![]() |
22/12/07 - 2u race - Eupen
Beste karters,
op zaterdag 22 december organiseert TestDriver, samen met het L.I.K een 2 uurs race in Eupen. affiche: http://www.testdriver.be/docs/kart20071222.doc De qualif. begint om 14u en de race duurt tot 16u. Om 17u is de prijsuitreiking. Op deze dag zal ook de prijsuitreiking van het L.I.K. kampioenschap doorgaan. De prijs per team is 90 euro en 75 euro als er minstens een deelnemer van het LIK bij zit. Ook hebben we weer een aantal bekers, een wisselbeker en een hoop Circuit Dopen van TestDriver weg te geven. Een inschrijvingsformulier kan je hier vinden: http://www.testdriver.be/docs/kart20071222.doc Inschrijven kan tot en met 10 december. mvg, Jo Smets |
Aangezien de 2uurs race in januari een toffe ervaring was voor ons, is de kans groot dat we (Hansen...) weer met enkele teams gaan meerijden.
Van zodra alles defenitief is en de teams gevormd zijn, kan je onze inschrijvingen verwachten. ;) Word er ook nu weer op de lang(st)e track gereden van Eupener karting? Of zijn er (weer) X aantal deelnemers nodig voor de lange baan te kunnen gebruiken? Wie rijd er nog mee? |
Quote:
|
Ik doe ook mee!!!
|
En wij zijn ook ingeschreven...
|
Beste,
Bij deze wil ik mij inschrijven voor de kartwedstrijd op Eupener karting op 22 december. Ik heb de betaling doorgestuurd via overschrijving. Team naam: Racing Kleppekes Rijders: Dave Ludikhuyze & Marc Vleminckx PS Ik lees op de site van Eupener karting dat het circuit veranderd is tegen over de vorige race daar met jullie. Is er veel aan geschroefd? mvg |
Betreft het circuit, dat zou ik eens moeten nagaan.
Maar volgens mij is er niet zo veel veranderd. PS: ik heb je inschrijving ontvangen via mail. mvg, Jo Smets het TestDriver team |
Quote:
Onze 4 teams: - Racing Kleppekes - Dallara - F-Istanbul - F-Posof Hopelijk kunnen we op de lange track rijden en word het net als vorige keer een plezante en sportieve race! |
Voorlopig ingeschreven teams met betaalstatus:
Teens In action B-M Racing OK F1 Club Racing OK Hansen1 - Dallara Hansen2 - Racing Kleppekes OK Hansen3 - F-Posof Hansen4 - F-Istambul JT Racing OK Speedy Racing OK TestDriver OK Rob & Patrick Mathy Vanbrabant Power Plus OK TORA Team OK Voor degenen die al betaald hebben, maar waar het hier niet bij staat, wacht dan een paar dagen af. Als je nog niet betaald hebt, gelieve dit zo snel mogelijk te doen. mvg, Jo Smets |
Nog eens een update van de deelnemerslijst:
1. Teens In action OK 2. B-M Racing OK 3. F1 Club Racing OK 4. Hansen1 - Dallara OK 5. Hansen2 - Racing Kleppekes OK 6. Hansen3 - F-Posof 7. Hansen4 - F-Istambul OK 8. JT Racing OK 9. Speedy Racing OK 10. TestDriver OK 11. Rob & Patrick 12. Gekko-Racing 13. Power Plus OK 14. TORA Team OK 15. Scarab Racing OK 16. Garage Menten OK mvg, Jo Smets |
Quote:
Vanaf hoeveel teams gaat de langste lay-out van het circuit gebruikt worden? |
Dag Mark,
normaal vanaf 25 teams, maar ik zal zien wat ik kan doen. Alhoewel het kleine circuit ook best cool is.. gewoon vol gas de brug af en blijven geven... mvg, Jo Smets |
Quote:
Mark en Co vormen dus het Scarab team? Met 2 of 3? |
Quote:
In totaal zijn we dus met 3. |
Quote:
(mail met alle gegevens en betaling is gebeurd) |
Deelnemerslijst: (status 17/12)
------------------------------------- 1 Teens In Action 2 B-M Racing 3 Power Plus 4 Menten 5 JT Racing 6 Golden Palace Racing 7 H1 - Dallara 8 H2 - Racing Kleppekes 9 H3 - F-Posof NOK 10 H4 - F-Istanbul 11 H5 - Schapenkoppen NOK 12 Scarab Racing 13 Speedy Racing 14 TestDriver Oldies 15 TestDriver Youngsters 16 TORA team 17 F1-Club Racing 18 Merecedes NOK 19 Tjik tjak vollen bak! 20 Gekko Racing NOK mvg, Jo Smets |
Ne dikke proficiat voor de super organisatie en de toffe race.
Ook bedankt voor de Hansen cup beker. Heel veel respect dat jullie ons zo verwennen!!! Tot de volgende keer! |
zoals we gisteren gezien hebben was iedereen er klaar voor.
Ik wil iedereen die meegedaan heeft nog eens bedanken voor de sportiviteit tussen de snellere en tragere deelnemers. Op deze manier is het voor ons, de organisatie, de moeite waard om het allemaal nog eens opnieuw te organiseren. Hier de top 5: 1. Gekko Racing (LIK kampioen 2007) 2. B&M Racing (Belkart kampioen 2007) 3. TestDriver Oldies (Yves en David) (als medeorganisator, beker afgestaan aan Teens in Action) 4. Teens in Action 5. TestDriver Youngsters (Johan en Jo) er waren in totaal 21 teams en 51 piloten aanwezig.... op naar de volgende.... @ The Sequel, we doen ons best ;) |
mathy al weer gewonnen :crazy: :worship: nog maar eens het bewijs dat hij de LIK-titel dit jaar echt niet met geluk heeft gewonnen...
wel spijtig dat ik nie heb kunnen meedoen :( maja de volgende keer zal ik er alles aan doe om er toch bij te kunnen zijn :cool: héhé wel mooi dat de LIK kampioen gewonnen heeft van de belkart kampioen.. :) toont nog maar eens aan dat het LIk ook een zeer hoog niveau heeft.. |
Op zich een kleine nuance: om echt goed te vergelijken, moet ge iedereen op gelijk gewicht zetten, en de karts roteren (zodat je met dezelfde karts gereden hebt).
Maar toch knap gereden van Mathy. Was er ook niet bij, maar om B&M Racing te kloppen moet je zowiezo erg goed rijden. Dus goed gedaan van hem. :applaus: |
Quote:
da is wel een van de grote nadelen van indoor karten.. het verschill in gewicht en verschill in karts, maja.. wat ga je er aan doe hé :) |
All times are GMT +2. The time now is 14:34. |