en gaan twee sprintraces van 25' rijden - het hoofdveld blijft 2x90' + 1x 12U op 10+11 juni (onder voorbehoud).

Er staan ook een aantal nieuwe projecten op stapel zoals die prachtige SEAT Leon Cupra die hier al eerder op het forum werd voorgesteld, een Renault Megane Trophy (!), mogelijk een Ferrari 360 Challenge, een Peugeot 406 ...

Meer info op http://www.btcseries.be/

Groetjes :eek:

smiley 17-12-2005 13:24

naar die megane throphy ben ik toch eens benieuwd !
wie zou op die wagen rijden ? en welk team ?

Raceboy 17-12-2005 13:50

mooie toerwagen die ferrari :rolleyes:

smiley 17-12-2005 14:09

waar zijn eigelijk al die opel Astra Silhouette's naar toe?? zulle deze ooit nog in de btcs rijden?

FIRE 17-12-2005 14:41

Quote:

Originally Posted by insanity
een Peugeot 406 ..

Een silhouette wagen uit het Franse toerwagenkampioenschap?

Mr.Dallara 17-12-2005 17:34

Quote:

Originally Posted by raceboy
mooie toerwagen die ferrari :rolleyes:

Zeer zeker :rolleyes: !
Dat ze dan ineens ook maar al de GT's verbieden (zoals het zou moeten) in de Belgian TOURING CAR Series. Als ze die GT top dan wegdoen wil ik wel is zien wat er nog over blijft. ;) Max een 8tal (prachtige) silhouette's, en voor de rest het niveau van de TC.
Terwijl je dan steeds hoort dat de Belgian TOURING CAR Series een tegenhanger :D :crazy: is van de Belcar... :)

Hoelang gingen ze GT's toelaten om het kampioenschap op te starten?
Hoelang bestaat de BTCS al?
;)

Het zelfde met roken, eens je ermee begint stop je niet meer...
of mss eens wat nicotine pleisters opsturen naar Christian Lahaye en PRC... :)

smiley 17-12-2005 18:21

Quote:

Originally Posted by Mr.Dallara
Zeer zeker :rolleyes: !
Dat ze dan ineens ook maar al de GT's verbieden (zoals het zou moeten) in de Belgian TOURING CAR Series. Als ze die GT top dan wegdoen wil ik wel is zien wat er nog over blijft. ;) Max een 8tal (prachtige) silhouette's, en voor de rest het niveau van de TC.
Terwijl je dan steeds hoort dat de Belgian TOURING CAR Series een tegenhanger :D :crazy: is van de Belcar... :)

Hoelang gingen ze GT's toelaten om het kampioenschap op te starten?
Hoelang bestaat de BTCS al?
;)

Het zelfde met roken, eens je ermee begint stop je niet meer...
of mss eens wat nicotine pleisters opsturen naar Christian Lahaye en PRC... :)

ze moeten gewoon de tourisme wagens van de belcar in de btcs late rijden en de gt's van de btcs in de belcar..:cool:

Mark 17-12-2005 18:35

Quote:

Originally Posted by smiley
ze moeten gewoon de tourisme wagens van de belcar in de btcs late rijden en de gt's van de btcs in de belcar..:cool:

Maar denkt die bende blauwe blazers in Brussel nou net ff anders over ;) Zullen we eens mailtje sturen naar de PRC dat we het niet eens met de naam van de klasse? Of de naam waar maken qua wagens of de naam aanpassen gezien de deelnemende wagens. Hoe schrijf je Belcar in het frans? :D :D

Eddy V 18-12-2005 11:55

Bellevoiture? :D

Racingworld.be 18-12-2005 14:18

Quote:

Originally Posted by Mark
Maar denkt die bende blauwe blazers in Brussel nou net ff anders over ;) Zullen we eens mailtje sturen naar de PRC dat we het niet eens met de naam van de klasse? Of de naam waar maken qua wagens of de naam aanpassen gezien de deelnemende wagens. Hoe schrijf je Belcar in het frans? :D :D

Die door jou zgn 'bende blauwe blazers in Brussel' is al langer dan vandaag wakker. Kan trouwens niet van iedereen gezegd worden, zoniet was er al 'tussen de regels door gelezen'. Partij 'A' wenst niet beter, Partij 'B' heeft z'n twijfels en onze 'nationale' Partij zweeft tussen de twee. Het is geen geheim dat het de doelstelling was (en is!) om enerzijds een volwaardig GT-kampioenschap, anderzijds een nationaal 'T-kampioenschap' uit de grond te stampen. Wie dit niet snapt, dient dringend eens de visie van Partij A en Partij B te bekijken. Samen...

