De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Karting (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=43)
-   -   12de GP Marc Goossens (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=14273)

gouwyf 25-10-2006 20:42

12de GP Marc Goossens

Op zondag 19 november organiseert de Fanclub Marc Goossens de 12de Grote Prijs Marc Goossens. Hieronder kan je er wat meer informatie over vinden. Je kan ook altijd voor extra informatie terecht op het email adres van de fanclub

hoho 29-10-2006 19:35

Ik zal er zeker bij zijn, heb vrijdag een race gehad met het werk. 37.5 gereden en gewonnen.

Belle 29-10-2006 19:57

Ik zal er ook weer bij zijn! Hopelijk is het een leuk circuit...

hoho 29-10-2006 20:54

Het is een zeer leuke baan MET FONKEL NIEUWE KARTS
Wel veel haarspelden:gas:

Belle 29-10-2006 20:58

Quote:

Originally Posted by hoho (Post 191440)

Doeme, das nie één van m'n sterkste punten. Ma tis toch voor de fun hé! :p

Heb gehoord dat het dezelfde karts zijn als in de JPR. Die vind ik wel fijn om in te rijden.

Mol is wel redelijk ver voor degene die nog naar Gent moeten rijden, maar ach, we zijn het onderhande wel gewoon zeker. :)

Raceboy 29-10-2006 21:01

Quote:

Originally Posted by hoho (Post 191440)
Het is een zeer leuke baan MET FONKEL NIEUWE KARTS

Zijn de kinderkarts eindelijk weg?

gouwyf 30-10-2006 09:13

Quote:

Originally Posted by Belle (Post 191442)
Mol is wel redelijk ver voor degene die nog naar Gent moeten rijden, maar ach, we zijn het onderhande wel gewoon zeker. :)

Voor iemand die zo graag met de auto rijdt als jij mag dat geen probleem zijn hé Belle

Megane 30-10-2006 22:21

Quote:

Het station (trein) ligt recht voor de ingang van de lokatie.

Belle 31-10-2006 02:08

Quote:

Originally Posted by Megane (Post 191563)
Het station (trein) ligt recht voor de ingang van de lokatie.

Thanks, maar ik ga toch liever met wagen. ;)

Ik zit zowiezo al bijna ieder weekend in Limburg of omstreken, dus veel zal het niet uitmaken. :)

Ik vraag mij af hoe de inschrijvingen dit jaar zullen verlopen, aangezien het nu niet meer doorgaat in de JPR. Want voorgaande jaren deden toch redelijk wat gasten mee van 4Ever karting en zo, wat toch hun thuisbasis is...

A.J. 31-10-2006 11:08

Quote:

Wel veel haarspelden
Doeme, das nie één van m'n sterkste punten.

Belle draagt haar haren namelijk meestal los :D

gouwyf 31-10-2006 11:15

Quote:

Originally Posted by A.J. (Post 191604)
Belle draagt haar haren namelijk meestal los :D

Serieuzen doordenker zo vroeg op de morgen.

Belle 31-10-2006 15:38

Waar blijft ie het toch van halen!! :D

senna's kingdom 31-10-2006 17:53

Waarom wordt er niet meer in jpr gereden als ik mag vragen?
Met jamie smets was het wel verkeerd gelopen:rolleyes: .

hoho 31-10-2006 19:15

Verandering van spijs doet eten vertelde mijn grootmoeder vroeger en dat was een zeer verstandig mens

senna's kingdom 31-10-2006 20:31

Dat is waar.
Zo kan me in andere regio's ook eens samen komen en maakt het toegankelijk voor andere mensen uit die buurt.

Belle 31-10-2006 20:35

Quote:

Originally Posted by senna's kingdom (Post 191662)
Dat is waar.
Zo kan me in andere regio's ook eens samen komen en maakt het toegankelijk voor andere mensen uit die buurt.

Voilà...en een nieuw circuit is altijd een uitdaging hé. :)

Raceboy 31-10-2006 20:39

Mja de cafetaria van Mol in Action is wel een pak kleiner als die van JPR. Dat er nieuwe karts zijn is wel leuk. Want de vorige waren allemaal gelijkwaardig maar niemand paste erin.

Fonne 31-10-2006 23:50

Quote:

Originally Posted by raceboy (Post 191665)
Mja de cafetaria van Mol in Action is wel een pak kleiner als die van JPR. Dat er nieuwe karts zijn is wel leuk. Want de vorige waren allemaal gelijkwaardig maar niemand paste erin.

