De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Modelbouw - Op de werkbank (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=70)
-   -   Honda CB1100R - 1981 - Tamiya - 1/12 - Ref 14008 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=18379)

Dominique 10-02-2009 22:52

Honda CB1100R - 1981 - Tamiya - 1/12 - Ref 14008
 
5 Attachment(s)
Tussen de werkzaamheden voor de GT40('s) door heb ik me wat onledig gehouden met de kit die ik op onze tombola in december 2008 mocht (of moest :confused:) meenemen.

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1234298792

Het gaat om de Honda (er zal er hier ene content zijn) CB1100R die in 1981 op het grote publiek werd losgelaten. 115PK uit een 1100cc viercylinder: we liggen er vandaag niet meer wakker van, maar het was toen heel wat. De moto was een rechtstreekse afstammeling van de koersmoto's die voor het Japanse merk vrij succesvol waren in de uithoudingsklasses.
Je ziet niet alleen waar zijn roots vandaan komen, het bullige karakter van de dikke vierpitter bewees het ook aan zijn berijder.

Als je het mij vraagt; een mooie moto. Niet te extreem racy, maar toch met een zekere klasse. Totdat je het gas opentrok en alle duivels werden losgelaten...

De kit nu: je vindt een bondige kit-review in deze thread.

De motor werd grotendeels afgebouwd en gespoten. Alles is Semi-gloss black met een gouden tintje op enkele deksels en de moerkopjes werden in het zilver geschilderd.

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1234298792

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1234298792

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1234298792

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1234298792

Dominique 10-02-2009 22:57

5 Attachment(s)
De bougiekabels werden standaard uit de doos gebruikt, omdat ik vond dat die dikte best mocht gebruikt worden.

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1234299061

Dat was anders voor de kabel van de koppeling. Daarvoor heb ik een kabel van 0,4 mm gebruikt uit de scrapbox.

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1234299061

Dan is het kader in het correcte rood gespoten, en de moerkopjes werden deze keer niet zilver geschilderd, maar met een PE-moerkopje bedekt.

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1234299195

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1234299195

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1234299195

djoene 10-02-2009 22:58

ziet er mooi uit.

is dit ook de bdeoling dat het zo glimt ?

Dominique 10-02-2009 23:01

4 Attachment(s)
Verder staat de benzinetank en de zadelkuip (je kan hier nog lastig van een kont"je" spreken) in de witte primer. Voor die achtersteven: daar moet nog een laagje witte primer over alvorens alles in het wit mag worden gespoten.

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1234299413

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1234299413

Tenslotte werd een begin gemaakt met het achterwiel. Het is goudkleurig gespoten, en het wacht op verdere afwerking.

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1234299413

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1235302649

Dominique 10-02-2009 23:02

Quote:

Originally Posted by djoene (Post 243790)
ziet er mooi uit.

is dit ook de bdeoling dat het zo glimt ?

In werkelijkheid glimt hij veel minder. Onder de lamp voor de fotoshoot echter ... :)

Doc 11-02-2009 18:45

Prachtige motor was en is dit nog steeds. Mijn aandacht heb je.

Tom21 11-02-2009 23:26

Dominique aan de moto's, dat wordt interessant.

Tom

Dominique 19-02-2009 22:38

5 Attachment(s)
Allee vooruit, een update.
Ik heb de Honda opnieuw vastgepakt, en het volgende onderdeel dat moest worden gekuist was al prijs: de achtervork. Er waren een paar sinkmarks en enkele spleetjes en gietnaden die mijn aandacht vereisten, en toen viel mijn oog op die kettingspanners:

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1235074588

"Dat kan beter", dacht ik bij mijn eigen. Een PE-onderdeeltje zou leuk zijn. Dat zal wel bestaan waarschijnlijk, zo een setje, maar dat heb ik niet in huis. Ik bouw ook niet zo frequent moto's en tja, dan koop je dat ook niet zo meteen. Jaja, maar het zou toch leuk zijn, ...

