De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   De Paddock - Meetings (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Racing Festival 2002 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=3037)

Mark 15-07-2002 23:02

Topweekend Belcar, FIA Sportscars + F3
 
bij deze de timing........hoop alleen dat er wat meer sportscars tegen die tijd meedoen.............


Mediagroup Van Dyck - Belcar
Timing Racing Festival Spa- 20/21/22/09/2002
FRIDAY

09.00/10.00 Test F3
10.20/11.05 FREE BELCAR
11.25/11.55 QUALIFYING 1 F. Ford Benelux
12.15/12.45 QUALIFYING Toyota Yaris Cup
13.05/13.35 QUALIFYING 1 Renault Sport Clio Elf Cup B
13.55/14.40 QUALIFYING 1 CASTROL BELCAR
15.00/15.30 QUALIFYING 1 Elf F3 Masters
15.50/16.20 QUALIFYING 2 F.Ford Benelux
16.45 Race 1 Toyota Yaris Cup 1 - 30 Minutes

SATURDAY

09.00/10.15 FREE PRACTICE FIA World Sport Cars Championship
10.35/11.20 QUALIFYING 2 CASTROL BELCAR
11.45/13.00 FREE PRACTICE FIA World Sports Cars Championship
13.20/13.50 QUALIFYING 2 ELF F3 MASTERS
14.15 RACE 2 Formula Ford Benelux 1 10 LAPS
15.30/16.00 QUALIFYING FIA World Sports Cars Championship SR2
16.05/16.35 QUALIFYING FIA World Sports Cars Championship SR1
16.55/17.25 QUALIFYING 2 Renault Sport Clio Elf Cup B
17.50 RACE 3 Elf F3 Masters 1 14 LAPS
18.40 RACE 4 Toyota Yaris Cup 2 - 30 Minutes

SUNDAY

09.00/09.20 WARM UP FIA World Sports Cars Championship
09.45 RACE 5 Renault Sport Clio Elf Cup Belgium 10 laps
10.45 RACE 6 CASTROL BELCAR 125'
14.00 RACE 7 FIA World Sports Cars Championship 2H30
17.00 RACE 8 ELF F3 MASTERS 2 14 laps


het staat al op belcar.com......vlug he :D
http://www.sportplanet.be/belcar/nl/...racingspa.html

Werner333 15-07-2002 23:06

Ik hoop met je mee.

Jan 16-07-2002 08:57

Dat is dan al een hele hoop :D

jan

Mark 07-08-2002 23:08

http://www.sportscarchampionship.com...ews.cgi?ID=329

On a positive note, there are still many teams preparing cars for the Championship and there is now more time for their preparation to be completed, thus promising increased grids at the last four races.

Maarten 08-08-2002 10:57

dat zal waarschijnlijk het eerste Belcar festival zijn dat ik in mijn leven ga meemaken! straf hé, de 24u van zolder ga ik waarschijnlijk niet halen, door tweede zit, dus wordt het het derde weekend van september, ik heb dan nog niets te doen. eindelijk, na de carglass cup nooit meer naar de opvolger Belcar gaan kijken. schandalig is het. bij deze maak ik het goed!

joost 14-08-2002 12:09

Dijon
 
Hopelijk mogen er in tegenstelling tot de Sportscars in Dijon wel toeschouwers binnen, :-), en vinden ze nogwat SR1's. Trouwens met het nieuwe FIA-GT reglement in 2004 zijn die wagens toch compleet afgeschreven.

Mark 14-08-2002 13:30

Re: Dijon
 
[QUOTE]Originally posted by joost
[B]Hopelijk mogen er in tegenstelling tot de Sportscars in Dijon wel toeschouwers binnen, :-)QUOTE]

Op Spa kom je altijd binnen :D :D . De makkelijkste plaats voor een sneaker..........alsof de poort wagenwijd openstaat :D :D

Bart.Vandecavey 14-08-2002 14:05

Re: Re: Dijon
 
[QUOTE]Originally posted by Marshal
[B]
Quote:

Originally posted by joost
Hopelijk mogen er in tegenstelling tot de Sportscars in Dijon wel toeschouwers binnen, :-)QUOTE]

Op Spa kom je altijd binnen :D :D . De makkelijkste plaats voor een sneaker..........alsof de poort wagenwijd openstaat :D :D

Marshal je kan het toch echt niet wegsteken dat je een Nederlander bent hé... :p

ckj 14-08-2002 18:12

Racing Festival 2002
 
Hoi allemaal,

Dit is weer zo'n evenement waar wij "Paddockers" en natuurlijk ook de niet "Paddockers" elkaar kunnen ontmoeten.