Je zat misschien in de verkeerde karts nl. kinderkarts. ;)

Speesman 01-11-2006 01:10

Quote:

Originally Posted by Fonne (Post 191704)
Je zat misschien in de verkeerde karts nl. kinderkarts. ;)

Ik denk het eigenlijk, want het probleem met de vorige karts was dat iedereen erin paste, ook mensen van meer dan 500kg. :+ Ik zat zo los in die zetels dat ik er altijd rugpijn kreeg, meestal zelfs al na 10 minuten.

De nieuwe karts zouden heel goed zijn, maar heb er zelf nog niet mee gereden.

Raceboy 01-11-2006 01:13

Quote:

Originally Posted by speesman (Post 191733)
De nieuwe karts zouden heel goed zijn, maar heb er zelf nog niet mee gereden.

tgaat ni over de breedte he maar over de lengte. Kzt eigenlijk met men knieën voorbij het stuur.

gouwyf 01-11-2006 07:21

Quote:

Originally Posted by senna's kingdom (Post 191649)
Waarom wordt er niet meer in jpr gereden als ik mag vragen?
Met jamie smets was het wel verkeerd gelopen:rolleyes: .

Verandering van spijs doet inderdaad eten en het is natuurlijk ook om een beetje rekening te houden met de leden van de fanclub, zodat het niet altijd dezelfde mensen zijn die ver moeten rijden.

Sorry dat jij het slachtoffer weer moet zijn Belle :( Maar volgens mij gaan uw vrienden van aan de kanten van Zolder het minder erg vinden:p

Belle 01-11-2006 15:38

Quote:

Originally Posted by gouwyf (Post 191745)

Sorry dat jij het slachtoffer weer moet zijn Belle :(

Het is u vergeven jong...

mits een heuse traktatie in Mol :p

Greetz ;)

Fonne 02-11-2006 23:44

Ik ben gisteren avond eens gaan trainen in mol en de karts zijn idd goed.
En niet te klein aleen de stoeltjes zijn niet verstelbaar.
Dat kan voor sommige mss een probleem zijn.

Belle 02-11-2006 23:48

Quote:

Originally Posted by Fonne (Post 191917)
Ik ben gisteren avond eens gaan trainen in mol en de karts zijn idd goed.

Damn, dat is idd niet zo handig. Maar de stoeltjes in de JPR zijn ook niet verstelbaar zeker? En ik dacht dat het wel dezelfde karts zijn. Indien wel, weet ik dan dat ze zeker passen. Die waren ideaal voor mij zelfs...

Speesman 02-11-2006 23:56

In JPR zijn ze wel verzetbaar hoor, zowel pedalen als de stoel zelf. En zo hoort het eigenlijk.

gouwyf 03-11-2006 08:22

Quote:

Originally Posted by Fonne (Post 191917)

Dat kan ook een voordeel zijn, ik heb dan nooit last van koude oren, aangezien die tussen mijn knieën zitten :applaus:
Ineens een HANS systeem erbij ook.

Fonne 03-11-2006 22:44

Quote:

Originally Posted by Belle (Post 191919)
Damn, dat is idd niet zo handig. Maar de stoeltjes in de JPR zijn ook niet verstelbaar zeker? En ik dacht dat het wel dezelfde karts zijn. Indien wel, weet ik dan dat ze zeker passen. Die waren ideaal voor mij zelfs...

In Mol zijn het andere karts. Van Dino geloof ik.
Er plakte een sticker van Dino op dus ga ik er van uit dat het een Dino is he.
In ieder geval geen Sodi kart. Want de bodemplaat is van Polyester of composiet in Mol zijn ze van metaal.

Fonne 03-11-2006 22:48

Quote:

Originally Posted by gouwyf (Post 191939)
Dat kan ook een voordeel zijn, ik heb dan nooit last van koude oren, aangezien die tussen mijn knieën zitten :applaus:
Ineens een HANS systeem erbij ook.

Ik denk niet dat je daar last van zult hebben (knieën tussen de oren) Ik ben al een grote 1.90m en had ruimte genoeg iets te veel eigenlijk.

gouwyf 04-11-2006 07:55

Quote:

Originally Posted by Fonne (Post 192005)
Ik denk niet dat je daar last van zult hebben (knieën tussen de oren) Ik ben al een grote 1.90m en had ruimte genoeg iets te veel eigenlijk.

