De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Community-forum (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Super-Paddock-fuif !?! (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=5413)

bien 20-06-2003 08:01

"FUIF"

Aan de fuifbeesten,

De organisatie van een fuif vraagt wel wat werk , maar dat schrikt me helemaal niet af hoor , integendeel , ik doe niet liever.

Qua locatie is dat ook geen probleem , daar heb ik wel enkele goede adressen voor.
Ik heb namelijk wat ervaring in het organiseren van evenementen.

Dus laat maar horen wat jullie er van vinden .

groetjes bien

Sennake 20-06-2003 09:30

Re: "FUIF"

Quote:

Originally posted by bien
Aan de fuifbeesten,

De organisatie van een fuif vraagt wel wat werk , maar dat schrikt me helemaal niet af hoor , integendeel , ik doe niet liever.

Qua locatie is dat ook geen probleem , daar heb ik wel enkele goede adressen voor.
Ik heb namelijk wat ervaring in het organiseren van evenementen.

Dus laat maar horen wat jullie er van vinden .

groetjes bien

Bientje, misschien kunnen we zo'n fuif combineren met een karaoke dan?

Ik zie dat in elk geval wel zitten, en aan mensen om te helpen zal het zeker niet ontbreken. Nu de examens zo goed als achter de rug zijn kan dat geen probleem zijn...

bien 20-06-2003 11:35

Hoi sennake ,

Wel ik had zoiets gisteren al voorgesteld onder de thread
" passies naast autosport " ( zie blauwe tekst)

Wel zo te horen zit er hier veel verborgen talent op het forum :
dus waarom geen combinatie maken van verschillende threads :

op de sponsordag een stand met kunstwerken waar er een hoekje voorzien is om onze kleinsten aan het werk te laten, 's avonds karaoke en life optreden van de getalenteerden onder ons en aansluitend fuiven en uit den bol gaan.
Gecombineerd met nen grootse barbeque .

kan toch ni slecht zijn hé

bientje

Sennake 20-06-2003 11:55

Eerst en vooral al eens de thread gesplit. Dat schept duidelijkheid.

Verder : de organisatie van een fuif impliceert eigenlijk een soort van "fuifcomité". Daarom deze oproep : wie voelt zich geroepen om mee te helpen aan de organisatie van een evenement dat voorlopig nog alle kanten uitkan, maar waarin een karaoke en een fuif begrepen zullen zitten.

Eens we een kern hebben kunnen we eens de koppen bij elkaar steken om tijdstip, plaats en formule uit te werken.

Kandidaten? Hier reageren aub...

bien 20-06-2003 13:16

En misschien ook een optreden van de muzikale paddock talenten ???
;)

Vele opties met als doel plezier

bien

laurent 20-06-2003 13:20

Ik heb massa's ervaring in organisatie van fuiven, optredens, thema-avonden etc..
dus ik wel dolgraag en met alle plezier helpen...

airco 20-06-2003 13:25

ik organiseer hier ook iedere paar maanden wel een stevig fuifke (1500 man) met het plaatselijke jeugdhuis ... dus ervaring genoeg

Oneliner 20-06-2003 14:40

Ik heb hier ook een beetje ervaring in (fuiven tot 500 man).
Always prepare to help :D

laurent 20-06-2003 14:45

lol okay

at first sight
Airco : algemeen projectleider
oneliner : conceptuitwerking
Laurent : licht & geluid

:-) (yup, ik geef mezelf de leukste job ;-))

bien 20-06-2003 15:48

hey, hey ,

vergeet mij en sennake niet hé

:( :(

bien

laurent 20-06-2003 16:16

mmm sorry :$

Senna security
en bien..
mmmm (help me :/)

airco 20-06-2003 16:22

WCmadam :+:+

sorry bien ... kon het nie laten :)
Ik heb heel wat meer vertrouwen in uw capaciteiten

ICEMAN 20-06-2003 16:36

Da zie k ook wel zitte!!!!
Zeg ma waar en wanneer!

