![]() |
Formule ? auto.
Hoi,
Ik ben opzoek naar een formule auto 1 / 3000 / F3 of wat dan ook, om bij een vriend van mij die een winkel heeft met formule 1 artikelen en zo, neer te zetten voor een dag, als reclame voor zijn winkel maar ook voor de auto. Weet iemand van jullie waar ik hiervoor informatie kan krijgen? CKJ Distrispeed |
How ... een van de moeilijkste vragen die ik hier op het forum al ben tegengekomen ...
Formule1's lijken me vrij onereikbaar, en vooral onbetaalbaar ... Misschien dat een F3000 of formule 3 wel een kans inzit ... Misschien kan je eens bij team Astromega informeren voor een afgeschreven chasis voor een prijsje alhoewel dat ik denk dat het dan nog heel wat centen gaat kosten ... voor contact-informatie van team astromega mail je mij maar. |
Het gaat zich hier om een weekend, maar als de prijs redelijk is, is dat natuurlijk ook leuk.
De plaats is Heerlen in Nederland, van Maastricht 20 minuten rijden. CKJ Distrispeed |
ah het is maar 1 dag ... eventjes verkeerd begrepen ...
Er zijn wel een aantal firma's die een aantal F1's bezitten en deze gebruiken voor demo's, tentoonstellingen, ... concrete informatie ontbreekt me ... evenals hoeveel zoiets moet kosten ... |
Ik kan aan de wagen geraken van Jeefrey Van Hooiidonk. Wij staan samen met onze wagen ( ja gasten ik met de Clio) op de braderij in Schilde op 21 juni. Anders moet je even contact opnemen met mijn sponsor Dhr Manuel Stuyts en daar de gegevens vragen hoe zij aan die wagen geraakt zijn.
Voor meer info bel je anders maar eens naar mij 0474/952386 |
Braderij in Schilde? Mijn vriendin werkt bij Unizo, en moet in het kader van haar werk daar misschien wel eens naar daar gaan. Misschien ga ik geheel "toevallig" eens mee dan ...
Sorry voor het even "off-topic" tussenkomen ... |
Quote:
Als ge een helpend handje nodig hebt, laat maar weten hé! Greetz |
Bedankt Driesco
Ik zal je hierover binnenkort eens bellen of mailen. CKJ Distrispeed |
Re: Formule ? auto.
Quote:
Als dat niet lukt, in Zolder staat aan de Rea nog een F. Renault te verkommeren van (ik denk) AD-Sport . Veel succes !!! |
Dank je Rrubinio,
Ik zal eens contact opnemen, met al die mensen. Iedereen bedankt hoor!! CKJ Distrispeed |
daar dienen we voor ;)
spread the word around ;) |
in duitsland zijn tal van verhuurfirma's voor F1-wagens.......net terug uit le mans ...geef me effe tijd......
|
Jullie zijn zeker een beetje moe??
Maar zeker ook genoten daar in Le Mans. CKJ Distrispeed |
zeer zeker genoten. Volgend jaar weer.
http://www.modena-motorsport.de/formel/e_show.html http://www.grandprixtopgear.uk.com/B..._show_cars.htm ff Googelen........... |
Quote:
|
|
All times are GMT +2. The time now is 16:52. |