![]() |
*** 24 H Zolder ***
Deze thread wil ik gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van alles wat betreft de 24 H van Zolder.
Daar we over een grote tent gaan beschikken wil ik die laten gebruiken als ontmoetingsplaats voor alle Depaddock leden. Op simpel vertoon van je lidkaart kan je bij ons binnen dag en nacht om daar even uit te rusten in de zeteltjes. Graag zouden we enkele grote schermen plaatsen en aansluiten op het lokale net zodat iedereen daar kan kijken indien gewenst. Je weet maar nooit welk weer het gaat worden maar zo hebben jullie alvast onderdak en slaapgelegenheid indien gewenst. Spijtig genoeg kunnen we niemand gratis kaarten bezorgen en dien je bij Guy of Werner te zijn op je lid te maken van Depaddock. Tegen de 24 H zullen alle namen op de Clio staan van alle leden van Depaddock. Mensen die zin hebben om mee de tent te helpen stylen kunnen ons daarmee helpen. Wie kan er aan grote witte doeken geraken, lichtbakken, tapijt of iets dergelijks, toogje, spoelbak, je weet wel , allemaal van die dingen die je ziet als er ergens een feest gegeven wordt in een tent. Wij komen het zelf ophalen. Spandoek aan de tent mag. |
Eerste teamvergadering gehad gisteren dit is het pilotenschema.
17.00 tot 19.00 Dries 19.00 tot 21.00 ? 21.00 tot 23.00 Chris 23.00 tot 01.00 ? 01.00 tot 03.00 Chris 03.00 tot 05.00 Dries 05.00 tot 07.00 Chris 07.00 tot 09.00 ? 09.00 tot 11.00 Dries 11.00 tot 13.00 Chris 13.00 tot 15.00 ? 15.00 tot 17.00 Dries Enkele grote veranderingen aan de Clio. Verlichting binnenin Dubbele benzinepomp Verbreden wielkassen naar maat banden 210 Dunlop Verlichting vooraan Koeling boite Nieuwe boite Bodemplaat Carbon remblokken Deze werken beginnen vanaf 22 juni. 20 juni sponsordag op Zolder. 21 juni braderij Schilde |
Die carbon remblokken is da om de zandkorrelteller te saboteren :p
Sorry Dries, ik kon het niet laten ;) |
Dat is om beter te kunnen doordrukken (doordenkertje)...
Wat zal er veranderen met de lichten in de cockpit (dimmen misschien)... |
Momenteel hebben we geen licht dus we moeten alles binnenin nog inbouwen.
|
Re: *** 24 H Zolder ***
Depaddock-leden mogelijk natuurlijk ook hun tent plaatsen aan de ingang van de Villeneuve (buitenkant circuit) om er (proberen) te slapen; of rusten, beter gezegd.
Later meer info. Vincentdb |
17.00 tot 19.00 Dries
Dries neemt de start??? Is dat niet tegen uw principes? Ik dacht dat gij iets had tegen starten. |
Quote:
Heeft dat gevolgen voor mijn stickers? (heb er nog liggen :D ) Kan tijdens de 24U helaas geen spandiensten verlenen..........reden mag duidelijk zijn. Tijdens mijn pauze zal ik zeer zeker effe binnenwippen................. |
die grtis kaarten die er ni zijn is da ook voor de helpers want anders moet ik voor men eigen kaarten zorgen he.
|
Re: Re: *** 24 H Zolder ***
Quote:
|
Mogen wij niet in de pistraat slapen dan? Om de reservewielen enzo te bewaken alleen al...
|
fotooke maken, filmke maken en airco het online zetten :) 's nachts op wandel in de pits :)
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
BTW Dries check u PM nog is. |
ongeveer 15 seconden denken we. Da is dan inderdaad geen 5 ronden, i know
|
En toch gaat ge die Vipers pas na 5 ronden doorlaten, komt ge meteen mooi op TV :-)
|
Als ik goe kan rekenen pas na 6 maar als het moet voor den TV gaan we wel effe op de rem :)
De eerste intervieuws zijn trouwens vandaag gedaan. Wisten jullie dat we de jongste piloot ooit aan de start in de 24 uur in ons team hebben. |
ik zit met een groot probleem voor die 24u, ofwel vrij-zater en zondag, of zaterdag, zondag en maandag (kwestie van dinsdag normaal te kunnen gaan werken ;) ) of toch maar diene vrijdag en maandag? Maar dan wordt er hier ene zot vrees ik... wanneer gaat diene mens ne keer beseffen dat het langer duurt dan een voetbalmatchken :D
|
Dries, moeten al de medewerkers tijdens de trainingen aanwezig zijn?? en wanneer zijn de trainingen?? kwestie v plannen ...
