![]() |
d'Ambrosio bevestigd!!
d'Ambrosio rijdt volgend seizoen bij Virgin.
bron: autosportnieuws.be |
Ik ben benieuwd hoe de deal in elkaar steekt je ziet vaak dat halverwege het seizoen het gezeur om geld dan weer begint.
|
Quote:
|
Als ze nu de Vlamingen in Francorchamps nog ontvangen gelijk ze met de buitenlanders doen krijgen ze mischien nog meer toeschouwers ook.Vive la Belgique.
|
Amai, het is lang geleden dat ik bij de start van een GP naar de achterste regionen zit te loeren; dat wordt weer wennen ;) Hopelijk evolueren de GP's zoals in de tijd van Boutsen, waar het 'naar achter loeren' alsmaar beter ging naarmate de tijd vorderde ;)
|
Ja hopelijk is die Virgin wat sneller in 2011...
|
op autosport.nl wordt dit op deze manier weergegeven:
Van der Garde vist achter het Virgin-net... ...De reden dat deze eer ten deel valt aan de nummer twaalf in het kampioen mag zich laten raden. Zeker bij de achterhoedeteams in de Formule 1 is talent niet de doorslaggevende factor. |
Ook wat lullig weergegeven. Als geld een beslissende factor had geweest, zouden ze toch net voor Van der Garde hebben gekozen?
|
Tsja, ik lees overal dat Van der Garde meer budget mee bracht. Die Hollanders moeten anders eens opzoeken waar Kobayashi eindigde in GP2.
|
Tof nieuws, eindelijk weer een Belgisch talent in de F1!:worship:
|
Ook net bekendgemaakt: F1 verhuist naar VT4.
|
Quote:
|
Zo lang het nog kan he.
Quote:
|
Quote:
|
Toch wel mooi nieuws !
Als hij zich een beetje in de kijker kan rijden zie ik hem nog verhuisen naar renault. Daar waren ze toch ook te spreken over zijn tests. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Quote:
@raceboy: 2 redenen: de BBC gaat zelf zijn laatste seizoen F1 in (als ik me niet vergis), en Bernie heeft in een interview met HBvL ooit gezegd dat het ongehoord is dat Vlamingen op BBC naar F1 kijken, want BBC heeft enkel de rechten voor in Engeland uit te zenden, niet daarbuiten. |
Van der Garde bestaat als coureur alleen maar de gratie van zijn vriendinnetje (en dus schoonpa Marcel Boekhoorn). Check zijn CV maar eens, hij heeft in elke klasse meerdere jaren nodig om naar de top te groeien.
Hij haalt de top in zijn klasse en dus wel een goede courer na verloop van tijd. Alleen, de natuurtalenten winnen reeds in hun eerste jaar in een nieuwe klasse of worden kampioen in hun eerste jaar. Van der Garde haalt de F1 dus niet enkel en alleen op zijn talent, want dat is wel "lichtjes" aanwezig, maar ook met de centen van de familie. Had ie een meisje van de Lidl getroffen en een schoonpa in de WW dan hadden we nu al enkele jaren niks meer gehoord van Giedo ;) |
Van der Garde stopt zoektocht naar een formule 1 zitje en blijft nog een jaartje langer in de GP2.
http://www.autosport.nl/news/21813/g...bij_addax.html |
Quote:
|
Quote:
slimme zet ,gaat zeker een jaar kunnen rijden ,en misch vooraan |
Het Russische Marussia, hoofdsponsor van het Virgin F1 team, pakt de zaken nog grootser aan dan Lotus. Stelde Lotus op het salon in Parijs nog 5 nieuwe modellen voor aan het publiek, dan is Marussia van plan om op het salon van Frankfurt 7 nieuwe modellen te presenteren!
F1 en grootsheidswaanzin gaat nog steeds goed samen. Zien wat er binnen enkele jaren nog overblijft van al die plannen. (Remember Spyker) |
Slecht nieuws: Zitje D'Ambrosio wordt bedreigd (Nieuwsblad/Gert Vermersch)
|
Quote:
|
De soep wordt nooit zo heet gegeten als ze wordt opgediend, Virgin bevestigd dat Jerommeke tot het eind van het seizoen mag blijven rijden.
http://www.canvas.be/extra/html/tele...t=0_0_0_441_01 |
Dat teletekst bericht is gebaseerd op http://www.dhnet.be/sports/formule-1...la-saison.html
Raar dat de situatie op zo'n korte tijd van problematisch ("alarmbel") naar alles ok ("zitje gegarandeerd tot einde seizoen") kan veranderen. Ik hoop dat het allemaal in orde is maar waar rook is ... |
All times are GMT +2. The time now is 22:07. |