De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Autosport algemeen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=6)
-   -   *** De Paddock reclame op Driesco's Clio !!! *** (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=1959)

Driesco 03-04-2002 21:28

Als da geen reclame is

Ga maar eens zien naar het Belcarforum, speciaal voor al de paddockfans.
Veel genot

Sennake 03-04-2002 23:10

Ondertussen beetje rap geweest en reeds onderhandeld met Driesco. We krijgen de achterflanken en het dak, en dat in samenwerking met autosport.be.

Het "joint logo" zou er zo kunnen uitzien : (hou er rekening mee dat ik nog contact moet opnemen met Philip van autosport.be om een high resolutie-logo te bekomen...)

http://www.depaddock.eu/sennake/testkopie.jpg

En dat zou dan wat de flanken betreft zoiets geven :

http://www.depaddock.eu/sennake/Cliokopie.jpg

Wat denken jullie?

Oneliner 03-04-2002 23:13

Perfect, duh :p

Hebbet al gezegd op sport24
dit is gewoon prachtig.
Zeker van Driesco die er toch alles voor doet om autosport op een positieve manier in het daglicht te stellen!

Enja Sennake, gij hebt ook wer goed werk geleverd hé, as usual :p

Raceboy 03-04-2002 23:20

da ga hier druk worden :)

Werner333 03-04-2002 23:22

Sennake,

Dat logo volgt wel niet goed de contouren van de auto.
Daarstraks in Nederland niet goed opgelet zekers.:D :D :D

Mark 03-04-2002 23:31

Quote:

Originally posted by Werner333
Sennake,

Dat logo volgt wel niet goed de contouren van de auto.
Daarstraks in Nederland niet goed opgelet zekers.:D :D :D

Wat zijn jullie over de grens geweest? Zeker in Amsterdam...........damrak, 800 meter links zeer zeker :D :D

logo..........prachtig, Sennake for burgemeester!

Werner333 03-04-2002 23:33

Quote:

Originally posted by Marshal
Wat zijn jullie over de grens geweest? Zeker in Amsterdam
Yep kijk maar eens in het babes forum.:D :D :D

Raceboy 03-04-2002 23:35

amaai die mannen gaan ene keer naar een teampresentatie en het aandeel van telindus daalt in waade :rolleyes:

Sennake 03-04-2002 23:43

Werner, ik heb morgen op het circuit van Zolder meer dan waarschijnlijk al contact met Moons Creation. Ik zal zeker vragen hoeveel die stickers ons gaan kosten, wat niet belet dat jij je contact met Philip ook moet blijven behouden natuurlijk. En dan moet er ook nog iemand gevonden worden voor de badges.
Naar ruwe schatting zouden de 3 stickers + 20 badges (in samenwerking met autosport.be dus gedeelde kosten) iets van een 100 à 200 euro kosten. Ik ga ervan uit dat elk bestuurslid van De Paddock een "voorschot" van 25 euro wel aankan, met daarbij de garantie dat na oprichting van de vzw deze gelden de eerste zijn die terugvloeien naar de milde schenkers. Dat geldt trouwens ook voor andere leden die hun steentje vrijwillig willen bijdragen. Elke schenking wordt na oprichting van de vzw en bij het binnenkomen van de eerste gelden terugbetaald. Ik heb er zelfs een ideetje over : elkeen die een schenking doet zouden we op onze sticker (in het klein - zeg maar normaal lettertype) kunnen vermelden zodat je kan zeggen : mijn naam staat op die auto!
Wat denken jullie?

Raceboy 03-04-2002 23:47

sennake fantastisch idee en daar wil ik zeker is voor in menne spaarpot tasten. BTW wanneer worden we een VZW ?

Sennake 03-04-2002 23:50

Zeer kortelings. Ik denk te mogen zeggen : zeker deze maand april nog.

JPMontoya 04-04-2002 00:10

een woord : FANTASTISCH !!!

TiBo 04-04-2002 09:49

Zeer mooi!

Hoe krijgt ge eigenlijk sponsoring op een racewagen? Moet daar niet ontzettend veel geld voor geboden worden?
Anders stel ik voor dat we Jordan eens contacteren, ... nu dat daar Infineon wegvalt :D

Oneliner 04-04-2002 09:58

Dat is laaaaaaaaaaaaaaaang gebeurd Tibo ;) ;)

Rallyloverke 04-04-2002 10:13

Die reklame is een FANTASTISCH idee, de Paddock is echt wel serieus uitgegroeid als je ziet waar en hoe en met hoeveel man we ooit begonnen zijn ...

