![]() |
Veedol Langstrecke Pokal, a.s. zaterdag op de Ring....wie heeft zin?
Veedol Langstrecke Pokal, a.s. zaterdag op de Ring....wie heeft zin?
Met een beetje geluk twee DTM-endurance wagens erbij? Vanaf maastricht ongeveer 90 minuten rijden Wie heeft zin om mee te gaan? |
Langstrecken Pokal Nurburgring
Nu zaterdag begint de BF Goodridge Langstrecken Pokal op de Nürburgring opnieuw.
Er zijn naar het schijnt weer 162 wagens ingeschreven waaronder een DTM Opel Astra V8 en de ABT Audi ter voorbereiding van de 24 Uren op de Nordschleife. Verder is er ook een V8 Star wagen aan de start. De rest van het veld is verdeel in een 25 tal klassen. Van 1300cc groep N tot de grote GT's zoals Porsche 996 Biturbo van Olaf Manthey enz... Ik ga weer kijken. De race duurt 3u30. Je kan de race vergelijken als een mengelijng van de Belcar en de Touring Cup. Zijn er nog mensen die daar naartoe gaan? Anders kunnen we afspreken. Ik ken ginder alle kleine binnenwegjes om tot op de mooiste plaatsen te geraken. |
zie mijn posting: http://forum.depaddock.eu/showthread...&threadid=4490
De kleine ring weet ik wel te vinden, maar op het ouwe parcours ben ik nog nooit geweest. Zou handig zijn als iemand met "veldervaring" mee gaat................ *mod * threads samengevoegd |
Waar spreken we af? Rijden we samen op of spreken we ginder ergens af?
laat het mij maar weten. Aan "veldervaring" geen gebrek. |
weet er iemand waar ik mss de inschrijvingslijst kan vind ter info of m.i.m.s nog mee doet heb vernomen dat ze enkel nog belcar zouden rijden ????
|
Quote:
|
Ik ga zaterdag ook graag mee... tenminste als er nog plek over is om een stuk samen te rijden.
bart.spaey@advalvas.be 0485/71.53.78 ('s avonds) 03/218.02.75 (overdag) |
volgens mij zitten we pas op 2, meeste auto's hebben 4 plaatsen ;)
|
Sorry mannen, maar ik kan Zaterdag absoluut niet.
Maar die mannen rijden toch nog wedstrijden he? Dus de volgende misschien. |
De herkansing voor Werner en consorten ;)
29-03 3.5 uur (dag voor de TC) 12-04 4 uur (New race festival) 03-05 4 uur, lekker laat van 17.00 tot 21.00 uur 10-05 3.5 uur 31/5-1/6 24 uur 05-07 4 uur 26-07 4 uur 06-09 3.5 uur 11-10 3.5 uur 25-10 4 uur Das niet mis, 11 endurance koersen op 1 jaar.................. |
Idd. Misschien de 24 uur?
Had het daar met Pascal al eens over gehad. |
Quote:
Maar dan is het wel "bere-druk", maar wel op elke bocht een bratwursten-stand. Althans dat heb ik weleens gehoord van mijn collega-marshals op Zolder. |
Timing voor zaterdag
Zeitplan: Samstag, 15. März, 8.30 bis 10 Uhr Zeittraining, 12 Uhr Start zum Rennen über 3,5 Stunden. heb ik hier gevonden |
Ik ga misschien ook mee (als het mag) maar ik hou mijn deelname nog in beraad. Ik laat wel iets weten.
|
Natuurlijk, hoe meer zielen.....
|
'K zal eens proberen mijn madam te overtuigen.
Hoe laat zouden jullie vertrekken ???? C U |
De planning is 07.00 uur vertrek vanaf bij mij.............dus omgeving Zolder zal dan zo'n 30 tot 40 minuten eerder vertrekken.
|
Quote:
Omgeving Antwerpen 70 tot 80 minuten eerder vertrekken :eek: Ge moet goe zot zijn :D |
Aiaiai, ons madam heeft zaterdag gepland om samen met het ganse gezin een kippenren te installeren... Ik beloof nu al zo lang dat ik dat ga doen... Ik doe nog wel een ultieme poging, maar wetende dat ik zondag al ga karten en vooral wetende wie thuis de baas is vrees ik het ergste...
