![]() |
Modelbouwmeeting - 17 april 2009 - De Kluis, Bolderberg
Onze volgende meeting komt er al weer aan.
Afspraak op 17 april 2009 om 20:00 Hr stipt, zoals steeds op de vertrouwde plaats: De Kluis te Bolderberg - Zolder. Agenda van de dag: - afspraken rond de uitstap naar Dortmund dd. 23/04. - afspraken omtrent de uitstap naar Helchteren: Modelforce 2009 dd. 03/05. - verslagje omtrent de IPMS meeting te Bissegem. - varia - Demo-voorstel: het maken van lensjes (OK voor Sennake?) Wie komt er allemaal? :bye: |
Ik ben er bij!
|
Ikke ook.:champagne:
|
Voor de verandering kom ik ook nog eens langs. ;)
|
Wij komen die vrijdag terug van Spanje, dus mijn deelname hangt af van het tijdstip waarop we thuis zijn; in principe zou ik omstreeks 19.00uur in Mol moeten zijn.
|
allright, thx.
|
Ik kom ook en ga er proberen te zijn tegen 20:00 ... Als de TGV niet te laat vertrekt! :p
|
Waar blijven die mannen van de "Vlaanders" ????
|
Als ik een chauffeur heb, dan kom ik af. Djoene zou naar een huwelijk moeten... En ik kan hem voorlopig niet bereiken...
|
Quote:
Oei oei, in Bissegem een lief gevonden en nu al moeten trouwen, ge zou het hem niet geven.:p Spijtig, anders kon hij ne demo geven over "frieten zaaien" :crazy: |
Vlaanderen Boven ...
Quote:
Wie wilt er nog mee ? @ Björn : check even uw P.M. Regards, 555 |
Quote:
Ja hij moet wel trouwen he, anders dumpen ze hem weeral... Enne 't zijn patatten zaaien dat ie ging doen, frieten zaaien ware nog een grotere flater geweest... |
Ik zal proberen eventjes langs te komen.
Dominique,er is een vriend van mij die ook zou willen meefgaan naar Dortmund kan dat???????? |
Quote:
Markus, stuur die PM ook eens door naar mij, aub. |
Zal moeten passen voor de 17de
Ik moet deze avond naar een verrasingsfeestje van een goede vriend.
Grts Vinnie. |
Jaja, degenen die de weddenschap aangaan, zullen hier nu passen? Allez, ik ga mijn goed hartje tonen.
Zou ik met je meekunnen Roeland?? Best ergens te lande afspreken... |
Quote:
|
Quote:
;) |
Quote:
:D:D |
Quote:
|
Quote:
Quote:
Het is misschien kort dag, maar laat maar komen. :) |
Demo
Quote:
Quote:
Regards, 555 |
Quote:
|
Misscien moet ik ook enkele gecrashte kits meebrengen om te zien hoe ze te repareren vallen... Zou een schone uitdaging zijn...
Maar ik geraak er dus, met beloofde Peugeot. En ik breng mijn prijsbeestje ook mee want als ik goed geteld heb, dan heb ik de BCC Tribute op die andere site gewonnen... Ook over Sheriff ga ik een vraagje hebben, dus die mag ook mee... Tot dan en mercikes al aan Roeland !! |
zal er ook weer zijn
|
Quote:
|
Ben ook van de partij ... met een vraagje over grondverf (primer) vermits de verf van mijn nieuwste projectje afpelt ... :drewl:
FeM |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Ook zal ik mijn airbrushpistolen meenemen om enkele tips mee te geven en degene die wat hieromtrent vragen hebben kunnen die ook komen stellen. |
Ik zal er niet bijzijn morgen. Krijg onmogelijk mijn agenda gewrongen om het te doen lukken. Zag het anders wel zitten, want er staan enkele leuke "gevallen" op het programma waar ik graag mee wat assistentie bij verleend had.
Volgende keer beter en veel plezier aan iedereen. Ik zal in gedachte bij jullie zijn. :) |
Ik ga toch moeten afzeggen. Ben net wakker na een barslechte nacht: amper geslapen en vooral veel boven de wc-pot gehangen en erop gezeten. Waarschijnlijk een laatste stuiptrekking van buikgriep... Ik neem liever geen risico want ik vermoed dat ik nog heel de dag geregeld in dat kleine kamertje te vinden zal zijn...
Anyway, uitstel is geen afstel hoor... Ik probeer toch de Peugeot met Roeland mee te geven... Zodat dit toch al in orde is... |
Zal er ook bij zijn vanavond, tot straks :bye:. Wil eventueel als tolk optreden om de spraakverwarring te beperken... :p
|
Ik zal er vanavond ook zijn. Naar goede gewoonte schitterend op tijd...
Big attack: als je samen wil rijden, laat maar weten: 0473950235 Petter: Ga die Audi uit de kelder halen en meenemen TVD: Als Patrick je die 2000 conversie van de Impreza 99 al bezorgde, koop ik alvast eentje af. Stoppen met zeveren, anders heb ik straks niks meer te vertellen. Tot daar |
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
|
Quote:
Quote:
'Op afstand de vergadering volgend...' :bye: |
de pics
5 Attachment(s)
deel 1
|
5 Attachment(s)
deel 2
|
4 Attachment(s)
en deel 3
|
Spijtig dak er niet kon zijn... Maar zoals ik eerder zei: uitstel is geen afstel...
Dank je Roeland voor het bezorgen van het pakket. Hebben ze er de buit eerlijk verdeeld? :+ Super om lezen dat Bissegem zal opgenomen worden in de officiële tentoonstellingen !! Ikke happy !! |
All times are GMT +2. The time now is 13:47. |