De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Autosport algemeen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=6)
-   -   De Kelly Jamers Fansite (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=1850)

flugel 20-03-2002 18:21

De Kelly Jamers Fansite

De Fansite over Kelly staat sinds gisteren on line, is nog in opbouwende fase, maar je vindt er toch al wat op terug... Heeft ook een gastenboek, en natuurlijk foto's ('t zijn der nog nie veel, maar eens ht seizoen bezig is...)

flugel 23-03-2002 14:42

Eerste trainingsfoto's van op zolder met de Toyota Yaris staan on line, merci sennake :)

Werner333 23-03-2002 19:05

Flugel: Ik heb een probleem met je site.
De eerste pagina blijft zich spontaan herladen.
Ik moet al veel geluk hebben om op een link te kunnen klikken.
Ik weet niet of er nog mensen zijn die hetzelfde probleem hebben?
Op de stoptoets klikken in IE helpt ook niet.

flugel 23-03-2002 19:12

Quote:

Originally posted by Werner333
Flugel: Ik heb een probleem met je site.
De eerste pagina blijft zich spontaan herladen.
Ik moet al veel geluk hebben om op een link te kunnen klikken.
Ik weet niet of er nog mensen zijn die hetzelfde probleem hebben?
Op de stoptoets klikken in IE helpt ook niet.

Bij mij doet die normaal... 'k zou dus nie weten wat er scheelt, maar je kan proberen met te klikken in het menu op "home", mss lukt het dan wel...

Werner333 23-03-2002 19:16

Klikken op home helpt ook niet.
Het is alleen de eerste pagina. eens ik ergens ben geraakt is het OK en werkt het menu normaal.

Raceboy 23-03-2002 19:33

zelfde probleem hier. ik slaag er niet in die tekst de lezen het springt altijd opnieuw naar boven.

Sennake 23-03-2002 19:41

same here

airco 25-03-2002 00:27

Yups, hier ook van dat ...

Ik zou het javascript dat je include voor de nav-bar bovenaan eens uitkuisen ...

airco

krikke 25-03-2002 15:19

Hier ook, moeilijk lezen zo...

Werner333 25-03-2002 19:45

Werk aan de winkel Fugel.;)

Oneliner 25-03-2002 20:33

No probs here....

flugel 25-03-2002 23:38

'k ga het nog ne keer zeggen, er zijn blijkbaar enkele waar het niet werkt, bij de meeste werkt die site normaal... 't probleem is dat het bij mij normaal werkt, ik kan dus veranderen aan die pagina zoveel ik wil, da blijft werken... 'k heb dezen avond wel een kleine aanpassing gedaan in de hoop dat het nu bij iedereen deftig marcheert...

Raceboy 25-03-2002 23:43

nog altij problems:( wel een heel weird probleem

airco 26-03-2002 00:21

hmmmm ff een beetje hulp geven in het troubleshooten van je website dan ....

Ik heb zonet je site eens in stukjes gekapt en het is duidelijk je navigation BAR bovenaan die niet deugt. Als je de nav-bar wegdoet ben je van het herladen af.

De navigation bar is trouwens niet zo geweldig ... want in Mozilla (gecko-engine) wordt de navigation bar zelfs niet getoond waardoor navigeren op je site wel erg moeilijk wordt. Vermits netscape dezelfde engine gebruikt als mozilla zie je in netscape waarschijnlijk ook niks.

Mijn advies, schop die navigation-bar buiten en steek er een beter exemplaar in ...

airco

airco 26-03-2002 02:02

ik heb er eventjes een nieuwe navigation Bar ingepropt. Kan je eventueel gebruiken als vervanger van de huidige ...

zie de eerste pagina in actie hier ...

http://users.pandora.be/airco/flugel/

Mail me eventjes op airco@pandora.be of je het goed vindt, en dan bouw ik heel je site wel om met de nieuwe nav-bar.

airco

flugel 05-04-2002 18:20

update met foto's van de laatste training op zolder (04/04)

Werner333 05-04-2002 19:06

Trouwens flugel, de site werkt goed nu.:)

flugel 05-04-2002 19:22

Quote:

