![]() |
DTM 2006, teams en coureurs
Een grid van 18 wagens is de verwachting, 10 * MB en 8 * Audi. De verdeling van de wagens is volgens Motorsport Aktuell:
Abt: 4 Audi 2006 Joest: 2 Audi 2005 Rosberg: 2 Audi 2005 HWA: 4 Mercedes 2006 Person: 2 Mercedes 2005 Mücke: 2 Mercedes 2005 BS Engineering: 2 Mercedes 2004 bron: adrivo |
voor abt mogen we zeker ekstrom en kristensen verwacten
voor HWA waarschijnlijk Schneider,Mika,Alesi/green/spengler/lauda ?? voor mucke zal mucke wel rijden , als 2de rijder meschien jaap vanlagen ?? hij heeft toch al met mucke motorsport getest dus wie weet.. |
BS Engineering? Nooit van gehoord.
|
Quote:
|
De enige naam die in de buurt komt is B-Racing RS Line die een Lamborghini Murcielago gaan runnen in FIA GT.
|
Zat al te denken aan iets van Bertram Schaefer............
|
Quote:
Frentzen zal ook wel bij Audi solliciteren. Om een of andere bizarre reden krijgt Christian Abt ook altijd een Audi zitje :D Ik denk dat Stippler en Kaffer wel bij Joest kunnen blijven. |
Quote:
Quote:
in 2004 haalde hij met een wagen uit dat jaar maar 1 zielig puntje en in 2005 haalde hij met dezelfde wagen 16 punten !! :crazy: ok de podiumsplaats van op de norisrong was wel een beetje veel geluk maar voor de rest deed hij het ook zeer goed met zijn 2004 audi! in een 2005 audi zou ik hem graag weer aan het werk zien, maar niet in een 2006 wagen hoor, das teveel van het goeie.. ik zou zeggen voor Abt(het team) Ekstrom,Kristensen,Tomczyk en dan nog een rijder Mcnish,Frentzen,Fassler,Scheider(hij rijdt dit jaar mee in het abt sport-line team tijdens de 24h kartrace van Köln dus wie weet..) |
Quote:
Maar Bertram Schaefer is toch een van de sterke mannen achter de Recaro F3 Cup? |
Quote:
|
Quote:
;) |
Quote:
|
Gaan die prive teams nog 2006 modellen inzetten?
|
Quote:
|
Quote:
http://www.adrivo.com/dtm/aktuelles/...t.php?ID=29530 |
Quote:
volgens autosport bij mercedes: HWA: Hakkinen, Schneider, Spengler, GReen Persson: Alesi en lauda |
Quote:
En bij Mucke zal het dan wel worden: Mucke + ? |
Volgens lmsr.net hebben Hakkinen én Spengler de afgelopen dagen in Valencia met 2005 spec Mercedessen gereden. Spengler zal dus veel kans wel een 2006 wagen ter beschikking krijgen.
f1-live.com daarentegen meldt dan weer dat het er voor Frentzen niet goed uit ziet. Frentzen zou al gezegd hebben dat hij zijn carriere liever anders had zien aflopen ... :( |
Frentzen in een 2006-wagen bij Abt:
Quote:
|
Amai, Audi en talent in nieuwe auto's zetten, dat is toch ook een probleem precies !!! Nu gaan ze die Frentzen binnenhalen :frusty:
Ik begrijp het niet :rolleyes: Maar zolang Spengler bij Mercedes een 2006-model krijgt maakt het mij niet veel uit :applaus: :gas: |
Quote:
En inderdaad Mathias Ekstrom is totaal geen talent :rolleyes: |
hhhm audi lijkt mij een zeer sterke line up te hebben, met kristensen,ekstrom nu ook frentzen... niet vergeten dat frentzen enkele zeer sterke prestaties heeft neergezet met zijn vectra..
te hopen nemen ze als 4de rijder bij abt-sportline timo scheider !! eigelijk lijkt mij audi het meeste kans te hebben bij de titel voor de rijders, ekstrom is een heel seizoen lang goed, de andere hebben zowat hun momenten... ook bij de teams (als ze ekstrom en kristensen in 1 team zetten) lijken mij deze vrijuit de beste... maja het zal toch allemaal niet het zelfde zijn zonder opel :( (om even over iets anders te beginnen :p ) |
Idd Smiley, zo heb ik ook al zitten denken.
