![]() |
*** De Paddock ledenvergadering !!! ***
De algemene ledenvergadering gaat door op zaterdag 15 februari te EXTREME KART HERSELT. Na de vergadering zetten we het nieuwe jaar in met een spetterende Paddock-kartingwedstrijd. Meer informatie hierover later, maar vul alvast jullie agenda in want dit mag je niet missen!
Wie van plan is om te komen mag dat hier ook posten, zodat we een idee hebben van het aantal deelnemers aan de karting. |
hadden we dat al niet gedaan in je vorige post over de meetings 2003 ?
Vooruit dan. 2 maal Kapellen |
Ik denk, dat wij met z'n 4 gaan komen (Oneliner, Brosius, Anneke en ikke)
|
Als ik kom is het waarschijnlijk enkel voor de vergadering. De karting laat ik deze keer aan me voorbijgaan.
|
Quote:
|
Je hebt in deze thread ook al een oproep gedaan om iedereen die wil komen dit te laten weten, kwestie van te weten op hoeveel mannen en vrouwen je ongeveer kan rekenen.
|
Dat wel natuurlijk. Maar je kan pas uitsluitsel geven als je de datum kent eh ;)
|
Wij passen ons wel aan Sennake, no problemo :D . Als ik zeker weet dat ik kan komen laat ik het nog wel weten ;)
|
Ik kom ook.
|
Ik kom ook! En de jossie waarschijnlijk ook... Klaat nog iets weten Guyke...
|
Ik zou ook graag komen maar ik ga eerst ne keer kijken hoe ver dat het is voor mij...
|
Niet zo ver als Zolder. :D :D :D
|
is er al iets van een tijdschema bekend? 's middags of 's avonds?
Heb al iets staan voor die dag, kwestie van plannen.............. |
Voorlopig ziet het naar uit dat we karten rond 18.00 uur en daarvoor vergaderen. Maar er staat nog niets vast omdat er een andere groep een optie genomen heeft op een karting van 15.00 uur tot 18.00 uur. Die knoop wordt morgen of vrijdag doorgehakt en pas dan kunnen we echt uurschema's beginnen in te plannen.
|
zou perfect wezen..........'s middags en de vroege avond depaddock, daarna feesten in Zutendaal.
Oftwel bevestiging van mij op vrijdag |
Ik kom ook (en ga uiteraard ook mee karten :) )
|
Ik kom naar de vergadering, en terwijl de rest aan het karten is zal ik den Duvel voorproeven.
|
Zal er zijn voor de vergadering en het karten
|
Primeur: ik kom, weliswaar laat ik de karts wel aan de kant staan (omdat ik omwille van mijn fabelachtige 'snelheid' een gevaar op de baan zou betekenen), maar ik ga de boel eens mooi gadeslaan :D
|
Quote:
fijn idee, voor mij een Palmke ! ;) |
Quote:
|
Quote:
|
ik kom ook af :)
|
Mie toe
jan |
In Herselt wil ook wel eens mee karten, hopelijk is m'n schouder daartegen terug in orde ... (accidentje met de korfbal : botsingske )
|
Ik probeer ook te komen
|
Quote:
Deelnemers die tot op heden reeds toegezegd hebben : [list=1][*]Airco[*]Oneliner[*]Sennake[*]Werner[*]Pascal[*]Brosius[*]Fordje[*]Monique[*]Beemer[*]Anneke[*]Mario (no kart)[*]StijnConinx[*]Bart[*]Krikke[*]Jossie[*]BartVDC[*]Marshal[*]Speesman[*]Bezemwagen (no kart)[*]Roel[*]Finish (no kart)[*]Flugel[*]Jan[*]Johan[*]Driesco[*]Fastfons[*]Raceboy[*]Ma raceboy (no kart)[*]TiBo[*]Witte[/list=1] |
Ge moogt er ook op rekenen dat ik aanwezig ben, zowel voor vergadering als karten natuurlijk :d
|
ik kom ook en ma ook ( ma geen karting ;))
|
vergadering aanwezig.
karten, wllicht als eerste rijder van een groep..........moet om 19.30 in Zutendaal zijn. |
Ben aanwezig!
|
Schrijf mij ook maar op voor de karting.
Ik zal de werken aan mijn huis maar weer al eens uitstellen. :D Mijnen bijzit vraagt hier juist of iemand van DePaddock de verloren tijd mee komt inhalen. |
Ik veronderstel dat dat op mij slaat. :D
Zeg haar maar NO WAY :D :D :D |
Quote:
|
Dan zal ik maar komen helpen.
Zegt maar wat ik mag komen afbreken |
Quote:
LOL! Da's plezant, zo wat onderlinge praat tussen schoonbroers volgen :D |
Al 30 leden die komen naar de ledenvergadering! Die wordt sowieso dus al een succes :)
|
Jullie zijn dan ook al een gevestigde waarde in autosportland hé. :)
En Witte, voor af te breken wil ik komen helpen, voor op te bouwen hebt ge werkers nodig. Ik heb hier ook nog zo een jaarken werk maar momenteel te koud, in de zomer te warm en in het weekend geen tijd wegens karten of circuit :) T'zal dan maar voor volgend jaar worden. |
ideetje?
Iedereen een kaartje op zijn trui met zijn nckname en naam erop? Ik ken wel wat paddockers, maar bij lange na geen 30......... De grootste paadockmeeting aller tijden :D |
daar zit iets in :D
|
All times are GMT +2. The time now is 16:47. |