De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Community-forum (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   win een Trust digitale camera - voorspel de eindpositie van Minardi (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=5681)

Gilles 24-07-2003 19:54

Met de steun van Trust, de hoofdsponsor van Minardi, hebben we de kans om één digitale camera te verloten onder jullie. Ook danken we nog even Kevin voor zijn hulp bij deze prijsvraag.

Meer info over dit fototoestel t.w.v. 160 euro vind je op www.trust.com/13404

Wat moet je doen om in aanmerking te komen voor deze prijs? Je mailt de eindposities (of opgave) van Jos Verstappen en Nicolas Kiesa in de Hongaarse GP door naar robbynio@f1world.be, alsook de snelste ronde gereden door een Minardi-rijder in de race. Dit geldt tevens als schiftingsvraag.

De wedstrijd loopt tot 24 augutus om 12.00 uur, dit is de zondag van de GP van Hongarije.

Veel succes iedereen!

Inlichtingen zijn te verkrijgen op robbynio@f1world.be Medewerkers alsook familieleden van de website zijn uitgesloten van deelname.

Bezoek ook eens de website van Trust, met informatie van Jos en Minardi.

fototje van het beestje is te vinden op http://www.f1world.be/f1nieuws.php?id=2214_0_2_0_C

Gilles 24-07-2003 19:56

Trust schenkt da ding weg, maar kheb absoluut geen idéé of dat wel degelijk is ... jullie fotografen kennen hier waarschijnlijk meer van ... ?

Aan de mods: srry als dit het verkeerde topic is

/* afgesplitst van de Nikon D2 thread */

Finish 24-07-2003 19:59

wel, mijn maag keert om bij het lezen van
Quote:

robbynio@f1world.be,
en dit ruikt wel wat naar sluikreclame :no:

Bart.Vandecavey 24-07-2003 20:37

Euhm moet dit relatief zijn of exact anders zeg ik gewoon de laatste en voorlaatste...

airco 24-07-2003 20:46

Quote:

Originally posted by Gilles
Trust schenkt da ding weg, maar kheb absoluut geen idéé of dat wel degelijk is ... jullie fotografen kennen hier waarschijnlijk meer van ... ?

Aan de mods: srry als dit het verkeerde topic is

Met alle respect ...... Maar zo een Trust-gevalletje is niet echt te vergelijken met een Nikon D2.

Trust is bekend geworden met het verkopen van minderwaardige hardware onder de marktprijzen. Zo prijzen ze deze camera aan als een 3,1 megapixel terwijl het slechts een 2 megapixel sensor is ..... De hogere resolutie verkrijgen ze door interpolatie (uitrekken van de foto)) met een lagere kwaliteit tot gevolg.

Mark 24-07-2003 20:53

Quote:

Originally posted by airco
De hogere resolutie verkrijgen ze door interpolatie (uitrekken van de foto)) met een lagere kwaliteit tot gevolg.
Ze zullen toch op een bepaalde manier aan hun sponsorbudget moeten komen :D

FastFons 24-07-2003 21:17

Tja, die goedkope camera's hebben ook hun voordelen. Ik heb me in de makro ook zo'n goedkoop (zogezegd) 4 megapixel Trust-toestel aangeschaft om als ik aan auto's aant werken ben met mij geen zorgen moet maken om er met mijn vettige pollen aan te komen en toch foto's te hebben van hoe iets in elkaar zat. vroeger deed ik dit met wegwerpcamers's maar dat kost uiteindelijk ook een hoop geld...

FF

airco 24-07-2003 21:21

mja voor zulke doeleinden kan dat inderdaad wel dienen .....

Maar om nu in een thread van de Nikon D2 (high-end) te beginnen over Trust-materiaal :crazy:

Hakki 24-07-2003 22:35

Quote:

Originally posted by Finish
wel, mijn maag keert om bij het lezen van
quote:
robbynio@f1world.be,

hehe, da viel mij ook direct op...waar zijn de tijden niwaar;) :D :D :D

anyway, ik vind wel dat het een beetje verkeerd overkomt, alsof er 1iemand van depaddock ZAL winnen, maar dat is niet waar, iedereen kan van om het even waar meespelen...ik ben zo'n soort bericht trouwens al es tegengekomen

Gilles 06-08-2003 16:55

Fast Fons, ik heb dezelfde Trust Cam ... en om eerlijk te zijn ... ik had er veel meer van verwacht ... ik kan niet eens een normale scherpe foto maken met dat ding ... compleet wazig ... erger als een webcam ... ben ik de enige die dit probleem heeft?

Snelle Japie 06-08-2003 22:03

Ik ken iemand die toestellen Trust verkoopt en toen ik begon over het product zei hij me één ding!
Don't trust Trust ;-)

Guido 06-08-2003 22:21

Quote:

Originally posted by Snelle Japie
Ik ken iemand die toestellen Trust verkoopt en toen ik begon over het product zei hij me één ding!
Don't trust Trust ;-)

Gezellig als ge zo uw brood moet verdienen. :rolleyes:

Snelle Japie 06-08-2003 23:19

Quote:

Originally posted by Huudo
Gezellig als ge zo uw brood moet verdienen. :rolleyes:
Hij is ander werk aan het zoeken ;-)
Maar het kan eigenlijk ook niet anders dan aan de kwaliteit liggen, "zoweinig" geld voor zoiets?? Zijn er eigenlijk veel paddockers met Trust artikelen?

Finish 06-08-2003 23:30

Ik had vroeger een muis van Trust. Voor één maand.

...

Bart.Vandecavey 07-08-2003 02:07

Ik heb een keyboard van Trust(zo'n natural ding) en ik ben er eigenlijk nogal content van (een beetje de aanslag van een Mitsumi)...

FastFons 07-08-2003 10:41

Quote:

Originally posted by Gilles
Fast Fons, ik heb dezelfde Trust Cam ... en om eerlijk te zijn ... ik had er veel meer van verwacht ... ik kan niet eens een normale scherpe foto maken met dat ding ... compleet wazig ... erger als een webcam ... ben ik de enige die dit probleem heeft?
Ik heb er eigenlijk geen problemen mee, wel zijn de kleurencontrasten met flits niet goed. Voor de rest geeft hij me evengoede fotos als die wegwerpdingen vroeger. Je moet wel nog even nadat je de knop hebt ingedrukt je toestel stil houden, de ccd is nogal traag en anders is hij inderdaad wazig...

FF

All times are GMT +2. The time now is 16:52.