Later meer.




1988 : een pagina in de geschiedenis van de automobielsport werd omgedraaid te Spa-Francorchamps waar voor de laatste maal de Le Mans monsters brullend aanwezig waren om zich dan voor een lange periode in stilte te verhullen. Maar de afwezigheid van de mooiste auto’s op het mooiste circuit ter wereld kunnen we niet langer aanvaarden ! Zeker niet !

2002 : Als algemene repetitie en dit voor de heropstanding van de fabelachtige
“1000 Km van Spa”, zullen tuidens het Racing Festival 2002 op (20-21-22 September) de koninginnen van de uithoudingswedstrijden hun heropwachting maken op het circuit van Spa-Francorchamps, waaronder bij de piloten de veelbetekenende namen als (Pescarolo, Lammers, Baldi en bij de merken MG, Lola, Courage, Riley & Scott). Met deze legendarische namen willen we graag de historiek verder zetten, daar waar we hem 14 jaar geleden hebben achtergelaten. Ook andere grote piloten zoals (Bourdais, Caffi, Baretta,…) of constructeurs zoals (Panoz, Oreca, Dome,…) willen graag tot de legende toetreden. Met al deze grote namen samen te Spa-Francorchamps garanderen wij u een explosieve autosportcocktail met de nodige spanning waar we allen van houden, strategie zowel op de baan als in de pit, kortom het word zeker een groot spektakel.

En toch is dit « slechts » een extraatje op een toch al zeer aantrekkelijk weekend waar we één na één de onstuimigen van de Formule Ford Benelux, van de Toyota Yaris Cup en van de Belgische Clio Cup zullen aan het werk zien en zij zullen ongetwijfeld onze hartslag en bloeddruk niet ongemoeid laten, daar kan je van op aan ! Omdat het weekend helemaal geslaagd zou zijn kunnen we tenslotte genieten van de evoluties bij de Chrysler Viper, Porsche GT3, Vertigo en vele andere… tijdens de alsmaar meer aan populariteit winnende “Belcar” uithoudingsrace op het ardeense tracé.

Kortom, op 22 September zullen er een aantal zijn die zullen kunnen zeggen “ ik was er” en voor de afwezigen die dan zullen staan te nagelbijten “pech”. Maak nu dus maar uw keuze !

RAC Spa

CKJ Distrispeed

ckj 14-08-2002 18:15

De timing is nog niet helemaal klaar heb ik van RAC Spa begrepen,
in grote lijnen klopt het wel, maar er zullen misschien nog een paar dingen veranderen.

CKJ Distrispeed

Raceboy 03-09-2002 12:28

Quote:


De terugkeer van de prototypes

Ze doken al heel eventjes op, discreet in het kader van historische races, maar op 20, 21 en 22 september zijn ze in volle glorie terug in Francorchamps : de prototypes.

Op het programma van het Racing Festival, de laatste grote afspraak van het seizoen in Francorchamps, staat immers ook de 6de manche van het FIA Sportscars Championship. Volgens niet weinigen de mooiste wagens op deze aardbol. Na de GT's en de Toerismewagens in de 24 Uren, de Formule 1 tijdens de Grand Prix krijgt het mooiste circuit ter wereld het bezoek van de prototypes. Met in de hoogste categorie, SR1, een tiental wagens dat in juni nog deelnam aan de befaamde 24 Uren van Le Mans. Te beginnen bij de razendsnelle Dome S101 Judd van Racing for Holland, de leiders in het FIA-kampioenschap, met ex-F1-rijder Jan Lammers en onze halve landgenoot Val Hillebrand.
De tegenstand komt van de andere Dome van Bepe Gabianni, maar ook van een peloton Rileys&Scott aangedreven door de luidruchtige Chevrolet en Judd-motoren (met het beruchte Italiaanse duo Baldi-Sospiri), van een Panoz, enkele Lola's (onder andere die van Konrad) en, normaliter, twee Courages C60 van het team van Henry Pescarolo met Bourdais, Lagorce en consoorten.
De ene met een Peugeot-motor, de andere aangedreven door een Judd.
In SR2, lichtere prototypes maar ook met een beperkt vermogen, kijken we uit naar de sterke prestaties van de Lucchini-Alfa Romeo's, Debora-BMW's, Lola-Nissans en Pilbeam-Peugeots.