Desalniettemin (ik droom er al lang van dit woord eens te gebruiken) hou ik jullie op de hoogte... |
Quote:
Dat kennen we allemaal. soms is 't van compromissen te sluiten Quote:
|
Quote:
Waarom? Die kippen worden toch binnen enkele weken geruimd, waar de vogelpest al niet goed voor is :D Mar nu de stand van zaken, present zijn: A.J. + kennis Bart Marshal Vertrektijd tot nu toe: +/- 07.00 vanaf de nederlands/duiste grens. |
Nieuwe stand van zaken :
A.J. + 2 kennissen (Geert & Andy E) Bart Marshal Pascal juist gezien in Zolder en hij twijfelde nog... |
Ja lap, ik heb het zitten :frusty:
Iemand aan een vliegtuig helpen naar Le Mans lukt me wel, maar zelf naar de Nürburgring gaan zit er niet in... Enfin, er zijn nog Langstreckenpokale eh... Positief aan dit gegeven is dat ik wat langer ga kunnen uitslapen dan Bart... |
Ikke hem geen vervoer :) ben wel geinteresseerd om mee te gaan , pa overhalen voor de volgende keer mee te gaan zekers...
|
Quote:
nog even wat foto's van de testdag op jongstleden zaterdag: dat waren dus kruisjes.........surf zelf maar http://www.nurburgring.de/ prachtige foto's daar........... |
Quote:
Kan ik met u meerijden ??? C U |
ben ook wel van plan om te gaan maar kan er mij iemand misschien iemand zeggen hoe ik het beste kan rijden want vind het niet op mijn cdrom van route vertrekplaats is vanuit limburg
groetjes :) |
Pascal, we hebben om half zeven afgesproken aan de carpool parking in Houthalen. gaat dat voor u? Er is nog plaats voor u. In mijne Kangoo kan ik ne man of 10 laden, als ik ze goed genoeg stapel tenminste...
Neen we zijn nu met 4 en Andy E. rijdt met zijne Laguna, dus plaats genoeg. |
Route beschrijving naar de Nürburgring :
Autosnelweg nemen richting Aken In Aken richting Köln volgen Aan de verkeerswisselaar in Kerpen Richting Koblenz nemen Deze snelweg blijven volgen tot je aan de 1 komt. Nürburgring staat hier ne keer aangeduid. Deze snelweg tot op het einde afrijden en vanaf dan de bordjes Nürburgring volgen. Je kan zowel op het F1 circuit als op de Nordschleife gaan kijken. Nordschleife is gratis. F1 circuit en paddock en tribune = 9euro inkom. Maar ik zou zeggen join the club en ga mee in groep, dan ga je ter plaatse niet teveel tijd verliezen om de mooie plekjes op de grote ring te zoeken. |
is er al iets besproken waar jullie gaan staan? en zijn jullie van plan om ook in de pits gaan?
vraagje van mijne man wat is ong.de gemiddelde snelheid dat jullie zullen rijden? |
We hebben nog niets besproken maar ik denk dat we weinig naar het F1 circuit maar vooral op de oude ring zullen gaan kijken.
We gaan zeker niet "jagen" op weg naar ginder, gewoon vlot bollen. |
oke we zullen er zijn om 06.30 op de parking we zijn me een 4 personen
|
Da's goed,
dan gaan we in Nederland nog even van de snelweg af om Marshal en Bart op te pikken in bollen dan met 3 auto's naar Duitsland. |
Slecht nieuws, kom net terug van de doktor.........vandaag op het werk opeens pijnscheuten in de buikstreek. Voelde niet goed.........
Diagnose: Niersteen die in beweging is op weg naar onder, wist niet eens dat ik dat had. Dat durf ik dus niet aan om morgen naar de Ring te gaan. Mijn tripje naar de Zuiderzee rally volgende week ben ik ook bang voor. Wie weet hoe dat ding er uit komt.........dan ben ik toch het liefste in de buurt van het ziekenhuis. Godnondju........had dat ding nou niet in de winter kunnen komen. Jongens, het spijt me verschrikkelijk.......volgende keer dus beter. |
Quote:
Quote:
|
Ikke zal dus niet meekunnen toch , heb gevraagd aan pa maar moet hier meehelpen enzo dus , andere keer...
|
OK Bart, tot morgen half 7 in Houthalen.
|
ik ben wakker en al zo goed als gereed om te vertrekken :p :p :p
|
En hebben jullie de DTM wagens aan het werk gezien?
Quote:
Quote:
Quote:
http://www.langstreckenpokal.de/even...-03-15-026.jpg foto's : http://www.langstreckenpokal.de/ |
en wie heeft er gewonnen?
|
All times are GMT +2. The time now is 15:02. |