De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   BRCC, het eerste weekend! (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=21017)

Mark 30-04-2012 23:21

BRCC, het eerste weekend!

Afgelopen weekend mogen vernemen dat het eerste weekend BRCC een mix gaat worden van vier- en tweewielers!

pompierke 01-05-2012 10:08

Dan moet ik toch eens nadenken of ik post ga doen op Zolder, die 2wielers interesseerd mij totaal niet.:frusty:

Mark 01-05-2012 22:51

Quote:

Originally Posted by pompierke (Post 274742)
Dan moet ik toch eens nadenken of ik post ga doen op Zolder, die 2wielers interesseerd mij totaal niet.:frusty:

Als we net als een paar jaar terug weer verpleegsters op post krijgen dan zal het wel lukken :)

Echter, als we weer 2de viool spelen t.o.v. van een bende mongolen zoals destijds bij een endurance moto onder de vlag van de motorbond? Ja, dan blijft Markje mooi thuis ;)

Mark 10-05-2012 21:48

http://www.brcc.be/docs/Belgian%20Fi...t%20timing.pdf

Op zaterdag enkel 90 minuten training BRCC, de rest vrij rijden moto's. Ja, daarvoor trek ik mijn overall niet aan. Op zondag vrijrijden voor Skylimit.

Gezien de planning van de BRCC had alles makkelijk gekund op 1 dag! Tijdens vrij rijden sta ik als vrijwilliger niet naast de baan. Ik staak!

Aamgezien vrijrijden gewoon commerciele business is en er geen sportief element inzit ben ik dan ook van mening dat dit niet valt binnen de rol van een marshal die dient onder de NKBK, tevens is het niet in de lijn met het document wat we hebben getekend als vrijwilliger voor CZ.

Deze timing is de welwillende vrijwilliger simpelweg voor de gek houden. Een zeer slechte start van Kronos/BRCC! Schandalig.

Mark 10-05-2012 21:51

Ook goed nieuws voor de BRCC, twee wagens van Prospeed aan de start. Te lezen op meerdere sites.

Speed997 10-05-2012 21:54

Gratis toegang voor het 1e week-end van de BRCC te Zolder. Je moet je wel laten registreren (zie link op de website van circuit Zolder bij het betreffende week-end) :-)

TommySoprano 10-05-2012 21:55

Toch een beetje ironisch dat die drie sessies vrij rijden voor motoren georganiseerd worden door de man die 'persona non grata' bleek te zijn voor de RACB en de rest van de Franstalige circuitwereld...

Dus hij pikt z'n graantje toch weer mee...

Pegasus 10-05-2012 21:57

Dat programma kan mij ook niet echt boeien. Als ik moto's wil zien kijk ik wel naar de MotoGP of de TT of Man. Zaterdag Sezoensrally wat mij betreft en zondag thuis in de luie zetel.

Speed997 10-05-2012 21:58

Prospeed neemt deel met Frédéric Bouvy, Damien Coens, Christian Kelders op de Porsche 911 GT3 RS en Didier Grandjean, Pascal Muller en Chris Mattheus nemen deel met de Porsche 911 GT3 Cup.
(bron Autosport.be en Turbomagazine.be)

RKG 11-05-2012 15:11

Euroseal/EMG motorsport - Hans Verhelst en Patrick Lamster met een Porsche(aan de kleuren te zien ex-ProSpeed) bron: facebook Patrick Lamster

pompierke 12-05-2012 07:01

Moto's interesseert me gene bal, dus zeker zaterdag niet aanwezig :bye:
En zondag vrij rijden skylimit, tijd voor friet bij de koster :crazy:
Zoals Mark al zei, alles op ene dag zou beter zijn.

NetForce84 12-05-2012 11:59

Ik pas ook voor volgens weekend.
Moto's interesseren mij niet echt.