TiBo 04-04-2002 10:20

Voorstel:
Tijdens de laatste race van het seizoen wordt de sig van de kwiswinnaar aan de wagen toegevoegd.

Het is dus T - i - B - o :+ :p

Bart.Vandecavey 04-04-2002 12:09

Quote:

Originally posted by TiBo
Voorstel:
Tijdens de laatste race van het seizoen wordt de sig van de kwiswinnaar aan de wagen toegevoegd.

Het is dus T - i - B - o :+ :p

Ik denk niet dat we iets kunnen eisen aan Dries, ik vind het al een schone geste zoals het nu is...

Pascal 04-04-2002 13:14

DRIESCO is ne fantastische kerel !!!!!!

Keep up the good work dudes

C U

TiBo 04-04-2002 18:16

Quote:

Originally posted by Bart.Vandecavey
Ik denk niet dat we iets kunnen eisen aan Dries, ik vind het al een schone geste zoals het nu is...
Dat van die "geste" is me nog niet volledig duidelijk, maar het kan De Paddock alleen maar goed uitkomen :)

Ik stelde voor om er TiBo bij te plaatsen, maar begrijp dat dat misschien moeilijk is. Mijn volledige naam is ook goed :+ :rolleyes:

Mark 04-04-2002 19:54

Yep, dan ben ik dus diegene die er drie keer op staat. Hoezo publiciteitsgeil?

steuner van de Paddock, mijn eigen zandbak en de site van onze ploeg?

Wat betreft stickers en borduursel? Kan ik eventueel samenwerken met de "sitckerleverancier"van de Paddock. Wellicht dat we met drie opdrachten een gunstigere prijs krijgen...........weet niet of dat zo is, zeg maar wat.

Idee?

Werner333 04-04-2002 22:37

Marshall,

Dat kan. Zodra ik iets meer weet stuur ik je een mailtje.
Wij gaan zaterdag de Clio al eens bekijken omdat we op 11 April al in Italie zitten.

Sennake 04-04-2002 22:47

Ik zie onze sponsoring zo :

http://www.depaddock.eu/sennake/driesco_clio.jpg

JPMontoya 04-04-2002 23:44

Ziet er best oké uit ; krijgt de clio ook een andere kleur dan wit want wit vind ik maar vrij zwak :(

TiBo 05-04-2002 00:26

Quote:

Originally posted by JPMontoya
Ziet er best oké uit ; krijgt de clio ook een andere kleur dan wit want wit vind ik maar vrij zwak :(
Gij denkt al aan "Team De Paddock". :p
Wat is er met die autosport.be gebeurd? Het was toch een soort joint-logo (geen join logo hé gasten :no: )

Driesco 05-04-2002 06:18

Persoonlijk heb ik een beter voorstel Sennaken. Je DEPADDOCK met de grootte letters aan elkaar moeten schrijven en gebruiken boven de zwarte bar, waardoor je onder de zwarte bar bv kunt zetten autoportsite en daaronder www.depaddock.eu
Is maar een voorstel he maar zo is het inderdaad een beetje kaal. Ik luister eens vandaag of Elite de auto nie in een blauwe achtergrond wil steken.

Sennake 05-04-2002 07:24

Ik weet niet hoor. We hebben nu eenmaal ons logo en dat staat ook al zo op onze T-shirts en alle sites waar we vermeld staan...
M.a.w. het is niet zomaar een bijeenraping van letters, het is een herkenbaar logo en dat wil ik ook graag zo houden.
Maar ik kan wel eens zien of ik het op een andere manier op de auto kan zetten.
Ik schuif en rek nog wel wat vanavond. Nu kan het het nog in photoshop, in het "echt" gaat dat idd niet meer.

Als de meerderheid van De paddock uiteraard vindt dat het we best van het logo afstappen (en bv wel het lettertype en de kleuren behouden) om de tekst beter op de flank te krijgen wil ik het vanavond wel eens proberen.

Aan JPM : de achtergrond van De Paddock is nu eenmaal ook wit, dus daar verander ik zeker niets aan...