:cool:

Driesco 20-06-2003 21:44

En ik zal een uurken komen draaien. Heb 4 jaar de beest uitgehangen in zowat alle Gentse studentencafe's als DJ.

Ik zal draaien van 02.00 tot 03.00 als den zware beats mogen komen. :) Zelf organiseerde ik de " Nacht van de Muziek " in de Gentse Vooruit en nog zo wat van die dinges, maar mee organiseren zal er niet inzitten voor mij.

Wat ik wel wil doen is eens kijken of Coca Cola voor ons niets kan doen. Vandaag op de braderij in Schilde net nog 25.000 blikjes laten uitdelen se.

Ik hoor het wel

Oneliner 21-06-2003 00:22

En ik heb er geen gekregen?
Ik was daar ook :)

Driesco 21-06-2003 08:52

Da zal wel een reden hebben zeker Oneliner :)

Waarschijnlijk teveel naar de Chi Wawa girls gekeken :):)

Oneliner 21-06-2003 10:45

ssssssssssssssst ;)
oudjes lezen mee ;)

yvdp 21-06-2003 14:18

was dat da kraamken met die cola light citron?

Driesco 21-06-2003 14:39

Yep

yvdp 21-06-2003 15:41

hehe, cool. Stond wel wat schoon volk hé:D

Anneke 21-06-2003 20:34

lol om ff terug op onderwerp te komen ;)
ik ben ook altijd bereid om wat te helpen zenne! Laat maar weten hoe ik van dienst kan zijn :)

bien 24-06-2003 08:12

Goeiemorgen iedereen,

Wel wat mijn capasiteiten betreft , ik ben polyvalent , dus ik kan overal helpen en ik heb ervaring met het organiseren va evenementen en vooral wat catering betreft.

Mijn voorstel is dan ook om zo snel mogelijk is bij elkaar te komen zodat we al is het één en ander kunnen bespreken , een planning maken van wie voor wat gaat zorgen .Als we dan de informatie hebben kunnen we concreet beginnen plannen en tot actie overgaan.
Wat denken jullie ervan voor dit weekend al is samen te komen.
Het mag bij mij thuis . Laat maar iets weten

groetjes, Bien

Sennake 24-06-2003 14:00

Quote:

Originally posted by bien
Goeiemorgen iedereen,

Wel wat mijn capasiteiten betreft , ik ben polyvalent , dus ik kan overal helpen en ik heb ervaring met het organiseren va evenementen en vooral wat catering betreft.

Mijn voorstel is dan ook om zo snel mogelijk is bij elkaar te komen zodat we al is het één en ander kunnen bespreken , een planning maken van wie voor wat gaat zorgen .Als we dan de informatie hebben kunnen we concreet beginnen plannen en tot actie overgaan.
Wat denken jullie ervan voor dit weekend al is samen te komen.
Het mag bij mij thuis . Laat maar iets weten

groetjes, Bien

Dat zou kunnen, maar hou er rekening mee dat het zondag Touring Cup is. Trouwens, na de TC heeft het bestuur van De Paddock een vergadering over een heleboel agendapunten, waaronder o.a. ons "fuif-evenement". Het ware misschien handig als we tegen dan al wat input hebben over concrete afspraken. Daarom stel ik voor dat we ofwel zaterdag bij jou thuis eens samenkomen met de mensen die willen meewerken, ofwel gewoon zondagvoormiddag naar Zolder komen om tijdens de kwalifs of zo de koppen bij elkaar te steken. Voorkeuren?

bien 24-06-2003 15:42

Alle twee kan voor mij , dus het hangt van de rest af

bientje

fordje 24-06-2003 20:00

Quote:

Originally posted by Sennake
Dat zou kunnen, maar hou er rekening mee dat het zondag Touring Cup is. Trouwens, na de TC heeft het bestuur van De Paddock een vergadering over een heleboel agendapunten, waaronder o.a. ons "fuif-evenement". Het ware misschien handig als we tegen dan al wat input hebben over concrete afspraken. Daarom stel ik voor dat we ofwel zaterdag bij jou thuis eens samenkomen met de mensen die willen meewerken, ofwel gewoon zondagvoormiddag naar Zolder komen om tijdens de kwalifs of zo de koppen bij elkaar te steken. Voorkeuren?