Volgend weekend gaan we dan maar eens naar de Fly-In in Deurne, het SV treffen :)

A.J. 12-05-2012 13:56

Quote:

Originally Posted by pompierke (Post 274877)
Moto's interesseert me gene bal, dus zeker zaterdag niet aanwezig :bye:
En zondag vrij rijden skylimit, tijd voor friet bij de koster :crazy:
Zoals Mark al zei, alles op ene dag zou beter zijn.

gelieve ons geen steen te werpen hé, ze hebben ons 10 dagen geleden ook maar gevraagd of we konden helpen bij de opvulling...
momenteel toch al ruim 25 wagens... naast 3 porsches in de brcc...

Pegasus 12-05-2012 18:15

Met alle respect voor uw organisatie a.j., maar aan een trackday heeft het betalende publiek weinig of niks, hoe leuk ze voor de deelnemers ook zijn. Het toont wel hoe diep de belgische autosport zit als ze een het programma moeten opvullen met vrijrijden. Positief denken, het kan alleen maar beter worden..

A.J. 13-05-2012 01:22

Welk betalend publiek, inkom is gratis...

Pegasus 13-05-2012 07:15

Quote:

Originally Posted by A.J. (Post 274887)
Welk betalend publiek, inkom is gratis...

Pff Andy je weet wat ik bedoel. Nogmaals, het is geen aanval op u. Ik stel alleen maar vast. Ik ben ook niet "content dat er überhaupt nog een belgisch kampioenschap is". Na jaren wanbeleid is mijn enthousiasme voor de belgische circuitracerij flink getemperd, en dat komt van iemand die in het verleden uren en dagen in weer en wind naar Belcar/Procar e.a. heeft staan kijken. En het spreekt voor zich dat zonder inspanningen van teams zoals Skylimit de boel helemaal in de soep zou draaien, maar mogen fans daarom niet mistevreden zijn over wat ze voorgeschoteld krijgen?

pompierke 13-05-2012 11:10

Hey Andy, jou werp ik zeker geen steen.
Wat jij de laatste jaren in elkaar hebt gestoken is prachtig :worship: maar vrij rijden van 25 of 50 koerswagens daar heb ik echt geen boodschap aan.
Dat ze jou gevraagd hebben is natuurlijk leuk voor jullie maar het zal de motivatie niet omhoog brengen bij mij en vele bk's.
Ik heb het reeds meerdere keren gezegd en geschreven: ze hadden beter geen kampioenschap meer opgestart en al hun tijd gestoken in 2013 om met een volwaardig kampioenschap terug op te starten.
Want wat gaat er starten dat weekend, hoeveel wagens gaan er starten in die 3 races, hopelijk geen 10 of 15 auto's voor een 3 uren races, dat is echt slaapverwekkend. Ik hoop dat ik mis ben hierin.
Wat de meeste mensen willen zien is volle startvelden en lekkere deur aan deur gevechten, echte koersen dus!:gas:
Maar ik ga er in ieder geval zijn op zondag en tijdens jullie vrij rijden zal er iemand van onze ploeg naar de Koster gaan om lekkere frietjes met bijhorende worst, die we gaan verorberen op post.;)

PS : Ik kan me vergissen maar ik heb opgevangen dat de parking zondag blijkbaar 10 euro kost, dus blijkbaar niet helemaal gratis voor zij die met de auto komen.