En dan weet je wat er meestal volgt: vijlen, zagen, hakken, totdat het wél naar mijn goesting is. Gewoonlijk houdt dat in dat ik 4 keer opnieuw moet beginnen totdat het werkelijk ook zo is, maar deze keer viel het nogal mee: de eerste keer ging het niet zo goed, maar de "tweede keer ging het van de eerste keer..." :rolleyes:

De plastic kettingspanner wordt weggesneden en vervangen door een zelfgemaakt onderdeel van aluplaat. In feite is het een gewoon kapje dat tegen die achterbrug wordt bevestigd, met een spanbout erop. Die spanbout is trouwens een echt werkend boutje, inclusief contra-moer! Je gereedschapssleutel moet een kopopening van 1mm hebben!!
De afwerking aan de as komt vanuit de mish-mashbox, dat moet in een vorig leven nog een onderdeel van een klok of iets dergelijks geweest zijn.

De opbouw van de kettingspanner zie je hieronder, inclusief een dryfitje :

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1235075075

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1235075075

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1235075075

Dat moet dan uiteindelijk iets worden dat wel wat gelijkt op het 1:1 exemplaar:

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1235075075

Tom21 21-02-2009 12:21

Mooi Dominique! Heel mooie zelfs!

Tom

Ferrari rules 21-02-2009 14:14

mooi detail!:eek:

Dominique 23-02-2009 23:46

5 Attachment(s)
Vandaag hebben we de motor in de kader gebouwd, en dan mocht het kader dicht. Hier en daar werd een klein beetje detail opgelicht, maar niet veel bijzonders. Eerder wat geklieder met verf links en rechts.

De oliekoeler werd wel al gemonteerd, samen met de olieslangen tussen de koeler en het karter. Om te beletten dat die slangen dubbel plooien in de onderste bocht heb ik een draadje soldeertin in die tubes gestoken.

Ik heb nog wat andere onderdelen voorbereid en gespoten, maar niets is bijzonder genoeg om nu al te tonen. Je zal het wel merken als de opbouw vordert.
Je krijgt nu een "walkaround" rond het kader annex motor.
Tot later! ;)

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1235425062

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1235425062

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1235425062

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1235425062

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1235425062

Sennake 24-02-2009 00:00

Properkes gebouwd! Dat wordt een leuk motoke!

Guido 24-02-2009 00:01

"What I like in this update":
De kettingspanner is echt wel zalig!!

"What easily could be improved":
Aan het motorblok zou ik nog wat meer werken. De koelribben kunnen nog redelijk eenvoudig worden opgelicht met wat zilver of andere lichte tint (lichtbruin en dan wit bijvoorbeeld) uit de Tamiya setjes. Hierdoor zal het blok nog meer tot leven komen. Zeker als er details als een kettingspanner opzitten, zou de motor niet mogen achterblijven.

;)

Gaat een woest masjien worden. :)

Sennake 24-02-2009 00:07

Quote:

Originally Posted by Guido (Post 244430)
"What easily could be improved":
Aan het motorblok zou ik nog wat meer werken. De koelribben kunnen nog redelijk eenvoudig worden opgelicht met wat zilver of andere lichte tint (lichtbruin en dan wit bijvoorbeeld) uit de Tamiya setjes.

Ik veronderstel wel dat Dominique dat nog gaat doen, maar als je dit te vroeg doet verdwijnt de drybrushing weer door het vele manipuleren, zeker als het met de schminkdozekes van Tamiya gedaan is. Eens de motor op zijn wielen (en steun) kan staan lijkt me het moment ideaal om wat te drubrushen.

Dominique 24-02-2009 00:17

Quote:

Originally Posted by Sennake (Post 244434)
Ik veronderstel wel dat Dominique dat nog gaat doen, maar als je dit te vroeg doet verdwijnt de drybrushing weer door het vele manipuleren, zeker als het met de schminkdozekes van Tamiya gedaan is. Eens de motor op zijn wielen (en steun) kan staan lijkt me het moment ideaal om wat te drubrushen.