Driesco 05-04-2002 08:08

Aan de achterkant zou ik ook niks doen, maar inderdaad, met wat rek en knipwerk kom je al ver. Het zou mooi zijn moest de GANSE achterflant bedekt zijn met het logo zodat er zo weinig mogelijk witte uitsparingen overblijven.
Het is maar een tip he gasten. Met het huidige voorstel het ik de indruk dat DE een beetje in het niets verdwijnt.
Als jullie willen mogen jullie alle logo's wel even doorsturen en geef ik dat hier aan de layout van onze dienst die dan ook eens iets in elkaar kunnen steken.
Dan moet ik eerst wel even op zoek naar alle mogelijke profielen van een witte Clio want werken op een foto is nie de simpelste manier.

Sennake 05-04-2002 08:51

Belangrijke vraag aan Driesco :
zou je er iets op tegen hebben dat ik die zijdelingse beschermingsstrips er af haal en ze wit spuit (en er terug op zet natuurlijk)?
Dan zou ik idd veel gemakkelijker het logo over de ganse flank kunnen spreiden.
Desnoods alleen de beschermingsstrip die op de achterflank staat, en die van de deur niet...

Driesco 05-04-2002 09:42

Met de laatste zin kan ik leven, maar de deuren niet.
Chris kan dat perfect doen in de spuitcabine.

Sennake 05-04-2002 17:06

Dan kunnen we er zoiets van maken :

http://www.depaddock.eu/sennake/driesco.jpg

TiBo 05-04-2002 17:15

En wat als ge de reclame nu eens schuin plaatst? Beginnend linksonder en eindigend rechtsboven.
Dan moet ge uw hoofd wel buigen om het te lezen, maar het lijkt me gestroomlijnd.

flugel 05-04-2002 18:18

diene laatste foto vind ik wel schoon ze, maar blijft diene numero in da lettertype, of wordt da in hetzelfde gezet als het lettertype van de paddock? Zou wel schoon zijn anders

Werner333 05-04-2002 19:04

Mooi Sennake.
En dat idee van flugel is ook de moeite.

Raceboy 05-04-2002 19:18

nummers worden denk ik toch door de organisatie verstrekt? dus daar kunnen we niks aan doen.

Driesco 05-04-2002 20:44

Juist race maar ik denk dat zoiets mogelijk moet zijn. Dat moeten jullie maar even onderhoren bij de een of de andere, volgens mij wag het wel anders, kijk maar naar de foto van onzen Eric vorig jaar van 4FM. De hoogte van de nummers dient wel gerespecteerd te worden volgens mij.

Raceboy 05-04-2002 20:55

belcar regelement:

65. Volgende ruimten op een wagen zijn hiervoor voorbehouden:
· de bovenste rand van de voorruit voor het aanbrengen van een zonneband van de sponsor;
· een strook met een breedte van 50 cm en een hoogte van 10 cm voor- en achteraan op de plaats waar de nummerplaat wordt bevestigd.
· een strook met een breedte van 50 cm en een hoogte van 10 cm boven en onder de wedstrijdnummers.
· een strook met een maximale breedte van 25 cm en een maximale hoogte van 10 cm op elke achterste zijruit; indien een wagen geen achterste zijruiten heeft, dient de verplichte publiciteit aangebracht langs de namen van de piloten.

74. Nummers en achtergronden, evenals de verplichte publiciteit worden door de organisator ter beschikking gesteld. Deze zijn verkrijgbaar bij de paddockverantwoordelijke van Belcar 2002.

dus tzal van moeten zijn toch zeker in de 24 uren

Driesco 05-04-2002 21:02

Kijk eerste regel, wij rijden TC en geen Belcar. Wel de 24 uur maar dat zijn ook technisch voor ons enkele aanpassingen.
Die moeten ook zeer snel uitgevoerd worden want 18 aug TC en 22 aug eerste training 24 uur.

Sennake 05-04-2002 21:15

Quote:

Originally posted by flugel
diene laatste foto vind ik wel schoon ze, maar blijft diene numero in da lettertype, of wordt da in hetzelfde gezet als het lettertype van de paddock? Zou wel schoon zijn anders
Jaja, maar dan moeten we die sticker ook betalen eh!

Werner333 05-04-2002 21:26

Om de zaak een beetje te bekostigen kan je nu een lidkaart van De Paddock kopen.:D :D :D
Klik hier: http://www.depaddock.eu/forum/showth...&threadid=1978

TiBo 05-04-2002 21:43

Hoe dit mogelijk is wordt dus nu duidelijk :D
Leg mijn kaart maar al klaar. Ik hoop alleen dat er genoeg mensen meedoen, anders komen de namen er wel heel groot op te staan ;)
Vandaar ook al die kruisjes op de laatste pic van Sennake.

All times are GMT +2. The time now is 04:15.