Het is nog wat vroeg om U een definitieve deelnemerslijst te kunnen geven, die krijgt U te gepasten tijde toegestuurd, maar we kunnen U wel al zeggen dat de contacten werden gelegd om ervoor te zorgen dat in het peloton dat een twintigtal auto's sterk zou moeten zijn ook een aantal Belgische rijders zitten.
« Ik heb altijd met open mond naar de proto's gekeken », aldus organisator Pierre Delettre. « Ik vind het schitterende auto's, veel mooier dan de toerismewagens en de éénzitters. Toen de Engelsen me lieten weten dat ze dit jaar niet op het Racing Festival zouden zijn (in 2003 zou de Britse F3 er wel weer moeten bij zijn) heb ik meteen gebeld naar John Mangoletsi om zijn kampioenschap naar Francorchamps te halen. Het idee is simpel. In 2003 wil ik de 1000 km van Spa doen verrijzen. Een wedstrijd die mijn familie nauw aan het hart ligt en die in 1988 ophield te bestaan. In 2003 moet de race tellen voor het FIA Sportscars kampioenschap. Ook al is mijn uiteindelijke doel er een zelfstandig evenement van te maken voor deelnemers van Le Mans, ALMS of nog elders. De editie 2002, met een race van 2u30, is dus niet meer dan de aanzet voor grootsere projecten. »

En als Delettre zijn schouders ergens onder zet, kan je er vanop aan dat het zal lukken. Ook al moesten de proto's afrekenen met het vertrek van enkele merken naar de Formule 1.

Is het menu van het Racing Festival iets minder copieus dan dat van de Spa Euro Races, er worden toch nog altijd zeven races geserveerd. Drie op zaterdag, met twee manches van de duurbevochten Toyota Yaris Cup en één wedstrijd van de Formule Ford Benelux. En vier op zondag. De warm-up van de FIA Sportscars zal worden gevolgd door de voorlaatste manche van de Belgische Renault Clio Cup en van de Belcar, met de verzekerde deelname van minstens drie Chryslers Vipers om het op te nemen tegen een meute Porsches en BMW.
Na het hoofdmenu met de proto's die een gemiddelde van meer dan 200 km per uur draaien op Francorchamps, is er nog het dessert met de internationale Formule Renault 2000.
Voor elk wat wils dus. Promotiecups, toerisme, GT, proto's en éénzitters. En dat voor 14 euro. Een ticket voor de paddock kost 16 euro. Daar koop je tijdens de Grand Prix niet eens een pakje friet met een curryworst en een pintje voor.

bron: www.race-rally.be

allen daarheen dus. een tiental SR1's klinkt niet slecht.

Jan 03-09-2002 13:54

Wel jammer dat de knapsten op het appel blijken te ontbreken.
Lijkt me toch beter te wachten tot ze echt opnieuw van start gaan met de 1000 km van Spa.

jan

Mario 03-09-2002 13:54

Wie gaat er allemaal naartoe ? Waar wordt er afgesproken ? Zijn sommige van die races alleen maar défilees of racet men echt (ik denk dan vooral aan die prototypes) ?

Maarten 03-09-2002 13:58

ik denk er wel naartoe te gaan
maar kan er iemand eens een fotootje posten van zo een Fia World Sports Cars Championship-wagen, want ik kan mij daar niet direct iets bij voorstellen
shame on me!

Bart.Vandecavey 03-09-2002 14:01

Rijden die Ferrari 333 nog mee in dat kampioenschap? (Werner)

Jan 03-09-2002 15:35

Volgens mij rijdt er zelfs een Ferrari 333 met een Judd motor tussen (heiligschennis :) )

jan

joost 03-09-2002 15:37

neen, die Ferrari is al lang verdwenen, de 333 SP spelen niet meer mee in dat kampioenschap, net zoals in Grand Am en ALMS is de laatste vorig jaar verdwenen.

Werner333 03-09-2002 17:43

Inderdaad. Vorig jaar nog werd de 333SP kampioen maar de wagen was toen al op zijn laatste benen.
Wie wil kijken wie er in dit kampioenschap rijdt raadpleegt best even de volgende website: http://www.sportsracing-world-cup.com/
Bij "races" vind je foto's genoeg van de deelnemers.
Ik ga zeker en vast.

joost 03-09-2002 17:44

Of je gaat naar de www.dailysportscar.com :-)

Werner333 03-09-2002 17:52

Tja, maar dat is betalen he. En ik denk dat er hier niet veel mensen zijn die dat gaan doen. Spijtig want het is en blijft de referentie site.

