De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Rally (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=5)
-   -   Het Rallydebuut van Kelly Jamers en... Bart "Flugel" De Beule (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=5165)

Mistery 27-05-2003 09:16

Het Rallydebuut van Kelly Jamers en... Bart "Flugel" De Beule

Aanstaande zaterdag zal Kelly Jamers de 00 wagen rijden in de Seizoensrally te Bocholt. Kelly verschijnt er aan de start met een Toyota Yaris in de kleuren van Brouwerij Martens. De 00 wagens wordt reglementair niet opgenomen in de klassering, en geniet dus ook van een vrijer reglement. Zo komt het ook dat Kelly elk van de drie proeven telkens een andere co-piloot zal hebben. Bij de eerste proef zal niemand minder dan Danny Colenbunders voor de nodige bijstand zorgen. Tijdens proef 2 en 3 wordt Kelly genavigeerd door Philippe Jacobs en door ... Bart "Flugel" De Beule !!!

Een mooie blijk van waardering van Kelly naar Flugel toe, die hiermee zijn eerste officiële stappen in de autosport zet. We wensen het Paddock duo natuurlijk alle succes en een pak "fun" toe !!!

Sennake 27-05-2003 09:18

Veel succes Flugeltje!!!

En Kelly natuurlijk ook!!!

Scapa 27-05-2003 09:31

Succes en have fun!

airco 27-05-2003 09:31

succes Flugel

Roel 27-05-2003 10:04

Go for it Flugel

Speesman 27-05-2003 11:48

Flugel en Kelly: veel succes!!!!!!!!!

Mark 27-05-2003 17:37

Flugel en Kelly.......gaaaaas geven!!!!!

Hmmm, links..nee doe maar rechts, kijken we naar links zien we rechts niks ;)

Bart.Vandecavey 27-05-2003 19:44

Tof van Kelly maar Flugel in uw nota's kijken en niet te veel naar Kelly haar benen hé! :D

Kelly Jamers 27-05-2003 20:33

Quote:

Originally posted by Bart.Vandecavey
Tof van Kelly maar Flugel in uw nota's kijken en niet te veel naar Kelly haar benen hé! :D
ik zal anders mijn racepak wel aandoen.....

Kelly Jamers 27-05-2003 20:38

We gaan meerijden voor de lol he mannekes, nu nie denken da we de pannen van t dak gaan rijden ... ( alé dan, 1 panneke...)
Oorspronkelijk was het de bedoeling om de yaris gewoon tentoon te stellen, maar ze zijn blijven zeuren de yaris toch te laten rijden, vandaar...
Ik moet er wel rekening mee houden dat we volgende week wedstrijd hebben in francorchamps en mijnen daddy is op vakantie, dus het is eigenlijk een beetje de bedoeling het spelleke heel terug in zolder af te zetten...
Ma we gaan ons zeker amuseren da staat vast!!
We gaan zorgen voor foto's van ons rally weekendje, en ik denk da flugeltje wel zal zorgen da ze op t forum komen...

alex4x4 27-05-2003 21:11

flugel vertrouwt ge dat?

schumivill 27-05-2003 21:13

Vlieg er maar es goed in!! En niet gelijk wij vorig jaar,in den decor :rolleyes:

Kelly Jamers 27-05-2003 21:14

Quote:

Originally posted by alex4x4
flugel vertrouwt ge dat?
ahum ahum.............................................. ...................
ik ben een hele brave chauffeur zulle...................

A.J. 27-05-2003 21:19

Quote:

Originally posted by Kelly Jamers
ahum ahum.............................................. ...................
ik ben een hele brave chauffeur zulle...................

Maar ge moet het wel zelf zeggen :D :cool:

Kelly Jamers 27-05-2003 21:21

Quote:

Originally posted by A.J.
Maar ge moet het wel zelf zeggen :D :cool:
ANDY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
als er iemand weet wat voor een braaf meiske ik ben dan moet gij da toch wel zijn he!?
Ja, ik vind echt da k een braaf ben, al zeg ik het zelf!!

flugel 27-05-2003 21:27

Quote:

Originally posted by alex4x4
flugel vertrouwt ge dat?
Euhm :rolleyes: :D

Sennake 28-05-2003 00:27

Kelly, niet vergeten dat een rally-baantje doorgaans een pak smaller is dan een circuit en dat er geen grindbakken zijn eh :D

Neen, serieus, ik heb er het volste vertrouwen in hoor meiske :)

RX-7 freakske 29-05-2003 00:45

Ik zorg ook wel voor foto's van de rally yaris!
Maar denk dat ik die dan via ne link op deze site zet.

Greetz the little one

Beemer 31-05-2003 05:12

Go Kelly! Geef er maar een goei lap op!

flugel 31-05-2003 19:00

één woord: schitterend!!!! :D

Raceboy 31-05-2003 19:31

Quote:

Originally posted by flugel
één woord: schitterend!!!! :D
en is de broek nog proper ? :cool:

RX-7 freakske 31-05-2003 23:01

Hoi menskes,

Het was een leuk zicht, zo een yaris op de onverhard :d
Maar onze Kelly heeft wel goed gereden, buiten de laatste ronde heeft ze niet meer meegedaan wegens te ruw terrein( in de onverharde waren de rijlijnen te diep ingesneden). Maar voor de rest wist ze zoals gewoonlijk de gas goed staan!!!

