De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Community-forum (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Gezocht : helpers voor de 24 uur. (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=2636)

Driesco 11-06-2002 12:01

Gezocht : helpers voor de 24 uur.

Indien jullie een handje willen helpen kunnen jullie zich nu opgeven om deel uit te maken van ons team. Het zijn geen grote klussen maar well nodig.
- Verantwoordelijke orde en netheid pitbox ( uitstraling naar de pers)
- Verantwoordelijke voeding en drank tent ( veel werk )
- Verantwoordelijke ruiten Clio ( 2 minuten werken om de 2 uur )
- Verantwoordelijke banden ( 2 man )
- Bijzitter Timing aan de muur ( relais van 2 uur )
- Fotograaf en reporter
- 4 helpers voor de pistops ( bandenwissel)

Onze ploeg zal in totaal bestaan uit 22 mensen.

Teameigenaar : Dirk Heyman

Piloten :

Dries Heyman
Chris Voet
Philippe Dentant

Timing :

Inge Seghers
?

Teamchefs :

Mark Verbeeck + Jan Heyman

Mechaniekers :

Fedran
Marc Wouters
Gert
Michael
Eddy
Krikke
?
?
?

Verantwoordelijke banden : Raceaholic + Vettige Swa
Verantwoordlijke pitbox : Oneliner + Beemer
Verantwoordelijke catering: ?
Verantwoordelijke ruit: ?

Fotograaf + reporter: Stijn Claessens

Wie zin heeft post hier maar wat hij wil doen. Wij zullen jullie dan uitnodigen op de vergadering die in de loop van maand juli zal plaatsvinden.

Raceboy 11-06-2002 12:15

fotograaf en reporter ? kandidatuur ingedient :cool:

Driesco 11-06-2002 12:19

Probleem 1 opgelost

Maarten 11-06-2002 12:59

ik wil ook gerust komen helpen, maar ik kan je nog niks beloven
ik weet nog niet of ik al dan niet tweede zit heb
heb trouwens al wat ervaring met pilotenwissels, wij trainen daar af en toe op, omdat er bij ons toch min of meer evensnel getankt wordt tussen de teams, maakt de pilotenwissel wel een groot belang uit
wij kunnen ondertussen al wisselen en tanken in 45' seconds ( in heb beste geval, anders meestal gewoon binnen de minuut blijven)
soit, ik moet eerst de resultaten afwachten en eerst zien dat er resultaten kunnen zijn (ik zit er nog middenin hé)

Driesco 11-06-2002 13:13

Maarten, wij moeten tanken aan de pomp hé, Voor iedereen gelijk die dag. Enkel banden tijdens de 24 uur.

Oneliner 11-06-2002 14:39

Ik zou me ook al meteen willen inschrijven, voorwat maakt ni uit :)
Maar ik wacht veiligheidshalve af tot het rapport.... :s

Maarten 11-06-2002 16:25

Quote:

Originally posted by Driesco
Maarten, wij moeten tanken aan de pomp hé, Voor iedereen gelijk die dag. Enkel banden tijdens de 24 uur.
just, kwas het al vergeten
bij ons ook trouwens aan de pomp tijdens de 25u

maar ge moet toch nog altijd van piloot wisselen

wisselen jullie bij iedere pitstop banden tijdens de 25u? of valt dat af te wachten?

alex4x4 11-06-2002 16:25

Op mij kan je ook rekenen, als ik het kan regelen met mijn 2de zit. dat weet ik dus pas eind van deze maand.

krikke 11-06-2002 16:34

Ik wil wel banden wisselen, waarvoor ik me zonder twijfel zwaar wil voorbereiden :-) , herinner mee eerst eens wanneer en waar weer Dries. (Zolder, 24 & 25 augustus?)

Driesco 11-06-2002 16:59

Trainingen beginnen volgens mij reeds op woensdag 21 aug met een nachttraining.
Donderdag en vrijdag training en chrono's.
Zaterdag start om 16.00.

Natuurlijk gaan we alles trainen voor we van start gaan.
Krikke, je staat genoteerd als mechanieker. We houden je op de hoogte als we samenkomen met het team

vincentdb2001 11-06-2002 17:13

Quote:

Donderdag en vrijdag training en chrono's.
Zaterdag start om 16.00.

Ik dacht (vorig jaar toch) dat er op vrijdag niet gereden werd...

Vincentdb

Driesco 11-06-2002 17:16

Ik heb nog geen juiste timing, effe naar Zolder bellen.

Raceboy 11-06-2002 22:14

ik dacht dat de derde pilmoot nog geheim moest blijven ?

Bart.Vandecavey 11-06-2002 22:39

Tja en zo kun je natuurlijk moeilijk Dentant verslaan hé...

