![]() |
Modelbouwbijeenkomst - 19 februari 2016 te Hamme
Ok mannen, hierbij de aankondiging van de volgende vrijdagavond-meeting.
Het is een speciale, we gaan sinds lang nog eens op verplaatsing en dit naar aanleiding van onze eigen expositie welke ook op deze locatie zal doorgaan. -Wanneer: Vrijdag 19-02-2016 -Waar: Jeughuis 't Klokhuis (JC den Appel) Kaaiplein 68 9220 Hamme -Aanvang: 20u00 Het gaat moeilijk zijn, maar ik stel voor dat we eventueel samenkomen op de parking van de Savarin, om zo samen de rit naar Hamme aan te vangen. Dit kan zeker van toepassing zijn voor de mensen van Limburg. Let wel, laat ons even weten wie er wil samenkomen of hoe jullie gaan. Ik stel voor om rond 18u30 à 18u40 samen te komen om dan ten laatste rond 18u45 te vertrekken. Andere voorstellen zijn ook welkom ;) Als agendapunten stel ik de volgende voor: -terugblik Miniwheels -vooruitblik Jabbeke -update van onze eigen expositie Tot volgende week :bye: - Cusco - Eyckles - FRED65 - Sennake - EtronQuattro07 - TvD - BSmodels - Kevinboodts - Nelsonsr - Nismo - Loixrallyfan - - |
Present!
|
Ik kom ook ;)
|
Quote:
|
Quote:
|
Ik zal er ook zijn en pik Guy op aan de carpoolparking in Geel West. Vertrekuurur spreken we nog af.
Groeten ,Fred |
Quote:
|
present tot vrijdag grts Dieter
|
Ik ben er ook.
|
aanwezig
|
aanwezig!
|
Aanwezig
|
Ik kom ook.
Loixrallyfan is ook van de partij heeft hij me laten weten Nog liefhebbers? Niet vergeten dat we morgen samenkomen rond 18u30 aan de Savarin om eventueel te carpoolen ;) |
Wel nog een kleine opmerking. Er is gene warme choco.
|
Zoals Nismo al aangaf, ik kom ook. :)
|
Quote:
Misschien van de Savarin nog paar liters meenemen :p |
Aanwezig
|
Ik kom ook met eigen vervoer, wellicht iets later.
|
Quote:
Wel koffie? ;) |
Quote:
|
Quote:
|
Alleen frisdrank en bier ;)
|
1 Attachment(s)
Kort verslag van afgelopen vrijdag.
Deze meeting ging door te Hamme en de opkomst was weer goed, 15 man, waaronder 1 gast, Carlos. Cusco, Eyckles, FRED65, Sennake, EtronQuattro07, TvD, BSmodels, Kevinboodts, Nelsonsr, Nismo, Loixrallyfan, Starmodel, Wanneke, Danny en Carlos. Korte terugblik Miniwheels: De aanwezigen daar zeiden dat het top was, dus op naar de volgende editie. En we mogen nog steeds binnen, is dat niks :p Korte vooruitblik Jabbeke: Niks nieuws eigenlijk, updates volgen in de desbetreffende thread. Diegene die alsnog wil meedoen, meld daar even als je komt, welke dag(en) en ook of je een maaltijd wilt bestellen. Deze thread is reeds opgestart. Dan ging het uiteraard over onze expositie. De zalen werden bekeken en er werden al de nodige discussies gevoerd. Afspraak is dat alles in het reeds opgestarte topic wordt besproken. Er zijn een aantal foto's genomen, maar alleen van de aanwezigen. Ik ga ze niet allemaal tonen, dat ga ik jullie niet aandoen. Alleen onze voorzitter/koning wil ik jullie niet onthouden http://www.depaddock.eu/forum/attach...1&d=1456060056 Tot de volgende meeting, 18 maart '16. |
Alweer en zeer geslaagde vergadering. Hopelijk was iedereen voor het sluiten der grensovergangen in het waasland voorbij?
|
All times are GMT +2. The time now is 23:27. |