Maar gij zijt ne smalle hè ;)

Fonne 04-11-2006 21:04

Quote:

Originally Posted by gouwyf (Post 192029)
Maar gij zijt ne smalle hè ;)

Zo een brede ben jij nu ook niet he. De stoeltjes zijn ruim genoeg voor mensen met een maatje meer ze.

hoho 05-11-2006 20:06

De zitjes zitten vrij ver naar achter
Ik ben ook niet van de kleinste
Maar ik zit liever ver naar voor
(gewichts verdeling)
Dan maar een paar kussentjes achter mijn rug gestoken
Mijn maat is van een klender formaat en die deed dit in combinatie met de pedalen om te klikken en zo vond hij de perfecte zithouding
Dit zijn de enige karts waar ik GEEN rugpijn van krijg
En ik heb al met vrij veel kartjes gereden denk ik

Worldkarts 13-11-2006 15:05

spijtig dat die wedstrijd zo vroeg begint, anders ging ik wel eens afgekomen zijn. Misschien moet je de volgende keer de GP Marc Goossens in Kortrijk organiseren, dan moet iedereen ver rijden en dan is iedereen even veel gestraft. het schijnt dat het daar de max van een circuit is :D

Alleszins veel succes aan alle deelnemers!!!

Belle 13-11-2006 16:40

Quote:

Originally Posted by Worldkarts (Post 192969)
spijtig dat die wedstrijd zo vroeg begint, anders ging ik wel eens afgekomen zijn. Misschien moet je de volgende keer de GP Marc Goossens in Kortrijk organiseren, dan moet iedereen ver rijden en dan is iedereen even veel gestraft. het schijnt dat het daar de max van een circuit is :D

Alleszins veel succes aan alle deelnemers!!!

Dat vind ik nu eens een goed plan, sé. :p

4ever_karting 17-11-2006 21:38

Jammer dat ik er niet bij kan zijn, het is een goeie formule om je onderling te meten met andere piloten.

Veel plezier allemaal!

Groeten,

Frederik

The Interceptor 18-11-2006 20:36

Ik zal er ook bijzijn morgen, maar wel geen tijd gehad om een keertje de karts en vooral het circuit te verkennen :(
Achja, just for fun dan maar, kheb er wel zin in, alweer lang geleden dat ik nog een in een kart gezeten heb ook eigenlijk :rolleyes:

Belle 18-11-2006 20:43

Quote:

Originally Posted by The Interceptor (Post 193638)
Ik zal er ook bijzijn morgen, maar wel geen tijd gehad om een keertje de karts en vooral het circuit te verkennen :(
Achja, just for fun dan maar, kheb er wel zin in, alweer lang geleden dat ik nog een in een kart gezeten heb ook eigenlijk :rolleyes:

Same here, niet kunnen trainen en weet totaal niet hoe dat circuit eruitziet en heb bovendien al een half jaar niet meer indoor gekart.

Allé, hopelijk blijven mijn ribben deze keer gespaard want 2 keer een gekneusde rib op 8 maand tijd was toch teveel van 't goede... :p

Brecht 18-11-2006 21:20

Ik zal fotokes komen pakken :D

Mr.Dallara 18-11-2006 22:21

Quote:

Originally Posted by corvetteboy (Post 193642)
Ik zal fotokes komen pakken :D

Oe? Zijt gij nu nog altijd niet groter dan 1m25? ;) :) :crazy:

Quote:

Wie ?
Elke persoon (m/v) groter dan 1m25 mag meedoen

Fonne 18-11-2006 22:24

Quote:

Originally Posted by Belle (Post 193639)
Same here, niet kunnen trainen en weet totaal niet hoe dat circuit eruitziet en heb bovendien al een half jaar niet meer indoor gekart.

Allé, hopelijk blijven mijn ribben deze keer gespaard want 2 keer een gekneusde rib op 8 maand tijd was toch teveel van 't goede... :p

De laaste chicanne is een heel moeilijke je mag die niet te snel nemen want anders ga je rond of heb je overstuur. En je nadert ze op volle snelheid dus de kunst is om er vlot door te gaan.
Het baan record is 35.6 sec. Dit even ter info.

4ever_karting 20-11-2006 19:31

En hoe is de GP verlopen? Welke was de top 3 en de beste rondetijd? :eek:

Grtz,

Fré

All times are GMT +2. The time now is 20:15.