![]() |
* Free Entry* Belgian Racing & Tuningshow 2002
Gratis naar de Belgian Racing & Tuningshow 2002 (only on saturday 16/11/02)
Alweer 5x 1 gratis kaart op de Paddock, het wordt hier zo een beetje de gewoonte !!. ;) Er zit deze keer wel een vraagje aan vast............. Hoeveel ronden reden de bolides van AD Sport en RTM Racing samen bijeen tijdens de Race Promotion Night. De rondes tijdens de training niet meegeteld. voorbeeld: nr. 17 =308 nr. 9 =305 nr. 3 = 302 nr. 56 = 285 Het antwoord zou dan moeten zijn: 1200 ronden Stuur een mail naar pjs@tiscali.be Vermeld : naam, antwoord en uw De Paddock lidkaartnummer , U ontvangt dan per re-mail alle verdere praktische informatie. |
hm, ik deponeer bij deze nog 5 kaarten in de pot van Rrubinhio, kaarten zijn wel pas vanaf a.s. zaterdag aanwezig.
Oftewel 10 * GRATIS !!!!!!! |
Re: * Free Entry* Belgian Racing & Tuningshow 2002
Quote:
Effe helpen: Porsche 17 en 9 reden evenveel ronden .....2 x ............ Porsche 3 reed 5 rondes meer dan de 56 ............. Porsche 56 reed er 7 minder dan Porsche 17 en 9 (300 dus) Hoeveel rondes reden ze samen ?? |
De 16 telt nie mee zeker.
|
en den 11 blijkbaar ook nie...
|
Ik wil heel graag meedoen, maar moeten de 16 en de 11 erbij gerekend worden of niet?
|
Quote:
Dus alleen het aantal ronde dat de 17 - 9 - 3 en 56 reden !! :( Is dat dan zo moeilijk ?? ik wil gewoon die kaarten kwijt !! :( |
Stel dan gewoon geen vragen :D
jan |
en ik wil die kaarten ook kwijt!!
|
Ik wil ze gerust beantwoorden, ik ben ermee bezig :)
|
Als je op de stand van "De Paddock" staat, heb je dan ook tickets nodig??
|
Yep.
|
GEWONNEN, :D :D
Rrubinio , check nog ff je mail voor een praktisch probleemke op te lossen. Voor de opbouwers, tot vrijdag. Ik heb de vieuwer ter beschikking. Airco, check mail ff plz. Graag ASAP antwoord ivm PC |
Fordje, Check PM.
|
Quote:
Gewoon mailen naar pjs@tiscali.be met naam en Depaddock lidnummer. Tot vanavond 18 uur zijn die nog te verkrijgen, zijn ze dan nog niet weg dan stuur ik ze naar de arm kiendjes in China :D :D :D !!!!!!! |
Als ik het goed begrijp kan ik mijn kaarten als een sinterklaas gaan uitdelen............das niet zo mooi!!
|
Ik kan nog zeker 1 kaart kwijt.
Aan mijn lieve papa die ook graagt binnen wilt... :) Dus als er echt nog over zijn en tis nog mogelijk... Naam is Wilfried Van der Borght THX in advance 0495-44-31-98 => Tot 12hr zeker bereikbaar, later moogde alty is proberen ;) |
All times are GMT +2. The time now is 14:34. |