Originally posted by Werner333
Trouwens flugel, de site werkt goed nu.:)
oefffff ;) 'k werd er al "depri" van :)

TiBo 05-04-2002 21:47

Mooie site!

flugel 08-04-2002 23:17

De voorlopige deelnemerslijst voor het new race festival staat on line + een aanpassing van de "linkpagina"

Raceboy 08-04-2002 23:27

zout ge kelly ni kunnen overtuigen om na iedere race een kleine collum te schrijven ?

flugel 08-04-2002 23:31

Quote:

Originally posted by raceboy
zout ge kelly ni kunnen overtuigen om na iedere race een kleine collum te schrijven ?
Hm... tof idee, 'k zal het haar voorstellen, maar 'k beloof niks hé :)

alex4x4 08-04-2002 23:35

je zal er haar wel altijd aan moeten herinneren, want zie dat ze het vergeet.

JPMontoya 08-04-2002 23:38

FF een vraagske waarmee ik waarschijnlijk veel mensen tegen mij in het harnas zal jagen : Wat is er zo goed aan Jamers K. en nog meer heeft die eigenlijk al eens een mooi resultaat laten zien ?

ge moet da ni als belediging zien , zeker ni ; gewoon iedereen is daar zo vol van en k wil is weten waarom .

flugel 08-04-2002 23:56

Quote:

Originally posted by JPMontoya
FF een vraagske waarmee ik waarschijnlijk veel mensen tegen mij in het harnas zal jagen : Wat is er zo goed aan Jamers K. en nog meer heeft die eigenlijk al eens een mooi resultaat laten zien ?

ge moet da ni als belediging zien , zeker ni ; gewoon iedereen is daar zo vol van en k wil is weten waarom .

Kwa talent moet Kelly zeker niet onderdoen voor haar tegenstand, maar het feit dat ze verleden jaar niet echt superresultaten haalde ligt aan andere dingen, bepaalde dingen zoals budget zijn naar het schijnt vrij belangrijk in autosport, dit seizoen zal ze haar kunnen wel tonen...

JPMontoya 09-04-2002 00:02

Quote:

bepaalde dingen zoals budget zijn naar het schijnt vrij belangrijk in autosport
Daar heb ik zwaar mijn twijfels bij in een klasse als Clio/Yaris cup .
iedereen rijdt met exact hetzelfde materiaal dus het gaat puur om de drivers hun kwaliteiten .

flugel 09-04-2002 00:10

Quote:

Daar heb ik zwaar mijn twijfels bij in een klasse als Clio/Yaris cup .
iedereen rijdt met exact hetzelfde materiaal dus het gaat puur om de drivers hun kwaliteiten .

idd, maar als ge met het gedacht moet rijden dat ge da wagen niet stuk moogt doen... 'k wil het u wel eens zien doen...

Bart.Vandecavey 09-04-2002 09:16

Quote:

Wat is er zo goed aan Jamers K. en nog meer heeft die eigenlijk al eens een mooi resultaat laten zien ?
Ne schoon carrosserie goed voorzien van poten en oren hé :D

JPMontoya 09-04-2002 10:42

Quote:

Oringinal from flugel

dd, maar als ge met het gedacht moet rijden dat ge da wagen niet stUK moogt doen... 'k wil het u wel eens zien doen...
Tja als ge zo denkt dan kunde beter uw clio/yaris in de garage laten staan en em gewoon bewonderen ... dan speel je beter wat op de PSX of XboX

Wa kosten stukken voor ne yaris als ie stuk is vb een nieuwe bumper ?

flugel 09-04-2002 18:56

Quote:

Tja als ge zo denkt dan kunde beter uw clio/yaris in de garage laten staan en em gewoon bewonderen ... dan speel je beter wat op de PSX of XboX

Wa kosten stukken voor ne yaris als ie stuk is vb een nieuwe bumper ?

een bumperke zal de kost nie zijn peis ik, maar als ge wedstrijden ziet van verlden jaar, hoe het er soms aan toe ging, da was wa meer dan een bumperke kapot zenne :)

JPMontoya 09-04-2002 23:53

Héhé zeker gezien ! ! ! da was nogal ne rollercoaster op Spa vorig jaar !