Just!
Mijn ervaring met die schminkdozen is net dezelfde: bij manipulatie van het onderdeel gaat veel van je werk verloren. Eigenlijk is het een manier om details op te lichten/bij te werken, maar die zou moeten gesealed worden met vernis. Maar zelf heb ik dat nog niet geprobeerd met die setjes.
Ne mens zou het eens moeten uittesten.

Guido 24-02-2009 00:36

Quote:

Originally Posted by Dominique (Post 244437)
Just!
Mijn ervaring met die schminkdozen is net dezelfde: bij manipulatie van het onderdeel gaat veel van je werk verloren. Eigenlijk is het een manier om details op te lichten/bij te werken, maar die zou moeten gesealed worden met vernis. Maar zelf heb ik dat nog niet geprobeerd met die setjes.
Ne mens zou het eens moeten uittesten.


In welk geval ik dus niets gezegd heb, buiten "what I liked". :)

Dominique 02-03-2009 22:51

3 Attachment(s)
Ik heb nog wat zitten prullen. Met de achterste schokdempers deze keer.
Het begint stilaan een klassieker te worden om de meegeleverde schokdempers te verzagen en op te waarderen. Het vergaat hem hier niet anders.

Vooreerst heb ik de veer tussen de onderste en bovenste bevestigingen gesneden. Dan heb ik met een stukje koperdraad de correcte lengte van de schokdemper bepaald. Die schokdempers bepalen immers de rijhoogte van de achterpartij van de moto.
Met 2 buisjes (alutube) van verschillende lengte kan ik dan de schuivende delen van de dempers nabootsen.

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1236026604

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1236026604

Met een veer gemaakt van binddraad (gewone ijzerdraad uit de Brico eigenlijk) met een dikte van 0,6 mm krijg je zoiets:

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1236026604

Nog net in de juiste kleur spuiten (en de bovenste bevestiging niet achterstevoren monteren zoals op de foto) en klaar!

Dominique 02-03-2009 23:10

5 Attachment(s)
Dan heb ik de tank onder handen genomen. Ze was al wit gespoten, maar ik had een probleem met de rode decals. Die rode vlakken kreeg ik nooit goed gelegd zonder een spleet aan de voorkant van de tank. Die zou ik dan moeten bijwerken met rood en dat zou altijd zichtbaar blijven. Die rode vlakken zouden dus gespoten moeten worden. Zie de blauwe kader op deze foto:
http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1236027840

Na een test bleek dat TS49 Bright Red de beste keuze was in vergelijking met de decals van de kuip en de zadelkuip, en dus begon het afplakwerk.
De airbrush werd geladen met TS49 en op hoop van zegen dan maar.

Dan na het verwijderen van de masking tape verdwijnt de spanning: Succes!

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1236027145

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1236027145

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1236027145

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1236027145

De kleine imperfecties aan de randjes kunnen makkelijk worden weggepolijst, en het occasionele stofje kan de pret niet bederven.
Het opofferen van de decals als template was dus niet vergeefs. We kunnen weer verder. :)

Sennake 02-03-2009 23:48

Een zeer leuke update waarin je 2 belangrijke dingen aan een upgrade onderwerpt: doe zo voort maat!

Dominique 07-03-2009 22:28

4 Attachment(s)
De achterbrug is verder afgewerkt en gemonteerd.

De tandwielen met ketting en kettingbeschermer:
http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1236457114

De remleiding is niet de originele uit de doos. Ik heb hem vervangen door draad van 0,4mm. Die paste natuurlijk niet op het pinnetje dat was voorzien op de remcylinder. Dus heb ik dat verwijderd en de remcylinder ingeboord. Dan heb ik de remleiding gewoon daarin geduwd met een beetje secondenlijm.

