De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   De Paddock - Meetings (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Belgian Masters - Belcar 26-27 oktober (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=3481)

Jan 24-10-2002 17:12

Belgian Masters - Belcar 26-27 oktober

Wie van de Paddockers is van plan om naar de Belgian Masters te gaan? Ikzelf plus nog enkele rookie autosportfans (mijn missiewerk van het jaar 2002) zullen zondag vanaf halftwaalf aanwezig zijn. Is er ergens een meeting point en uur voorzien?

Naar verluidt zou de PSI Porsche met Geboers en Paltalla opnieuw deelnemen, dat kan alleen maar bijdragen tot een spannende strijd.

jan

vincentdb2001 24-10-2002 17:44

Ik zal er zaterdag en zondag zijn.

Vincent

Maarten 24-10-2002 17:52

ik ben er zondag rond een uur of 10 vermoed ik
ook met enkele rookieautosportliefhebbers
ik verwacht een afspraak op de middag wanneer er niet gekoerst wordt aan de friettent juist voor het begin van de pitboxen
juiste uur zal wel doorgegeven worden door de 'anciens' niet?

Benklak 24-10-2002 17:59

Ik kom ook de zondag!

Driesco 24-10-2002 18:34

Ik ben er ook zondag, waarschijnlijk rond 12.00 aan het frietkot

Mark 24-10-2002 18:55

ik zal proberen................

Sennake 24-10-2002 19:07

Ok, deze "Ancien" stelt idd voor om zondag om 12.00 stipt aan het frietkot tegenover de toren te meeten. Op een dag gaan we gewoon ergens anders moeten meeten vanwege het vele volk denk ik :D

Overigens ben ik er natuurlijk zaterdag én zondag...

Bernie 24-10-2002 20:18

Sennake, met een beetje geluk zult ge morgen een 15 tal vrijkaarten vinden in uw brievenbus. Ik heb ze vandaag gepost en die van de post zeiden me dat ze "normaal gezien" morgen bij u zouden zijn. Dus diegene die nog geen kaart hebben kunnen zich het best melden bij Sennake zodat hij iets met jullie kan afspreken. Moesten de kaarten (door de post) niet op tijd bij Sennake zijn, sorry maar ik deed mijn best en ik heb ze ook maar vandaag kunnen bemachtigen..............

Bart.Vandecavey 24-10-2002 20:19

Quote:

Originally posted by Sennake
Ok, deze "Ancien" stelt idd voor om zondag om 12.00 stipt aan het frietkot tegenover de toren te meeten. Op een dag gaan we gewoon ergens anders moeten meeten vanwege het vele volk denk ik :D

Overigens ben ik er natuurlijk zaterdag én zondag...

Een ancien van het frietkot! :D :p

Beemer 24-10-2002 20:19

Anneke en ik zullen er op zondag ook zijn!

Driesco 24-10-2002 20:22

Ik zoek 3 inkomkaarten, kan iemand me helpen.

Bernie 24-10-2002 20:26

Quote:

Originally posted by Driesco
Ik zoek 3 inkomkaarten, kan iemand me helpen.

U bij Sennake melden AUB ......................

Driesco 24-10-2002 20:40

Sennaken ......... (heel lief) kunde gij geen 3 kaartjes missen voor n'een eenzame jongen zonder eten, amper een dak boven zijn hoofd, met moeite iets om hem te kleden.

T'is maar om te zeggen. Ik kom ies kijken voor volgend jaar hé mannen. Heb direct maar onze nieuwe sponsor uitgenodigd. En voor de liefhebbers van het laatste nieuws onder ons. www.tango.be binnenkort 150 benzinestations in België.
Niet meer bellen he gasten, ik was de eerste, drukwerk bij Deckers Druk, anders had ik het ook nie geweten.

Scapa 24-10-2002 20:48

Ik ben er morgen en overmorgen en zondag :)
Als het tijdschema het een beetje toelaat zal ik zondag om 12 probere aan het frietkot te zijn. Iedereen is natuurlijk ook uitgenodigd om bij ons in de tent is langs te komen: we staan schuin tegenover de welbekende otobar en naast René Verbist Racing (van de Mondeo en Astra silhouettes)!

Tot dan en zij met de fototoestellen denkt aan ons eh ;) !

