![]() |
Het einde van de witte M3-GTR...
Na rijp beraad hebben Georg Severich en Guino Kenis besloten om de nr 57 BMW E-36 M3 GTR niet meer te herstellen. De kas is nog uitstekend maar aangezien dit model maar tot en met 2004 gehomologeerd is zijn investeringen die nodig zijn om de wagen terug in z'n oorspronkelijke staat te krijgen te hoog.
|
Allé nu, da's spijtig.
|
En wat gaat G&A nu doen bij de 24 Uren van Zolder?
|
Re: Het einde van de witte M3-GTR...
Quote:
http://www.selleslaghracing.com/guino1.jpg |
Quote:
|
Spijtig om horen, want het was een fantastisch mooie en indrukwekkende concurrent !
|
Hoeveel TA's hebben we nu nog ?
|
Als afscheid 2 windows desktop backgrounds op 1024x768 (click image voor download), fotos zijn genomen tijdens Spa Eurorace:
Background 1: http://users.pandora.be/blakar/spaeu...34-512-384.jpg Background 2: http://users.pandora.be/blakar/spaeu...94-512-384.jpg Hopelijk zien we jullie volgend jaar, of reeds eerder als test, snel terug met een vervanger voor de 57. Dirk |
Welkom op Depaddock Dirk! Nice pics ;)
|
ongelooflijk spijtig...
da was een wagen waar k zo hard verliefd op was... deed me beetje denken aan de Audi 80... maken jullie er geen schaalmodel van? ;-) |
Re: Het einde van de witte M3-GTR...
|
Spijtig. Die wagen had iets wat andere BMW's niet hebben... Alléén al die uitlaten op een half meterke boven de grond... en die sound... Ik herinner me nog de eerste keer dat ik het "beest" zag langskomen dat ik serieus onder de indruk was. Spijtig geval!
Kan Apeldoorn niks regelen??? :( |
goh, das idd zeer spijtig, was toch één van de smaakmakers dit seizoen, maar 't is natuurlijk te verstaan het zou een belachelijk hoge investering zijn voor enkel nog dit seizoen...
|
RIP
't zijn altijd de goei die eerst moeten gaan... |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Deze opmerking is wel misplaatst, vind ik. Iedereen zal het er wel over eens zijn dat de Porsche 45 - "piloten" Ceusters en Metior niet thuishoren in de Belcar. Het is te hopen dat deze mannen zo vlug mogelijk zelf hun conclusies trekken na al hun capriolen. Maar een ongeval wens je toch niemand toe. :no: |
Quote:
Quote:
Versta me ni verkeerd hé. |
Quote:
|
Kunnen we nu terug on-topic gaan please? Anders moet er op deze thread een slotje...
|
heeft g en a motors al plannen om iets anders te bouwen ?????
|
Quote:
|
Quote:
|
mag er nog altijd niets gezegd worden ???
|
Blijkbaar niet? Ma ne 2de mini word het al niet.
|
Er mag inderdaad nog steeds niets over gezegd worden anders hadden jullie het immers hier of op onze site al te weten gekomen. Het zal ook nog een hele tijd duren voor er nieuws zal zijn. Er zijn zoveel mogelijkheden dat er al een hele tijd over gaat vooraleer je kan beslissen wat je nu exact gaat doen. En dan moet je nog beginnen met de opbouw van de wagen...
|
Ik heb horen waaien dat t opnieuw ne E36 gaat worde. Klopt da?
|
Zie de eerste post in deze thread en je weet het antwoord ;)
|
Tja het feit dat er nog niets mag gezegd worden houdt impliciet ook in dat ze hier niet zullen ontkennen of bevestigen of het een E36 wordt he. :p
Ligt nogal voor de hand he :) |
Ah ok. Gaan ze derbij zijn volgende week?
|
Quote:
|
Een E46 ALMS kas met daarin dezelfde V8 ? Alhoewel ik vernomen heb dat de motor uit de E36 te koop is...
|
Quote:
|
ik zal een een berekende gok doen. Het zal een E46 project worden op een chasis van E36 met een bouwkit (look a like van de E46).
|
Quote:
|
Could it be a new 6 series coupé bodyshell?
Shoehorn in that powerfull V8 and you get... Georg has top contacts at the factory. He has been dreaming about it for some time I think. He has plenty of spares to build whatever he wants to... Speed & style |
Quote:
|
Inderdaad :)
|
Die van G&A blijven ons maar pesten ;) :D
|
All times are GMT +2. The time now is 14:32. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.