TTke 13-05-2012 12:19

Aan zagers en klagers geen gebrek blijkbaar, precies een bende oude wijven...vroeger waren autosportfans nog echte 'venten' die bbq's aanstaken langs het circuit en hele dagen en nachten konden lullen over 'otto's', de geur van rubber of benzinedampen en op t einde scheel keken van naar de 'schoon madammen' te 'loenzen' iplv naar de voorbijscheurende racekarren. ;-)
Verman jullie en help van de autosport terug iets "leuks" te maken zonder er alleen maar over te zeiken! Zo vermoeiend allemaal...
Misschien zou het plezanter zijn als iedereen al die verloren energie in iets positiefs zou steken. Welke verstandige mens gaat er nu ooit nog komen kijken als hij dit allemaal leest...Het is om depressief van te worden.
Er gaan volgende weekend meer auto's aan de start staan dan de afgelopen 3 jaar in de Belcar...en het zal uiteraard allemaal niet perfect zijn en naar ieders goesting. Maar geef het wat tijd en misschien kunnen we de glorie jaren van de Belcar (oude versie) of de Carglass Cup nog terugkrijgen.
Ik mis hier (en niet alleen hier) het enthousiasme van vroeger. Toen was elke nieuwe inschrijving een reden tot gejuich op dit forum en kregen de teams en piloten de nodige positieve aandacht. Nu is pessimisme een 'sport' geworden. Het leven is nog zo aangenaam als je een beetje meer lacht...zelfs in tijden van crisis ;-)
Steek de schuld niet op een ander, want of je lacht of niet bepaal je nog altijd zelf.
En wie weet komen al die schoon madammen dan ook wel terug en kunnen we de zondagavond terug een 'aspirinneke' pakken tegen de schele koppijn!

Allez, ge kunt beginnen met mijnen bak vol te laden en uwe gal te spuien over mijn gezever...ik wacht met de GLIMLACH en nen dikke pens op den bbq!

Pegasus 13-05-2012 13:16

@TTke: Ik ben eerder realist dan pessimist. En wat de definitie van 'echte autosportfan' betreft, ik heb vorige week 1000 km gereden om een hele dag te staan uitregenen tijdens de BTCC races in Thruxton, en volgende week vlieg ik naar de VS om de Indy 500 bij te wonen. Geen gebrek aan motivatie dus. Maar als je op dit forum een kritische mening durft te geven ben je ineens een pessimist en is het 'weer niet goed'. Terwijl organisatoren in België misschien toch af en toe eens zouden mogen luisteren naar de meningen (zowel positief als negatief) van de fans..

Mark 13-05-2012 21:25

Quote:

Originally Posted by TTke (Post 274899)
Er gaan volgende weekend meer auto's aan de start staan dan de afgelopen 3 jaar in de Belcar...en het zal uiteraard allemaal niet perfect zijn en naar ieders goesting. Maar geef het wat tijd en misschien kunnen we de glorie jaren van de Belcar (oude versie) of de Carglass Cup nog terugkrijgen.
Ik mis hier (en niet alleen hier) het enthousiasme van vroeger. Toen was elke nieuwe inschrijving een reden tot gejuich op dit forum en kregen de teams en piloten de nodige positieve aandacht.

Laten we inderdaad hopen dat we terugkeren naar de good old days. Eind jaren negentig was de Procar reeds overleden, de Belcar floreerde in GT's en Toerisme. Deze nieuwe opzet van de BRCC lijkt daarop. Achteraf gezien was de start van de BT(ouring)CS de eerste steek tussen de ribben van de Belcar. Wat deden Porsches destijds in de BTCS?

Eerlijk gezegd ben ik wel van mening dat 2013 een beter startmoment was geweest dan deze geforceerde stap in 2012. Je krijgt maar eenmaal de kans voor een eerste indruk.

Wat betreft het eerste weekend? Op zaterdag motorsportschool en skylimit door de weekploeg, op zondag BRCC door de NKBK (als we naar de oranje mannetjes kijken).

Let wel, ik heb geen kritiek op Skylimit en motorsportschool.

Grig-O 13-05-2012 23:04

Een mooie mix van Porsches, Ferrari, Lamborghini, Viper met een paar competitieve S1's en genoeg auto's in zowel de sprintraces als de long race, da's alles waar ik op hoop dit jaar. Zou al mooi zijn om 35 auto's te zien in beide races.

RKG 15-05-2012 11:09

Inderdaad, 2013 was misschien een beter startmoment. Maar het is nu toch zo, dus we moeten er mee leven.

