![]() |
12de GP Marc Goossens
Op zondag 19 november organiseert de Fanclub Marc Goossens de 12de Grote Prijs Marc Goossens. Hieronder kan je er wat meer informatie over vinden. Je kan ook altijd voor extra informatie terecht op het email adres van de fanclub
|
Ik zal er zeker bij zijn, heb vrijdag een race gehad met het werk. 37.5 gereden en gewonnen.
|
Ik zal er ook weer bij zijn! Hopelijk is het een leuk circuit...
|
Het is een zeer leuke baan MET FONKEL NIEUWE KARTS
Wel veel haarspelden:gas: |
Quote:
Heb gehoord dat het dezelfde karts zijn als in de JPR. Die vind ik wel fijn om in te rijden. Mol is wel redelijk ver voor degene die nog naar Gent moeten rijden, maar ach, we zijn het onderhande wel gewoon zeker. :) |
Quote:
Zijn de kinderkarts eindelijk weg? |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Ik zit zowiezo al bijna ieder weekend in Limburg of omstreken, dus veel zal het niet uitmaken. :) Ik vraag mij af hoe de inschrijvingen dit jaar zullen verlopen, aangezien het nu niet meer doorgaat in de JPR. Want voorgaande jaren deden toch redelijk wat gasten mee van 4Ever karting en zo, wat toch hun thuisbasis is... |
Quote:
|
Quote:
|
Waar blijft ie het toch van halen!! :D
|
Waarom wordt er niet meer in jpr gereden als ik mag vragen?
Met jamie smets was het wel verkeerd gelopen:rolleyes: . |
Verandering van spijs doet eten vertelde mijn grootmoeder vroeger en dat was een zeer verstandig mens
|
Dat is waar.
Zo kan me in andere regio's ook eens samen komen en maakt het toegankelijk voor andere mensen uit die buurt. |
Quote:
|
Mja de cafetaria van Mol in Action is wel een pak kleiner als die van JPR. Dat er nieuwe karts zijn is wel leuk. Want de vorige waren allemaal gelijkwaardig maar niemand paste erin.
|
Quote:
|
Quote:
De nieuwe karts zouden heel goed zijn, maar heb er zelf nog niet mee gereden. |
Quote:
|
Quote:
Sorry dat jij het slachtoffer weer moet zijn Belle :( Maar volgens mij gaan uw vrienden van aan de kanten van Zolder het minder erg vinden:p |
Quote:
mits een heuse traktatie in Mol :p Greetz ;) |
Ik ben gisteren avond eens gaan trainen in mol en de karts zijn idd goed.
En niet te klein aleen de stoeltjes zijn niet verstelbaar. Dat kan voor sommige mss een probleem zijn. |
Quote:
|
In JPR zijn ze wel verzetbaar hoor, zowel pedalen als de stoel zelf. En zo hoort het eigenlijk.
|
Quote:
Ineens een HANS systeem erbij ook. |
Quote:
Er plakte een sticker van Dino op dus ga ik er van uit dat het een Dino is he. In ieder geval geen Sodi kart. Want de bodemplaat is van Polyester of composiet in Mol zijn ze van metaal. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
De zitjes zitten vrij ver naar achter
Ik ben ook niet van de kleinste Maar ik zit liever ver naar voor (gewichts verdeling) Dan maar een paar kussentjes achter mijn rug gestoken Mijn maat is van een klender formaat en die deed dit in combinatie met de pedalen om te klikken en zo vond hij de perfecte zithouding Dit zijn de enige karts waar ik GEEN rugpijn van krijg En ik heb al met vrij veel kartjes gereden denk ik |
spijtig dat die wedstrijd zo vroeg begint, anders ging ik wel eens afgekomen zijn. Misschien moet je de volgende keer de GP Marc Goossens in Kortrijk organiseren, dan moet iedereen ver rijden en dan is iedereen even veel gestraft. het schijnt dat het daar de max van een circuit is :D
Alleszins veel succes aan alle deelnemers!!! |
Quote:
|
Jammer dat ik er niet bij kan zijn, het is een goeie formule om je onderling te meten met andere piloten.
Veel plezier allemaal! Groeten, Frederik |
Ik zal er ook bijzijn morgen, maar wel geen tijd gehad om een keertje de karts en vooral het circuit te verkennen :(
Achja, just for fun dan maar, kheb er wel zin in, alweer lang geleden dat ik nog een in een kart gezeten heb ook eigenlijk :rolleyes: |
Quote:
Allé, hopelijk blijven mijn ribben deze keer gespaard want 2 keer een gekneusde rib op 8 maand tijd was toch teveel van 't goede... :p |
Ik zal fotokes komen pakken :D
|
Quote:
Quote:
|
Quote:
Het baan record is 35.6 sec. Dit even ter info. |
En hoe is de GP verlopen? Welke was de top 3 en de beste rondetijd? :eek:
Grtz, Fré |
All times are GMT +2. The time now is 20:15. |