De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Kalender 2007 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=13825)

smiley 29-08-2006 10:58

de kalender voor 2007

Quote:

Grand Prix van Australië - 18 maart
Grand Prix van Maleisië - 8 april
Grand Prix van Bahrein - 15 april
Grand Prix van Spanje - 13 mei
Grand Prix van Monaco - 27 mei
Grand Prix van Canada - 10 juni
Grand Prix van de Verenigde Staten - 17 juni
Grand Prix van Frankrijk - 1 juli
Grand Prix van Groot-Brittannië - 8 juli
Grand Prix van Duitsland - 22 juli
Grand Prix van Hongarije - 5 augustus
Grand Prix van Turkije - 26 augustus
Grand Prix van Italië - 9 september
Grand Prix van België - 16 september
Grand Prix van China - 30 september
Grand Prix van Japan - 7 oktober
Grand Prix van Brazilië - 21 oktober
f1racing.net

marcel 29-08-2006 14:05

ja, die staat er elk jaar wel op. meestal wel met een paar sterretjes achter, zoals wel meer GP's. die zullen ze voor de handigheid weggelaten hebben, bij F1racing.net

smiley 29-08-2006 15:35

Quote:

Originally Posted by gwyllion
Wat heeft dit met de lineup te maken? ;)

ik wist nie waar anders ik die kon zette.. :o
en jah das de line uo van races voor 2007.. en de titel is 'F1 lineup 2007' dus zal de linu uo van races ook wel der bij passe zekers.. :o
nuja, als het hier toch niiet zo fel past mag iemand da weghalen samen me deze post.. ;)

Raceboy 29-08-2006 20:40

Evene afgesplitst. San marino kan nog terugkeren volgend jaar:

Quote:

Autosport.com understands that a provisional calendar circulated to the teams at last weekend's Turkish Grand Prix indicated the San Marino race would go ahead, providing the necessary work was completed.

autosport.com

The Interceptor 29-08-2006 22:49

Over de locatie van de GP van Duitsland is er blijkbaar nog een groot vraagteken. Pitstoptv.be meldt dat die waarschijnlijk in Hockenheim plaatsvindt, terwijl f1racing.nl dan weer meldt dat ge GP veel kans op de Nürburgring zal verreden worden.

Ik hoop in alle geval echt dat de F1 weer in Spa komt rijden. Dat blijft voor mij toch steeds een weekendje waar ik lang op voorhand naar uitkijk. Sinds '95 telkens minstens een GP bezocht, buiten dan die twee jaar dat er niet in Spa is gereden. Andere GP's kwamen spijtig genoeg niet op de juiste data.

Mark 29-08-2006 22:56

Kunnen we niet een pool opzetten i.v.m. het plaatsvinden van de GP in Spa? Dat zijn nogal wat veranderingen die men daar wil...........krijgt men het tijd op af? Gaan de verbouwingen uberhaupt van start?

marcel 30-08-2006 00:50

Quote:

Originally Posted by The Interceptor
Over de locatie van de GP van Duitsland is er blijkbaar nog een groot vraagteken. Pitstoptv.be meldt dat die waarschijnlijk in Hockenheim plaatsvindt, terwijl f1racing.nl dan weer meldt dat ge GP veel kans op de Nürburgring zal verreden worden.

volgens mij maakt de Nurburgring ook meer kans. er zijn geruchten dat Hockenheim financiele problemen heeft, en een GP kost veel centjes.

smiley 30-08-2006 08:53

hoe komt het dat er nog steeds niet in oostenrijk geraced wordt ? zijn ze aant werken aan dat circuit ofzo ?

marcel 30-08-2006 13:43

A1-ring is toch van de kalender omwille van het verbod op tabaksreclame?

bluelite 30-08-2006 15:43

Dat was inderdaad de reden. Althans de officiële. Want in feite was 1) Oostenrijk niet interessant genoeg voor de F1 en 2) was er niet meer voldoende geld. Red Bull heeft dan een circuit overgekocht om een er een pretpark van te maken. Het hele circuit werd afgebroken, maar uiteindelijk moest Red Bull het weer in oorspronkelijke staat herstellen. Misschien kunnen er ooit opnieuw races plaatsvinden, maar Mateschitz zegt dat de kans klein is dat de F1 terugkomt. Dus het zal DTM, FIA GT, LMS, F3 enzomeer worden.

Raceboy 09-09-2006 22:31

Ferrari wil San marino terug.

