![]() |
Signature's: REGELS
omdat de signature's op depaddock een beetje de spuigaten beginnen uit te lopen, zijn er een paar nieuwe regels opgesteld. Deze regels hebben tot doel om depaddock er ordelijk te laten uit zien.
Nu zijn er verscheidene signature's meer dan 600 pixels breed zijn, en daardoor heel de lay-out van depaddock verknoeien. Andere signature's zijn dan weer 400 pixels of meer hoog, waardoor iedere thread immens lang wordt en er enorm veel moet gescrollt worden. Een derde en laatste probleem is de grootte. Onlangs zag ik een signature van 600 Kilobyte. Zo een signature duurt voor een 56 K modem ca 50 seconden om te laden. Ook dat is niet de bedoeling. Dit maakt depaddock onnodig traag, Telenet-gebruikers of mensen met ADSL merken dit niet, maar een beetje symphatie voor mensen met een tragere verbinding mag wel. De Regels:
deze regels zijn niet bedoelt om hier een strenge dictatuur van de admin's tot stand te brengen, wel om in het belang van iedereen depaddock zo te organiseren dat iedereen ervan optimaal kan genieten. airco |
voor mensen beginnen te panikeren. We geven iedereen een week of 2 om zijn signature's aan te passen. Is dit na die 2 weken niet gebeurd zullen wij je signature verwijderen.
Ivm tekst bij je afbeelding als signature. Bij sommige mensen is de afbeelding in hun signature niet zo groot, met de tekst erbij echter wel. In zulke gevallen zullen admin's oordelen of het mag of niet, vermits sluitende regels vastleggen dan moeilijker is. Het uitgangs-punt blijft dat een signature niet een heel scherm mag innemen. airco |
Als het het forum ten goede komt, ... graag!
Ik zal in de toekomst gebruik maken van onderstaande Sig. |
vwalla, das in de norm se ;)
|
mijne sig zal wel ok zijn zeker ?
|
goedgekeurd ;)
|
Ik zal eens een kleiner rallycross-fotoke gaan zoeken dan?
|
t'is nog altijd ietske te groot, maar kzal het nog wel proberen te optimaliseren
|
Beter zo?
|
op het randje eraf ;)
mor omdat gij het zijt ist goe ;) |
bleh, mijne sig was juist nieuw :(
de 'nieuwe' (voorlopig): http://users.skynet.be/bk284908/sigklein.gif |
als je die van die rallywagen goed optimaliseerd met gif animator krijg je die wel onder de 100 Kb
airco |
Quote:
|
ook bedankt :p
|
Is mijn signature nu goedgekeurd Airco, ik heb hem iets kleiner gemaakt.
|
Mag die van mij zo blijven ?.
:confused: |
Rrubinio en Bart,
Beide sigs voldoen aan de normen. |
Tiens, als ik mijne bestaande sig vergelijk met die van Sennake, ga ik de mijne precies houden, of is die toch te groot?
|
Kan die van mij erdoor ?
maar anders doe je gewoon bij options gn signature weergeven , da gaat da toch ook ! |
mijne is ietskes te zwaar zeker...
|
Nu zou het moeten conform zijn.
|
Hhugo en vincentdb2001: Sig is OK voor mij.
JPMontoya: Ietske smaller maken en het is OK. Johan: OK voor mij maar Airco heeft het laatste woord. :D |
mijn sig: afkeur of goedkeur....................?
|
Mark:
Hoogte: meer dan 2 keer teveel. :no: Breedte: OK Grootte: OK |
Quote:
Marshal, als je de sig proportioneel verkleint zodat de hoogte 200 wordt, is alles in orde... |
Met het schaamrood op mijn wangen geef ik de blunder toe. :o :o :o
|
Quote:
airco |
Marshall is idd qua hoogte van het goeie teveel. De helft zou veel beter zijn (want je hebt er dan nog een stukje tekst onder staan).
Hhugo en vincentDB zijn prima zo Johan: Eigenlijk te groot, maar op school delibereren ze he, net als hier. Trouwens: Als er mensen zijn die zeggen van ... Ik ken niks van grafische programma's en ik kan mijn sig niet verkleinen, post dan in deze thread eventjes gewoon de vraag aan mij of ik dat niet eventjes wil doen. Dan wil ik je sig wel voor jou aanpassen. airco |
Done
|
Quote:
|
De beruchte zigzag-baan van zichemzussenbolder, kende da circuit nie ;)
|
Mark checkt eens uw mailbox ik heb uw signature een beetje aangepast...
|
Crap, minne Lambo is gaan vliegen... Ligt blijkbaar aan de site van waar ik hem gehaald heb. Maar kga toch ne keer kijken voor nen anderen, kwas hem toch wa beu
|
Zeg Mark vond je die sign die ik voor je had gemod zo lelijk... ?
Oordelen jullie eens http://users.pandora.be/Russell/images/signature.jpg |
bwa slecht is het niet, mor kvin den overgang tussen de 2 ewa bruusk.
airco |
nee ik vind hem niet lelijk, alleen ik kijk niet graag naar mijn eigen kop. Kijk als ik nu een lekker blond wijf was geweest, dan was het een heel ander verhaal :D
|
Quote:
|
Dat van dat lekker blond wijf kan uiteraard geregeld worden hé
|
noooo
not again that lammens-story |
Quote:
Zoveel gepalaverd over hoe en wat met die signatuurkes, en waar zijn ze nu?????? :D Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat het beter is zonder, die vaste dat ging nog, maar een bewegende signatuur vond ik behoorlijk storend. |
All times are GMT +2. The time now is 16:35. |