![]() |
HH. Frentzen vervangt Fisichella morgen
Quote:
|
Maar is TWS ook akkoord?
|
WOW!
Eerst smijten ze hem buiten en nu halen ze hem terug?!? Met dank aan Deutsche Post?! Ik vraag me wel af hoe dit alles gaat verlopen. Frentzen kent de Jordan van 2002 niet en heeft enkel nog de warm-up om die te testen. Welke kleding gaat hij aandoen? Die van Jordan? Welke helm gaat die opzetten? Hoeveel data krijgt hij over de auto? Welk rubber gaat er onder zijn wagen (hard of zacht)? Ik hoop echt dat Frentzen morgen een show opvoert, maar ik vrees dat in een (van geboorte al nerveuze) wagen die hij niet kent, hij de nodige schuivers tegemoet gaat. |
"all teams agreed", ik veronderstel dus van wel
|
da wil ik echt wel zien morgen ....
zandbakken gegarandeerd ... niet omdat ik twijfel aan HH wel omwille van de jordan ... setup ??? dewelke stoeltje ??? welk stoeltje launch control ??? welke launch control wagenkennis ??? welke wagenkennis airco |
ZALIG ! EINDELIJK nog es iets fijn in de F1. Oh man, ik hoop zo dat Frentzen punten scoort ;)
|
Quote:
|
ik denk wel niet dat ze van alle ex-piloten de stoeltjes nog meebrengen naar elke Grand Prix. En zo'n stoeltjes, verschillen die niet per bolide ? Dat ding moet enerzijds in de wagen passen, anderzijds moet het de coureur passen.
|
Engeland is niet ver van Frankrijk hé en de tgv is rap genomen...
|
stoeltje van Jordan 2001 past in Jordan 2002 ??? niet dus ....
|
Quote:
Iemand Frentzen gezien tijdens de zonet afgelopen warm-up ??? |
zelfs dit folietje gunnen ze ons niet meer in deze saaie F1-tijden ...
HH Frentzen rijdt niet voor Jordan vanmiddag ... maar 19 wagens aan de start dus ... triest diepterrecord, dit in het sowieso al saaie Nevers. airco |
Komkom, we moeten het ook van de positieve kant bekijken: Hoogtepunt van het seizoen voor Alex Yoong; hij kwalificeert zich maar liefst op positie 19 ! BRAVO ALEX !!
:rolleyes: Is het niet de beklimming van de Mont Ventoux vanmiddag ? .. |
als we zo voortgaan(iedere race 3 wagens minder) staat Yoong tegen Japan op de pole
|
Conclusie van de dag; nooit geloven wat F1-live.com post want ze nemen alles nogal graag voor zeker aan :-)
Dat vind ik overigens terecht wel fijn aan sites als pitstop.tv, autosport.be of racingbelgium.com; het nieuws dat je bij die mannen leest is bijna altijd enkel écht nieuws (en vaak nog Belgisch ook). |
Arrows is ondertussen weer vertrokken:
Quote:
Ik vond het al raar dat Bernoldi zo traag reed in de laatste sector tijdens zijn snelle ronde. Ik dacht dat hij ergens een fout gemaakt had, en de volgende ronde opnieuw zou proberen. Arrows heeft echter 2 punten verdiend dit seizoen en kunnen dus nog vervoerskosten terugkrijgen als ze het seizoen volmaken... Vanaf nu telkens één rondje qualify... |
Dat wordt dus voor de rest van het seizoen nog een idiote schertsvertoning....benieuwd wat de sponsors daar van zullen zeggen. Orange trekt zich mogelijk al terug. Red Bull moet al goed gek zijn om in zo'n noodlijdend team te gaan investeren, Lost Boys = Lost Jos, dus die zien hun naam mogelijk ook liever op een andere bolide.
Arrows gaat net als Prost een pijnlijke ondergang tegemoet. Verbazend hoe goed Minardi het eigenlijk uithoudt; seizoenen lang laatste startpositie en toch nog 'redelijk' bezig. Chapeau voor die kerels. |
Frentzen vervangt Fisico NIET, jammer want dat spektakel had ik wel willen zien :(
|
Nieuwste gerucht op www.f1-live.com , nog niet tegengekomen op andere sites:
Quote:
|
Fisichella ondertussen nog niet zeker voor Duitsland. Is nog aant praten mé zijnen dokter of zoiet.
|
All times are GMT +2. The time now is 15:15. |