![]() |
Het ging over FIA GT........echter, men begon weer te fantaseren.
Het 1ste nieuwtje voor 2007!
PSI gaat 2de C6-R kopen, en logiserwijze de C5-R verkopen. En zal dan 2 C6-R's inzetten in volledig FIA GT Kampioenschap! 24H LeMans hoort ook bij de doelen. Bron: http://www.endurance-info.com/articl...d=2472&thold=0 |
Je bent mij net voor, want ging hetzelfde posten. ;)
Ik vind dit leuk nieuws. FFSA hoort dus ook nog bij de plannen, maar ze zullen een wagen onder GT3 laten rijden. Fia GT3 is volgens Tillie iets te zwaar voor het team, met de verplichte inschrijving van 3 wagens en daarnaast nog 2 GT1 wagens... Het is alleszins slim om de mecaniekers naar de fabriek te sturen om zo wat meer kennis over de wagen te vergaren. Hopelijk hebben ze nu meer geluk bij hun 24 uren van Lemans aanvraag. Ik gun het ze alleszins! |
........... olala!!!!!
Hopelijk met Menten aan het stuur!!! |
:worship: te hopen blijft glpk ook nog actief in het fia gt..
3 of 4 corvettes zou wel mooi zijn ! te hopen allemaal met michelin.. |
Quote:
2 C6-R voor PSI, een 2de C6-R misschien voor GLPK en misschien 1 of 2 C5-R's van SRT tijdens de 24H of Spa. Vitaphone: Wat gebeurt er met Vitaphone? want ik geloof dat de MC12 niet meer is toe gestaan volgend jaar. Dus terug op de Saleens? Phoenix: Zullen wel blijven nu ze de beste Aston zijn. Zakspeed: blijven? of door dat akkefietje gaan ze weg. er is een kans dater een 2de Saleen bijkomt. Balfe: Zullen wel blijven denk ik. BMS: Zal we eens hun fabrieksmateriaal kunnen kwijt raken. Race Alliance: Ze zullen hun project wel doorgaan. Red Racing: ????? Lamborghini met B-Racing/reiter of een nieuwe auto??? |
Quote:
Vitaphone zelf heeft nooit Saleen(s) gehad. Bartels-Alzen huurden er 1 van Konrad. BMS zou op Michelins vooraan rijden, op Pirelli is het een andere kwestie. |
Bouwt P&M nooit gewoon Corvettes of alleen voor Le Mans?
En als de MC12 dan al zou verdwijnen, gaat Maserati zeker een nieuw model brengen, een terugkeer van twee jaar vind ik niet zo vanzelf sprekend ;) |
Quote:
|
Quote:
Is trouwens al bekend dat Maserati normaal met een nieuwe GT komt in 2007. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Leuk die extra Corvettes in het FIA GT.
Beetje off-topic, maar kan iemand me van deze vragen afhelpen?
|
Quote:
|
Quote:
Srr Brecht was iet te laat. En ivm al die post's hier.. Had deze thread gestart over nieuwjtes ivm FIA GT 2007 dus liefst bij officiele berichten houden en niet teveel zelf bedenken want zo krijgen we een volle thread met weinig officiele berichten... |
Quote:
|
Ok bedankt jongens & meisje ;) om mij uit m'n onwetendheid te helpen!
Dus als ik het goed begrijp is Christian Schumacher niet meer de teameigenaar? |
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Weet iemand eigenlijks of die 997 GT2-R al weer eens is gerepareerd na die crash van Menten. Quote:
|
Sorry Jorrit om dit te zeggen, maar jij werkt meerdere paddockers serieus op de zenuwen met al je zever die je verkoopt
|
Quote:
Quote:
Quote:
Bovendien is het nu véél te vroeg om met insinuaties aan te komen voor alle GT1 teams naar volgend jaar toe...round 5 is nog maar achter de rug. Nog iets...de zaken die Integra hierboven aangeeft (over Luc Alphand Vette), zijn in het verleden reeds aangeven in Paddock threads (met bronvermelding). |
Quote:
Jij bent hier de kerel die onzin verkoopt, naar mij moet je niet kijken. Uiteraard kunnen de Vitaphone MC12's winnen op Pirelli, god weet hoeveel geld daarin gepompt wordt door Vitaphone. De piloten van BMS behoren tot de betere piloten in FIA GT, aan de auto's ligt het niet, want BMS is semi-fabrieksteam in FIA GT. Houd dus aub op met zulke onzin te verkopen. Over die Maserati, dat is al langer bekend dat die normaal tegen 2007 van hun nieuw model een GT zouden maken. GLPK heeft zelf al gezegd dat een 2e C6R momenteel moeilijk zou zijn. Dan kan je net zo goed op de markt wat gaan lullen, als je toch maar praat om te praten. Nu geef je tenminste toe dat je dikwijls onzin uitkraamt. "Maar als fabrieksteam moet je kunnen verwahten dat ze constant op het podium moeen kunnen zijn." Sorry, maar met zulk behaard Nederlands zullen ze je bij Spyker moeilijk gaan begrijpen. |
Na mijn post zijn er nog 20 andere berichten gepost en eerlijk gezegd ben ik van geen enkel van die 20 berichten wijzer geworden dan ik al wist.
Als hetgeen wat je post niet's met het nieuwe seizoen van 2007 te maken heeft post dan in een andere thread of maak er vlug 1tje. Bv 'info PSI' or whatever. Maar zo houden we de thread niet deftig. Oké Jorrit heeft wel een punt, forum is er om over vanalles te babelen maar zoals Belle aangeeft liefst beginnen met een (officieel liefst) bericht en daarna kunnen we potje discusieren... Zo zijn die post dat over de inhoud van mijn 1ste post gaan wel Ok, ivm met dat je het positief vind dat PSI 2de C6-R gaat kopen... Wel zien dat niet iedereen zo iets post want dan zitten we weer met probleem van overbelasting van onnodige berichten... Heb Mark PM'ke gestuurd en gevraagd om even kuis te houden in thread, en sommigen naar die PSI thread te verschuiven. Thanks voor het begrip;) |
niet's met afkappingsteken, nu ja, na alles wat we al gelezen hebben kan het er nog bij :rolleyes:
En wat wil je met je post aanbrengen Viper Yeah , ik ben de man, ik zeg wel wanneer deze thread dicht moet, je bent nog altijd een Noob op dit forum. Je hebt dan wel over de 900 posts in 4 maanden, veel nuttige dingen zitten er niet bij. |
Tsjeeeeeeeeeeeeezus, wat een bende hier! :fight:
Als het maar snel 1 september is! |
Quote:
|
Quote:
Ik ga wel op 1 september niet verschijnen in uw klasje, ik heb nl. -voorlopig- genoeg diploma's op zak om aan de bak te blijven op de arbeidsmarkt. :) Bij andere in deze thread is het duidelijk anders... |
Quote:
De moderatoren hebben geen zin om elke avond dergelijke onzin berichten door te spitten. We hebben wel iets beters te doen. Dus zever verder op MSN of ergens anders. Maar niet hier op De Paddock. Deze thread gaat op slot. Start maar een nieuwe thread op voor FIA GT 2007, de nieuwtjes. |
All times are GMT +2. The time now is 02:59. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.