Quote:

Ferrari are pushing hard to have Imola reinstated on the Formula One calendar next year, team president Luca di Montezemolo said on Saturday.

"I spoke this morning with (Formula One supremo Bernie) Ecclestone, I spoke yesterday at length with the Prime Minister," he told reporters at the Italian Grand Prix.

autosport.com
En ik zou graag de lotto is winnen ;)

Raceboy 13-09-2006 23:40

Schrap Imola al maar voor een terugkeer:

Quote:

Federico Bendinelli, president of the company which manages the Imola circuit, is not convinced the works at the Italian track will be completed in time to guarantee a return to the calendar in 2007.

autosport.com

Raceboy 18-09-2006 20:27

Quote:

Subject to Formula One Commission and World Motor Sport Council approval:

- 18 races to be held in 2007.
Ik gok op een pacific Gp voor Suzuka

Stinio 12-10-2006 16:59

De GP van België is nu officieel bevestigd voor 2007.

Quote:

F1-baas Bernie Ecclestone heeft zijn goedkeuring gegeven om de Belgische GP terug te laten keren op de kalender van het komende seizoen, nadat hij woensdag in Londen een overeenkomst getekend heeft met de nieuwe organisatoren, Spa-Grand Prix. Het contract is afgesloten voor een periode van vier jaar.

Bron: http://www.f1-club.be/nieuws/verslag.php?id=2799

Mark 12-10-2006 23:42

Quote:

Originally Posted by Stinio (Post 189742)
De GP van België is nu officieel bevestigd voor 2007.

Ok, maar gaat het dan 100% door? Stel dat die verbouwingen vetragingen oplopen wat dan?

Wat betreft verbouwingen op Spa:
Quote:

Soms lees of hoor ik iets waarvan ik me afvraag of het een grap is, of dat ik het serieus moet nemen. Zoals het bericht dat de nieuwe tv-commentaarposities die momenteel worden gebouwd op Spa-Francorchamps geen ramen krijgen. "Omdat de commentatoren toch alleen maar naar een scherm kijken", zou de officiële lezing zijn.
Of is het een Belgenmop?

http://www.rickwinkelman.nl/page/log...+een+microfoon
Het blijft een leuke en pittige weblog :) Voor de commentaarkwaliteiten van Ollie Mol op welke Nederlandse zender maakt het geen bal uit. Het blijft een prutser pur sang.

Stinio 13-10-2006 16:37

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 189821)
Ok, maar gaat het dan 100% door? Stel dat die verbouwingen vetragingen oplopen wat dan?

Wat is 100% zeker he? :rolleyes:
Ik zal even corrigeren: Als alles op tijd in orde geraakt, zal er dus een belgische GP in 2007 zijn, anders logischerwijs niet. :)

Raceboy 13-10-2006 17:44

Quote:

Originally Posted by Stinio (Post 189871)
Wat is 100% zeker he? :rolleyes:
Ik zal even corrigeren: Als alles op tijd in orde geraakt, zal er dus een belgische GP in 2007 zijn, anders logischerwijs niet. :)

en dan kost het ons met zen allen weer 18 miljoen euro. joepie :rolleyes:

Raceboy 26-10-2006 20:04

Imola mag nu wel helemaal inpakken:

Quote:

"I'm afraid we've lost Imola," Ecclestone writes. "In reply to your question over whether we have a contract with Sagis and with Mr Bendinelli, the answer is no. The contract has expired, according to the terms and conditions therein.

"I'm sorry we won't have Imola anymore, since the original contract was done between Mr Enzo Ferrari, Mr Conti and myself. I'm certain we'll keep in touch and that our friendship will last more than any contract."

autosport.com

GT2-R 27-10-2006 20:05

Quote:

Originally Posted by raceboy (Post 191194)
Imola mag nu wel helemaal inpakken:

Zonde :( :( :( , Imola was zowat m'n favoriete GP. Ondanks dat inhalen er een hele opgave is...:frusty:

Neo-242 28-10-2006 23:26

Imola was toch wel een klassieker op de kalender, jammer...:cool:

Raceboy 12-11-2006 01:19

Fuji heeft hoge verwachtingen:

Quote:

The number of visitors is expected to be approximately 140,000 on the final (third) day of the event, with a total of 280,000 visitors over the course of the weekend.
We noteren het alvast.

Grig-O 12-11-2006 12:46

Volgende week komt er op Moteurs een reportage over het vernieuwde Spa-Francorchamps... Lijkt mij toch interessant :)

All times are GMT +2. The time now is 06:42.