Elk van de eerste twee partijen krijgt van mij een waardering. De derde partij... tja... Knopen doorhakken is hun taak... Een verdomd moeilijke taak, met alle respect vandien. Als het enkel en alleen aan de supporters lag, dan ware het al lang gebeurd. Maar er zijn ook nog andere belangen mee gemoeid hé. Belcar was de trendsetter (een originele mix van Gt's en T's), BTCS volgde (al was het nooit de bedoeling om te blijven 'volgen').

Zijn we niet een beetje te verwend? Twee kampioenschappen op dezelfde basis in een dergelijk klein landje? Dat het niveau nog steeds verschilt, daar ben ik voor de volle 100% mee akkoord, maar de basis is niet zo breed, als je op enkele kilometers van elkaar leeft. Laat die "bende blauwe blazers", zoals je hen noemt, nu maar eens de knoop doorhakken. 2006 is onmogelijk, maar voor 2007 blijken er toch mogelijkheden te zijn... Zoniet: 'Ollanda' biedt misschien een oplossing? :crazy: Zoals ze er al zovelen boden :applaus: (No Hard Feelings)

Dries De Smet

Mark 18-12-2005 15:51

Kan iemand bericht 10 van deze thread vertalen? Zelfs Altavista's Babel Fish begrijpt er niks van :D

Peter Baert 18-12-2005 20:08

Het rapport "België gaat tenonder" van de Vlaamse Warandegroep, het deficit van 10 miljoen euro van het Waalse Rode Kruis (met de vraag vanuit Wallonië aan de Vlaamse afdeling om de put te helpen vullen), het getalm rond Brussel-Halle-Vilvoorde, de pogingen van de overwegend Franstalige Oost-Brusselaars om de nachtvluchten de andere kant richting Meise, Grimbergen, Merchtem te sturen, de koehandel rond Francorchamps, (we komen er :)) de Franstalige dominantie binnen RACB, en nu dus de discussie tussen Belcar, BTCS en RACB. Een kleine greep uit de dagdagelijkse Belgische realiteit.

Ik vond het wat ongepast van RACB-baas Michel Jodogne om vorige dinsdag in La Dernière Heure de Belcar, en dus Zolder, met de vinger te wijzen. De RACB stuurt aan op minder nationale weekends. Praktisch bekeken, correcte gedachte. Maar waarom zou Belcar zich moeten aanpassen aan BTCS? Iemand?

Jarenlang is Zolder en al wat Zolder op poten zette stiefmoederlijk behandeld door Brussel. Hoe lang heeft het niet geduurd vooraleer Belcar nationale status kreeg. BTCS kreeg na één seizoen al nationale erkenning, op voorwaarde dat BTCS zich zou beperken tot Toerisme.

Maar kom, het mocht voor één keer van de toenmalige RACB Sport dat BTCS ook nog GT's zou toelaten. Eén keer, één seizoen. Alles is nu zo geëvolueerd dat we inderdaad twee dezelfde kampioenschappen hebben. Zet twee autosport-leken voor een TV, laat hen Belcar en BTCS zien en vraag dan naar het verschil.

En nu? Inderdaad. Teveel raceweekends. Tja. Gaan die van Zolder, en met hen de Vlaamse autosport, weer moeten inbinden? Wie heeft wie nog nodig nu? De RACB de Belcar of omgekeerd?

Ondanks de Vlaamse cel rond Koen Wijckmans vrees ik dat er "iets hogerop" nog niet veel gewijzigd is. De wat verbloemde kritiek van Jodogne aan het adres van Zolder is daar weer een bewijs van.

Naar ik begrepen heb, is het samengaan van de nationale Belcar en de provinciale Touring Cup tijdens één weekend nog niet helemaal goedgekeurd. Tja. Zou Kuismanen in Finland blijven, mocht Belcar het speerpunt worden van de Vlaamse Autosport Federatie? Zouden de Britten de oversteek niet meer maken? Moet Zolder niet gewoon het been stijf houden en zich eventueel afscheuren, als het echt niet anders kan? Geen compromissen meer?