Maarten 03-09-2002 18:13

jawadde, dat zijn zowaar le mans bakken
ik zal er zijn
:D

ckj 03-09-2002 18:21

Timing Racing Festival 2002
 
03/09/02 9:09
SPA FRANCORCHAMPS
20/21/22/09/2002

Thursday
11.00/13.00 MEDIA CO-DRIVE Sports Cars
13.30/15.30 TESTING Touring & GT Cars
16.00/20.00 SPA ROTARY DAY

FRIDAY
09.00/10.30 TESTING Single-Seaters
10.50/11.35 FREE Mediagroup Van Dyck Belcar
11.55/12.25 QUALIFYING Toyota Yaris Cup
12.45/13.15 QUALIFYING 1 F. Ford Benelux
13.35/14.20 QUALIFYING 1 Mediagroup Van Dyck Belcar
14.40/15.10 QUALIFYING 1 Renault Sport Clio Elf Cup B
15.30/16.00 QUALIFYING 2 F.Ford Benelux
16.20/16.50 QUALIFYING 1 FORMULA RENAULT 2000 INTERNATIONAL

SATURDAY
08.00/08.30 QUALIFYING 2 Renault Sport Clio Elf Cup B
09.00/10.15 FREE PRACTICE FIA World Sport Cars Championship
10.30/11.15 QUALIFYING 2 Mediagroup Van Dyck Belcar
11.45/13.00 FREE PRACTICE FIA World Sports Cars Championship
13.25 RACE 1 Toyota Yaris Cup 1 – 30 Minutes
14.25 RACE 2 Formula Ford Benelux CHALLENGE 10 LAPS
15.30/16.00 QUALIFYING FIA World Sports Cars Championship SR2
16.05/16.35 QUALIFYING FIA World Sports Cars Championship SR1
16.55/17.25 QUALIFYING 2 FORMULA RENAULT 2000 INTERNATIONAL
17.50 RACE 3 Toyota Yaris Cup 2 – 30 Minutes

SUNDAY
09.00/09.20 WARM UP FIA World Sports Cars Championship
09.45 RACE 4 Renault Sport Clio Elf Cup Belgium 10 laps
10.45 RACE 5 Mediagroup Van Dyck Belcar 125’
14.00 RACE 6 FIA World Sports Cars Championship 2H30
17.00 RACE 7 FORMULA RENAULT 2000 INTERNATIONAL 11 LAPS

Rac-Spa

Distrispeed

moore 03-09-2002 18:22

normaal gezien ben ik daar :)

ckj 03-09-2002 18:28

De terugkeer van de prototypes

Ze doken al heel eventjes op, discreet in het kader van historische races, maar op 20, 21 en 22 september zijn ze in volle glorie terug in Francorchamps : de prototypes.

Op het programma van het Racing Festival, de laatste grote afspraak van het seizoen in Francorchamps, staat immers ook de 6de manche van het FIA Sportscars Championship. Volgens niet weinigen de mooiste wagens op deze aardbol. Na de GT’s en de Toerismewagens in de 24 Uren, de Formule 1 tijdens de Grand Prix krijgt het mooiste circuit ter wereld het bezoek van de prototypes. Met in de hoogste categorie, SR1, een tiental wagens dat in juni nog deelnam aan de befaamde 24 Uren van Le Mans. Te beginnen bij de razendsnelle Dome S101 Judd van Racing for Holland, de leiders in het FIA-kampioenschap, met ex-F1-rijder Jan Lammers en onze halve landgenoot Val Hillebrand.
De tegenstand komt van de andere Dome van Bepe Gabianni, maar ook van een peloton Rileys&Scott aangedreven door de luidruchtige Chevrolet en Judd-motoren (met het beruchte Italiaanse duo Baldi-Sospiri), van een Panoz, enkele Lola’s (onder andere die van Konrad) en, normaliter, twee Courages C60 van het team van Henry Pescarolo met Bourdais, Lagorce en consoorten.
De ene met een Peugeot-motor, de andere aangedreven door een Judd.
In SR2, lichtere prototypes maar ook met een beperkt vermogen, kijken we uit naar de sterke prestaties van de Lucchini-Alfa Romeo’s, Debora-BMW’s, Lola-Nissans en Pilbeam-Peugeots.

