De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Modelbouw - Meetings (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   Modelbouwmeeting - 17 maart 2006 - BedrijvenCentrum in Tienen (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=12547)

Guido 09-03-2006 00:29

Modelbouwmeeting - 17 maart 2006 - BedrijvenCentrum in Tienen

Ha de mannen,

't is weeral zover! Tijd om de volgende meeting aan te kondigen. Zoals afgesproken tijdens de laatste meeting en al vermeld in de email, zal onze meeting van deze maand, uitzonderlijk niet in Wheels te Zolder doorgaan, maar wel in het BedrijvenCentrum te Tienen om de welgekende reden. Een bezoekje aan SturmTiger Modelbouw.

Omdat we dus op verplaatsing zijn, zullen er die avond geen practische demo's gegeven worden. Wel kunnen jullie natuurlijk modellen meebrengen, zodat we die kunnen bekijken en evt. kort bespreken, maar er zal zeker voldoende tijd zijn om kits te bekijken/uit te zoeken/te kopen.

Wel zou ik de avond willen starten met een korte agenda, waarna jullie dan "losgelaten" zullen worden. :D :D

Agenda:
- Komende modelbouw evenementen
- Uitstapjes met 'de club'
- Feedback veranderingen op het forum
- varia

Omdat we op verplaatsing zijn: gelieve uw deelname te bevestigen opdat we kunnen inschatten hoeveel "catering" we moeten voorzien. ;)

Details:
Wanneer: Vrijdag 17 maart 2006
Waar: SturmTiger Modelbouw
Adres: Bedrijvencentrum Tienen
Leuvenselaan 172
3300 Tienen.
Hoe laat: Om 20.00 sharp beginnen we.

Hoe je er kan geraken? GPS, www.viamichelin.com, ne keer vragen onderweg...

en als dat niet lukt...

u hier melden, dan zal één van de mannen die er al geweest zijn het wel expliceren. :D :D

Dominique 09-03-2006 02:04

Thanks man, ik zal er zijn.

Nismo 09-03-2006 12:31

Sorry jongens, deze keer geen bijdrage voor een vat van mijnentwege :p :p
Ik heb middagpost, maar ik wens jullie wel veel plezier en doe Luc Sturm de groeten van mij.

Grtzzzzzzz Nismo :bye:

Big attack 09-03-2006 13:57

zal er zijn, en misschien voor "ambulance" zorgen.

Juha 09-03-2006 17:57

We zullen er zijn! Nu dat het eens op 10 minuten van thuis is kunnen we toch niet thuisblijven. :D

Guest 09-03-2006 18:22

Als ik het kan vinden kom ik ook

Walter 09-03-2006 21:10

Walter BELCARMAN zal ook komen.

Gulfie 10-03-2006 08:18

Als ik ondertussen geen been breek zal ik er ook zijn ...

Button@ 10-03-2006 20:49

Ik kan er weer niet zijn want moet die avond m'n auto klaarmaken voor de Testdag in Valkenswaard. Hopelijk kan ik er de volgende keer wel weer bij zijn.

HHugo 12-03-2006 19:15

Ik zal er ook zijn.

Guido 12-03-2006 21:21

Even voorlopig samenvatten:

- Huudo (komt met ambulance)
- Dominique
- Big Attack (de'n ambulance)
- Juha + driver
- racer
- walter
- gulfclk
- HHugo

We zijn dus voorlopig met 9 mensen.

Sennake 12-03-2006 22:33

Ik kom uiteraard ook. Maar om het officiëel te maken : ik kom ook naar Tienen op 17 maart.

Joka-1 13-03-2006 14:21

hallo,
waarschijnlijk kom ik ook.

Groetjes,
Joka-1

Walter 16-03-2006 20:02

Danny zou ook komen meldde hij mij.

Guido 16-03-2006 20:58

Nog een keertje samenvatten:

- Huudo (komt met ambulance)
- Dominique
- Big Attack (de'n ambulance)
- Juha + driver
- racer
- walter
- gulfclk
- HHugo
- Sennake
- Joka-1
- Danny

We zijn dus met zijn 12'en voorlopig.

Guido 16-03-2006 21:06

Ik heb net nog even contact gehad met Luc Sturm. We 'verzamelen' buiten aan de ingang van het gebouw. Dit om te vermijden dat iedereen een beetje moet gaan beginnen zoeken aan de ingang. Dus als jullie allemaal redelijk "scherp" op tijd willen zijn. Dat zal het wat makkelijker maken voor iedereen. Dan samen naar de vergaderruimte voor onze (korte) meeting en daarna is het dan "kits-time" :D

Nismo 16-03-2006 22:28

Amuseer jullie morgen !!

Grtzzzzzzz Nismo :frusty:

FleaBite 17-03-2006 18:04

Is er nog een plaatsje voor een niet-modelbouwend individu dat graag zou meekomen met HHugo (meaning, me) (zoals in de good ol' days)?

Guido 17-03-2006 20:02

Quote:

Originally Posted by FleaBite
Is er nog een plaatsje voor een niet-modelbouwend individu dat graag zou meekomen met HHugo (meaning, me) (zoals in de good ol' days)?

Sure thing, kom maar af!!

Big attack 18-03-2006 13:14

Bezoek Sturmtigermodelbouw

5 Attachment(s)
Ons bezoek bij Sturmtigermodelbouw in Tienen.
We werden ontvangen in een zaaltje in het bedrijvencentrum waar Luc zijn magazijn met stock opgeslagen ligt .Van onze gastheer kregen we versnaperingen en drank aangeboden.Na het doorlopen van Huudo's agenda en het bekijkken van Sennake's, nu volledig afgewerkte prachtige Porsche, konden we ons uitleven in Luc zijn stock.Er werdt duchtig op los gekocht, na de "stockplundering", werden de
aankopen "gebestudeerd", "geanaliseerd"en "gecommentarieerd".
Na een laatste drankje en de "leger-verhalen" gingen de meeste dan toch weer tevreden ( en met kits ) naar huis .
Hier de foto's van ons bezoek.

Walter 18-03-2006 16:14

Het was weer goed deze modelbouwmeeting.De afwezegen hadden ongelijk.Tot de volgende meeting.
Walter

etiennekuh 07-04-2006 23:59

wow:eek: zo veel dozen!! doen jullie dat bij iedere meeting? dan wil ik ook wel eens komen:drewl: !!

etienne

Guido 08-04-2006 22:16

Quote:

Originally Posted by etiennekuh
wow:eek: zo veel dozen!! doen jullie dat bij iedere meeting? dan wil ik ook wel eens komen:drewl: !!

etienne

Dat doen we normaal gezien 1x per jaar voor de leden.

Dominique 08-04-2006 22:27

Quote:

Originally Posted by etiennekuh

etienne

Het kan niet alle dagen kermis zijn ...
Maar hou je vooral niet in om eens af te zakken naar onze meetings. Altijd lachen, gieren, brullen ...

etiennekuh 09-04-2006 13:32

Quote:

Originally Posted by Dominique
Het kan niet alle dagen kermis zijn ...
Maar hou je vooral niet in om eens af te zakken naar onze meetings. Altijd lachen, gieren, brullen ...

ik ben echt wel van plan om eens langs te komen!! alleen moet even kijken hoe!:confused:

etienne

All times are GMT +2. The time now is 17:23.