Nog dit. Wie het Belgische model verdedigt, wordt op handen gedragen. Wie voor Vlaamse onafhankelijkheid pleit, wordt ofwel verweten VB-er te zijn ofwel ontslagen. Vraag het maar aan de Vlaamse topman van McKinsey, die deel uitmaakt van de Warande Groep. De man heeft ontslag moeten nemen ...

smiley 18-12-2005 21:22

maar als je het btcs enkel en alleen tourisme's toelaat,en de belcar voor de gt's houd heb je een tourisme en een gt kampioenschap
En als je dan in de touring cup allebij soorten wagens toelaat heeft dat kampioenschap ook weer iets wat de andere kampioenschappen in belgië niet heben... een mix en dat maakt de touring cup dan ook weer op een manier 'speciaal'.
en wanneer die kampioenschappen zijn ingedeeld kan je mooie weekends samenstellen
een buitelandse trip voor de 'btcs' en de 'belcar (gt's)'
een weekend op spa met de 'btcs' en de 'touring cup'
een weekend in zolder met de 'belcar' en de 'touring cup'
een weekend in spa met de belcar en een buitelands kampioenschap (vb. british gt)
enz. ...
dan heb je nog altijd een deel weekenden op de kallender en de kampioenschappen zijn ook nog eens mooi verdeeld.. wat wil je dan nog meer ?

een negatief punt van het verdwijnen van de tourisme wagens uit de belcar zou dan wel zijn dat we waarschijnlijk nooit dtm wagens in de belcar zulle zien mee rijden..
ook in het btcs zouden ze niet thuis horen (de silhouettes wat nu mee rijden hebben zeker v6 motoren ?)

maarja het samensmelten van de belcar en de touring cup en afentoe de btcs is toch al een mooi begin !!

nog een vraagje over de btcs; mogen er v8star wagens mee rijden ?

Mr.Dallara 18-12-2005 21:38

Quote:

Originally Posted by smiley
maar als je het btcs enkel en alleen tourisme's toelaat,en de belcar voor de gt's houd heb je een tourisme en een gt kampioenschap

:no: Zo gaat het ook weer niet op hé ;)

BTCS zou idd enkel en alleen tourwagens mogen toelaten.
Maar de Belcar is nu eenmaal een kampioenschap met GT's EN Tourisme wagens ;) Dat is hun formule en ook hun succes geweest en het kampioenschap zo groot gemaakt tot wat het nu is.

OK, met de nieuwe regelementen zullen er (sommige) tourisme wagens in de Belcar in het nadeel zijn. Daardoor mss ook wat minder tourisme wagens zijn in de Belcar 2006 :(:(. Maar de Tourisme klasse (nu vooral klasse 3) mag en kan niet ontbreken in de Belcar. Wat dat is nu éénmaal DE Belcar ;)
Bij de BTCS is het een heel ander verhaal ;)


DTM en V8star wagens in de BTCS toegelaten?? Weet ik niet.
Maar als er een deelnemer met dergelijke wagen wil racen in de BTCS, zal PRC wel snel het regelement aanpassen... ;)

Mark 18-12-2005 21:40

Quote:

Originally Posted by smiley
een negatief punt van het verdwijnen van de tourisme wagens uit de belcar zou dan wel zijn dat we waarschijnlijk nooit dtm wagens in de belcar zulle zien mee rijden..

DTM wagens zijn verboden in de Belcar, staat te lezen in het nieuwe technische reglement van de Belcar 2006.

Quote:

Originally Posted by Peter Baert
Moet Zolder niet gewoon het been stijf houden en zich eventueel afscheuren, als het echt niet anders kan? Geen compromissen meer?

JA!!!!!

Eddy V 19-12-2005 12:10

Mark, die JA zou ik nog niet te vroeg toepassen.
De KACB heeft namelijk altijd meer macht dan Zolder, Belcar, sponsors, toeschouwers enz.
Het zou heel wat problemen kunnen veroorzaken om nog iets in te richten. Bvb altijd nationale wedstrijden in Francorchamps samen met Belcar, daaruit volgend verplichten ze dan die idiote oranje mannetjes ;) alleen nog maar nationaal te laten spelen. En dan?