Misschien wel een goed moment om eens een entrylist samen te stellen van zowel de short als long races. Zodat we kunnen inschatten hoeveel wagens aan de start van beide races gaan komen.

Scuderia Monza - Ferrari 430 Scuderia: Long + Short (autosport.be)
Team Allure - Seat Leon Supercopa: ? (autosport.be)
Skylimit - Porsche 996 GT3 Cup(3x): Long (facebook)
ProSpeed - Porsche 911 GT3 RS: Long + Short (persbericht)
ProSpeed - Porsche 911 GT3 Cup: Long + Short (persbericht)
Belgium Racing - Porsche 997(2x?): ? (persbericht)
Euroseal/EMG - Porsche 997: ? (persbericht)
Mext Racing - Porsche 997 GT3 Supercup: ? (facebook)
Mondron-Caïra-Lémeret - Porsche: ? (persbericht)
DVB Racing - Viper: ? (persbericht)
DVB Racing - Lamborghini: ? (persbericht)
DVB Racing - MINI: ? (persbericht)
Yves de Groote - Chevrolet Cruze: ? (persbericht)
Tom Snyers - Saker: ? (persbericht)
Tom Van Laere - MINI: ? (persbericht)
SporK Racing - Seat Leon: ? (persbericht)
Nelissen-Grade - Audi A3: ? (persbericht)
E Race - BMW Silhouette: ? (persbericht)
Prime Racing - Ginetta: ? (persbericht)
Racing for Fun - Renault clio: ? (persbericht)
AM Racing - Lotus Exige: ? (persbericht)
Néri Compétition - Abarth 695 Assetto Corse: ? (persbericht)
Katsers - Opel Astra: ? (persbericht)

Dries DS 16-05-2012 14:13

Quote:

Originally Posted by RKG (Post 274935)
Misschien wel een goed moment om eens een entrylist samen te stellen van zowel de short als long races. Zodat we kunnen inschatten hoeveel wagens aan de start van beide races gaan komen.

Uit die persberichten valt tot op heden vrij weinig af te leiden van het feit of de teams in short, long of beide disciplines aan zullen treden. Her en der wordt gepraat over een 25-tal inschrijvingen voor de twee disciplines samen.
Maar aangezien ook de organisatie/RACB in hun persbericht nogal op de vlakte blijft brengt hun persreutel dus weinig aarde aan de dijk. Het blijft zo wachten op een voorlopige inschrijvingslijst, al is het wel hoogtijd dat die er komt, op een drietal dagen voor wat de "wedergeboorte" van de nationale circuitracerij zou moeten zijn.

Om eerlijk te zijn: KRONOS heeft zonder twijfel bergen werk verzet op een heel korte periode. De erfenis die ze kregen was er eentje met heel wat lijken in de kast. Petje af dat ze toch nog iets voor elkaar gekregen hebben voor 2012, ik had het persoonlijk niet verwacht. De eerste stap is alvast gezet, hopelijk levert dit komend weekend een positief resultaat op.

Update: ik lees net dat er nog een aantal deelnemers zijn bijgekomen : http://sport.turbomagazine.be/news_N...al_met_30.html . Positief nieuws dus !

NetForce84 16-05-2012 16:17

Chad Racing met hun KIA:gas:

Hopelijk halen ze nog een 2de wagen van stal, misschien een GT??

Mark 16-05-2012 23:24

17 in short, 32 in long volgens de lijsten op brcc.be Het had slechter kunnen uitvallen.

GT2-R 18-05-2012 18:23

Net terug van Zolder. Een WRT Audi R18 LMS was aan het trainen met banner van BRCC. Ik vermoed dat we die dus ook gaan zien :). Ik ben niet tot in de pits geraakt dus qua piloten heb ik geen info.