Raceboy 24-10-2002 21:10

Quote:

Originally posted by stijnconinx
Iedereen is natuurlijk ook uitgenodigd om bij ons in de tent is langs te komen: we staan schuin tegenover de welbekende otobar en naast René Verbist Racing (van de Mondeo en Astra silhouettes)!
wat is er te drinken ? :D

Autosport.be 24-10-2002 21:15

Quote:

Originally posted by stijnconinx
Ik ben er morgen en overmorgen en zondag :)
Als het tijdschema het een beetje toelaat zal ik zondag om 12 probere aan het frietkot te zijn. Iedereen is natuurlijk ook uitgenodigd om bij ons in de tent is langs te komen: we staan schuin tegenover de welbekende otobar en naast René Verbist Racing (van de Mondeo en Astra silhouettes)!

Tot dan en zij met de fototoestellen denkt aan ons eh ;) !

Euh... waarschijnlijk zeer stomme vraag: bij welk team zit/werk jij?

Ik zal eens moeten langskomen :-)

fordje 24-10-2002 21:54

Quote:

Originally posted by Beemer
Anneke en ik zullen er op zondag ook zijn!
Als ge braaf zijt hé, anders gaat ge maar te voet !

Kan je morgen of zaterdag (voor 16.00 )effe bellen of mailen aub, voor concrete afspraken ivm zondagochtend ?

Ja, enne Sennake, vergeet aan die gasten van het frietkot niet te zeggen dat ze zeker 2 tafelkes extra zetten. We komen met zo'n 10 mannen, vrouwen, kinderen, en af ( Beemer welke categorie dat ik die zet ,weet ik niet nog niet echt).

Raceboy 24-10-2002 22:01

Quote:

Originally posted by fordje

( Beemer welke catergoie dat ik weet ik niet nog niet echt).

aanhang ? :D

fordje 24-10-2002 22:05

Quote:

Originally posted by raceboy

aanhang ? :D

Nuttig of niet :D ??

***Stop ** Cencuur,
anders gaan we hier nog echt koppen zien rollen ;) ;)

Sennake 24-10-2002 22:18

Quote:

Originally posted by Driesco
Sennaken ......... (heel lief) kunde gij geen 3 kaartjes missen voor n'een eenzame jongen zonder eten, amper een dak boven zijn hoofd, met moeite iets om hem te kleden.

T'is maar om te zeggen. Ik kom ies kijken voor volgend jaar hé mannen. Heb direct maar onze nieuwe sponsor uitgenodigd. En voor de liefhebbers van het laatste nieuws onder ons. www.tango.be binnenkort 150 benzinestations in België.
Niet meer bellen he gasten, ik was de eerste, drukwerk bij Deckers Druk, anders had ik het ook nie geweten.

3 kaarten zijn voor jou, Driesco :)

Ik heb er dus nog 12 over. Wie is nog kandidaat?

Anneke 24-10-2002 22:55

tsssssssssssssssssssss ;) Beemer hoort bij mij!! neh :p
pas op wat ge zegt he Fordje :no: of ik ga u kindjes nie ophalen he :+

Fordje de mail is onderweg

Bart 25-10-2002 08:44

Ik ga er zondag ook zijn.

(en ik heb hier nog 3 vrijkaartjes over; voor als die van Sennake uigeput geraken... ;) )

Rallyloverke 25-10-2002 08:49

Wij (ikke en Chrisse een nieuw member hier) gaan er zondagochtendomstreeks half 10 zijn.

Sennake, ik zal u bellen bij aankomst, goed? Kan ik ineens de fleece en het lidgeld voor het komende seizoen betalen.

Als er nog iets is, ge weet da'k van 't weekend genen internet heb, he ...

Jan 25-10-2002 09:06

Als ik er zeker van mag zijn dat de kaarten gereserveerd via Autosport.be klaarliggen, dan heb ik geen andere kaarten nodig, zoniet denk ik dat Sennake er best een paar in reserve houdt.

Kan autosport.be voor een bevestiging zorgen?

jan

Autosport.be 25-10-2002 09:13

Quote:

Originally posted by jan
Als ik er zeker van mag zijn dat de kaarten gereserveerd via Autosport.be klaarliggen, dan heb ik geen andere kaarten nodig, zoniet denk ik dat Sennake er best een paar in reserve houdt.

Kan autosport.be voor een bevestiging zorgen?

jan

De bevestiging met alle verdere details wordt vandaag nog verstuurd.