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1236457114

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1236457114

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1236457114

Dominique 07-03-2009 22:34

4 Attachment(s)
daarna heb ik de achterbrug ingebouwd in het kader.
De correcte rijdhoogte wordt bepaald door de (edit: niet de scholdempers, maar de) schokdempers, die ik heb aangepast (zie enkele posts hogerop).

De zichtbare vijzen worden nog weggewerkt. Dat geldt ook voor de kettingspanners die nog verder afgewerkt moeten worden met de asmoeren. Dan zie je dat gat en die lelijke vijs niet meer zitten.

Tot later!

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1236457649

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1236457649

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1236457649

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1236457649

Doc 07-03-2009 22:58

Prachtige motor. Als ik dit topic lees besef ik hoeveel meer mogelijkheden er zijn om een motor nog mooier te maken. Ik blijf hem zeker volgen:applaus:

Gulfie 07-03-2009 23:52

De SCHOLdemper, is dat die van het bier? :p

Schiet aardig op en uw kettingspanners zien er zeer goed uit!

Dominique 08-03-2009 00:05

Quote:

Originally Posted by Gulfie (Post 244873)
De SCHOLdemper, is dat die van het bier? :p

Komt ervan, van te zuipen aan de hobbytafel :champagne:
Is aangepast in de post.

Tenminste ene die wakker is :applaus:

Sennake 08-03-2009 02:04

Dit wordt een juweeltje! Ik volg hem op de voet. En tegelijkertijd heb ik er ook goesting van gekregen om een moto te bouwen, waar ik dringend aan een update toe ben. Dat zal voor morgen zijn.

Doe zo voort!

Dominique 06-04-2009 20:52

4 Attachment(s)
We hebben (na de werkzaamheden in huis) nog eens verdergewerkt.

Het chassis is in zoverre afgebouwd dat:
- de achterbrug werd afgewerkt,
- de uitlaten werden gemonteerd,
- de ontbrekende kabels werden aangebracht.

Op de foto's zie je de definitieve vorm van de kettingspanners met de uiteindelijke asmoeren. Ik ben wel redelijk tevreden met het resultaat, maar de volgende keer toch proberen iets te etsen.

De bevestiging van de uitlaten verliep niet zonder problemen. Op één of andere manier kwam de linker uitlaat annex steun steeds opnieuw los. Ook de pasvorm van de uitlaatcollector onder de moto is niet goed. Ik moet hier evenwel de hand in eigen boezem steken: ik had meer werk moeten maken van dry-fitting. Ik heb mij beperkt tot het droogpassen van de uitlaten vooraan tegen de uitlaatcollector, en dan de collector tegen de achterste uitlaatdelen (met de knalpotten). Ik heb niet de hele zwik drooggepast omdat ik dan 4 handen zou nodig hebben om alles op zijn plaats te ouden, en ik ben tot nader order nog geen aap ... Maar ja, excuses nietwaar?
Nu zit alles vast, en ik ga er niet maar zitten wrikken en kraken.

De bouten links en rechts van het kader (diegene die de voetsteunbevestigingen dragen en de uitlaten vasthouden) hebben intussen ook nog een insertje gekregen uit de mish-mash doos, zodat die schroef niet meer zichtbaar is, maar je de impressie hebt naar een grote goudkleurige bout kijkt, van het verdoken type. Net zoals die op mijn eigen moto ook zitten.

Verder heb ik de koelvinnen een ietsje gedrybrushed, zodat ze nu een iets grijzer kleurtje hebben. Het is zeer lichtjes, en bijna niet zichtbaar, maar ik denk dat je bij die zwarte uitveringen zeker niet mag overdrijven met die lichte tinten, anders wordt het irreëel.

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1239043772
http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1239043772
http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1239043772
http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1239043772

Dominique 06-04-2009 20:56

2 Attachment(s)
Verder staan er nog een heleboerl onderdelen te wachten op afwerking en montage. Zo ook alle carrosserie-onderdelen die allen zijn gespoten en in de blanke lak staan.
Details volgen bij het monteren van de verschillende stukken. :)

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1239044129
http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1239044129

bartmotte 07-04-2009 12:52

mooie spuiterij...