Sennake!!

Nier vergeten dat ge zondag nog een andere afspraak hebt in Zolder he!

Same voor Werner

Circuit Zolder verwacht jullie. Timing volgt nog

Sennake 24-06-2003 20:26

Quote:

Originally posted by fordje
Sennake!!

Nier vergeten dat ge zondag nog een andere afspraak hebt in Zolder he!

Same voor Werner

Circuit Zolder verwacht jullie. Timing volgt nog

In de mailing stond TIJDENS de TC wedstrijd. NA de wedstrijd staat de bestuursvergadering van De Paddock al gepland. En die gaan we niet meer verzetten, want die is superbelangrijk en al meerdere keren uitgesteld. Ik hoop dus dat Circuit Zolder niet van plan is om ook tot na de wedstrijd te wachten...

Z!K@ 27-06-2003 10:18

Hulp nodig,

één adres: Z!K@

cv
--

Medewerker toog bij laatste fuif van hetzelfde jeugdhuis als airco
op 26/04/03 én 28/06/03

Catering lanparty (niet van toepassing zeker)

laurent 27-06-2003 11:23

mmm... gaan we beginne met CVs?
:D

Sennake 27-06-2003 15:12

Hulp bieden op de fuif zelf is natuurlijk meer dan welkom, maar wat we eerst en vooral broodnodig hebben is hulp bij de ORGANISATIE van het evenement. Eens alles ter plaatse is, en op rolletjes loopt is het "helpen" ook wel welkom, maar in eerste instantie wil ik een kerngroep samen krijgen die de koppen samensteekt om formule, datum, plaats, prijs en logistiek te bepalen. En liefst nog dit weekend (zaterdag bij Bien of zondag op Zolder). Vooralsnog heb ik op deze vraag nog geen enkel bevestigend antwoord gehad en zolang dat niet van de grond komt staan we nergens...

Dus : CONCREET : wie wil er meewerken in de kerngroep aan de organisatie van het evenement van De Paddock, en kan je je morgen OF zondag vrijmaken?

bien 27-06-2003 15:51

Aan alle fuifbeesten die de kerngroep (willen)vormen.

Vermits dit kort op is (morgen) kan ik aannemen dat het niet voor iedereen past.

Dus misschien best afspreken voor 5 juli bij mij thuis.

Als het morgen zou doorgaan , geen probleem , het mag al van 's ochtends dan zorg ik wel voor ontbijt ;)

Zondag ben ik in de namiddag al bezet.

Ik kan wel geen reply meer sturen want heb thuis geen pc.
Dus voor verdere afspraak contacteer sennake hij heeft mijn nummer en houd me wel op de hoogte.

bien :bye:

fordje 27-06-2003 16:50

Quote:

Originally posted by Sennake
Hulp bieden op de fuif zelf is natuurlijk meer dan welkom, ...

Dus : CONCREET : wie wil er meewerken in de kerngroep aan de organisatie van het evenement van De Paddock, en kan je je morgen OF zondag vrijmaken?

Als jullie willen, wil ik best proberen nog eens mijn steentje bij te dragen.

Probleem is wel dat 5 juli niet gaat. Dan zit ik al vast ivm een karting (24uur). Same voor 6 juli (bokkencup).

Nadien komen de vakanties voor vele eraan...en in augustus is het weer 24 uur van Zolder.

Pffft wanneer heb ik nog eens een echt week-end niks te doen???

