![]() |
Belcar Midsummer Race
Misschien een beetje vroeg, maar 't is voor de poll. Dit uiteraard n.a.v. de weekdagrace.
|
Ik kom er met mijn tweede middelbaar (200 lln) want wij gaan dit jaar op schooluitstap naar circuit Zolder. Dus ja, ik moet die dag wel gaan werken maar ik kan toch een Belcar race meepikken. ;)
Bovendien worden er leuke activiteiten voorzien die dag... |
Quote:
|
Quote:
Al hoop ik dat de leerkrachten ook eens op de trampo mogen! |
Had er nog niet bij stil gestaan, maar eigenlijk kon ik mij geen betere gratis publiciteit bedenken als deze:BMR (Belcar Midsummer Race). Is dit geen schending van het eigendomsrecht BMR (Belgian Motorsport Review)? ;):)
Als ze er BMR2006 van maken is het helemaal compleet. Ik zal er zijn, al was het maar om te tellen hoeveel volk er zal zijn. Is er een parking voorzien voor de buggy's? |
Quote:
Mvg... |
Quote:
|
Ik zal er waarschijnlijk niet kunnen zijn wegens de bouwwerkzaamheden :(
Maar Infinity komt zeker... |
Quote:
Mvg... |
Quote:
|
Quote:
|
http://www.legendsspirit.com/Belcar/ => vrijkaartjes! Staat niet bij om welk soort studenten het gaat ;) Iedereen zit dus op de avondschool :D
|
hoe gaan ze dat eigenlijk controleren?
|
Ik heb dan 's morgens vroeg mijn laatste examen.
Dan trein pakken richting Hasselt :) Zal voor mij nog de 1e Belcar race worden dit jaar. Kheb ook tickets besteld, ben volwaardig student :p En hebben we daar al een voorsmaakje van de pitcrew van GLPK tijdens de BMR? :D |
Zeer mooie affiche - mooie marketing....
Ik zal er niet zijn - Vertrek naar Oscherleben voor FIA GT (tenzij Longin-Kumpen mij op donderdagavond een lift willen geven ;) ) Deelt men ook oordopjes uit? |
Ik zal er zeker zijn.
Ik zie er al naar uit! |
Quote:
Zie de sterretjes |
Ik heb mijn recup verkeerd ingevuld :( Een weekje te laat :frusty:
Maar ik zal toch proberen te komen |
Quote:
|
Quote:
Je kunt altijd proberen hé Ik heb 2 broers en een zus in school -> 6 tickets mogelijk dus :+ |
Heerlijke regeling toch weer. Wanneer hebben studenten proclamaties? Jawel donderdag (of vrijdag)
update: En in Zolder weten ze dat precies: "Donderdag 29 juni: de voorlaatste dag van het schooljaar, wanneer de examens achter de rug zijn, en de proclamaties voor de deur staan. " bron: www.circuit-zolder.be |
weet er iemand ongeveer hoeveel volk er zal zijn?
Aan de hand van bestelde kaarten ofzo? |
Als ik me niet vergis heb ik een hele tijd gehoord dat er maar leifst 750 scholen zouden komen. Deze niet alleen uit België maar ook uit de gemeenten juist over de grens.
Mvg... |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland/default.asp?art={BAE6774C-1761-4413-BD66-6D16DDBBE1F6} |
Quote:
|
Quote:
Quote:
|
Quote:
|
Kben toch al paar keer met de trein naar NL geweest, en daar rijden ze toch altijd op tijd hoor. Een keer wel vertraging, maar dat was met werken.
In B toch geregeld 5-15 min vertraging gehad. En dat staken doen ze ook altijd op de verkeerde moment he. Ik hoop echt dat ze niet staken die dag, anders geraak ik niet in Zolder. Kzou recht na mijn exaam den trein van Leuven naar Hasselt willen nemen, waar ik dan een lift tot 't circuit krijg :) Wil echt wel gaan, want de vorige Belcar manches had ik telkens al iets aan de hand. |
Quote:
Greets, Dr. Jozz |
Quote:
Quote:
|
Ik heb maar 2 scholen gezien, soit, geeft niet ;)
Ik heb wel iemand met een t-shirt van De Paddock zien rondlopen. Hey, dit is mijn tweede post ! :p ;) ('k ben meer aan 't lezen geweest al die tijd ;)) |
All times are GMT +2. The time now is 04:41. |