Greetz the little one

P.S.: ze overweegt om volgende jaar mee te doen, maar dan niet als tripple 0 maar als echte deelneemster!!! Ze vond het echt geweldig!!!

flugel 01-06-2003 11:18

Quote:

Originally posted by RX-7 freakske
Hoi menskes,

Het was een leuk zicht, zo een yaris op de onverhard :d
Maar onze Kelly heeft wel goed gereden, buiten de laatste ronde heeft ze niet meer meegedaan wegens te ruw terrein( in de onverharde waren de rijlijnen te diep ingesneden). Maar voor de rest wist ze zoals gewoonlijk de gas goed staan!!!

Greetz the little one

P.S.: ze overweegt om volgende jaar mee te doen, maar dan niet als tripple 0 maar als echte deelneemster!!! Ze vond het echt geweldig!!!

yups, laatste kp niet meer gereden, wagen stond in de francorchamps afstelling, iets te laag dus ;) en het risico voor de carter te beschadigen was iets te groot...

vraag mij juist af of da "kiekske" de yaris overleefd heeft :D beestje stak op een slecht moment de baan over

Mistery 01-06-2003 11:24

Flugel, als goeie co-piloot moet ge uw pilote zodanig kunnen "sturen" dat ze da kan vermijden hé...Ge hebt niet voor niks les gehad van Danny Colenbunders toch ?

flugel 01-06-2003 11:26

Er stond in de nota's niks over een kiekske... ;)

Kelly Jamers 01-06-2003 13:15

ocharme ja, zo een lief klein bruin kiekske,
ik weet nie waar da gebleven is...
Voor de rest was t een super ervaring,
het moeilijkste is de weg vinden...
Jammer dat de yaris nie op een afstelling voor rally stond, nu was het risico echt te groot om stukken te rijden...
Danny heeft flugel en mij al wel heel wat geleerd i.v.m. rally want amai, t 'is toch iets anders dan circuit rijden zulle...
Dit proeft gewoon naar meer...

mse 01-06-2003 16:06

spijtig dat je bijna 1 uur voor de eerste wagen moest vertrekken; Veel mensen zullen je tijdens de eerste KP gemist hebben. Gelukkig waren er 3 kp's

Sennake 01-06-2003 16:24

Quote:

ocharme ja, zo een lief klein bruin kiekske,
ik weet nie waar da gebleven is...

We zullen de Yaris eens goed in 't oog houden volgende week in Spa, en als er eieren uit de uitlaat komen, weten we meteen waar da kiekske zit eh Kelly ;)

mse 02-06-2003 14:34

Er staan 2 foto's van kelly op onze site. Met dank aan Guy Drossin van Quality Colors Hasselt

flugel 02-06-2003 21:49

Quote:

Originally posted by Sennake
We zullen de Yaris eens goed in 't oog houden volgende week in Spa, en als er eieren uit de uitlaat komen, weten we meteen waar da kiekske zit eh Kelly ;)
de yaris heeft de 'kiekskecontrole' ondergaan en er zijn geen restanten gevonden, 'k denk dat het beestje geluk gehad heeft... maar wel getraumatiseerd zal rondlopen voor de rest van zijn/haar leven ;)

Kelly Jamers 02-06-2003 22:10

of het was K.O. en de volgende heeft het doodgereden...

ondertussen achtervolgt het lot van de kiekskes mij want de poes is juist met een klein vogeltje afgekomen,
half levend en ik krijg het nie over mijn hart om da beesteke te doden...
ocharmekes....

flugel 02-06-2003 22:23

Quote:

of het was K.O. en de volgende heeft het doodgereden...

ondertussen achtervolgt het lot van de kiekskes mij want de poes is juist met een klein vogeltje afgekomen,
half levend en ik krijg het nie over mijn hart om da beesteke te doden...
ocharmekes....

putteke graven, vogelke derin, ogen dicht doen, putteke dicht... voila :D

R@ce@holiC 02-06-2003 22:25

Amai sjiek Kelly en Flugel ! (ik lees deze topic nu pas :( )

En kelly , hou de kat binnen en leg het vogelke in een plantenbak , kan het beestje zelf sterven :( en erna schuptet in de GFT e ... 'k zou de kat ervan weghouden. Onze katten krijgen nie genoeg v die vogelkes te martelen , echt wrede jagers die kattebeesten :).

Kelly Jamers 02-06-2003 22:29

Quote:

putteke graven, vogelke derin, ogen dicht doen, putteke dicht... voila :D
flugel!!
wreedaard!!
kat buiten vannacht, vogeltje binnen ja!!

een echt racepoes hebben wij hier thuis!

flugel 02-06-2003 22:30

Quote:

Originally posted by R@ce@holiC
en erna schuptet in de GFT e ...
das duidelijk :D mare een vogelke is da wel Groenten Fruit en Tuinafval...

serieus OT zenne :D

R@ce@holiC 02-06-2003 22:31

Quote:

das duidelijk :D mare een vogelke is da wel Groenten Fruit en Tuinafval...

serieus OT zenne :D

Vogels , muizen , ratten , allemaal GFT bart ;)

Scapa 02-06-2003 23:07

Quote:

een echt racepoes hebben wij hier thuis!
:rolleyes: :D

Enne, GFT= Gevogelte, Fruit en Tuinafval dus das geen probleem, dat mag daar allemaal in ;) :D

Ennu terug on-topic :gas:

Sennake 02-06-2003 23:28

Quote:

Originally posted by mse
Er staan 2 foto's van kelly op onze site. Met dank aan Guy Drossin van Quality Colors Hasselt
Waar juist? Want ik kan ze niet vinden, stommerik dat ik ben :frusty:

DJ Scorpio 03-06-2003 08:14

Of je klikt op de link Foto's en klikt daarna op de link "Sezoensrally Bocholt 2003".

Of je kan ook rechtstreeks op deze link klikken: Seizoensrally Bocholt

All times are GMT +2. The time now is 13:55.