Guy 18-05-2012 19:59

Yves Weerts - Kurt Mollekens

Xsara_VTS 18-05-2012 23:59

Vandaag was er in Zolder een testdag voor de deelnemers van het BRCC en andere internationale teams.
Er zijn toch vrij veel auto's komen opdagen.
Alle foto's kan je hier zien.

http://i52.photobucket.com/albums/g3...012_05_181.jpg

http://i52.photobucket.com/albums/g3...012_05_182.jpg

De BMW E82 1 series M coupé Silhouette van Gomez Competition klink onwaarschijnlijk goed met zijn dikke V8.
Filmke daarvan komt later.
Hij had wel wat problemen met de remmen.
http://i52.photobucket.com/albums/g3...012_05_183.jpg

Zeer benieuwd hoe deze kleine Italiaan het er vanaf zal brengen in de races.
http://i52.photobucket.com/albums/g3...012_05_184.jpg

http://i52.photobucket.com/albums/g3...012_05_185.jpg

http://i52.photobucket.com/albums/g3...012_05_186.jpg

EDIT:
Filmke van de BMW 1 coupé silhouette V8

http://youtu.be/-bKHAa6z9_w

Dries DS 19-05-2012 17:14

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 274959)
17 in short, 32 in long volgens de lijsten op brcc.be Het had slechter kunnen uitvallen.

16 in short / 27 in long volgens de live timing
valt al bij al nog mee...

Mark 20-05-2012 00:32

Vandaag de eerse trainingen gezien, leuk veld! Geen idee wat de wedstrijden gaan geven morgen maar de start is hoopvol. Een lekkere mix van gt, toerisme en silhouette.........

De dag zelf was wat minder, voor mij nooit meer moto's en vrijrijden. Twee zware schuivers gezien tussen post 10 en post 11, of die ene het gaat redden is nog maar de vraag.

Dries DS 20-05-2012 13:08

Ik heb zopas de resultaten van de sprintraces eens bekeken, zowel algemeen, per klasse als per divisie. Daarbij stel ik vast dat:

- er van de 18 deelnemers, waarvan melding in het officieel persbericht van de organisatie, slechts 15 aan de start verschenen...
- er weinig brokken zijn gereden. Proficiat aan de rijders, het is ooit anders geweest in sprintraces. Zal ook wel te maken hebben met het feit dat er deze namiddag nog een Long Race op het programma staat...
- er van alle deelnemende teams aan de sprintraces slechts 1 team is (GPR) dat niet met een "divisiebeker" naar huis gaat. Alle andere teams staan wel in één of andere divisie 1 of 2 keer op het podium...
- er teams zijn die er in slagen om tijdens een dertig minuten durende sprintkoers meer dan drie ronden achterstand te hebben aan de finish. Met alle respect voor die jongens, die zich hopelijk toch geamuseerd hebben, ben ik persoonlijk van mening dat hun bolide dan enkel dient als veldvulling maar in feite niet thuis hoort in deze sprints. Aan de piloten zal het waarschijnlijk niet liggen, maar de wagen lijkt mij hopeloos traag... Is natuurlijk een persoonlijke mening.

Kijken we dan maar uit naar wat de namiddag brengt. Hopelijk een race waarbij de uitslag niet na vijf ronden vast ligt en liefst zonder al te veel brokken.

ChrisD 20-05-2012 19:40

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 275035)
Vandaag de eerse trainingen gezien, leuk veld! Geen idee wat de wedstrijden gaan geven morgen maar de start is hoopvol. Een lekkere mix van gt, toerisme en silhouette.........

De dag zelf was wat minder, voor mij nooit meer moto's en vrijrijden. Twee zware schuivers gezien tussen post 10 en post 11, of die ene het gaat redden is nog maar de vraag.

Beste Mark,

Even reageren op jouw verkondigingen hier …

Motorongevallen zijn per definitie altijd zeer spectaculair, dikwijls zonder al te grote gevolgen. Meestal blijft het bij een gedeukte moto en een gedeukt ego.

Maar ik begrijp dat diegenen die zelden of nooit in aanraking komen met zulke zaken bij moto’s, hier zeer ongemakkelijk bij zijn ondanks jarenlange ervaringen bij auto’s.