En je weet Mark, ik heb voor niets angst, maar soms is het beter wat te slikken dan alles te verliezen.
Ooit hebben wij (vlamingen) de zaak stil gelegd in Zolder TEGEN de KACB. Ik denk niet dat dit in de hedendaagse tijd nog zou lukken. Lukken wel, maar de gevolgen?
Toen kregen wij na veel dreigen van de KACB toch enkele toegevingen, maar die verdwijnen allemaal langzaam over de jaren.
Het lijkt me dat de oude elite machtstrijd weer naar boven komt, de "bruxellois" tegen het vlaamse (en nu misschien zelfs ook de waalse) gepeupel. (Lees teams, rijders, bk's, toeschouwers,...)

Maar, dit is natuurlijk mijn mening.

A uit PDGRacing 19-12-2005 19:47

Quote:

Originally Posted by FIRE
Een silhouette wagen uit het Franse toerwagenkampioenschap?

De kans is zeker niet onbestaand. Het Franse Super-Tourismo-Kampioenschap heeft in 2005 zijn laatste jaar gereden...

FIRE 19-12-2005 19:55

Quote:

Originally Posted by A uit PDGRacing
De kans is zeker niet onbestaand. Het Franse Super-Tourismo-Kampioenschap heeft in 2005 zijn laatste jaar gereden...

Stappen ze ook over op Super2000?

A uit PDGRacing 19-12-2005 20:25

Quote:

Originally Posted by FIRE
Stappen ze ook over op Super2000?

Nope, het kampioenschap zou gewoon eindigen... Dit volgens Auto Hebdo, jaaroverzicht vorige week. Het 'kampioenschap' dit jaar bestond uit 3 wagens ( 2 x 407 silhoutte, 1 x 406 silhoutte, alles van Pescaloro). De rest waren wagens die per race ingeschreven werden.

Mark 19-12-2005 20:38

Quote:

Originally Posted by Eddy V
Bvb altijd nationale wedstrijden in Francorchamps samen met Belcar, daaruit volgend verplichten ze dan die idiote oranje mannetjes ;) alleen nog maar nationaal te laten spelen. En dan?

Verplichten? Voor dat woord ben ik allergisch. Mocht ooit zoiets voorvallen dan gaat per direct mijn licentiepasje in een onvoldoende gefrankeerde envelop richting Brussel :D

Wat betreft stellingname. Je moet af en toe je mening aanscherpen en sterker maken dan dat hij in feite is. Op die manier leert die andere partij luisteren. Mooiste voorbeeld hebben we dit jaar gezien bij de strijd in de DTM tussen Audi en MB/ITR. Het verhaaltje GPMA versus Bernie E. is precies hetzelfde.

Toch is deze discussie een bepaalde vorm van luxe ;) Zowel de Ooster- als de Noorderburen zijn niet in het bezit van twee sterke nationale competities :)

Eddy V 19-12-2005 22:32

Quote:

Originally Posted by Mark
Mocht ooit zoiets voorvallen dan gaat per direct mijn licentiepasje in een onvoldoende gefrankeerde envelop richting Brussel

Gewoon op de baan neer kwakken (ikke dus, Renault World Series), da's nog goedkoper. :+

Effe serieus nu, toch zou het niet slechter zijn moesten Belcar en BTCS wat samenwerken. Maar niemand geeft natuurlijk graag zijn verworven voordeel af.

Mark 02-01-2006 12:18

Kalender BTCS 2006 (onder voorbehoud)
 
April 14-15-16 Francorchampions Francorchamps
May 26-27-28 ADAC Rennen Zolder
June 9-10-11 12 heures de Spa Francorchamps
July 7-8-9 25hrs VW Fun Cup Francorchamps
September 9-10 Truck GP Zolder
October 13-14-15 Francorchampagne Francorchamps

automobilsport.com

25 VW Funcup en Belcar Lausitzring overlappen elkaar.

Mark 10-01-2006 21:21

Quote:

Originally Posted by raceboy
mooie toerwagen die ferrari :rolleyes:

Tuurlijk is dit een toerwagen, dat ziet iedereen toch :D

http://www.turbomagazine.be/images/photosite/BPO-03.jpg
Foto: www.turbomagazine.be / Jacques Letihon

Qua tijden is het wel een toerwagen......verder dan een 2.35 op een droog Spa komt deze Challenge-wagen niet. Wellicht dat ze her en der nog wat kietelen zodat ie in de buurt komt van maximale 2.30

Jawaddeman 11-01-2006 12:59

Kalender is ook niet echt ne vette dit jaar... Geen buitenlandse verplaatsing... 6 wedstrijden, belcar doet dan toch beter met 7...