|
Lezen he race, het staat hier allemaal ergens op. Een gepersonaliseerd uitnodiging die aangetekend naar jou wordt verzonden hoeft toch niet he. Zoals al eerder vermeld komt er een vergadering waar IEDEREEN verplicht op dient aanwezig te zijn. Wie nie kan is pech maar we gaan ons aan het schema houden dat Mark vollop aan het uitwerken is.
|
Ben donderdag ook in Zolder met het Telindus team, die houden eveneens sponsordag, zal eens wuiven als we met de Porsche voorbijkomen, zie je dan wel
|
Kom eens goeiendag zeggen hé maat. Hopelijk kun je nog wuiven, anders neem ik je wel op sleeptouw als jullie ergens staan :)
|
Quote:
|
Dit gaat te ver sorry !!!
Een samenloop van omstandigheden heeft ervoor gezorgd dat wij niet gaan samenrijden met Philippe Dentant en zijn familie. Wij willen geen commentaar geven betreffende de breuk maar de goede wil kan niet altijd van dezelfde kant komen.
Wel hebben we deze morgen nog een nummer op de kop kunnen tikken waardoor we zeker aan de start komen van de 24 uur. Nu moeten we wel weer op zoek gaan naar een derde piloot maar wie ik toch zeker even wil bedanken via deze weg is Anorak Sourakit die ons binnen het uur een startnummer wist te bezorgen. Als alles dus mee zit rijden we de 24 uur met het nummer 46. Hopelijk krijgen we alles rond tegen maandag wat dat is de laatste inschrijfdag. Bij deze zoeken we dus nog een derde piloot, liefst met enige Clio ervaring om derde piloot te worden van ons team. Prijs overeen te komen maar voor we praten toch even dit meegeven waarover we nu niet meer willen van afwijken. 1) vast gedeelte deelname - startgeld 2) deelname in de onkosten 50 % 3) deelname in de kosten die gemaakt worden op het eind van de race. 50 %. Alle stukken die tijdens de race nieuw gestoken worden zullen steeds in onderling overleg gebeuren tussen de verschillende piloten. Motor stuk = opgave Boite stuk = opgave Al de rest vervangen we indien nodig en hiervan worden de kosten gedragen door het complete team. Deze delen we dan ook ongeacht wie er aan het stuur zit. Indien we een reserve motor en boite vinden in consignatie dan gaan we die meenemen en ter plaatse beslissen of we ze al dan niet gaan steken. Intresse, bel even voor meer info indien gewenst 0474/95.23.86 |
Kelly Jamers ???? Iemand voorstander ?
|
Quote:
|
Geen slecht idee!
|
Ik dacht dat je alleen pitspoezen op de grid wou? :)
Ga je ze nu ook al in de auto stoppen? Misschien geen slecht idee, zo kijken die piloten misschien meer naar Kelly dan naar de baan. Kwestie van ze dan alleen nog in de zandbak te stoppen en de 24 u zijn zo binnen :D Serieus: Moet kunnen zeker, maar weet ze het zelf al ? |
Zeker voorstander, alleen jammer dat ik er niet bij ga zijn :s maar dat is voor een andere thread. Zeker doen Dries!
|
zou ik wel show vinden om eerlijk te zijn
ik weet nog altijd niet of ik kom alleszins een voorstander van kelly (als we niet die zware crash in franco hadden gehad) was ik zelf ook kandidaat geweest, maar het budget :no: not possible |
even vraag ot..rijden jullie ook de TC op 18 augustus?
Wat betreft derde rijder, ik hoop dat jullie er eentje vinden..........zoniet rijden jullie dan met zijn twee? zoals corsa racing vorig jaar? |
Misschien een lompe vraag, maar tegen wanneer moet je de derde rijder bekend maken ?
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Dit persartikel is deze morgen vertrokken naar alle kranten, weekbladen, enz....
Ja kan het ook overnemen en zoveel mogelijk reclame mee maken. Kan het niet opladen, volgt later Alvast bedankt. |
Net mijne e-mail gezien en Dries zijn persbericht gelezen.
Moet de paddock nu gaan blozen of wat ?? :+ :+ Het is niet alleen tof voor julie dat de Clio in de verf wordt gezet; nee de gehele paddock gaat hier met een dikke pluim lopen.http://www.plauder-smilies.de/tales/mcking.gifhttp://www.plauder-smilies.de/tales/koenig.gif Let op, straks is het hier een overrompeling van "guests en VIP's" Kortom: Tof artikel, eentje voor in te kaderen of in de plakboeken te steken (tip voor de heren bestuurders). O ja, voor diegen die het nog niet gelezen hebben, deze link: Persartikel |
kan iemand het misschien hier is posten want ik heb het aangekregen en krijg m niet geopend
|
All times are GMT +2. The time now is 16:55. |