Sennake 07-04-2009 12:59

1 Attachment(s)
Dat ziet er van langsom beter uit!

Toch 2 (opbouwende) kritische noten:

http://www.depaddock.eu/forum/attach...1&d=1239102074

1) misschien heb je de achterband al weg een beetje opgeschuurd (want er is niet heel veel gietnaad te zien), maar ik zou toch nog een beetje meer schuren als het wiel er nog af kan (want er is nog een beetje gietnaad te zien).

2) je hebt gelijk dat je met het drybrushen niet mag overdrijven, maar ik denk dat je hier toch een beetje te vroeg gestopt bent. De toeschouwer moet het resultaat wel zien, en dat jij weet dat je gedrybrusht hebt is niet voldoende om een realistisch resultaat neer te zetten. Je mag niet overdrijven, akkoord, maar je mag al een heel eind "drijven" eer je "overdrijft" hoor ;)

gert mertens 07-04-2009 17:24

Dominique,
KnAp werk wat je hier laat zien.
Op redelijk korte termijn ook proper gebouwd !:)
De aanbevelingen van Guido zou ik volgen.
brybrushen kan met "zilverpasta"
Dit dient zééér subtiel te gebeuren en als laatste.
Waarom? het heeft 3 weken nodig om te drogen...
(maar der is niks beter)
Hier en daar nog een Archer wrijfdecal en deze CB komt ten volle tot zen recht.
Als bijkomend of beter aansluitend bij Guy zou ik het loopvlak van de band nog "behandelen" met pastels.
(dit om de "gebruikte" staat van de Bike weer te geven.)
Het is maar een gedacht.
Grtz
G :)

K'zal aan den R1 ook es moeten verder doen éh seg,krijg der wél goesting voor als ik dit hier allemaal zien.

Dvc 07-04-2009 19:08

wow dit is echt wel prachtig wat ik hier te zien krijg
chapeu :eek:

Dominique 07-04-2009 21:30

5 Attachment(s)
Bedankt gasten, de opmerkingen zijn genoteerd. Ik ga even bekijken wat ik er mee aankan en waar nog kan worden verbeterd.
De band ga ik nog eens naschuren. Hij kan er niet meer af, maar het wiel kan nog draaien, dus ...

Ik ben verder gegaan met het voorbereiden van de kuip, en nu wilde ik voor de verandering wél eens dryfitten (herinner u de uitlaten) en toen dook een probleem op met het windscherm.
Op de plaats waar het met 2 verbindingen aan de sprue vastzat was het onderdeel van zichzelf vrij dun. Nu waren die verbindingen NIET zo dun, dus het resultaat laat zich raden. Ik heb nog geprobeerd om een beweging aan te houden die zo veel mogelijk snijdend, en zo weinig mogelijk brekend was maar het mocht niet baten. Bij het kuisen van het onderdeel werd het alsnog beschadigd, zoals je kan zien op onderstaande foto's.

Zicht op de buitenkant van het scherm met aanduiding van het probleem:
http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1239131684

Zicht op de binnenkant van het windscherm:
http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1239131684

Met in het achterhoofd dat de bovenplaat van de kuip in semi gloss zwart moet komen, en dat de aansluiting van het windscherm op de kuip dus per definitie ook zwart zou ogen, heb ik dan besloten om het probleem met zwarte verf te camoufleren. Het resultaat zou visueel hetzelfde effect hebben als een windscherm met een zwarte bies, en het defect wordt aan het oog onttrokken.

Na afplakken (zoals je al op de vorige foto's kon zien) heb ik dan de zwarte verf met de airbrush aangebracht, en zo snel mogelijk de afplaktape verwijderd, nog terwijl de verf nat was om zo weinig mogelijk droge hoekjes en randjes in de verf te creëren. Op die manier is verdere behandeling van opstaande randjes niet nodig, wat trouwens een zeer moeilijke klus zou worden op doorzichtige onderdelen.