En wat gaat er gebeuren de 9de juli, wat gaan rijders zoals Bouvy,Maes,... moeten kiezen, 25h of Lausitz ring???

:gas:

kulgan 11-01-2006 13:19

En wat dan met teams die zowel belcar als BTCS rijden?
Zaterdag na de BTCS wedstrijd alles snel snel inladen, nachtje doorijden, 's zondags alles rap uitladen, autos achteraan op de startgrid zetten (wegens geen qualificatie),...

Leuk is anders....
Heb wel al gehoord dat de race op de Lausitzring misschien een week naar achter zou geschoven worden...

Mark 11-01-2006 14:40

Quote:

Originally Posted by Jawaddeman
Kalender is ook niet echt ne vette dit jaar... Geen buitenlandse verplaatsing... 6 wedstrijden, belcar doet dan toch beter met 7...

Geen buitenlandse race van de BTCS was wel te verwachten maar dat neemt niet weg dat de BTCS geen plaats heeft verworven op de grote evenementen, uitgezonderd de 25 VW Funcup.

Het zijn allemaal eigen evenementen met de welbekende drukte qua toeschouwers langs de kant:rolleyes: Geen dus! Tijdens de ADAC Runstrecken rennen hoef je ook geen stormloop van toeschouwers te verwachten. Het is wel de eerste klasse die geloof ik voor het tweede jaar op rij samen willen rijden met de vettige Trucks.

Qua deelnemersveld ziet het er dan goed uit voor de BTCS, de kalender en de verwachte toeschouwersaantallen voor 2006 zijn minder.

smiley 11-01-2006 14:42

ik denk dat het wel een interesant jaar wordt, met 2 ferrari's,de audi a4,de astra :cool: ,enz... zeker de moeite om enkele races ervan te zien volgens mij !!

Jawaddeman 12-01-2006 02:59

Quote:

Originally Posted by smiley
ik denk dat het wel een interesant jaar wordt, met 2 ferrari's,de audi a4,de astra :cool: ,enz... zeker de moeite om enkele races ervan te zien volgens mij !!

Ik kan mij vergissen, maar ik denk dat ze op die ferrari's serieus gaan moeten stampen om die te doen concurreren met de silhouette's en de porsche's... Daarboven op als ik goed op de foto's zie rijden ze met de standaerd vesnellings bak, leuk om op te schakkelen, maar een dikke ramp om terug te schakelen en te remmen op de motor... Heb er al zo eens met eentje geexperimenteerd...pfffff.....
Maar oké het geeft wat kleur aan autoracen zo twee mooie ferrari's, al had ik ze dan liever in't rood of geel gezien... hihi... :D

Wild Goose 23-01-2006 07:22

Quote:

Originally Posted by Jawaddeman
ze dan liever in't rood of geel gezien... hihi... :D


Zonder die bestikkering zijn ze rood :rolleyes:

Mark 31-01-2006 15:13

Mijn grote vriend Fred Bouvy en David Loix zijn de mannen die de Renault Megane Throphy gaan besturen voor Delahaye Racing in het BTCS 2006. Bron: turbomagazine.be

kulgan 31-01-2006 15:23

Wat gaat er eigenlijk met de achterspoiler van die meganes gebeuren? ik dacht niet dat die mochten volgens het reglement.

Mr.Dallara 31-01-2006 20:36

Quote:

Originally Posted by Mark
Mijn grote vriend Fred Bouvy en David Loix zijn de mannen die de Renault Megane Throphy gaan besturen voor Delahaye Racing in het BTCS 2006. Bron: turbomagazine.be

Een mégane in de BTCS, één woord: prachtig!
Alleen stel ik me wel vele vragen hoe z'n high-tec wagen het 12uren gaat volhouden tijdens de 12u van Spa...
Als top of the bill is het dan nog Bouvy die de gas pedaal gaat moeten doseren op de Mégane... :gas:
Dat ze al maar een goeie verzekering afsluiten... :)

Thomaske 31-01-2006 20:49

Quote:

Originally Posted by Mark
Het is wel de eerste klasse die geloof ik voor het tweede jaar op rij samen willen rijden met de vettige Trucks.

Het zal dit jaar al de derde keer zijn.