Beemer 11-06-2002 22:42

Als Oneliner mee komt helpen, dan moogde op mij rekenen. Wanneer is da eigenlijk??? :-D
Ik wil de pitbox wel in orde houden!

Benklak 12-06-2002 01:17

Als ik met mijnen 2e zit da kan fixen, wil ik zeker mee komen helpen! das eender wa voor mij! Probleem is dat ik da nu nog ni kan toezeggen met 100% zekerheid! Ik laat het onder deze thread dan wel weten!

Driesco 12-06-2002 08:32

Ok, ik had gezegd eind deze week maar het is iets vroeger in orde gekomen. Dentant is dus de derde piloot op onze Clio en daarom starten we ook met nummer 30, zijn nummer.
De 2 Clio's zullen samengegoten worden tot 1 competitieve wagen. Of de spoiler er op zal staan is nog zeer de vraag.
Verder kan ik jullie nu al vertellen dat Philippe onze derde piloot zal zijn op de 10 uurs race en dat ik samen met Philippe de laatste 2 Belcarraces zal doen op zijn Clio.
Dat is de laatste stand van zaken

Bart.Vandecavey 12-06-2002 09:13

Quote:

de laatste 21 Belcarraces
De Belcar is echt wel uit zijn voegen geschoten van 7 naar 26 races! :D :D :D

Driesco 12-06-2002 09:29

Foutje rechtgezet

R@ce@holiC 12-06-2002 10:48

Re: Gezocht : helpers voor de 24 uur.

Quote:

Indien jullie een handje willen helpen kunnen jullie zich nu opgeven om deel uit te maken van ons team. Het zijn geen grote klussen maar well nodig.
- Verantwoordelijke orde en netheid pitbox ( uitstraling naar de pers)
- Verantwoordelijke voeding en drank tent ( veel werk )
- Verantwoordelijke ruiten Clio ( 2 minuten werken om de 2 uur )
- Verantwoordelijke banden ( 2 man )
- Bijzitter Timing aan de muur ( relais van 2 uur )
- Fotograaf en reporter
- 4 helpers voor de pistops ( bandenwissel)

Onze ploeg zal in totaal bestaan uit 22 mensen.

Teameigenaar : Dirk Heyman

Piloten :

Dries Heyman
Chris Voet
Philippe Dentant

Timing :

Inge Seghers
?

Teamchefs :

Mark Verbeeck + Jan Heyman

Mechaniekers :

Fedran
Marc Wouters
Gert
Michael
Eddy
Krikke
?
?
?

Verantwoordelijke banden : Raceaholic + Vettige Swa
Verantwoordlijke pitbox : Oneliner + Beemer
Verantwoordelijke catering: ?
Verantwoordelijke ruit: ?

Fotograaf + reporter: Stijn Claessens

Wie zin heeft post hier maar wat hij wil doen. Wij zullen jullie dan uitnodigen op de vergadering die in de loop van maand juli zal plaatsvinden.
Klein foutje e dries ;) raceBOY is al uwe reporter en fotograaf :D

Anneke 12-06-2002 11:21

als er genen 2e zit aan vasthangt dan wille kik wel ramen komen kuisen ;) een beetje vrouwelijk schoon bij den auto kan goe kwaad he :p (en jaaaaaa da ga over mij heum heum....)
I'll let you know ma da ga wel moeten lukken

Rallyloverke 12-06-2002 11:22

Ik kan da weekend spijtig genoeg niet, ik zit dan in Duitsland : WRC - Rally.

Bart.Vandecavey 12-06-2002 11:33

Quote:

Originally posted by Anneke
als er genen 2e zit aan vasthangt dan wille kik wel ramen komen kuisen ;) een beetje vrouwelijk schoon bij den auto kan goe kwaad he :p (en jaaaaaa da ga over mij heum heum....)
I'll let you know ma da ga wel moeten lukken

Bikini-carwash? :D :D :D

Driesco 12-06-2002 12:11

k'ga al verloren zijn nog voor ik vertrek. :)
Maar da schoon, eerst zien en dan geloven. Begin hier maar al ies met een foto te posten.

Scapa 12-06-2002 12:12

Als wij niet meedoen met de 24u zelf en alleen met de procar race, ken ik misschien wel een drietal geïnteresseerde om banden te wisselen (mezelf meegerekend) van G&A racing.
Ik laat nog wel iets weten als ik meer weet eh :)

Beemer 12-06-2002 12:27

Ok Driesco, kun je hiermee leven? ;)
http://users.pandora.be/o2design/Fotos/anneke7.jpg
Sorry voor de off-topic.