Deze zondag kan wel, te Zolder dan. Daar lopen er nog enkele rond. Mss al even brainstormen voor en na de mediatraining en voor jullie bestuursvergadering??

Laat me maar iets weten. GSM en adres zijn bekend zeker ;)

laurent 27-06-2003 17:19

ik wil actief meehelpen, maar kan noch dit noch volgend weekend...
indien je ivm techniek (licht/geluid) niemand hebt, schrijf mij maar op....
anders help k gewoon

TiBo 28-06-2003 17:02

Count me in hé gasten!

Z!K@ 30-06-2003 14:58

voorlopig houd ik het bij het helpen op de fuif zelf, want ik ken maar één iemand van jullie, dus...

Sennake 30-06-2003 15:46

Na een vruchtbare bestuursvergadering kan ik alvast het volgende aankondigen :

1) De vrijdag vóór de 24 uur van Zolder (22 augustus dus) plannen we een gezellig samenzijn op het circuit van Zolder met alle Paddockers. De "formule" zal bestaan uit een barbeque met de nodige aanverwante accesoires (drank, muziek...).
Plaats en uur worden later meegedeeld. Ook enkele extra attractiepolen houden we voorlopig nog achter de hand, omdat we nog in onderhandeling zijn. Maar zoals altijd zullen de afwezigen ongelijk gehad hebben.

2) Tevens plannen we een Paddock-fuif na de Race Promotion Night (8 november), ook op het circuit zelf. Na het succes van vorig jaar (toen er "spontaan" een feestje in elkaar gebokst werd) gaan we trachten deze "traditie" in ere te houden en mits vooraf wat planning en organisatie kunnen we er een superfuif van maken mét karaoke.

Tot zover onze intenties die bijlange nog niet op punt staan, maar de grondslag is toch al gelegd. Als we dus een oproep doen om te helpen bij organisatie en/of op het evenement zelf, gelieve er dan duidelijk bij te vermelden of je jezelf engageert voor de 24 uur, de Race Promotion Night of allebei...

Meer informatie volgt zonder enige twijfel.

Anneke 30-06-2003 21:34

22 augustus ligt een beetje moeilijk maar op 8 november ben ik van de partij!!
geef mij maar een of ander jobke :) (liever niet wc-madam en liever niet afwassen :p) voor de rest maakt het nie veel uit!!! zolang ik maar een beetje kan meegenieten van de sfeer...

bien 01-07-2003 08:31

Sennake ,

Waarschijnlijk weet je het al , maar mij mag je voor beide evenementen voorzien.
Je laat me maar iets weten als er vergaderd wordt , dan zal ik er zeker zijn.

By the way , ga je naar de 24 uur van Francorchamps?
En geen afwasser nodig ???? ;)

groetjes, bien

Sennake 01-07-2003 08:48

Daar hadden we min of meer al op gerekend :)

In dit verband zouden we trouwens eens een serieus klapke moeten doen :) Wanneer heb je eens tijd?

En Spa : uiteraard gaan we daar naartoe, al zal het niet met de motorhome zijn, maar met de tent. En dus koken we niet zelf (zullen weer frieten en hamburgers worden vrees ik) dus moet er ook niet afgewassen worden...

Driesco 01-07-2003 09:22

Voor zij die iets willen doen na de race promotion night, vergeet niet dat er dan al 2 fuiven doorgaan hé.

Eéntje boven in de feestzaal van het hotel en eentje in de Refuchio aan de camping. Elk team geeft daar jaarlijks wel een vatje of... vorig jaar wreed fuifken daar.

Sennake 01-07-2003 09:55

Quote:

Originally posted by Driesco
...en eentje in de Refuchio aan de camping. Elk team geeft daar jaarlijks wel een vatje of... vorig jaar wreed fuifken daar.
Het is die fuif die we dit jaar graag zouden "orkestreren"... :)

All times are GMT +2. The time now is 05:15.