Mvg...

FIRE 05-02-2006 19:47

Quote:

Originally Posted by Mr.Dallara
Een mégane in de BTCS, één woord: prachtig!
Alleen stel ik me wel vele vragen hoe z'n high-tec wagen het 12uren gaat volhouden tijdens de 12u van Spa...
Als top of the bill is het dan nog Bouvy die de gas pedaal gaat moeten doseren op de Mégane... :gas:
Dat ze al maar een goeie verzekering afsluiten... :)

Bouvy niet in Megane:

Quote:

In tegenspraak met eerdere berichten, alsof zou de deal tussen enerzijds Fred Bouvy & David Loix, anderzijds Delahaye Racing rond zijn, kan dit alles uiteindelijk toch op een sisser aflopen. Fred 'Bull' Bouvy liet zich deze avond aan de redactie van Racingworld.be ontvallen dat hij wel degelijk in de BTCS zal aantreden, niet met de Renault Mégane Trophy, maar wel met een 'top' Silhouette. Het gissen kan beginnen...
Bron: http://www.racingworld.be/nieuws/3112/

Mark 09-02-2006 17:49

Quote:

Originally Posted by FIRE
Bouvy niet in Megane:

Bron: http://www.racingworld.be/nieuws/3112/

Bouvy wel in een Megane. Sterker, we zien twee Meganes aan het werk. Eentje voor Bouvy/Vosse en eentje voor Loix/Lemeret => http://www.turbomagazine.be/des_info...id=4069&back=1

GT2-R 12-02-2006 20:01

Hoe snel gingen die Meganes vorig jaar ongeveer in Zolder (voor de ogen van 70 000 mensen!!!!!:worship: :worship: :worship: ).

Greets, Dr. Jozz

Mark 13-02-2006 01:07

Quote:

Originally Posted by doctor jozz
Hoe snel gingen die Meganes vorig jaar ongeveer in Zolder(

Tijdens de kwalificaties haalden toppers tijden tussen de 1.36 en 1.37 maar dat was eigenlijk niet meer dan een testweekend. Die wagens zullen in de loop van het jaar nog wel wat sneller zijn geworden. Dus dat is toch iets sneller dan een Porsche GT3 Cup. De vraag is natuurlijk hoeveel trager ze worden door de "Endurance-kit".

Mark 13-02-2006 13:59

Heh, bah........alweer een Silhouette Megane :D

Dit maal een wagen van Thierry Boutsen Racing met als gentlemen-drivers Charles Depauw en Alain van den Hove.
http://www.turbomagazine.be/images/p...te/BTCS-04.jpg
Meer info: http://www.turbomagazine.be/des_info...id=4108&back=1

Speedboy 911 13-02-2006 20:30

Quote:

Originally Posted by Mark
Mijn grote vriend Fred Bouvy en David Loix zijn de mannen die de Renault Megane Throphy gaan besturen voor Delahaye Racing in het BTCS 2006. Bron: turbomagazine.be

Ik wil hier geen onrust gaan stoken, ik ben hier trouwens pas nieuw, maar jouw grote vriend schijnt toch wel bepaalde kuren te hebben, als ik zo tussen de regels door lees op www.racingworld.be :

"Zo blijkt een bepaalde piloot zich sinds enkele dagen te mogen kronen tot een ware kampioen in het ontkrachten van zijn eigen verklaringen en het weerleggen van uitspraken die door "teamgenoten" als vaststaande feiten aan de pers werden gedaan. (Niet enkel op BTCS-gebied trouwens...)"

Er staat natuurlijk niet letterlijk in dat het over Fred Bouvy gaat, maar wie de overige artikels op deze en andere websites leest over de deelname van een Mégane Trophy aan dit kampioenschap, kan toch bepaalde conclusies treffen als die tussen de regeltjes door leest. :) (hey... smileys: bij deze als nieuweling ontdekt!)

Mark 28-02-2006 22:18

Een artist-impression van de Red Bull Meganes:

http://www.turbomagazine.be/images/p...hy_Redbull.jpg
Foto: www.turbomagazine.be

Het is trouwens niet het eerste project waarbij deze Meganes buiten de Europese Cup actief zijn. Volgens advertenties op racecarsdirect.com zijn andere Meganes al actief geweest in lokale Spaanse kampioenschappen.


All times are GMT +2. The time now is 02:10.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.