![]() |
*** New Race Festival : de foto's !! ***
Je kan ze hier bekijken. Alle deelnemers die vandaag aanwezig waren staan er op, zo heb je een overzicht.
Enjoy! |
schitterend overzicht
|
Bedankt Sennake. Prachtig overzicht!
|
:) Merciekes, mooie foto's..........als we u niet hadden he!!!!
|
Merci gasten... het is dergelijke blijk van appreciatie die me altijd weer de moed geeft om na een drukke foto-dag een boel foto's te bewerken en online te zetten :)
|
prima werk sennake :)
|
Prachtig, meer van dat ...
|
ik kan al niet wachten op de foto's van zondag
|
eerste deel van mijn fotos (enkel belcar op de moment) staat op http://users.skynet.be/nascar/nrfbelcar
|
Quote:
Samen met zaterdag en de vrije donderdagtraining maakt dat voor dit weekend een 800-tal foto's (gelukkig wel digitaal natuurlijk). Als er daar 100 goeie bijzitten ben ik al heel blij... |
Wel als je al wat minder goede foto's wil zien van de zondag kijk dan maar even hier.
Let op ze zijn wel ingedeeld in klasses en ook bij andere staan wat foto's van vandaag.> De meeste foto's zijn wel niet optimale kwaliteit maar dat komt er nu eenmaal van als je het met weinig middelen moet doen ;) De meeste zijn van leuke ongevalletjes en slippertjes :) www.belgiracing.tk |
Quote:
in ieder geval ik noem het het new crash festival!!! allesinds wat er in de clio cup gebeurd is!!!!!!!!! dit heb ik nog nooit meegemaakt :no: :fight: |
nice site vertigo ! weer 'n aanwinst !
|
Knap werk Vertigo....... :p :p
Mooie foto's etc.... HOLD ON!!!! |
Voor de fotoliefhebbers... raken jullie dan echt niet verzadigd :D
vooruit dan maar : HIER nog een paar. Sorry, ze zijn niet bewerkt (wegens geen tijd en veel te weinig ervaring ermee), maar dankzij enige technische hulp van Sennake ( MERCI HE !!) zijn ze in elk geval al een pak beter dan vroeger. Maar er zit er daar toch ene tussen van wel een erg vreemde aap.... :D :D . Sorry Bart, kon het niet laten ! Nu moet je me nog eens leren "Photoshoppen" he Guy ! :D :D Als iemand foto's gebruikt , aub "COPYRIGHT " (of voor de muggezifters ;) gebruiksrecht ) respecteren en hiervoor "www.24u.be-fordje" gebruiken. Joost , merci voor de reclame hé ! ;) |
Mijn fotokes (255) zijn ook online (als of het er nog niet genoeg waren :p ), ze zijn op mijn site te zien.
=> http://membres.lycos.fr/circuitzolder/ Die crash in de Clio Cup, aan de eerste linkse, 2de race, dat was nogal iets !!!! Guy, Vertigo & Fordje : prachtige foto's, proficiat !! Mvg, Vincent |
euhm vincent... waar staan die bij ... bij foto's staat het laatste boucles de spa ... ???? :confused: :o
|
Quote:
Sorry, ze zijn er nu nog niet, nog 15-30min geduld aub ;) |
ok merci
|
Quote:
Ja,het was idd erg,vooral de tweede manche,was meer destruction derbi :eek: ,gelukkig dat tussen mij en Piet Konijn nog banden en een muur stond ;),volgende keer meer geluk hé,je hebt zoiets als op de verkeerde moment op de verkeerde plaats zijn. |
Quote:
|
Ja, ...Stijn? Kriebelt er iets in de keel misschien :D :D :+
|
Quote:
Sorry Stijn. Je foto's zijn ook zeer knap !! ;) |
Niet liegen hé vincent ;)
Nee manne, sjieke foto's allemaal, keep up the good work! |
Quote:
Guy, Ronald, Vincent en Fordje een welgemeende merci! |
Ziezo, de foto's van de race staan nu ook online. Om het niet te moeilijk te maken heb ik ze onder de kwalificaties gezet, onder dezelfde link dus.
HIER dus ! Enjoy! |
Quote:
|
Save the best for last :D :D
Die van mij staan dus ook online , klik hier! Zoals gewoonlijk 1024 * 768 formaat, allemaal meer dan 100 kb. Kijk ze! |
Ook de foto's v g&a racing staan online.
met dank aan raceboy , vincent en Krikke voor de prachtige foto's. |
Ik transformeer mijn foto's altijd in 600x450 pixels om je modem wat te sparen... Als je echter van de één of andere foto een 800x600 of groter (tot 1280x1024) wil hebben, stuur ik je per kerende email de gewenste foto.
Het idee komt trouwens niet van mezelf maar van Schumivill, die zelf al het eerste 800x600 exemplaar van de Corvette ontvangen zou moeten hebben als alles goed is... |
heeft er niemand foto's van de marcos na die gebrand heeft??
|
ook op mijn site zijn de foto's bijgezet van de trainingen kwalificaties en warm-up van de race komen in de loop van de namiddag op de site
http://nl.msnusers.com/belcar2002 |
schitterende foto's vincent
de rest ook zenne, allee degene die ik al gezien heb toch ;) |
Quote:
Enorm bedankt Sennake :worship:,em staat al op mijne desktop,schone foto van een schoon machien zulleee. :) |
Er zijn vanaf heden ook 2 wallpapers terug te vinden op www.gna-racing.be zowel on 1024*768 als 800x600 :)
*MOD precies problemen met de domeinnaam , je kan er rechtstreeks naartoe : http://users.pandora.be/misteryracing/gna/wallpaper.htm |
schoon foto's..
|
Tijdens het NRF was er blijkbaar ook een fotograaf van heppypress.de (vooral bekend van foto's op de Nürburgring) aanwezig. Echt kwaliteitsvolle foto's moet ik zeggen die ik jullie niet wil onthouden: hier klikken
Enjoy! |
Ik sta op één van die foto's !
Marshall, misschien herken jij ook iemand op de foto op Seite 5 von 9 :D Op Seite 8 von 9 staat nog iemand die wij kennen :) Wel spijtig dat ik niet op de startgrid stond ;) |
Er staan inderdaad mooie foto's op die site, en niet alleen van dit jaar. Ik vond er trouwens nog een reportage op terug van vorig jaar, toen we met het Belcar kampioenschap te gast waren op de Nürburgring...tof om nog eens terug te zien.
|
Quote:
wat betretf foto, save as en uploaden naar een bepaalde pagina ;) |
All times are GMT +2. The time now is 03:05. |