Dit is het resultaat:
Het afgewerkte windscherm:
http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1239132155

De kuip dan gedeeltelijk afgewerkt. Ze is gedecalled, staat in de blanke lak en de semi gloss zwart isook al op de bovenplaat gespoten (spreken we hier eigenlijk van een "hoedenplank" of wa? :confused: :crazy: )
http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1239132155

Een dryfitje van kuip-met-windscherm geeft aan dat dit waarschijnlijk wel de goeie aanpak is geweest:
http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1239132155

Kan weeral worden vervolgd. ;)

Sennake 07-04-2009 22:45

Zeer proper opgelost!

Bij het losmaken van doorzichtige onderdelen waarbij dit euvel zich kan voordoen gebruik ik meestal mijn Dremel-cirkelzaagje om de verbinding los te maken, waarna ik het overtollig plastic wegschuur.

Gulfie 08-04-2009 07:25

Quote:

Originally Posted by Dominique (Post 246306)
... maar de volgende keer toch proberen iets te etsen.

Gaat ge zelf beginnen etsen?

In verband met uw windscherm ... ik heb vroeger ook al van die fratsen aan de hand gehad. Sindsdien gebruik ik altijd een breekmes dat ik verwarm met een kaars en smelt ik als het ware de PC delen van de sprue, want knippen met een tangetje heeft mij ook al barsten opgeleverd als resultaat. Maar goed, aan die raad heb je nu natuurlijk niets!

Maar, uw oplossing is inderdaad goed gekozen, want het lijkt erop dat alles goed gekomen is! :applaus:

Nismo 08-04-2009 21:11

Gij hebt uw probleem op een schone manier weggemoffeld, of hoe zeggen ze dat.

Dominique 09-04-2009 18:35

Quote:

Originally Posted by Gulfie (Post 246379)
Gaat ge zelf beginnen etsen?

Yep, dat is de bedoeling. Na mijn verlof ga ik eens kijken voor een ets-set.
Wie weet helpt Dortmund al een handje ??

Gulfie 09-04-2009 19:19

Nope! Ik heb daar vorig jaar ook gezocht maar niets gevonden!

Kijk maar eens tussen uw PM's ...

Dominique 09-04-2009 22:47

4 Attachment(s)
Terug naar het model, weeral.
Ik heb vanavond de instrumenten afgewerkt, de semi-clipons beschilderd, en de voorvork gemonteerd.
Het instrumentenpaneel heeft een minieme upgrade gekregen: De twee bouten die bovenop de vorkplaat zitten heb ik weggeschuurd, en vervangen door een afgeknot uurwerk-asje uit de mish-mash box. Op die manier vang ik 2 vliegen in één klap: de onderdelen zijn van zichzelf al mooier dan de ingegoten bouten, die ook nog eens een gietnaad vertoonden, en ze glanzen al chroom, dus schilderen hoeft ook al niet.

Verder is er de out die het instrumentpaneel op de vorkplaat vastzet: die heb ik verhoogd (ook alweer met een mish-mash onderdeel) en in het chroom geschilderd.

Geen paniek als je de foto bekijkt, en de verklikkerlichtjes bekijkt. Door de macro-functie van de camera lijken ze heel wat minder mooi als ze in werkelijkheid op het onderdeel ogen.

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1239309921

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1239309921

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1239309921

Het potje met remolie heeft ook een extra dekseltje gekregen in de vorm van een stukje aluminium. Niet dat het echt zichtbaar is, maar op die manier is het doosje wat strakker afgelijnd aan de bovenkant.

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1239309921

Dominique 09-04-2009 22:49

4 Attachment(s)
De voorvork werd daarna gemonteerd, en nu staat de moto er zo bij:

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1239310157

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1239310157

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1239310157

http://forum.depaddock.net/attachmen...1&d=1239310157

Guido 10-04-2009 00:03

Begint er al leuk uit te zien zo, met al die kleine toevoegingetjes.


All times are GMT +2. The time now is 17:13.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.