Het is nog wat vroeg om U een definitieve deelnemerslijst te kunnen geven, die krijgt U te gepasten tijde toegestuurd, maar we kunnen U wel al zeggen dat de contacten werden gelegd om ervoor te zorgen dat in het peloton dat een twintigtal auto’s sterk zou moeten zijn ook een aantal Belgische rijders zitten.
« Ik heb altijd met open mond naar de proto’s gekeken », aldus organisator Pierre Delettre. « Ik vind het schitterende auto’s, veel mooier dan de toerismewagens en de éénzitters. Toen de Engelsen me lieten weten dat ze dit jaar niet op het Racing Festival zouden zijn (in 2003 zou de Britse F3 er wel weer moeten bij zijn) heb ik meteen gebeld naar John Mangoletsi om zijn kampioenschap naar Francorchamps te halen. Het idee is simpel. In 2003 wil ik de 1000 km van Spa doen verrijzen. Een wedstrijd die mijn familie nauw aan het hart ligt en die in 1988 ophield te bestaan. In 2003 moet de race tellen voor het FIA Sportscars kampioenschap. Ook al is mijn uiteindelijke doel er een zelfstandig evenement van te maken voor deelnemers van Le Mans, ALMS of nog elders. De editie 2002, met een race van 2u30, is dus niet meer dan de aanzet voor grootsere projecten. »

En als Delettre zijn schouders ergens onder zet, kan je er vanop aan dat het zal lukken. Ook al moesten de proto’s afrekenen met het vertrek van enkele merken naar de Formule 1.

Is het menu van het Racing Festival iets minder copieus dan dat van de Spa Euro Races, er worden toch nog altijd zeven races geserveerd. Drie op zaterdag, met twee manches van de duurbevochten Toyota Yaris Cup en één wedstrijd van de Formule Ford Benelux. En vier op zondag. De warm-up van de FIA Sportscars zal worden gevolgd door de voorlaatste manche van de Belgische Renault Clio Cup en van de Belcar, met de verzekerde deelname van minstens drie Chryslers Vipers om het op te nemen tegen een meute Porsches en BMW.
Na het hoofdmenu met de proto’s die een gemiddelde van meer dan 200 km per uur draaien op Francorchamps, is er nog het dessert met de internationale Formule Renault 2000.
Voor elk wat wils dus. Promotiecups, toerisme, GT, proto’s en éénzitters. En dat voor 14 euro. Een ticket voor de paddock kost 16 euro. Daar koop je tijdens de Grand Prix niet eens een pakje friet met een curryworst en een pintje voor.


Rac-Spa

Distrispeed

Raceboy 03-09-2002 18:50

paste die twee threads eens aan elkaar want ieder keer hetzelfde lezen ik word er gek van.

Mark 03-09-2002 19:20

nee geen Ferrari's........ikzelf denk dat er maar 3 sr 1 wagens meedoen, nl. 2 Racing For Holland met een Dome en Pescarolo met een courage............en dan nog een stuk of 10 sr 2 modellen zoals Rapier, Lucchini, wellicht een lola, een pilbeam en ouwe snuif van Deborah

ckj 03-09-2002 19:26

Ik weet niet waar jij problemen van maakt!!!

Distrispeed

Speedy 03-09-2002 20:37

het is inderdaad een heel mooi programma zo te zien,ik ging in 1988 ook kijken naar de 1000km,geweldig was dat,jammer dat die race erna niet meer werd georganiseerd,toch zijn er een paar jaar terug eens races geweest met proto's op Spa,ik ging toen ook kijken,toen reed de 333Sp wel nog mee,heb er trouwens nog een voorband van,hopelijk komt de 1000km terug want dat is meer dan de moeite waard om te gaan kijken,en met een beetje geluk raak je zo in de boxen,zeker bij de eerste uitgave,want dan zal er waarschijnlijk weinig of geen publiek zijn!(dat heb ik ook meegemaakt bij het BPR en Fia GT)

Sennake 03-09-2002 21:25

Ik ga heel zeker en ik denk er zelfs aan om zaterdag te blijven overnachten. Hierbij kijk ik vragend naar Fordje? Kom jij toevallig ook, en eventueel met je motorhome?

Als Fordje niet zou komen of zonder motorhome is er nog altijd de mogelijkheid om een zeer betaalbare hotelkamer te nemen in 3 Ponts. Werner, rij jij 's zaterdags naar huis of blijf jij ook in de pitsboxen rondhangen op zaterdagavond?

