![]() |
DTM 2007 nieuwtjes
Het is officieel. Alesi stopt na dit jaar met DTM.
bron: http://www.endurance-info.com/article.php?sid=2426 |
oei ik las eerst AUDI stopt na dit jaar met dtm.. ik dacht al :eek:
tja alesi is ok niet meer van de jongste, en ik denk ook dat hij is beginnen inzien dat hij niet echt meer voor de dtm titel kan gaan.. meschien een keertje winnen in hockenheim of donington.. maar meer zit er ook niet in ! het dtm begint steeds meer een klasse te worden met sterren uit de formule 1 of oude dtm, wat zich nog wat willen amuseren en nieuwe talenten ! wie weet krijgen we ooit nog alfa terug te zien met schumi achter het stuur.. :D |
wie weet klien naar dtm in een redbull gesponsorde wagen
Quote:
|
Het lijkt mij dat Red Bull vooral zal proberen om Klien in eenzitterij te houden. Dus Champ Cars.
Ik kan mij moeilijk inbeelden dat hij Ekstrom of Tomczyk gaat vervangen bij Audi. |
Quote:
en als klein komt betekent dat niet noodzakelijk dat ekstrom of tomczyk moet opstappen bij audi hé.. dan moet een van hun gewoon een nieuwe sponsor zoeken ! (alle audi zal die eigelijk zoeken) |
Quote:
|
Quote:
Het helpt natuurlijk ook enorm veel dat zijn vader Hermann Tomczyk ADAC-Sport voorzitter is en daarvoor vice voorzitter van DMSB (Deutscher Motor Sport Bund). |
Naar aanleiding van het gedwongen vertrek van Bleekemolen bij Kolles:
Quote:
Bedoelt hij hier een eigen DTM team? Die Ronald v/d Laar heeft de smaak wel te pakken van autosport. Hij is namelijk ook al directeur van het Spyker Squadron. |
Spyker DTM... :gas:
|
Quote:
|
iemand missch e gedacht dat ze in 2007 terug naar spa gaan komen? greetz
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
ASM, Carlin, iSport en/of Team Essex (=John Nielsen) in DTM?
Quote:
Een paar maanden geleden is Carlin ook al in verband gebracht met DTM. |
Frentzen lijkt Audi te zullen verlaten.
Quote:
Dr Wolfgang Ullrich apprecieert niet echt dat Frentzen deze uitspraken op TV gemaakt heeft en ontkent dat Frentzen niet over gelijk materiaal zou beschikken. Er zal snel een beslissing genomen worden over de toekomst van Audi en Frentzen. |
Quote:
|
Ik zou graag McNish terug in een DTM wagen zien. Audi heeft begin dit jaar lang getwijfeld tussen McNish en Frentzen.
Ik gok er echter op dat Timo Scheider het 4de Abt zitje zal krijgen. Hij was dit jaar de beste jahres Audi rijder en bij Opel was hij ook al de beste piloot. Een andere wilde gok zou Dirk Muller kunnen zijn. Audi zou hem gecontacteerd hebben omdat hij einde contract is bij BMW. Ik vermoed ook dat Thed Bjork een kans zou kunnen krijgen met een jahreswagen. Hij zou Kaffer kunnen vervangen; Audi zou hem dan terug naar LMS kunnen sturen. |
Een wilde gok naar Audi line up.
|
ik zie scheider wel naar abt gaan ! voor een 2007 wagen..
hij deed het echt goed dit seizoen met zijn 2005 audi ! Ekström, Scheider, Kristensen en Kaffer zouden ook met de prototypes rijden van audi.. ik vraag me trouwens af wat HHF volgend aar gaat doen.. mss ook eens mercedes proberen ? :D en wat ik me ook afvraag.. waar zit Peter Dumbreck ??? toen hij voor HWA reed deed hij het goed, en toen hij naar opel kwam deed hij het ook meteen goed ! maar waar zit hij nu ? |
SuperGT in Japan en hij heeft wat wedstrijden voor Spyker gereden.
|
Frentzen officieel ontslagen:
Quote:
|
Quote:
|
DTM 2007, de aanloop......
Zo te zien mogen we een grote verandering (qua model) verwachten aan de zijde van MB:
Quote:
O ja bevroren reglementen? Volgens Gerhard Ungar ( HWA hoofd engineer) viel dat best mee in 2006: Quote:
|
Quote:
|
Ja idd. Het kampioenschap is er om hun auto's te promoten en dat kan nou niet met een oudere bak.
|
Quote:
|
Volgens de duitse comentatoren komt Audi volgend jaar met de nieuwe TT.
|
Quote:
@Admin: Is het niet logischer dat dit en het DTM 2007, de aanloop...... topic samengevoegd worden? |
Quote:
|
Rossi Gaat een DTM wagen van Mercedes testen in deze weken. Die is wel druk dus met zijn WRC deelnamen en die test de komende weken.
BRON onderaan dit artikel van autosport http://www.autosport.com/news/report.php/id/55530 |
Jamie Melo gaat ook een Mercedes C klasse testen op Hockenheim. Hij heeft al eens getest voor Mercedes en maakte toen een goede indruk, maar uiteindelijk werd toen Hakinnen gekozen.
bron: http://italiaracing.net/news.asp?id=7100 |
Paffett zou Hakinnen kunnen vervangen.
Quote:
|
Philips Duitsland sponsort komend seizoen 1 Audi:
http://cms4.autosport.nl/foto/plaatje.php?foto=6340 http://www.autosport.nl/actueel/news...8&bericht=4410 |
Naast vaste Mercedes coureurs Schneider, Green, Stoddart, Lauda en La Rosa ook enkele jongeren die een DTM wagen mogen testen:
Quote:
|
Volgens Autosport 30-11 zijn Mercedes en Buurman in een vergevorderd stadium om een krabbel onder een contract te zetten. Buurman zou de plaats innemen van Alesi. Dus een '06 MB bij Persson Motorsport!
|
Verrassende move van Buurman. Ik had verwacht dat hij, na een succesvol debuut, nog wel een jaar in Brits F3 zou blijven. DTM is natuurlijk wel interessanter voor sponsors dan F3 (al is dat bij Buurman denk ik geen probleem omdat dat toch "inhouse" sponsors zijn ;), Buurman in een Mercedes met op de zijkant met grote letters Marcos :D;)).
|
Eindelijk een Nederlander in een wat betere wagen. Nu hopen dat hij zich mooi naar de nieuwe wagens kan werken.
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 06:01. |