![]() |
Champion's Leaugue 02/03 - Finale !
Simpele vraag: Wie wint deze italiaanse beker ? :)
|
juventus :)
|
Re: Champion's Leaugue 02/03 - Finale !
Quote:
|
ee ja, vreemd. In mijn polltitelke namelijk niet, wat betekent dat het wel degelijk een typfout is, njehehehe :) (en ik had den titel al van die vorige thread overgenomen, ter verduidelijking)
|
Juve met 5-2
|
Ik heb ook gestemd voor Juve.
Ze hebben een sterk parcours afgelegd. |
Ik heb Juve gekozen, maar dan mag AC zijn spel uit het begin van de CL niet terugvinden, anders wordt het spannend...
|
Ik heb op Juvé gegokt
|
ac heeft blijkbaar geen kans als je deze poll mag geloven .... :)
|
juve wint met 1-0
|
En vanavond is het zover. 13 man koos voor Juve, het lijkt me duidelijk wie er vanavond zich de beste der besten kan noemen :)
|
aiaiai, "tegendraadse :D " huudo heeft weer eens op de verkeerde gestemd. Maar goed, deze keer is het me vergeven, want van de Italiaanse shotters ken ik niets...
|
En het is warempel Milan geworden met strafschoppen. Geen schitterende finale. 1ste helft was uitstekend, 2de helft en verlengingen waren niet echt klasse.
De strafschoppen waren ongemeen spannend: bijna iedereen, inclusief Seedorf, miste :) |
hoeveel was het nu eigelijk?
|
0-0 en strafschoppen 3-2 ofzo ?
|
vond dat er weinig reclame van was. Of komt dit door het feit dat ik gewoon geen tv heb gezien de laatste dagen.:D
|
kvond het al bj al een teleurstellende match .....
|
JA idd
De eerste helft, vooral het begin ervan vond ik wel mooi, zo ook de onterecht afgekeurde goal van AC... Maar ik had dus op Ac gegokt voor de finale, en ik had gelijk :) |
Hoe :confused:
Ik was dan toch juist. Soms, heel soms levert tegendraadsheid punten op :D :D |
Quote:
|
De match was 15 minuten leuk in de eerste helft, dan niks meer tot aan de penalty's die eigenlijk een weerspiegeling waren van de match, zeer veel slecht getrapte ballen. Wat ik wel zal onthouden is de prachtige save van Buffon op de kopbal van Inzaghi en het gezicht van Chevchenko (of hoe schrijvde da) net voor hij de penalty trapte
|
All times are GMT +2. The time now is 14:22. |