Jan 25-10-2002 09:32

Dank je, 't is maar dat ik vanaf halverwege deze namiddag t.e.m. 2 november een e-mail en internetloos bestaan zal leiden.

jan

vincentdb2001 25-10-2002 11:09

Quote:

Originally posted by Autosport.be

Euh... waarschijnlijk zeer stomme vraag: bij welk team zit/werk jij?

Bij G&A Motors, deze wagen dus :
http://membres.lycos.fr/vdbracing2002/P10100887.JPG

Ik wist het eigenlijk zelf ook niet, ik heb het aan R@ce@holiC gevraagd, die mij vriendelijk heeft geinformeerd :) .

Ik kom ook wel eens langs, met foto toestel ;)

Vincent

Roel 25-10-2002 11:31

wagen heeft nu wel ander kleurtje, terug het blauwe van in Procarseizoen '97

Maarten 25-10-2002 18:50

Quote:

Originally posted by ROEL
wagen heeft nu wel ander kleurtje, terug het blauwe van in Procarseizoen '97
zei nog een member van G&A motors na Stijn :D

ps: ik spring wel eens binnen met den benklak, caje en de vjé!

Mark 26-10-2002 21:24

Beemer, als je dit nog leest heb ik een verzoekje aan je. Mocht ik morgen niet om 12.00 uur op de meeting zijn zou je dan even kunnen langskomen op post 7. Dat is op het rechte stuk achter de pits............vlakbij het frietkot :D . Of als iemand anders dit nog leest, zou die dan Beemer willen inlichten.

Heb misschien een leuke boodschap voor den Beemer.

Beemer 26-10-2002 21:51

Quote:

Originally posted by Marshal
Heb misschien een leuke boodschap voor den Beemer.
Waarom vrees ik altijd dat als een Nederlander dit zegt het met geld gaat kosten :p :p :p (grapje hè ;))

Ik zie u daar morgen!!

Mark 26-10-2002 22:02

Quote:

Originally posted by Beemer

Waarom vrees ik altijd dat als een Nederlander dit zegt het met geld gaat kosten :p :p :p (grapje hè ;))

Ik zie u daar morgen!!

:D :D , nee als je het slim speelt rollen de stuivers jouw kant op. Je kan wat mij betreft ook eerder langskomen.

Beemer 26-10-2002 22:26

ik zal zien wanneer we er zijn!

Hoe was het weer, koffie blij slecht weer en ice-tea bij goed weer? Tzal koffie worden vrees ik!!

fordje 27-10-2002 02:02

ik zal het hem zeggen. ze komen met mij mee. Mag ik dan ook afkomen :D

Aha, post nie geleze... Hij wist het dus al

mod: gooi dit dus maar eraf

Bart.Vandecavey 27-10-2002 03:07

Ik zal morgen proberen om de Jean Todt te spelen...

Hopelijk lukt het en aanvaarden ze mijn gezag...

Driesco 27-10-2002 09:00

Voor zij die dit nog lezen. Om 12.00 aan het frietkot deel ik nog wat passen uit voor de Belkarting die klaar zijn. Zo moet ik ze niet allemaal opsturen en dat schilt mij misschien weer n'een hamburger :)

Mistery 27-10-2002 09:17

Komt gij alvast maar es naar den box van AD Sport, daar lopen er nog een paar rond voor den Belkarting. Als ge mij daar niet ziet, vragen naar Jurgen Damen en zeggen dat ik u gestuurd heb.

Mistery 27-10-2002 09:22

BTW, Driesco, voor de Van Roey's is't in orde hé...de andere piloten kunt ge in den box treffen...Praat ook es met onzen "Hollander" , Jos Menten... toffe kerel, goeie piloot, zou zeker niet mis zijn om het deelnemersveld mee aan te vullen ! En onzen Bert (Lambrecht) is er ook nog... Als hij vrij is, zal hij graag komen. Toffe naam trouwens om bij te zetten op de affiche...derde in de 24u Zolder 2001 en derde in FIA GT 24u Francorchamps 2002...

Driesco 27-10-2002 09:24

Vreet goe, ik spring binnen.

flugel 27-10-2002 11:33

't zal op 't gemakske rijden worden naar ginder... serieuze windstoten... hopelijk kom ik ginder aan ;)

All times are GMT +2. The time now is 17:16.