Wat betreft die schuiver, wat jij op het forum gooit als “of die ene het nog gaat redden is nog maar de vraag”.

Ja, volgens de laatste informatie heeft die het gered. Als er geen onverwachte zaken in het ziekenhuis gebeurd zijn tenminste.

Dit in de eerste plaats dankzij het vakkundig optreden van de baanposten die als eerste ter plaatse waren. Ze hebben de persoon gewoon laten liggen hoe hij lag tot de medische diensten ter plaatse waren en het overgenomen hebben. Is zeer belangrijk geweest!

Wat betreft het weekend.

Het is een eerste aanzet tot een nieuw Belgisch kampioenschap. Op korte tijd toch redelijk wat wagens bij elkaar gehaald.

Hoe rustig de short races waren, hoe druk was de long race met een paar keren safety car, olie op de baan en piloten die hun wagens in de muur parkeerden.

Afwachten hoe het nu verder gaat met dit en hopen dat er iets moois van komt!

GT2-R 20-05-2012 23:56

Het feit dat we geen spreidstand tussen Belcar - BTCS meer hebben doet mij verhopen dat we in de toekomst wel een leuk veld bijeen kunnen krijgen in België. Het nieuwste GT3-materiaal hoeft voor mij ook helemaal niet meer terug te komen. Een Audi of Porsche van een dagje ouder die om de overwinning strijden is leuker dan een top-SLS of R18 Ultra tussen 10 anderen.

Mitchio 21-05-2012 09:35

Wat mij betreft een erg geslaagd openingsweekend. Dit is terug de basis van de Belgische autosport, het gaat anderen zeker de inspiratie geven om er vanaf Spa en eventueel in 2013 terug bij te zijn.

Bovendien zie je nu al enkele teams terugkomen. Ik denk aan bijvoorbeeld First Motorsport, dat steun verleend aan heel wat Porsche-teams. Niet vergeten dat Jo en co zelf nog een aantal Porsche's staan hebben die zouden kunnen rijden (GT3 Cup, Cup S, GT4 ...).

pompierke 21-05-2012 21:40

Quote:

Originally Posted by ChrisD (Post 275051)
Beste Mark,

Even reageren op jouw verkondigingen hier …

Motorongevallen zijn per definitie altijd zeer spectaculair, dikwijls zonder al te grote gevolgen. Meestal blijft het bij een gedeukte moto en een gedeukt ego.

Maar ik begrijp dat diegenen die zelden of nooit in aanraking komen met zulke zaken bij moto’s, hier zeer ongemakkelijk bij zijn ondanks jarenlange ervaringen bij auto’s.

Wat betreft die schuiver, wat jij op het forum gooit als “of die ene het nog gaat redden is nog maar de vraag”.

Ja, volgens de laatste informatie heeft die het gered. Als er geen onverwachte zaken in het ziekenhuis gebeurd zijn tenminste.

Dit in de eerste plaats dankzij het vakkundig optreden van de baanposten die als eerste ter plaatse waren. Ze hebben de persoon gewoon laten liggen hoe hij lag tot de medische diensten ter plaatse waren en het overgenomen hebben. Is zeer belangrijk geweest!

Wat betreft het weekend.

Het is een eerste aanzet tot een nieuw Belgisch kampioenschap. Op korte tijd toch redelijk wat wagens bij elkaar gehaald.

Hoe rustig de short races waren, hoe druk was de long race met een paar keren safety car, olie op de baan en piloten die hun wagens in de muur parkeerden.

Afwachten hoe het nu verder gaat met dit en hopen dat er iets moois van komt!