Greetz

airco 12-06-2002 14:50

==> TOPIC plz

Stipey 12-06-2002 16:36

tssss...slechte mensen! Hoe gaan jullie ooit aan een lief geraken? ;)

Driesco> Als ge nog hulp nodig hebt en niemand anders kunt vinden moogt ge steeds naar mij kijken; bijzitter aan de muur lijkt me bijvoorbeeld wel leuk... Weet wel nog niet helemaal zeker of ik in het land zal zijn (99% zeker, maar ik wacht nog effe op de laatste percent), en ik ben onervaren en onhandig.. maar voor de rest volledig geschikt ;-)

Driesco 12-06-2002 20:41

De registratie van de timing is samen met mijn vrouw Inge. Het is niet zo moeilijk maar moet wel juist gebeuren. In een latere fase kunnen jullie dan samen een programma afspreken van wie om hoe laat en zo. Waar we wel moeten voor zorgen is dat koppels die meehelpen samen kunnen gaan slapen en eten. Als Anneke de ruit wil doen moeten we dus afstemmen dat zij ook vrij is als jij vrij bent.

Raceboy 12-06-2002 20:43

der zal toch een laptop aanwezig zijn met USB voor de fotos? :)

Driesco 12-06-2002 20:48

Ik heb laptop met usb maar of ge die gaat krijgen, hier staat nogal wa zever op zulle.

airco 12-06-2002 22:35

for the last time ... TOPIC
==> Ik kan er best mee leven dat er op een thread die uitgediscussieerd is een beetje off topic gespamt wordt. Dit heeft echter nog een doel. Driesco wil hier nog wel zoveel mogelijk nuttige info uit halen ...
==> iemands hond, geblokte users.pandora.be pages of een laptop met USB is helaas niet relevant.

volgende actie is een slotje

airco 13-06-2002 21:31

Vermoedelijk kan ik die dag wel aanwezig zijn (voorlopig nog geen beloftes (die komen zo snel mogelijk)). Zoals de meesten wel weten ben ik vrij handig met computer's en allerhande electronica. Als je nog iets in dat genre nodig hebt ... sign me in.
Anders wil ik ook gerust helpen ... geen specifieke voorkeur dan.

Hiermee zitten we dan terug on topic :+

airco

Raceboy 13-06-2002 21:35

Quote:

Originally posted by airco
Vermoedelijk kan ik die dag wel aanwezig zijn (voorlopig nog geen beloftes (die komen zo snel mogelijk)).
het zijn 2 dagen he. Misschien kan driesco is zeggen of iedereen vanaf woensdags er moet zijn ? want er zijn misschien mensen sie nog wat twijfelen he.

airco 13-06-2002 21:41

awel ja de volle 24 uur natuurlijk he ...
een paar dagen zal vermoedelijk ook geen probleem zijn. Om er nu van woensdag tot zondag te gaan zijn :rolleyes:

R@ce@holiC 13-06-2002 22:05

Hmm heb zojuist vernomen dat ik 3 dingen te doen heb dan:
1 wij verhuizen dat weekend
2 ik help bij driesco in het team
3 'k verjaar den 23e augustus :)

Hoe da allemaal te combineren, dat weet ik niet.

Driesco 13-06-2002 22:36

Een week voor de 24 zullen we de mensen uitnodigen op een werkvergadering. Maandag hebben we vergadering met Dentant om alle pratische zaken te beginnen regelen en de komende weken met Vinnie om de boxindeling te bespreken.
Airco, zou jij voor het online gebeuren kunnen zorgen tijdens de 24 uur. Ik kan anders wel een plaatsje voorzien in onze tent waar je naast Inge kan zitten die de tijdswaarnemingen doet en de tv beelden van het circuit in het oog moet houden. Met die gegevens kan je misschien al iets doen.
Let me know what you need.

airco 13-06-2002 22:41

Quote:

Airco, zou jij voor het online gebeuren kunnen zorgen tijdens de 24 uur. Ik kan anders wel een plaatsje voorzien in onze tent waar je naast Inge kan zitten die de tijdswaarnemingen doet en de tv beelden van het circuit in het oog moet houden. Met die gegevens kan je misschien al iets doen.
Let me know what you need.

Ok, I'll take that part ;)
Ik zal volgende week eens bekijken wat ik allemaal nodig heb om zoiets te realiseren. Laat het je dan wel per email weten.

R@ce@holiC 13-06-2002 22:49

Maybe kunde ne webcam plaatsen boven of aan de box? dan kunnen ze on line pit actie zien :)

Beemer 14-06-2002 10:58

Ja, zo'n webcam zou wel leuk zijn, ik kan misschien mijne digitale videocamera meebrengen en die op statief in een hoekje plaatsen.

All times are GMT +2. The time now is 19:41.