Bij Mercedes hebben ze zo geen echte kopman meer als de voorbije jaren. Misschien dat Hakkinen de rol kan overnemen, maar ik vrees er een beetje voor. Die was wel beloftevol gestart vorig jaar, maar erna niet zoveel meer van gezien, ok veel pech gehad, maar toch. Van Ekstrom weten we natuurlijk al lang wat hij kan. En hij is ook het hele seizoen constant. En daar Kristensen nog naast, het zou mooi zijn ja. Die vond ik vorig jaar ook sterk rijden hoor. |
Dan maar een retro-Bernd-jaar bij Mercedes ? :eek:
|
Quote:
Frentzen is mij toch vooral bijgebleven als brokkenpiloot hoor ;) |
Quote:
|
Die Tomczyk moeten ze dumpen in een wagen van 2005 ofzo. Die rijdt echt slecht tov ekstrom.
|
Quote:
|
tijdens kwalificaties is tomczyk altijd goed geweet ook in 2002 en 2003 liet hij zich opmerken.. maar tijdens de races was het altijd minder.. zoals sommige meschien nog weten reed hij in zolder ook naar de pole...
ik zou zeggen voor ABT-audi: ekstrom kristensen frentzen en tomczyk/scheider (ps dat is wat ik de beste keusze zou vinden, in de vorige post was ik daar nogal wat onduidelijk over..) |
Quote:
|
Quote:
|
Mijn lijstje zoals ik denk dat de situatie is:
Mercedes Bernd Schneider - H.W.A. - AMG Mercedes C-class (2006) Mika Hakkinen - H.W.A. - AMG Mercedes C-class (2006) Jamie Green - H.W.A. - AMG Mercedes C-class (2006) Bruno Spengler - H.W.A. - AMG Mercedes C-class (2006) Stefan Mucke - Mucke Motorsport - AMG Mercedes C-class (2005) Matthias Lauda - Mucke Motorsport - AMG Mercedes C-class (2005) Jean Alesi - Persson Motorsport - AMG Mercedes C-class (2005) Alexandros Margaritis - Persson Motorsport - AMG Mercedes C-class (2005) ............... - ............... - AMG Mercedes C-class (2004) ............... - ............... - AMG Mercedes C-class (2004) Audi Matthias Ekstrom - Team Abt - Audi A4 DTM (2006) Tom Kristensen - Team Abt - Audi A4 DTM (2006) Alain McNish - Team Abt - Audi A4 DTM (2006) H-H Frentzen - Team Abt - Audi A4 DTM (2006) Christian Abt - Team Joest- Audi A4 DTM (2005) Martin Tomczyk - Team Joest- Audi A4 DTM (2005) ............... - Team Rosberg - Audi A4 DTM (2005) ............... - Team Rosberg - Audi A4 DTM (2005) ............... - ............... - Audi A4 DTM (2004) ............... - ............... - Audi A4 DTM (2004) |
Iemand op 10/10 forum meldt het volgende:
Quote:
|
Quote:
|
Vraag me niet hoe ik dit gevonden heb ;)
Quote:
|
kansloze rijder in een kansloos team :P . Toch een nederlander in de DTM als het waar is, maar niet de Nederlander die ik had gehoopt.
|
Quote:
|
Tja, Midland (lees: Kolles;) ) duikt op in de DTM geruchten i.v.m. Audi. Dat gaat dus weer weken wilde speculaties opleveren :) Laatste gerucht: Max Biaggi gaat een "Albers" doen. Via de DTM naar de F1! Bron? italiaracing.net
|
Quote:
|
Ickx, Biaggi dan toch naar Midland?
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 02:07. |