Sennake 03-09-2002 21:28

Quote:

Originally posted by Maarten
jawadde, dat zijn zowaar le mans bakken
ik zal er zijn
:D

Een beetje toch. Om de "echte" te zien moet je doen zoals wij en naar Le Mans gaan natuurlijk :-)
Maar dit is al een leuk voorproefje voor de juni-blokkers en alle andere toeschouwers die nog niet in Le Mans waren :-)

Raceboy 03-09-2002 21:40

ik zal er zondag zijn want zaterdag trouwt mijn neef. van een "bad timing" gesproken. ik blijf in ieder geval niet plakken op dat avondfeest eten en bed in. want zondag vroeg op.

fordje 03-09-2002 21:46

Quote:

Originally posted by Sennake
Hierbij kijk ik vragend naar Fordje? Kom jij toevallig ook, en eventueel met je motorhome?



Jammer Sennake, je zal het zonder mij moeten doen. Dat wordt dus kamperen of zelf een mobi aanschaffen. :D :D
(Ik ga in het vervolg eens huur vragen denk ik)

Ik had al aan enkele mensen gemeld dat het seizoen er voor mij opzit.
De enige die me dit jaar nog op een racecircuit kan krijgen moet me twee vrijkaartjes bezorgen voor de trucks op Zolder. (hint -hint) :D ;)
Voor al het andere werk pas ik.

Toch een prettig week-end allemaal !!

Sennake 03-09-2002 21:59

Enkele foto's van vorig jaar, toen de Ferrari's er nog bij waren...

http://www.misteryracing.com/sennake/wsc_2001/pits.jpg

http://www.misteryracing.com/sennake...001/333_01.jpg

http://www.misteryracing.com/sennake...001/333_02.jpg

flugel 03-09-2002 22:00

Quote:

Originally posted by Sennake
Ik ga heel zeker en ik denk er zelfs aan om zaterdag te blijven overnachten. Hierbij kijk ik vragend naar Fordje? Kom jij toevallig ook, en eventueel met je motorhome?

Als Fordje niet zou komen of zonder motorhome is er nog altijd de mogelijkheid om een zeer betaalbare hotelkamer te nemen in 3 Ponts. Werner, rij jij 's zaterdags naar huis of blijf jij ook in de pitsboxen rondhangen op zaterdagavond?

Laat maar iets weten als jullie ginder blijven overnachten, de kans zit er dan dik in dat ik ook het volledige weekend kom.

Raceboy 03-09-2002 22:02

Quote:

Originally posted by Sennake
Enkele foto's van vorig jaar, toen de Ferrari's er nog bij waren...

http://www.misteryracing.com/sennake/wsc_2001/pits.jpg
001/333_01.jpg[/IMG]

en ik die altijd dacht dat die piloten in topvorm waren :p ;)

Oneliner 03-09-2002 22:11

Elaba, da figuurke goed bekeken van dien 2e van links?? :D

PS, ik post ier morgen ook nog ene leuk fotoke van diezelfde FIAGT in spa :)

Maarten 03-09-2002 23:00

Quote:

Originally posted by Sennake
Enkele foto's van vorig jaar, toen de Ferrari's er nog bij waren...

laat op tijd weten of er dit jaar ferrari's bij zijn, dan breng ik mijn vlaggen mee :p , ik moet ze toch ooit eens gaan gebruiken!
ik ga eens horen voor een mobilhome, misschien dat ik wel iets kan arrangeren, want anders wordt het alleen zondag komen, en heel vroeg opstaan zodat we er voor 9u zijn hé :D

joost 04-09-2002 08:37

ivm Dailysportscar.com, gezien de kwaliteit v/d info, die dagelijks verschijnt kunnen wij niet anders dan een kleine vergoeding vragen. In de meeste tijdschriften staat véél minder en daarvoor is iedereen bereid om véél meer te betalen,
aan ieder de keuze

Benklak 04-09-2002 12:27

En wa ga da boeltje kosten????

Stipey 04-09-2002 13:33

Idd, wat gaat dat spel kosten? Ik denk dat de Elf F3 Masters vorig jaar gratis waren, en zowat de 'hoofdattractie' voorstelde toen? (tot mijn groot plezier)

Zal nu met dat FIA gedoe wel niet meer gratis zijn veronderstel ik...


All times are GMT +2. The time now is 10:31.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.