Sennake 10-04-2002 10:58

Kelly is gewoon iemand die we met een aantal leden persoonlijk kennen, en die het in de autosport nog moet maken. Als we allemaal alleen mogen supporteren voor piloten die al aan de top staan gaat het hier maar eentonig worden eh. Bovendien is Kelly bijzonder symphatiek en heeft ze al aan onze Paddock meetings meegedaan ook. En tenslotte zijn er toch ook weer niet ZO ongelooflijk veel vrouwelijke piloten te vinden op de circuits en als we een steentje kunnen bijdragen tot het promoten van de dames in de autosport, zullen we het zeker niet laten. Dan kan je vragen waarom we geen fansite maken van Linsey Lanssens, Lieve Thiron, Carla Brackx of Alexandra Vandervelde?
Ja, inderdaad, daar heb ik niet direct een antwoord op. Omdat er nog andere mensen rondlopen die een site kunnen maken zullen we maar zeggen zeker?

flugel 10-04-2002 19:15

Idd, het is niet veel vrouwen gegeven aan autosport te doen, en mss was het logischer geweest voor mij om ene te maken over Lieve Thiron (woont hier namelijk in Hamme) maar kom, 'k heb Kelly voor de eerste maal gezien rond het Kartcircuit en ze is idd supervriendelijk, keuze is dus snel gemaakt, en Kelly zelf volgt wel degelijk de fansite (heeft trouwens gisteren het gastenboek getekend), en ook van First Motorsport zelf heb ik al positieve reacties gekregen, dus meer motivatie moet er voor mij niet zijn, als je dan nog kan beschikken over een topfotograaf (sennake) tja... dat maakt het een stuk makkelijker.
En dat de concurentie maar opletten dit seizoen, want Kelly draait echt wel steengoede tijden op zolder... als ik een paar weken geleden top 10 zei, durf ik nu (mits geen mechanische pech) top 5 zeggen... :)

JPMontoya 10-04-2002 20:17

Yeah , Yeah you've made your point guys ! ! !
Maar ieders zijn favoriet uiteraard :)

flugel 10-04-2002 20:21

Quote:

Yeah , Yeah you've made your point guys ! ! !
Maar ieders zijn favoriet uiteraard :)

idd, geen hooligans in de autosport ;)

Raceboy 10-04-2002 21:14

ik geraakt ni op uw gastenboek :(

flugel 10-04-2002 21:54

Quote:

Originally posted by raceboy
ik geraakt ni op uw gastenboek :(
hm... volgens mij hebde toch gepost ;) merci trouwens :)

Raceboy 10-04-2002 21:58

Quote:

Originally posted by flugel

hm... volgens mij hebde toch gepost ;) merci trouwens :)

na een reload ging het toch :)

Bart 26-04-2002 22:01

voor de fans... kalenderwijziging:

De organisatoren van de Belgische Toyota Yaris Cup hebben de geplande meeting begin september in Zandvoort geschrapt.

De Yaris Cup stond toen op het programma van de Trophy of the Dunes op 8 en 9 september. Die races gaan dus niet door.
In plaats van de trip naar Nederland trekt de Yaris Cup naar Francorchamps tijdens het weekend van 19 en 20 juli.
Toyota rijdt daar in het kader van de 25 Uren van de Fun Cup.

Bron: pitstop

Raceboy 26-04-2002 22:23

Quote:

Originally posted by bart
voor de fans... kalenderwijziging:

De organisatoren van de Belgische Toyota Yaris Cup hebben de geplande meeting begin september in Zandvoort geschrapt.

De Yaris Cup stond toen op het programma van de Trophy of the Dunes op 8 en 9 september. Die races gaan dus niet door.
In plaats van de trip naar Nederland trekt de Yaris Cup naar Francorchamps tijdens het weekend van 19 en 20 juli.
Toyota rijdt daar in het kader van de 25 Uren van de Fun Cup.

Bron: pitstop

handig voor de webmaster en de jongen die die schoon fotokes maakt :D

All times are GMT +2. The time now is 00:38.