Hey Chris,
ik zou toch ook even willen reageren op jou reactie op Mark.
Persoonlijk vind ik niet dat Mark deontologisch iets verkeerd heeft gezegd.
Er is in zijn tekst nergens een naam vernoemt, er is enkel van het oogpunt uit waar zij stonden (post 12) een reactie geweest dat de piloot van de moto het misschien niet zou halen.
Wij zijn allemaal blij dat deze het zeker gehaald heeft, want daar staan wij bk's nu eenmaal voor om de piloten te beschermen.
Wat er in de Sezoensrally gebeurd is is veel erger als dit voorval.
Daarom laat ons dit verder niet op de spits drijven en verder genieten van de vele hopelijk volle weekends die nog moeten komen.
Met vriendelijke groeten
pompierke

RKG 22-05-2012 09:55

Ik vond het al bij al een geslaagde opener. De short races waren spannend om te volgen. Nu hopen dat er de volgende wedstrijden nog wat meer wagens kunnen bijkomen.

Waar ze wel iets aan mogen doen zijn het aantal klasses. Dat is zwaar overdreven, ik denk dat iedereen een beker mee naar huis heeft mogen nemen. Ik denk een indeling gelijk in de BELCAR vroeger met GTA, GTB, TA, TB, SIL... toch iets overzichtelijker is.

Tijdens de short races is er ook geen rijderswissel, maar toch mogen beide piloten op het podium...

Ook nog enkele vragen ivm de speakers. Tijdens de eerste short race was de Nederlandstalige speaker niet van de partij.
En voor de start van de long race bleven ze maar doorgaan dat de Aston nog niet op de grid stond. Als ze de moeite genomen hadden van tijdens het lange intermezzo eens door de pits te gaan, hadden ze kunnen zien dat ze bij GPR al aan het opruimen waren.

Xsara_VTS 24-05-2012 08:19

Ik vond het ook een geslaagd eerste weekend voor de BRCC.
De kleine Fiat heeft mij verrast qua prestatie. In de remzone was hij soms beter dan een Porsche. En op snelheid moet hij ook niet veel onderdoen.
De BMW silhouettes van Gomez waren ook indrukwekkend.:eek:
Voor de toekomst hoop ik op nog enkele GT3's en meer tourisme wagens. Zo was er bijvoorbeeld geen enkele M3 te zien.

Foto's van vorige zaterdag en zondag staan online.

http://i52.photobucket.com/albums/g3...012_05_201.jpg

http://i52.photobucket.com/albums/g3...012_05_202.jpg

http://i52.photobucket.com/albums/g3...012_05_203.jpg

http://i52.photobucket.com/albums/g3...012_05_204.jpg

http://i52.photobucket.com/albums/g3...012_05_205.jpg

Renjupp 24-05-2012 09:52

hy,

some pics from the Belcar Saison start:

http://www.endurance-fans.de/index.p...2_itemId=41666

have fun.

Bugalfa 29-05-2012 20:47

[QUOTE=Xsara_VTS;275111]Ik vond het ook een geslaagd eerste weekend voor de BRCC.
De kleine Fiat heeft mij verrast qua prestatie. In de remzone was hij soms beter dan een Porsche. En op snelheid moet hij ook niet veel onderdoen.
De BMW silhouettes van Gomez waren ook indrukwekkend.:eek:
Voor de toekomst hoop ik op nog enkele GT3's en meer tourisme wagens. Zo was er bijvoorbeeld geen enkele M3 te zien.

Foto's van vorige zaterdag en zondag staan online.

Zoek het Fiat logo : idd. het is 'n Abarth . 't ligt gevoelig bij de Abarthtisti ...

RKG 09-06-2012 09:27

Ik had blijkbaar mijn foto's van de eerste races hier nog niet gezet, dus bij deze. Meer op www.krisgilissen.net

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...62666967_n.jpg

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...80488862_n.jpg

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...24967963_n.jpg

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...92632327_n.jpg

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...23672583_n.jpg

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...97093469_n.jpg

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...53920270_n.jpg

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...89294982_n.jpg

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...68950794_n.jpg

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...61115990_n.jpg

All times are GMT +2. The time now is 05:04.